UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 11 kwietnia 2020

2,3,4 IV 2020 / Życzenia Wielkanocne/ Litania do Jezusa Chrystusa Króla Polski/ Episkopat przekroczył limit Bożego Miłosierdzia - Orędzie przez A. M. Michalinę

Czwartek, 2 kwietnia

Przed 16.50
-:)
- Dziękuję Panie Jezu.

19.30

Zapisz dziecko
- Nie martw się tym, dostaniesz środki.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- A teraz piszmy.
- Cóż pisać najukochańszy Panie Jezu.
- Diabeł zrzucił i ukrył w zakamarku Twój nowy długopis z fioletowym, „pokutnym” wkładem. Chciałeś tym zapisywać przekaz i znalazłeś.
- Tak Panie Jezu, dziękuję też św. Antoniemu.
- Zawsze trzeba trochę wytrwałości.
-:)
- Panie Jezu, co z tymi mymi myślami, które się intensyfikują?
- :)
- Oczywiście to nierealne, Panie?
-:)
- Cóż jeszcze pisać najdroższy Panie Jezu?
( mała pauza)
-:)
- Dziękuję, Panie Jezu, za uśmiech.
(pauza)
- Zaskakujesz mnie, Panie Jezu.
-:)
Ile miała lat św. Jadwiga królowa?
- Gdy została królową?
- Tak.
- Nie wiem Panie dokładnie, chyba 14 lat.
- Sprawdź.
- Piszą, że w chwili koronacji miała 10 lub 11 lat, zależnie od daty urodzenia, bo są dwie wersje.
Pamiętałem, że miała 14 lat, zakochana była w księciu węgierskim i była z tego powodu bardzo nieszczęśliwa, zresztą mówił o tym Jan Paweł II. A teraz sobie przypominam, że jak rozmawiałem z filmowcem swego czasu, z Wrocławia to mówił, że poszukują dwunastolatki albo nawet jedenastolatki do filmu bo taka też była wersja.
Nie znam tych szczegółów, i nie wiem nawet kiedy objęła rządy jako król i do kiedy przez regenta. Czy do czasu koronacji była w Polsce.
A dlaczego, Panie, o to pytasz?
- A Danusia z „Krzyżaków” ile miała lat jak ją poznał Zbyszko i została [jego] damą serca?
- Chyba 13 a Zbyszko miał 19, ale dlaczego Panie Jezu pytasz o to.
- Wtedy było dopuszczalne małżeństwo przed piętnastym rokiem życia gdy idzie o niewiasty.
- No tak Panie Jezu chyba było i to był najbardziej chrześcijański okres w dziejach – średniowiecze, ale też wtedy chyba częściej umierały w połogu lub podczas porodu bo były za młode. Poza tym badania pokazują, że akt miłosny powinien nastąpić najszybciej 4 lata po pierwszej miesiączce. Więc jeśli było to w wieku 12 lat to małżeństwo, jego konsumpcja, powinna być najszybciej gdy dziewczyna miała 16 lat, a gdy pierwszą miesiączkę miałaby w wieku 14 lat to najszybciej w wieku 18 lat.
- Wtedy dojrzewanie wyglądało inaczej niż dzisiaj, mimo że mówi się od lat u was o szybkim dojrzewaniu.
- Skoro tak mówisz Panie Jezu to na pewno tak było.
Matka Boża jednak jak poczęła miała około 15 lat jak było u Valtorty a nie jak i niektórzy przypuszczali 13 a może nawet 12 lat choć chyba tradycja najczęściej mówiła 15- tu.
- Moja Matka była na tyle dojrzała fizycznie, że mogłaby urodzić dziecię bez szkody dla zdrowia, w naturalny ludzki sposób.
- No tak Panie Jezu, skoro tak mówisz. Skoro Najświętsza Dziewica mogła karmić Dziecię mlekiem i Mu go nie brakowało to widać to było w naturalny sposób choć poród był cudowny, to znaczy przez wypromieniowanie Ciebie z Jej łona, bez naruszenia łona, świętego Dziewictwa.
-:)
A Julia z „Romea i Julii” ile miała lat i Romeo?
- 14 i 16, ale to literatura.
- Sądzisz, że tak wytrawny mistrz literatury wyssał to z palca?
- Nie, może znał przykłady silnych miłości w tym wieku. U nas mówiło się o nastoletnim zakochaniu. I ja tak to odbierałem. Nie wyobrażam sobie w wieku 16 lat miłości aż po grób.
- I nadal sobie tego nie wyobrażasz.
- Chyba tak Panie Jezu.
- Chyba? Jesteś mniej dojrzały gdy idzie o miłość do niewiasty niż szekspirowski Romeo.
- Ale to postać literacka.
- Zaręczam Ci, że takie postaci były.
- To cóż, Panie Jezu, skoro taki jestem.
- :)
Jakiej niewiasty pragniesz mój synu?
- Taką jaką Ty mi chcesz dać Panie.
- Gdy idzie o wiek?
- Mówiłeś Panie, że nie powinno być więcej niż 10 lat różnicy, że takiej różnicy byś dla mnie chciał. Najlepiej człowiek by się jednak dogadał z rówieśnicą, ale gdy stary świat runie rozmów o starym świecie nie będzie i wspominanych spraw jak teraz, więc nie będzie to miało znaczenia.
- Dostaniesz niewiastę taką jaką pragnie Twoje serce także gdy idzie o wiek:)
- Dobrze Panie Jezu, dziękuję.
Lecz Panie Jezu upierałeś się przy 10 lat młodszej, ganiłeś mnie gdy patrzyłem na studentki i podobały mi się. I ja też czułem, że to przeminęło. A teraz jeszcze myśleć o tym gdy świat legnie w gruzach.
- A jednak. Miłość nie wybiera, dziecko – strzała Amora jak to mówicie.
- No tak, ale miłość musi być potwierdzona ślubem, to musi być wszystko rozsądne i różnica wieku nie może być duża. Ja wspominam gdy byłem nastolatkiem, na przykład siedemnastolatkiem to podobały mi się i 28 – letnie kobiety a nawet i 50 -letnie jak były zadbane i młodzieńcze, ale to pewnie nie było trwałe.
-:)

Zadowolony jesteś dziecko?:)
- Z czego Panie Jezu?
- Z naszej rozmowy, dziecko:)
- A powinienem być Panie Jezu?
- Tak, dziecko.
- To jestem Panie Jezu.
- Nie robisz nic złego, dziecko, i nie masz złych myśli.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Opublikujesz to.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

…………………………………………….

Piątek, 3 kwietnia

00:30

Zapisz dziecko
- Jesteś smutny, dziecko?
- Z powodu naszej rozmowy?
- Chyba trochę, Panie Jezu.
- Masz czyste serce i nie musisz się przejmować opiniami.
- Dziękuję Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.

- Co będzie z Polską Panie Jezu?
- :) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
- Ale nowy naród wybrany nie zginie?
- I was czekają Trzy Dni Ciemności.
- No tak, Panie Jezu, to nieuniknione. Jakby bez Trzech Dni Ciemności mogła odrodzić się i nasza ziemia.
Lecz pojąć nie mogę jak w ciągu 3,5 roku, dodatkowo ze skróconym czasem, skróconą dobą ( jeśli tak to ma wyglądać) mamy odzyskać Kresy i przelać tam krew. Choć z drugiej strony to przecież możliwe. I jeszcze mają Niemcy na nas napaść.
A to, że będzie pełna Intronizacja oficjalna i inne kraje z nas mają brać przykład. W Odnowionej Ziemi to nie będzie potrzebne.
- :) Łaskawy, monarszy uśmiech Pana Jezusa.
Wszystkiego będziesz dowiadywał się stopniowo. Na razie żyj dniem, oczywiście przepojonym Duchem Bożym. Chwytaj chwilę. Carpe diem z Bogiem.
Wszystko możesz robić co robiłeś. Twoja misja nie jest ograniczona ani zamknięta.
Dostaniesz nowe możliwości gdy będzie taka potrzeba.
- Jezu ufam Tobie.
Jezu Chryste Królu, kłaniam się Tobie.
-:)
Na tym zakończymy, dziecko.

