UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 12 kwietnia 2020

Wielki Piątek 2020 Upoważnienie do rzucenia klątwy na Episkopat

Wielki Piątek

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Najdroższy Panie?
- Rzucisz klątwę na biskupów, na Episkopat.
- Tak Panie Jezu.
- Sytuacja dojrzała do tego.
- Ale tak, ogólnie, na cały Episkopat? Są uczciwi biskupi.
- Lecz ci uczciwi biskupi teraz milczą. Kto jest uczciwy, tego klątwa nie dotknie.
Zrobisz to w I Dzień Wielkiej Nocy.

- Jakoś mi, Panie, niezręcznie jednak, na biskupów, na cały Episkopat.
- Nie wiesz też jeszcze jak to sformułować:) Nikły uśmiech Pana Jezusa.
- Dobrze, Panie Jezu, mi nie przyszło do głowy by to zrobić.
- Tak, zrobisz to.
Z Bogiem moje dziecko.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

1 komentarz:

  1. +JMJ

    Tutaj nie komentujemy.

    Komentarze nadal pod:

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2020/04/czwartek2-kwietnia-przed16.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.