Około 9.00
-:)
Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

21:13

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Najdroższy Panie?
- Współczuję Ci, dziecko. Pan Jezus wzdycha. < Z powodu mamy C.P>.
- Dziękuję Panie Jezu. Chcę Ci dziś szczególnie współczuć i wynagradzać Twemu sercu.
- Twoja mama to mocno rozbija lekceważeniem Moich i Twoich słów.
Nie jest niesprawna umysłowo. Gdyby była była, sytuacja byłaby klarowna.
Czyż ma służąca przyjść i uprzątnąć lodówkę?
To naprawdę nie jest aż tak ciężka praca.
Proszę Ja, powtarzasz Moje słowa, mówisz od siebie. Jedno moje słowo do niej na ten temat powinno być wystarczające. Czyż wymagam od niej tego czego nie może. Lecz jeśli jej nie zależy i lekceważy Moje Słowa i Twoją posługę to jest taki efekt.
Zlituj się nad sobą niewiasto bo nie zdajesz sobie sprawy z tego co robisz. Widzisz jak bronię mego syna, wiesz kim jest i jeszcze bardziej kim ma być, zatem staraj się usłużyć ile możesz.
Mój syn nie oczekuje obiadów ni innych rzeczy. Chce aby nie było czuć z lodówki po jej otwarciu, chce abyś dbała o schludność kuchni oprócz umycia naczyń i o swój pokój. Ja chcę i on za Moimi słowami aby Ci zależało, bo jeśli ci będzie zależało to przetrzesz parapet i kurze w swoim pokoju i w waszym wspólnym pokoju także, nie będziesz zostawiać papieru do rąk w kawałkach w kuchni, w kilku miejscach do ewentualnego, ponownego użycia, przetrzesz półki w łazience i inne rzeczy. Ile możesz niewiasto, ale trzeba chcieć. Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że wiele kobiet nie mogłoby przełknąć obiadu jeśli widziałoby kłębki kurzu na podłodze czy inne śmieci. Ponadto masz problem z drogami oddechowymi, powinnaś swój pokój przetrzeć codziennie mokrą szmatą ( jak to dzisiaj robicie tak zwanym mopem, w jednej czy drugiej formie).
Nie możesz modlić się kosztem tych rzeczy ani czytać Valtorty.

Co do obiadów to teraz [też] można je jeść nie gotując w domu a zamawiając lub odbierając na wynos. Zatem czasem możesz z tego skorzystać. Nie kupuj też ciasta tylko upiecz raz w tygodniu, choćby słodką bułkę z rodzynkami. Zdyscyplinuj się.

Jeśli nie zmienisz się w tym tygodniu spędzisz Święta sama w Rzeszowie a mój syn w Krakowie.
Mój syn nie będzie Ci więcej o nic prosił z tych rzeczy, które mówię. Albo zapamiętasz albo rozwiążę to inaczej moja córko.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu i przepraszam za to.
Chwała Tobie Chryste.
- :) Smutny uśmiech Pana Jezusa.

……………………………….

Sobota, 4 kwietnia

Około 2.00

Zapisz dziecko
- Wiesz o tym aby móc odnieść się do czegoś nowego musisz poświęcić na to trochę czasu. Teraz go nie masz ( i nikt nie ma:) smutny uśmiech Pana Jezusa. Także i gdy zwracasz się do mnie, zwłaszcza wtedy.
-:)
- Tak Panie Jezu.
- Coronawirus jest i zabija. Tam gdzie zrzucono go z chemtrails – jest więcej, w innych krajach i miejscach – mniejszy.
Gdyby zrzucono bardziej intensywnie we Włoszech i w północnych i w całych Włoszech liczba zachorowań byłaby pięciokrotnie wyższa i podobnie liczba ofiar.
W Polsce chcieli to zrobić. (I nadal chcą) w największy sposób. Polska byłaby wtedy izolowana i żebrząca pomocy, zdana na łaskę i niełaskę.
Dostalibyście ją w końcu w zamian za oddanie lasów, złóż, rzek, bogactw.
Polski rząd chce zniszczyć polskich przedsiębiorców, to prawda. Takie są plany.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Bardzo chcę Ci Panie Jezu podziękować za Twoje słowa odnoszące się do klątwy przeze mnie rzuconej u Anny od Jezusa.
Bardzo dziękuję, Panie, Jezu, za te potwierdzenia i Łaski, których nie jestem godzien. A są ciągle nowe i coraz więcej.
- I będzie jeszcze więcej, dziecko.
Kto przychodzi do katedry wawelskiej.?
- Nie rozumiem Panie Jezu.
-:)
Nikt do niej nie przychodzi kto ma równą Tobie Łaskę.
- Och Panie Jezu.
A ja proszę o Namaszczonego Panie Jezu.
- Namaszczony wykonuje swoje zadanie i będzie wykonywał.
- Dziękuję Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste.
Ale dlaczego mam taką Łaskę?
- Bo tak sobie upodobałem. Mogę wszystko. Nikogo nie zabijesz, ale będziesz powalał swoich wrogów. Tak, dosłownie, fizycznie. Nie dotkniesz nikogo, ale będą padać plackiem.
- Panie Jezu.
- Uderzysz też ogniem, nikogo nim nie zabijesz bo to powiedziałem, nie chcę byś zabijał, ale oślepisz i sparzysz.
- Panie Jezu.
Co ja mam powiedzieć.
- Ciesz się tym dziecko.
- Cieszę się.
- Jeszcze to do Ciebie nie dotarło.
- Ale, Panie Jezu, ja bida jestem i ta moja choroba, nie czuję się.
- Nie mógłbym Ci dać jednak takiej Łaski gdybyś czuł się jak młodzieniec; zdrowy i bez żadnych dolegliwości. Jakieś cierpienia muszą być aby utrzymać Mą Łaskę.
- Ale skąd ten ogień będzie Panie?
- Wykrzeszesz go z rąk:)
- To, Panie, jak magia jakaś albo z filmu X- men.
- Czy to czemuś przeszkadza, dziecko?
Obalisz wrogów, ale nikogo nie zabijesz.
- A samochód też będę mógł w ten sposób uszkodzić?
- Tak, dziecko, jeśli rzucisz ogień to i na samochód w którym będą twoi przeciwnicy.
- Ale takich rzeczy ludzie nie czynią.
- Większą moc będą mieć Henoch i Eliasz i to znacznie.
Dlaczego Tobie nie mogę dać mocy, która pozwoli na to co mówiłem. Jesteś gniewem Ojca w tym narodzie.
- Panie Jezu.
- :)
Ciesz się dziecko.
- Czy ja będę ten ogień krzesał jakby przejeżdżając jedną ręką po drugiej i rzucając jakby?
- Tak, dziecko.
- Ale nie będzie to teraz.
- Teraz jeszcze nie, dziecko.
- To, Panie Jezu przecież na mnie wojsko wyślą, czy oddziały specjalne.
-:)
Cóż, dziecko, jeśli Ja Cię chronię to cóż:) Piękny uśmiech Pana Jezusa.
- To, Panie Jezu, sceny jak z hollywoodzkich filmów
- Czy Bóg jest mniejszy niż filmy robione (produkowane) przez naród, który go zabił?:)
- Na pewno nie, Panie Jezu.
Ale Panie Jezu jeśliby działo się coś takiego to otworzą ogień do mnie a ja jestem tylko człowiekiem ze słabym ciałem.
- Dostaniesz zbroję, dziecko.
- Mówiłeś, Panie, o zbroi na początku tych przekazów, ale rozumiałem to w sensie tylko duchowym.
- Było w sensie podwójnym, duchowym dla wzrostu Twej duszy, ale i ochrony Twego ciała.
- Zadziwiające, Panie Jezu.
- Cieszysz się jak dziecko, prawda:) Piękny uśmiech Pana Jezusa.
- Tak Panie Jezu:)
-:)
Na tym zakończymy, dziecko.
- Chwała Tobie Chryste Królu, Jezu Najmilszy.

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)


Później

- Abym mógł tym chwałę tylko Tobie, Panie, oddać jak najdoskonalej, o to proszę aby Twoja Chwała była Chwałą Ojca na te spektakularne dziwy jakich nie widziano od czasów starożytnego Izraela.
-:)
Tak będzie, dziecko. Zrobisz do dla chwały Ojca i będzie Ojcu Chwała oddana.
:) Piękny uśmiech Pana Jezusa.
- Och Chryste Królu, Jezu najmiłościwszy.
-:)

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

//////////////////////////////

Regulamin komentowania znajduje się z prawej strony bloga, w wersji na komputer.


////////////////////////////////////////////////////

Dodam tu jedną rzecz odnośnie nawiązania do hollywoodzkich filmów bo wydaje się to konieczne.
Na pewno znamy durne sceny z kiepskich horrorów gdzie mamy ożywające trupy..
Otóż tak będzie w Apokalipsie, Jest to zapisane w tej Księdze iż ludzie w owe dni będą chcieli umrzeć a nie będą mogli. Na pewno będą takie sceny, że ktoś będzie chciał popełnić samobójstwo, a nie będzie mógł umrzeć. Wsiądzie na przykład w samochód, rozpędzi się, walnie w mur. Wyjdzie z tego samochodu, wstanie i będzie zmasakrowany ożywał. Bardzo możliwe, że Ty czy ja coś takiego zobaczymy własnymi oczami. Ale nie będzie to wcale „ fajne” jak w oglądaniu na filmie.


  /////////////////////////////////


Jak życzyć tej w sytuacji Radosnych Świąt Wielkiej Nocy aby to nie wypadło na płaski banał. Gdyby była sytuacja jasna, zakaz wejścia pod karabinem do kościoła, na mszę Wielkiej Nocy, albo kościoły pozamykane a księża aresztowani i inni kryjący się, to wiemy na czym stoimy. A tak teoretycznie można pójść na mszę, praktycznie nie można.
A jak to u mnie będzie dowiecie się po Wielkanocy.
Na pewno nie będę nikomu zabierał miejsca. W tamtym roku zmarło 400 tys osób w Polsce. Dla wielu mogą być to ostatnie Święta Zmartwychwstania Pańskiego.
Ludzie tak się powystraszali,że limit 50 na mszy byłby wystarczający nawet na Wielkanoc. Rzadko byłoby 50 osób, w niektórych wypadkach czasem więcej. I to uniemożliwiono.
Ale zdrajcy za to zapłacą.
Jednakże z drugiej strony patrząc zniknęła w ten sposób prawie możliwość profanacji z przyjmowaniem Komunii na rękę, czego w narodzie polskim do tej pory nie było, a na co lud boży ochoczo poszedł. Widać Pan Bóg nie pozwala na pewne rzeczy w narodzie polskim, bo w krajach zachodnich przyjmowanie na rękę było powszechne.
Lepiej aby nie było profanacji: podeptania Najświętszego Ciała Pana Jezusa w kościele, czy już na ulicy, czy spłukania do zlewu w domu, niżby miała być msza na 50 osób z powszechną profanacją. Bóg jest najważniejszy i Jego Cześć i Chwała. My jesteśmy na drugim miejscu. I wbrew ludzkiemu myśleniu tak nam jest zawsze i będzie najlepiej.

Strona internetowa z mszami z której zawsze korzystałem gdy byłem chory i nie mogłem iść do kościoła. Nie zachęcam Was do proponowanych transmisji chyba, że ktoś chce koniecznie w telewizorze.

Życzenia składam w kolejności: Utrzymującym te Orędzia, w tym wymienionym ostatnio z którymi nie mam kontaktu mailowego, współpracującym: tworzącym strony, blogi lub opracowującym Orędzia, wszystkim Czytelnikom tych Orędzi.

.…………………………..
Radości w sercu ze Zmartwychwstania Pana,
smacznego jajka i mokrego dyngusa.

Jego Zmartwychwstania nic nie przyćmi, ludzie najwyżej mogą w tym nie uczestniczyć na wieki.

Obyśmy doczekali godów Baranka, a w Odnowionej Ziemi prawdziwie radosnych Świąt Wielkiej Nocy takich jakich nie mieliśmy nawet w "dobrych czasach".




//////////////////////////////////////////////////////

Litania do Jezusa Chrystusa Króla Polski
 

Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.

Ojcze z Nieba Boże - zmiłuj się nad nami.
Jezu Chryste Boże - zmiłuj się nad nami.
Duchu Święty Boże - zmiłuj się nad nami.
Matko, Boża Rodzicielko - zmiłuj się nad nami.
Chryste Królu Polski
20 lutego 2020 roku przez
Boga Ojca Intronizowany - zmiłuj się nad nami.
Chryste Królu Polski, z serc
narodu na Króla Polski uproszony - zmiłuj się nad nami.
Chryste Królu Polski, - nad Nowym
Jeruzalem Panujący - zmiłuj się nad nami.

Chryste Królu Polski, Królestwo
Dwóch Serc Miłości w Polsce Tworzący - zmiłuj się nad nami.
Jezu Chryste Królu Polski i Matko Boża
Królowo Polski - panujcie nad nami.
Jezu Chryste Królu Polski – Boże porządki
zaprowadzający w Polsce - zmiłuj się nad nami Polakami.
Jezu Chryste Królu Polski – nad Polską
czuwający - zmiłuj się nad nami.
Jezu Chryste Królu Polski – Polskę
oczyszczający z grzechów - zmiłuj się nad nami.
Jezu Chryste Królu Polski – darzący kraj

wybrany nad Wisłą wielkimi łaskami - zmiłuj się nad nami.
Jezu Chryste Królu Polski – oczyszczający
serca, dusze, ducha i umysły Polaków - zmiłuj się nad nami.
Jezu Chryste Królu Polski – zawsze nad
Polską czuwający - zmiłuj się nad nami.
Panie Jezu Chryste Królu - zmiłuj się nad nami.
Panie Jezu Chryste Królu, który gładzisz
grzechy świata - przepuść nam Panie!
Panie Jezu Chryste Królu, który gładzisz
grzechy świata - wysłuchaj nas Panie!
Panie Jezu Chryste Królu, który gładzisz
grzechy świata - obdarz nas pokojem!


3x Chrystus Królem, Chrystus Wodzem, Chrystus Chrystus Władcą nam.

Litania została podyktowana przez Pana Jezusa Grzegorzowi z Leszna.


( Dziękujemy czytelnikowi za spisanie z ekranu)

////////////////////////////////////

Orędzie przez MM Michalinę od Apokalipsy 5 IV 2020

Fragmenty:”
Czas obecny zbliża się ku końcowi, Nowa Era nastąpi wg zapowiedzi ewangelisty św. Jana Apostoła w Apokalipsie. Bóg w Trójcy Jedyny uczyni wszystko nowe.
Nowe Jeruzalem- Polska, wg Jego Świętego Majestatu ostanie się w małej liczbie ludzi, co już wcześniej było podane.

Episkopat przekroczył limit Bożego Miłosierdzia”.

Jest tam też. m. in. bardzo ważna rzecz dotycząca mszy nowennowych.














68 komentarzy:

  1. + JMJ

    Pod Orędziem, pod przypomnieniem o Regulaminie jest mały dodatek, który miałem umieścić.
    Kto już czytał niech zajrzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Panie Jezu za to czyste Niebo:) cudownie jest patrzeć w ten czysty błękit :) dziękuję, że jesteś Królem Polski i będziesz nas tutaj wspierał swoją Boską ręką:)
    Chwała Tobie Królu Królów, Królu Polski i wszystkich Narodów!

    Panie Cyprianie ja mam pytanko jeśli można. Żaden ksiądz nie zapytał o wyjaśnienie pochwycenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogu niech będą dzięki za te orędzia. niech się dzieje wola Boga w Trójcy Jedynego.

    OdpowiedzUsuń
  4. [Elwira]
    Odnośnie spuszczania wirusa z samolotów chciałabym się czymś podzielić. Kiedy przeczytałam, że Pan Jezus to zatrzymuje, przyjęłam, ale nie myślałam, że dane mi będzie to zobaczyć. Było czyste niebo. Leciał samolot, a za nim smuga. I ta smuga za chwilę zniknęła. Nie było to jak w przypadku samolotów pasażerskich, że ta smuga "poruszała się" z samolotem. Była dłuższa smuga, a po chwili już jej nie było, jakby ktoś ją gumką wymazał. Oprócz mnie widziały to jeszcze dwie osoby.

    Panie Jezu, dziękuję Ci, że dajesz znaki, czynisz cuda, że JESTEŚ.

    Błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wielki czwartek wieczorem godzina 19.25, widziałam a wręcz bardzo wpatrywałam się smugę za samolotem, która szybko znikała , dokładnie jakby ja ktoś gumka wymazywał, zrobiłam pare zdjęć i nagrałam krótki filmik, żeby innym pokazać.. narazie jeszcze nie pokazałam, ale jestem pewna, ze to działanie Chrystusa Króla Polski, który nad nami czuwa.. dziękuje Ci za to Jezu i przepraszam, ze wciąż tak upadam.. dziękuje za te słowa, które przekazujesz przez Cypriana, mam wrażenie jakbyś mówił do mnie.. dziękuje.. Kocham Cię Mój Jezu Najukochańszy.. wspaniałe są Twoje uśmiechy.. dziękuje Ci za nie.

      Usuń
    2. Ja również to widziałam w taki sam sposób jak to Pani opisuje oraz moja siostra mieszkająca w innym miejscu. Dziękuję Panie Jezu za ochronę za czyte niebo za wszystkie Łaski które nam dajesz. Dziękuję Panie Jezu, że zechciałeś być naszym Królem jest to dla nas najważniejsze szczęście, Bądź Pochwalony

      Usuń
    3. [Leszek]
      Zwykła smuga kondensacyjna za silnikiem odrzutowym, składająca się z pary wodnej ma długość 300-400m, więc to, co Panie widziały jest normalnym efektem spalania gazów na wysokości przelotowej samolotu. Para ta ulega natychmiastowemu rozproszeniu i zanikowi w bardzo krótkim czasie. Niezwykłą natomiast rzeczą jest to, że tak wiele samolotów przelatujących w dzień nie puszcza smug chemtrails, a to właśnie należy zaliczyć do cudu, ponieważ przed 20.02.2020 KAŻDY międzynarodowy samolot je stosował o każdej porze dnia i nocy, a niebo przypominało namalowaną sprayem szachownicę. W nocy pewnie sytuacja wygląda nieco inaczej, bo cienka warstwa zawiesiny jednak występuje czasami rano /bardzo cienka!!!/. Myślę, że nasz Król Jezus Chrystus nie powiedział jeszcze ostatniego słowa "w tej materii" i cierpliwie czekajmy na ciąg dalszy, bo jest wręcz znakomicie lepiej:-)

      Usuń
    4. [Elwira]
      Nie, proszę Pana. Wiem, jak wygląda zwykła smuga kondensacyjna. Zwykła smuga z naszej perspektywy jest krótką linią i jak napisałam wyżej - zaraz znika („porusza” się z samolotem), czy jak Pan stwierdził - spala się. To wyglądało inaczej. To była długa kreska na niebie, jak w przypadku chemtrails, tyle że po chwili została wymazana! :)
      Jednej osobie mogło się coś przywidzieć, pomylić, ale zaraz po mnie skomentowały dwie Panie, opisując to samo zjawisko, za co im serdecznie dziękuję :)

      Jeszcze raz Błogosławionych Świąt! Niech żyje Jezus Chrystus Król Polski! :)


      P. S. Jest nowe orędzie Anny od Jezusa z 8.04, jeśli ktoś jeszcze nie widział :)

      Usuń
    5. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski 👑
      Dokładnie tak jak Pan Leszek pisze lecz wczoraj zaobserwowałem jeszcze jedno, że samoloty mają teraz jakieś problemy z wyrzucaniem chemitrails. Widać gołym okiem na niebie ze wyrzucają niektóre samoloty tylko w sposób przerywany tak jak by ktoś wpychał z powrotem do środka (ja przypuszczam kto to 👑 ) tak się dzieje właśnie od 20.02.2020!!!
      Chwała Tobie Chryste!!!

      Usuń
    6. Tez mogę potwierdzić, ze smuga była bardzo długa w wielki czwartek..
      zdjęcia opublikowałam na moim blogu dla potwierdzenia

      Chwała Tobie Chryste Królu Polski !

      https://chabowka.blogspot.com/2020/04/chemrtails-trucie-polakow-i-ludzi.html?m=1

      Usuń
    7. W piątek chyba bybam świadkiem czegoś podobnego; otóż na czysym niebie pojawił się jakiś nieproszony jegomość i wypuszczał długą krechę, ktora to ... po chwili od samegi konca zaczęła się rozpuszczać i znikać. Długość taka jak na zdjęciu. W pierwszej chwili pomyślałem, że to nie może być chemitrals w takim razie, ale ta długość smugi była taka jak przy typowym chemirals. Ona po prostu nie zdążyła się rozszerzeć, zanikała, jakby rozpuszczana i to od sanego końca ogona. Pulot pewnie nawet tego nie zauważył.

      Usuń
  5. [Dorota]
    Jak miło było poczytać sobie fragmenty rozmów Pana Jezusa z Panem Cyprianem. Chyba Pan Jezus się nad nami ulitował w te jakże smutne święta i dał coś, co pewnie nie jednemu wywołało uśmiech na twarzy. Dobrze, że jest ukazywany taki dialog, bo potrafi odprężyć i zmienić nastrój, który i tak już jest dołujacy. A jeszcze u mnie niebo takie "bezniebne" i ciężko zebrać siły do działania.
    Radosnych Świąt Zmartwychwstałego Pana Jezusa Chrystusa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Jezu, Królu nasz,Ty wiesz wszystko o złych zamiarach naszych rządzących - Proszę powstrzymaj ich przed grabieżą i rozdziałem naszych dóbr.Boże nasz bądź uwielbiony przez wszystkie stworzenia.
    Józek

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski 👑.
    Czytając to orędzie mam w głowie milion myśli jak ta nasza przyszłość będzie wyglądać. Tyle wydarzeń przed nami, tyle prób... Panie Jezu tylko Ty wiesz najlepiej co nad czeka każdy nasz kolejny dzień jest już przez Ciebie napisany. Jest to niezwykle pokrzepiające a zarazem budzące gdzieś wewnętrzny strach. Jest wielokrotnie napisane w piśmie św. "Nie bójcie się" dlatego bądźmy spokojni..
    Chwała Tobie Chryste!
    Wesołych świąt dla Wszystkich czytających i dla Naszego Proroka Krzysztofa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed nami Wielka Noc! Kochani życzę Wam pełni Łask, pełnienia Woli Bożej, wzrastania w wierze i wyzbywania się przywiązania do rzeczy i uciech tego świata! Niech Zmartwychwstały Król nas umocni i napełni swoim Duchem. Wszystko najlepszego.
    P. S. Dzisiaj rozmawiałam z wikariuszem w mojej parafii o tym że on jest pewny że masoneria maczała palcece w tej zarazie. I skarżył się że bardzo mało osób było aby adorować Pana Jezusa. Smutno mi Panie Jezu że tak krótko mogłam Cię adorować! Bądź Uwielbiony Jezu nieskończony!

    OdpowiedzUsuń
  9. [Konrad ]
    Dobre wiadomości i te mniej pół na pół. PiS nie jest w niczym lepszy od SLD czy PO, zdrada potrójna zawsze zasłaniali się NSZZ Solidarność i Kościołem, mieli rozliczać tzw. czerwonych i co z tego zostało. Bratają się z wrogim nam Izraelem, kupili sobie pełnię władzy, socjalami i teraz pokazują swoje prawdziwe oblicze. Oszukali katolików, ludzi starszych, biednych, zadłużają nasz kraj i pod pozorem walki z epidemią, Polakom zabraniają np. wchodzić do Kościołów, lasu, parków na bulwary w tym czasie łapy na naszych dobrach chcą położyć nasi wrogowie za zgodą Kaczyńskiego i Morawieckiego. A to nic, obce korporacje przejęły większość udziałów naszych znanych deweloperów przejmując majątki i ziemie na których zbudowali i mieli budować nowoczesne apartamenty, tylko te z najwyższej półki.
    Wiadomość dobra jest taka, ze plany ich ataku na nasz majątek narodowy nie powiodą dzięki temu że Pan Jezus nasz Król Polski im na to nie pozwoli.
    Mocne i smutne słowa spisane przez MM od Apokalipsy w czasie rozmowy z naszym Papieżem Świętym Janem Pawłem II.
    Szala przechyliła się na NIE, ostatecznie. Polska się ostoi i to jest dobra wiadomość, smutna że do Odnowionej Ziemi wejdzie mało naszych rodaków, chociaż celem dla Pana Boga, było aby ochronić wszystkich Polaków.
    W dobie epidemii, która dotknęła także Polskę, dobrą informacją jest też to że Polska jest chroniona w sposób szczególny.
    Zdrowych Spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. [Renata]
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski,
    Orędzia czytam już od dłuższego czasu, ale komentuję po raz pierwszy. Po przeczytaniu na stronie MM od Apokalipsy o Mszach nowennowych byłam dzisiaj ponownie (chodzę codziennie) w kościele na Koronce do Bożego Miłosierdzia, która jest odmawiana razem z proboszczem codziennie o godz.15. Ilość osób w kościele jest różna i ksiądz w rozmowie ze mną powiedział, że nikogo z kościoła wypraszał nie będzie. Po koronce poświęcił koszyczek wielkanocny. Dałam mu kartkę z Mszami nowennowymi ale powiedział, że już mają ustalony grafik. Wziął ode mnie tą kartkę i obiecał, że w czasie nowenny codziennie przeczyta jeden punkt z Mszy nowennowej za przyczyną św. F.Kowalskiej. Na pewno to nie jest to samo co Msza, ale może jakiś promyk do tego. Ksiądz jest przyjazny a nie jak inni kapłani, którzy zamykają kościoły i tylko w przedsionku można się pomodlić. Nawet nadmieniłam, że chyba zmienię parafię. Błogosławionych Świąt Wielkanocnych wszystkim życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Panu Cyprianowi i wszystkim czytajacym zycze Blogoslawionych Swiat Zmartwychwstania .Jezus panie Cyprianie karze sie cieszyc kazdym dniem choc serce boleje bez Jego ciala i mszy .To ciesze sie narazie pieknem slonka ,Tym ze Jezus jest Krolem.kazdym kwiatem i tym ze jestem zdrowa i dzieci maz tyz ze Dosralam od babci maly domek i maly ogrodek i tam moge uwielbiac podziwoac czyste niebo ..wiecej mi nie trzeba niczego ,aby Jezusa kochac ale zalamalam sie troszku bo myslalam ze Intronizacja bedzie .nie ze po Wielkim Ucisku, ale jak Polacy zobacza wojne i upadek gospodarczy.hmm poplakalam sie bardzo bo przeciez modlimy sie o To ..ja juz, nic nie wiem.
    aha Panie Cyprianie a jesli chodzi o te "zywe trupy ;to rozni prorocy z Usa mowili ze ten kto przyjmie czip, po pewnym czasie bedzie mial wrzody na ciele i beda sterowani przez szatana jak kukly wlasnie takie trupy duchowe i fizyczne ,ze oni z bolu beda chciec umrzec, ale nie beda mogli ,nawet jak sie zabijac beda . nawet o tym Apokalipsa mowi .

    OdpowiedzUsuń
  12. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Drodzy Czytelnicy,
    takiego humoru ze strony Pana Jezusa, to chyba jeszcze nie było, czegoś tak zabawnego:

    - To, Panie Jezu, sceny jak z hollywoodzkich filmów
    - Czy Bóg jest mniejszy niż filmy robione (produkowane) przez naród, który go zabił?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym 😉

      Usuń
    2. No super.Ja tez jestem zachwycona humorem ze strony Pana Jezusa;) Swietnie;)

      Usuń
  13. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    "Darmo kamień wagi wielkiej Żydzi na grób wtoczyli. Darmo dla pewności wszelkiej zbrojnej straży użyli".

    OdpowiedzUsuń
  14. Chrystus zmartwychwstał, prawdziwe zmartwychwstał. Alleluja
    Chwała Tobie Panie Jezu Chryste, że zechciałeś zostać naszym Królem.

    Dziękujemy Ci za to, że nie zostawiasz nas samych sobie, jesteś taki bliski dzięki tym orędziom, w których się do nas tak pieknie uśmiechasz. Jesteś tak wspaniały i ciągle nas zaskakujesz.

    Dziękuję Tobie Panie za to, że ja-taki marny grzesznik mogę stanowić część tej wspólnoty-poddanych wiernych Twoich.
    JESZCZE POLSKA NIE ZGINĘŁA! BO KRÓLEM NASZYM JEST BÓG. Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego...
    Kochani, z okazji Świąt Zmartwychwstania życzę wszystkim niewzruszonej wiary, niekończącej się nadziei oraz prawdziwej miłości- do końca. Obyśmy wytrwali pod biało-czerwonym sztandarem z herbem Dwojga Serc. Alleluja


    OdpowiedzUsuń
  15. [Paulona]
    Dziękuję Panie Jezu za twoją miłość do nas.
    Jezu ufam Tobie.
    Chciałabym Panu Cyprianowi oraz czytelnikom oredzi życzyć Wesołych świąt Wielkanocy i przeżycia Zmartwychwstania Pana Jezusa.
    Daj Bożem za rok doczekali.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy zauważyłeś tam wyżej Jezus zadaje tobie takie pytania żeby cię ustatkowac. Nikt od tak nie zadaje pytań na które chce odpowiedzieć, kojarzy mi się to z babcią która chce żeby wnuk miał już dzieci. Ogólnie da się zauważyć że Jezusc ciągle ciebie zachęca do tego znając go wystarczy że powiesz kiedy jesteś gotowy na to. Też zauważyłem że toczysz rozmowy tylko o Ukrainie, zobacz że dlatego bo masz się tym konkretnie zająć. Nie powiedział tobie chyba nic o pozostałych przepowiedniach o ile dobrze pamiętam świętej Łucji w kwestii Niemiec i ich ataku zapewne poprzedzającego ,,Drugi Wołyń,,. Żeby to logicznie ułożyć to Niemiec nas zaatakuje przez co tam nie będzie na wschodzie za bardzo żołnierzy, co pozwoli Ukrinca zacząć Wołyń, ale Czechy i Słowacja pomogą Polsce z Niemcami po czym też z Ukrainą. W tej przepowini było chyba że ,,jeśli,, pomogą, jeśli Jezus mówi że w kwestii Ukrainy to i z Niemcami wpierw muszą a oni będą chcieć zająć nasze miasta i tereny dlatego bombardowane zostaną punkty strategiczne (elektrownia, wodociągi itp). Było tam też wspomniane że od Chin się zacznie, więc oni zaatakują możliwe że Rosję na początku po czym USA w Iraqu Iran wraz z Indiami, następnie Chiny Indie i USA wtedy Niemcy może nas Ukraińcy wyczuja okazję też ruszą i będziemy mieć chyba dwa fronty z czego ten na zachodzie raczej szybko padanie (Niemcy przegrają). Dlatego głównie nie męczy ciebie innymi opisem walk o zachód Polski. Na moje oko zacznij rozmawiać z Jeuzsem o dziewczynie, bo on ci chyba tego nie daruje a jeśli Bóg daje to trzeba brać, a tutaj możesz sam wybrać wystarczy że mu powiesz co, jak, gdzie i kiedy chcesz ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Bartek ma rację.
      Panie Cyprianie czas odnaleźć wybranke serca !
      Dużo szczęścia i miłości itp...
      A odemnie wesołego dyngusa oby Pana jutro zlali :)

      Usuń
    2. [Hen???]

      Witam,

      W kwestii Niemiec, to on nas rzeczywiście nas zaatakują ale będą się musieli wycofać bo tam wybuchnie rewolucja i wojsko pójdzie gasić pożar wewnętrzny.

      To tyle na szybko.

      Pozdrowienie

      Usuń
  17. Dziękujemy Ci Królu nasz Zmartwychwstały za to że w tak cudowny sposób nas ochraniasz! Dziekujemy za potwierdzenie odnośnie wirusa - że jest i zabija, bo bywały co do tego wątpliwości, czy to aby nie wymysł i sposób na zastraszenie ludzi. Choć przejdziemy oczyszczenie i nie ma pewności kto się ostanie to najważniejsze że Bóg jest z nami. Jezu bądź uwielbiony za swoje miłosierdzie!

    Życzę Panu Krzysztofowi i wszystkim czytelnikom Błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy i - jeśli to zgodne z Wolą Bożą - doczekania Odnowionej Ziemi. ALLELUJA!

    OdpowiedzUsuń
  18. [Piotr] Chrystus Zmartwychwstał. Jednak kościoły są puste. Dekorujmy okna obrazami Chrystusa Zmartwychwstałego.

    "To jest kardynalny błąd, by Państwo blokowało wstęp do świętych kościołów, gdzie największa siła, mądrość - wypływa z Obecności Żywego Chrystusa w Eucharystii ukrytego, który nie zaraża korona wirusem, lecz leczy ducha i ciało. Jeżeli prawicowy Rząd to jest Państwo zajmuje miejsce Boga, bez porozumienia z EP, to walka z korona wirusem będzie trwać." - cytat z Orędzi Marii Michaliny od Apokalipsy.

    Przypominam, że jeszcze 3 dni dostępna jest ulotka z tym ważnym cytatem. Dwustronna ulotka A4 z fragmentami najważniejszych Słów z Nieba dla Polski z lat 2019/2020. Plik PDF. Proszę aby te Słowa były znane szeroko: https://we.tl/t-SKq0RUUm6T

    OdpowiedzUsuń
  19. [Michał]

    Nie odbyła się transmisja z Jasnej Góry na kanale tv trwam o godz 9 30 przypuszczam że z powodu liczby wiernych.

    OdpowiedzUsuń
  20. [Michał]

    To, że Niemcy nas zaatakują jest dla mnie dużym zaskoczeniem cały czas myślałem że będą to Rosjanie. A jak w tym wszystkim ma się zagląda atomowa USA? Słyszałem, że oprucz USA zaatakowany atomowo i zniszczony ma zostać Londyn a z tych orędzi wiemy że i warszawa ma być zniszczona. Wydaje mi się że prawie wszystkie stolice panstw zachodnich mogą być zaatakowane atomowo w celu destabilizacji i uniemożliwieniu natychmiastowego odwetu. Ale to tylko moje przypuszczenia. Wszystkim życzę Wesołych Świąt Zmartwychwstania Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam w Niemczech i mój mąż nie chce wracać do Polski, daje mi termin za 2 lata... Nie przekonują go przepowiednie i orędzia.

      Usuń
    2. [Michał]

      Ja wróciłem do Polski. Kończę właśnie 2 tygodniowa kwarantannę w hotelu. Nie zamierzam wracać. Dobrze Panią rozumiem moja żona też nie dowierzała oredziom dopuki był spokój ani nikt z mojej rodziny. Chcą traktować to jak daleka przyszłość. Jednak w obliczu wydarzeń, które zaistniały jej serce chyba zaczęło się otwierać na te orędzia. Myślę, że gdy sytuacja tam zacznie się zmieniać na jeszcze gorsza Pani mąż w końcu otworzy oczy. Pomodlę się dzisiaj za Panią bo znam ten ból niezrozumienia przez najbliższych.

      Usuń
    3. Bardzo Panu dziękuje za te słowa i modlitwę, wspomnę Pana w mojej modlitwie.

      Usuń
  21. takaprawda

    w. królowa Jadwiga
    (…) Niech uwielbienie nasze, wspólnotą znaczone pod Czarnym Krzyżem, stanie się także wyrazem prośby o naród polski. (…)
    W narodzie zaczyna powoli budzić się jego duch!
    Nie wolno wam czekać aż trąby zagrają!
    Nie czekajcie, powracajcie do Ojca swego, Boga Wszechmocnego, oczekującego każdego, kto skruszony przyjdzie i zapragnie przebaczenia, Miłości.
    Wracajcie, zawracajcie, przemieniajcie się, bo krótki czas na to przeznaczony!
    Słów Bożych nie odrzucajcie, a utrwalajcie w swych wnętrzach. Każde Słowo dane wam jest ważne,
    w przestrodze a z Miłości i z troski Ojcowskiej.
    Naród wasz wybrany i umiłowany wielce!
    Pan Bóg strzeże Swych wybrańców i prowadzi, ale ostrzega i nakazuje z Miłości Swej i troski, opieki nieustannej.
    Jesteście bardzo strzeżeni, macie pomoc wielką z Nieba.
    Szanujcie wezwania, nie zatwardzajcie się w niewierze!
    Nawracaj się, narodzie ukochany!
    Ujrzyjcie znaki, dawane wam. W waszym życiu wielkie zmiany, dobre przemiany, a jednocześnie zaprzeczacie Miłości, gdy Dobro zstępuje na waszą ziemię, w wasze progi. Nieliczni idą za głosem poruszonego serca i pociągają innych, lecz to za mało.
    Trzeba ofiarnych serc wielu z was, by nastąpiła przemiana ducha narodu.
    Narodzie wybrany!
    Stań u progu Serca Wszechmocnego, Wszechwładnego Boga, Ojca waszego,
    proś o przebaczenie,
    uczyń przemianę swego wnętrza
    a w Miłosierdziu Bożym przyjdzie wyzwolenie wasze w odkupieniu,
    i błogosławieństwo szczególne spłynie na was, wybrany narodzie polski!

    http://www.mirjan-milosierdzie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chrystus Zmartwychwstał prawdziwie Zmartwychwstał, !!!!Alleluja! !!
    Byłam na Mszy Świętej ☺Alleluja!!!!
    Dziękuję Ci Boże za ta łaskę !!!
    Dziękuję za te cudowne przekazy i proszę Błogosław we wszystkim Panu Krzysztofowi i jego bliskim!!!
    Życzę wszystkim radosnych pełnych pokoju Świat Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. takaprawda
    Kochani zaczęłam słuchać tzw transmisji ze swojego kościoła parafialnego, ale długo nie wytrzymałam. To nie mój duch- duch zdrady i niewiary. Cale życie szukam prawdy i sprawiedliwości.. WŁĄCZYŁAM PRAWDZIWE KAZANIE ks. Natanka. Sama nie mogę uczestniczyć w kościele, bo poważnie choruję.Bliscy boją sie o mnie i mam taki areszt domowy. Posłuchajcie sami tego gorliwego kapłana-proroka.
    https://www.youtube.com/watch?v=OBYstm6mGgU

    Kazanie - ks. P. Natanek 12.04.2020
    Niech żyje Chrystus Król w nas i przez nas

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski 👑
    Dzisiaj czytałem na napewny portalu, że pandemia coronawirusa przyspieszy włącznie technologi 5G. Masoneria wykorzystuje ten czas na instalowanie nadajników. Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno w Gliwicach już częściowo działa sieć 5G. Jak wiadomo z przekazów Pan Jezus ma nie dopuścić do tego.
    Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Obecność promieniowania 5G można stwierdzić poprzez urządzenia pomiarowe takie jak na zalinkowanym filmie. Niezależne badania przy "Radiostacji gliwickiej" (maszt 110 metrów), rejon ul. Tarnogórska: https://www.youtube.com/watch?v=9BqVH2nOTzQ

      Usuń
  25. takaprawda
    Ksiądz Natanek już sam przeklął zdradliwych biskupów w swoim kazaniu z dn. 12.04.2020.

    OdpowiedzUsuń
  26. [Stev]
    Szcześć Boże,
    Pytanie mam może ktoś odpowie, może sam Pan Cyprian?
    Z racji tego, że interesuje się lotnictwem istnienie chemitrails nie jest dla mnie nowością, gdyż zacząłem je obserwować nad Polską w ok. lat 2000.
    I tak Pan Grzegorz z Leszna, mówi, że od 20.02.20 nad Polską nie sypią tego świństwa. Potwierdzam to, że albo wogole nie widzę, albo małe ilości.
    Natomiast od Wielkiego Piątku, poprzez Wielką Sobotę aż do dzisiaj sypią dużo (Poznań). Dzisiaj byłem na 7 na mszy i jak wracałem do domu, to pełno smug na niebie:(
    Czy moje wytłumaczenie jest dobre, że jest to z dopustu Bożego, że względu na brak pospolitego ruszenia narodu Polskiego w celu oblegania kościołów w te 3 najważniejsze dni w roku?
    Adorowalem Chrystusa praktycznie przez cały wielki tydzien (przyznaje się, że było to jakieś 15-20 min dziennie),i strasznie smutno robiło mi się gdy byłem w kościołach z niej niż dopuszczalnymi 5 osobami. Przecież przy 5 osobach na kościół adoracja powinna być praktycznie cały czas, ale ludzie słuchają góry, która najchętniej dała by dyspensę od mszy świętej do końca świata, i siedzą w domach zamiast szturmować kościół.
    Czy może jest jakaś inna przyczyna takiego nieba?
    Z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Dorota]
      U mnie też takie niebo było i mam nie tak daleko do Poznania. Okropnie się czułam przez te ostatnie 2 dni. Nieba prawie w ogóle nie było widać. Wiem, że Bóg chroni nas ale też wiem, że zasłużyliśmy sobie na większą chłoste, dlatego przyjmuję wszystko bez zbędnego rozmyślania nad tym. Pan Grzegorz wposłudze pięknie wczoraj się odniósł jeśli chodzi o cierpienie. Oczywiście modlę się o te powstrzymanie chemtrails ale jestem też wyrozumiała bardzo :)) i wiem, że moja parafia żyje w ubóstwie Eucharystycznym i nędzy duchowej. Cierpienia ofiaruje za księży i biskupów i moją parafię. Bardzo mnie natomiast martwi sytuacja Kościoła w Polsce i w mojej parafii bo to dopiero katusze dla wiernych. Chemtrails dam radę przeżyć i inne choróbstwa. Bardziej doskwiera mi brak mszy św dla wiernych i to jest dopiero pandemia na dużą skalę. Ja podziwiam Naszego Zmartwychwstałego Pana Jezusa Chrystusa za tą cierpliwość i łaskawość wobec Polaków. Może też tak jest bo w apokalipsie to dopiero będzie się działo, i nie będzie zmiłuj:))
      Tak pół żartem ;)

      Usuń
  27. [Andreo]
    Chciałbym dołaczyć też swoje skromne życzenia swiąteczne..życzę Panu Cyprianowi i wszystkim czytającym te orędzia: obfitosci łask Bożych,błogosławieństwa Bożego,darów Ducha Świętego na ten trudny etap naszego życia,abyśmy umieli odczytywać znaki czasu.Chyba nikt z nas nawet nie śnił a co dopiero przypuszczał że w ciągu Triduum Paschalnego gdy zawsze kościoły" pękały w szwach" od ilości wiernych w tym roku było dozwolone 5 osób..
    Podzielę się potem z Wami pewnym przemyśleniem, jakże bardzo trafnym. To też było powodem tzw. bylejakosci w kosciołach zanim zaraza weszła do Polski.
    " Otrzyjcie już łzy płaczący,żale z serca wyzujcie.." Piękna pieśń jakże aktualna dziś.


    OdpowiedzUsuń
  28. + Ludzie zlitujcie się.
    I nawet piszą też czytelnicy w komentarzach.
    Wasze komentarze nie ukazują się gdyż brak imienia lub nicka czy jak kto się chce podpisać (także imieniem i nazwiskiem jeśli ktoś chce) na początku wpisywanego tekstu to uniemożliwia. I proszę nie pisać, że nie wiecie jak, bo jeśli ktoś na przykład zacznie zdanie, przykładowo, od " Chciałbym powiedzieć, że .." to przed tym "chciałbym" może dać bez problemu nick , na przykład " [Joanna z Podlasia] Chciałabym zauważyć, że.."

    OdpowiedzUsuń
  29. (Mietek). Też chciałem dodać ,że jest bardzo dużo chemitrialis w okolicach Szczecina a zwłaszcza nad moim domem ,cały czas latają na Krzyż.Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  30. [Konrad]
    Ciocia mi opowiadała, że jako dziecko z siostra i rodzicami chodzili do Kościoła w czasie trwania II wojny ( kiedy nie trwał regularny ostrzał na linii frontu ) światowej. To co się stało w czasie pokoju w katolickiej Polsce i w czasach jeszcze trwającej na papierze demokracji, trudno to pojąć, ale taki mamy stan rzeczy. Nie wróg jawny, a swój, wierzący to uczynił.
    A co do wyborów ludzi na ziemi, Polaków także. Proroctwa nasilały się w ostatnich kilku, kilkunastu latach. Pan Bóg, Pan Jezus, Duch Święty,Matka Boża, wybrani święci, poprzez proroków Bożych przekazywali i przekazują do publicznej wiadomości nauki oraz ostrzeżenia. Większość ludzi na świecie nie wiele sobie robili sobie z Tego faktu, pomoc została odrzucona bowiem burzyła spokój sumienia, a ludzie chcieli korzystać z życia, chcieli się bawić. Tak więc to są wybory ludzi, demokratyczne jako dorośli, wiedzący co to jest dobro a co jest zło, świadomie odrzucali nawrócenie, chęć zmiany życia, żyjąc na zasadzie, że jakoś to będzie. Skoro ludzie odrzucali Miłosierną Dłoń i Pomoc Pana Jezusa, to jaki może być tego finał? Pan Bóg nie chce cierpienia, ani śmierci człowieka poprzez wojny, zarazy czy prześladowania, to ludzie sami sobie wybrali taki los, żeby mieli szansę na dokonanie ostatniego wyboru na prawo albo na lewo ze wszystkimi tego konsekwencjami na ziemi albo w wieczności. Ci co powiedzieli NIE, dostali jeszcze te 10-12 lat wolności i swobody żeby czerpać z życia i wraz z nastaniem epidemii globalnej Listopad 2019 kolorowe i beztroskie życie dobiegło końca. Jeszcze sie niektórzy łudzą, że epidemia odejdzie i wróci stare...ale bardzo się mylą, no cóż...

    OdpowiedzUsuń
  31. Najpierw chciałbym życzyć wszystkim zdrowych i radosnych świąt. Niech Zmartwychwstały nasz Król Jezus Chrystus wszystkim Błogosławi:)
    Wczoraj na kanale yt w posłudze pojawił się nowy film gdzie Grzegorz prosi o 10 których by się za niego modliło. Ja myślę że powinniśmy się modlić za wszystkich Proroków i ich rodziny. Aby oni mieli mocny pancerz z naszych modlitw i byli naszymi modlitwami wspierani. Żeby ten ogień z rąk Cypriana i ochrona była wsparta naszymi modlitwami. Choćby krótka modlitwa, wspomnienie czy jakiś uczynek w ich intencji. Wydaje mi się że by nasz Król widział że wspieramy naszych Proroków a modlitwa dla naszego Króla Jezusa Chrystusa jak naboje przeciw nieprzyjaciołom naszym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takaprawda
      Biorę to pod uwagę, będę się modlić.

      Usuń
  32. [Wanda]
    Jeszcze tyle chciałam zrobić... Nowe Jeruzalem... Czy będzie mi dane?
    Christus Vincit, Christus Regnat, Christus Imperat !

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam
    Wczoraj pojawił się nowy filmik u proroka Grzegorza z Leszna na kanale "wposłudze".

    Chciałam zapytać naszego proroka Cypriana i was, czy skoro Pan Jezus mówi, że to nie jest Jego Wola by na mszach świętych było tylko 5 osób jest tożsame z tym, że dyspensa od biskupa nie ma żadnych podstaw przed Panem Bogiem? Jeżeli przykładowo ktoś ze względu na udzieloną dyspensę od mszy świętej, i mimo że ciężko się z tym pogodzić bo nie może swobodnie pójść na mszę jak dotąd, ale czuje się usprawiedliwiony i nawet nie próbuje zmieścić się w tej liczbie to mimo wszystko zaciąga winę i należy się z tego spowiadać?
    Spodziewam się, że taka osoba nawet jak wyzna na spowiedzi, że nie uczęszcza na niedzielną mszę usłyszy że jest dyspensa i grzechu nie ma, lub że to jest troska o bliźnich... Proszę o wyrozumiałość jeśli dla kogoś jest to oczywiste. Dla mnie nie jest.
    Nadmienię, że nie chodzi o mnie, tylko o hipotetycznego katolika, rozumiem, że tu się sprawdza nasza wierność, ale czy mimo dyspensy popełnia się grzech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Dorota]
      Widzisz, okazało się, że prawdziwych chrześcijan nie jest tak wiele jak to było w Kościołach widoczne. Ja osobiście jeżdżę do innej parafii i tam też są ludzie z innej parafii. Jak nie mam takiej możliwości to oglądam mszę online i potem przyjmuję Eucharystię bo u mnie w mieście jest taka możliwość codziennie. Ludzie zamawiają księdza nawet do domów:) Zaczynają się tworzyć tzw podziemia, chociaż u mnie jeszcze nie...proboszcz i inni mają nadzieję, że zmieni się wszystko po pandemii...a pandemia w Polsce dopiero się zacznie. U mnie w parafii była spowiedź od pon do piątku przez 1 godz. Kolejek nie było. Wiadomość była umieszczona w internecie tydzień wcześniej. W piątek było jeszcze mniej, parę osób przez całą godz. O czym to świadczy? A no o tym, że wielu ludziom taka dyspensa jest na rękę. Gdyby takie kolejki były przed Kościołem co w jednym dniu przed wszystkimi sklepami w mieście, hm...widok marzenie. Druga sprawa to episkopat, księża, bo oni też nie ukrywajmy wakacje sobie zrobili, biorą sobie ciężar odpowiedzialności za tych, którzy pragną być na Mszy św ale też ogólnie za wszystkich bo jedna, dwie Msze św jak się opuści i trwa to dłużej to prowadzi do rozleniwienia, w końcu może taka osoba zaprzestać uczestnictwa we Mszy św. (brak przyjmowania sakramentów świętych osłabia i naraża duszę). Myślę jeszcze raz porozmawiać z ks proboszczem by go otrzeźwić. Wcześniej pisałam maile, wysłałam link z ostrzeżeniem Pana Jezus przez Pana Grzegorza i Pana Cypriana do kapłanów. Jak kamień w wodę. Zero odpowiedzi. W końcu zadzwoniłam i nic, posłuszeństwo wobec przełożonych.. narazie będzie czekać i takie tam. Niestety ale ludzie nie chcą słuchać o czasach ostatecznych, nie chcą słuchać prawdy. Najgorzej właśnie z chrzescijanami, nie wszystkimi:) A najlepszym przykładem było ograniczenie do 50 osób. To było prawdziwe otrzezwienie. Proboszcz ogłosił że będą odprawiać Msze św na dwa Kościoły, żeby każdy mógł skorzystać. To był dopiero szok. Na takiej Mszy św było max 20 osób, w drugim Kościele nie odprawiano, bo nie było wiernych. Zebrano ogółem ok 130 wiernych na 7 tys miasto a jest 5 Mszy św w niedzielę! A następna sprawa, że ludzie siedzą w domach pozamykani i żyją w strachu, boję się wyjść itd i cały dzień TV oglądają. Trudna sytuacja jest dla wiernych ci co pragną pójść do Kościoła, no ale jest trochę rozwiązań. Nawet jestem w stanie zabrać parę osób do Kościoła w innej parafii ale zawsze wtedy słyszę wymówki durne, to nie będę zmuszać. Ludziom dobrze jest jak jest. Powiedz że jeździsz na Mszę to cię zlinczują. Gdzieś wrzucą filmik jak ksiądz idzie z Monstrancją, modli się w intencji miasta, ojczyzny to bez litości go opluwają, piszą takie rzeczy, że w minucie przechodzisz przez różne stany emocjonalne. Gdyby ludziom zależało to by coś zrobili. Aaa...popatrzeć tak to i jedna strona "dobra" a i druga nic lepsza.
      Przyjdzie czas i będą pędzić do Kościołów. Teraz trzeba się duuużo modlić za nawrócenie grzeszników.

      Usuń
    2. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski 👑
      Mam takie przemyślenia do tego komentarza Polacy będa szturmować kościoły ale wtedy gdy wpadną w panikę jak dziennie będzie umierało 2000 osób. Taka niestety prawda. Jak to mówią jak trwoga to do Boga. Być może będą tacy co zaszyja się w domach przed strachem przed kolejnym oddechem.
      Chwała Tobie Chryste!

      Usuń
    3. [Wanda]
      No tak to prawda... Ja nie byłam i nie "dobijałam" się na Mszę Św., bo pracuję nad ziemskimi pracami rolnymi, kazda wymówka dobra... Brat mówił ,ze na Mszy Św.były ... 4 osoby. Muszę się "dobijać" jest wakat nawet w Święta... Straszne

      Usuń
  34. + Niech będzie Pochwalony Jezus Chrystus Król Polski w szczególny sposób ukoronowany od 20.02.2020 niestety nie przez Episkopat Polski bo nie stać go było na to. To hańba dla EP. Najdroższy Królu dziękuję Tobie za te wszystkie Łaski, które na nas zsyłasz i dajesz możliwość uczestniczenia we mszach świętych. Co za radość Najdroższy Jezu mój. A wielką niespodzianką dla mnie było 7.04.2020 msza św w moim Kościele w intencji, dziękczynna za Intronizację Pana Jezusa. Moje serce ogromnie się uradowało. Pomimo wcześniejszych sprzeciwów za roznoszenie ulotek. 7.04 to Dzień Boga Ojca i miałam również możliwość przystąpić do Sakramentu spowiedzi św i po Mszy św adoracja Pana Jezusa. Dziękuję Ci Królu Polski. Nie wiem kto mógł dać tą intencję. Ale ogromnie się ucieszyłam. Ja nie odpuszczam - idę tak wcześnie, żeby być pierwszą i zmieścić się w tej 5-ce wiernych. Wiem, że to jest łaska a nie moja zasługa. Moja wdzięczność Jezu Chryste jest wieczna. I pragnę Cię ciągle UWIELBIAĆ za to cudne błękitne niebo i za te przekazy wszystkie. WSZYSTKIM CZYTAJĄCYM I DROGIEMU NASZEMU PROROKOWI ŻYCZĘ OGROMNYCH ŁASK OD NASZEGO KRÓLA I KRÓLOWEJ POLSKI MATKI MIŁOSIERDZIA. ABY JEZUS ZMARTWYCHWSTAŁ) Y BYŁ Z NAS ZADOWOLONY I BYŚMY WYPEŁNIALI WOLĘ BOŻĄ. KRÓLUJ NAM CHRYSTE TERAZ I NA WIEKI. AMEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20/2/2020 RADOSC z KRÓLOWANIA JHS12 kwietnia 2020 19:33

      Dziekuje, wzajemnie💑👑

      Usuń
  35. Witam,

    Mam pytanie do Pana Panie Cyprianie. Czy mógłby Pan spytać Pana Jezusa, kiedy ewentualnie nasz Namaszczony, wybrany dla Narodu Polskiego z orędzi Adama-Człowieka w których była mowa o nim zacznie jawnie działalność w Naszym Kraju ( To znaczy zacznie go wspierać i polaków na drodze bożej w tym trudnym czasie i wydarzeniach które są przed nami ).

    Z poważaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Michał]

      ,, A ja proszę o Namaszczonego Panie Jezu.
      - Namaszczony wykonuje swoje zadanie i będzie wykonywał.,,

      Proszę czytać i wyciągać wnioski z tego co się czyta. Myślę że Pan Cyprian sam jest ciekawy kiedy nasz Namaszczony rozpocznie jakąś jawna działalność wspominał już o nim kilka razy. Wiadome jest z tych przekazów, że ma działać na Ukrainie. Ale na razie Pan Jezus widocznie nie chce podać więcej szczegółów więc z pokorą musimy uzbroić się w cierpliwośc i modlić się za niego jak nakazał nam nasz prorok.

      Usuń
  36. + JMJ

    Muszę tu napisać, że tym, którym winienem być najbardziej wdzięczny wysyłałem i życzenia Wielkanocne indywidualnie, ale jakieś siły (wiadomo jakie) uniemożliwiły kontyunuację tego póki co. Może także ze względu na mail (protonmail) spodziewając się, że tam jest Bóg wie nie wiadomo co, albo ze zwykłej złośliwości. Ale dziwne rzeczy w związku z internetem zaczęły się jeszcze wczoraj, wcześniej nim zacząłem wysyłać pierwsze życzenia ludziom, którym wiele zawdzięczam.

    Piszę to dla nich żeby wiedzieli iż mieli dostać ode mnie indywidulne życzenia Wielkanocne, ale póki co to niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  37. [Henryk]

    Obowiązkowe zakrywanie nosa i ust przy pomocy czegokolwiek jako ochrona przed koronawirusem to najbardziej absurdalna ministerialna opowieść, jaką odpowiedziano nam od początku epidemii. Efekt będzie taki, że koronawirus i tak będzie hulał, a zdrowi ludzie zaczną chorować na różnego rodzaju infekcje, które wyhodują sobie dzięki wielokrotnemu zakrywaniu nosa i ust przy pomocy tej samej maski, chustki lub szalika, w których będą kłębić się różnego rodzaju mikroby. To nie jest wymyślona przez mnie teoria, tylko opinia wirusologa prof. Włodzimierza Guta, który niedawno wyjaśniał, że nieumiejętne posługiwanie się maseczką może być przyczyną gorszej choroby niż koronawirus. A trzeba mieć świadomość, że większość ludzi będzie nieumiejętnie i wielokrotnie posługiwać się tymi samymi maseczkami, chustkami i szalikami, nie piorąc ich i nie dezynfekując.

    https://wprawo.pl/katarzyna-ts-ministerialne-opowiesci-dla-oglupionego-ludu/

    Wszelkigo błogosławieństwa od zmartwychwstałego Pana naszego Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym się odnieść do przepięknej litani do Króla Polski która Pan Jezus podyktował otóż nie mogłam jej wydrukować i spasowalam i gdy zaczęłam ja odmawiac z komputera patrząc się na Wizerunek Króla Polski Jezusa Chrystusa wiszacego na ścianie komputer się wyłączył i pomyślałam jak ważna jest ta litania!!!! bo myślę że wiadomo kogo to działanie. Za parę dnie kolega mi bez problemu wydrukowal! Odmawiam codziennie!Chwała Tobie Jezu Chryste Królu Polski!!

    OdpowiedzUsuń
  39. +JMJ

    Jeśli ktoś dzisiaj jeszcze dzisiaj jeszcze nie oglądał mszy ( a nie był w kościele) i chce to zrobić z niternetu to moim zdaniem niech nie ogląda bieżącej tylko niech włączy z Wielkiej Nocy z poprzedniego roku. Najlepiej góralską wesołą. Żałosne jest oglądanie transmisji mszy Wielkiej Nocy z pięcioma osobami a i efekt w śpiewie inny. To raczej pogrzeb a nie Zmartwychwstanie. Podobnie jutro. I codziennie w Oktawie ( jeśli ktoś nie będzie na mszy).

    OdpowiedzUsuń
  40. Panie Cyprianie a ja myslalam ze taka msza ktora jest na zywo w tv jest najlepsza ,bo to takie laczenie sie ..
    ale jak pan mowi ze mozna z tamtego roku to ja z checia wielka obejrze ..bo tak sie uplacze na mszy przez net ,ze ja wcale nie czuje Jezusa przez Net.
    i Komuni sw ducho tez nie ..

    .

    OdpowiedzUsuń
  41. [Beata]
    ��Witam wczystkich czytających. Dzisiaj cudowny dzień Zmartwychwstania i ambitnie podeszłam do sprawy postanawiając obejrzeć transmisję mszy z Watykanu. Ja jako mobilizator całej rodziny zebrałam przed telewizorem współdomowników i włączyłam tv. Po 5 min. nie wytrzymałam gdyż poczułam jakiś dziwny niepokój, wewnętrzne rozdarcie (strasznie smutno było)musiałam przełączyć na inną transmisję, trafiłam na Benedyktów. Transmisję zakończono przed Błogosławieństwem. Odkąd wprowadzono ograniczenia w ilości osób na mszy, niedzielną mszę oglądam przez transmisję (razem z dziećmi), jednak zawsze jechałam do kościoła przyjąć Jezusa i zawsze było więcej osób na mszy więc nie mogłam zostać. Dzisiaj natomiast jechałam z nastawieniem że muszę być na mszy,ale nie miałam nadzieji. Proboszcz stał przy drzwiach wejściowych i jakże się zdziwiłam kiedy zaprosił mnie na mszę. Z jednej stony przeogromna radość zaczęła rozrywać me serce jednakże z drugiej strony żałość, że w tak ważnym święcie nie ma chętnych do uczestniczenia we mszy. Kochany Jezus dał mi dzisiaj przeogromną łaskę
    i jestem mu za to bardzo wdzięczna. Ograniczenia narzucone przez nasz rząd skutecznie zniechęcają do udziału w eucharystii i chyba ma to na tym polegać. Niektórym jest to nawet na rękę, w domu na kanapie obejrzą transmisję i już. Najgorzej że do tego łatwo będzie się przyzwyczaić. Nie mogę pojąć jak łatwo ludzie dają sobą manipulować. Gdzie miłość do Jezusa, do naszego Boga. Strach przed chorobą? Przecież to Bóg wszystko może i Jemu powinniśmy ufać i oddawać się. Ja osiągam pokój ducha przy Jezusie najlepiej żywym w Eucharystii. Przez ten czas pandemii starałam się być na wszystkich mszach w tygodniu,kilka razy zostałam wyproszona z kościoła ale tylko raz wyszłam zupełnie (po otrzymaniu Jezusa) a tak to w przedsionku lub obok w kościele jeżeli msza była w kaplicy. Był to trudny czas postu jednak moja wiara wzmocniła się właśnie poprzez te ograniczenia, bo nie poddawałam się ale ufałam Bogu i szłam na spotkanie z Nim z odwagą. Moja miłość i tęsknota do naszego Króla Jezusa Chrystusa pokonuje jak na razie wszelkie bariery. Wiem że może wcale nie być łatwiej więc tylko modlitwa może utrzymać przy życiu naszą duszę. Bardzo dziękuję Ci Jezu za rozmowy z Cyprianem (czasami dla.mnie nie do ogarnięcia) jednak dające dużo do myślenia i nadzieję oraz PRAWDĘ. I dziękuję Tobie Cyprianie za wypełnianie zadań od Jezusa i ciężką pracę Proroka.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko! Ciesz się że możesz być chociaż w przedsionku kościoła podczas mszy św. W diecezji katowickiej nie mamy takiej możliwości. Serce pęka z bólu.

      Usuń
  42. Dziś piszdlem na normalną Mszę Św. Jeden ksiądz i dziecięciu wiernych, Komunia Sw. na klęcząco. I również zauważyłem wzmożoną aktywność samolotów z chemiyrals w ostatnich trzech dniach ...

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziś policja na ulicy zatrzymuje ludzi i pyta gdzie jadą.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.