UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 16 kwietnia 2020

Czwartek Oktawy Wielkiej Nocy 2020 Słowa Pana Jezusa w sprawie noszenia maseczek w kościele [ do premiera Mateusza Morawieckiego]

10.00

Czwartek Oktawy Wielkanocnej

Zapisz dziecko

- Ostrzegam Cię premierze Morawiecki. Wnętrze kościoła nie jest domeną Twoich działań.
Noszenie maseczek (obowiązkowe) we wnętrzu kościoła podczas Mszy i poza nią, przed wystawionym Przenajświętszym Sakramentem, narusza Moją Cześć Boga w Trójcy Jedynego.

Nie bronię jednak nosić maseczek w kościele tym, którzy chcą, choć to rozprasza innych gdy są to pojedyncze osoby.
Przez moją córkę Annę powiedziałem by nie dotykać ławek w kościele ni innych rzeczy.
Nie powinno się także być w kościele w rękawiczkach a już zupełnie nie powinno podczas Mszy, zwłaszcza idąc do Komunii czy przed Przenajświętszym Sakramentem.
Nie rób drwin z Mojego Kościoła premierze Mateuszu Morawiecki bo srogo za to zapłacisz.
Twój czas i tak jest krótki bo tylko cisi i sprawiedliwi posiądą Ziemię.
Niedługo będą Trzy Dni Ciemności i Ty na pewno nie wejdziesz do Odnowionej Ziemi. Masz jednak szansę na zbawienie mimo rzuconej na Ciebie klątwy. Przez to jest jednak mniejsza. Zatem nie dokładaj winy do winy.
Amen.

Opublikuj moje dziecko

- Dziękuję Chryste Królu.
Chwała Tobie Chryste

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

47 komentarzy:

  1. + Orędzie tradycyjnie powinno być prostą czcionką (Słowa Pana Jezusa) kursywą otrzymującego przekaz. Blogger zmienia mimo , że w edycji jest tak jak powinno być.
    Gdybyście przekazywali dalej to poprawiajcie to.

    W ogóle było korowody niemałe z opublikowaniem i to poza bloggerem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochany Panie Jezu za to orędzie. W sercu uważałam,że noszenie maseczek w kościele jest niewłaściwe a to orędzie tylko to potwierdza. Chwała Tobie Jezu Chryste Królu Polski!

    OdpowiedzUsuń
  3. [Kasia]
    Chwała Tobie Panie Jezu Chryste. Dziękujemy za Twoje słowo w tym temacie, możemy teraz klarownie do tego się ustosunkować, aby mieć w tej kwestii (jak i w każdej innej) myślenie takie jak Twoje Panie Jezu.

    Zastanawiam się nad tym, że jeśli udałoby mi dostać się na Mszę Świętą w niedzielę to godnienszym byłoby ubranie jakiejś ładnie wyglądającej chustki, apaszki lub czegoś w stylu mantylek, niż maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czciciel DUCHA SWIETEGO😇16 kwietnia 2020 12:11

    Przeslalem do premiera to oredzie
    Teraz godz.12:08

    OdpowiedzUsuń
  5. [Dorota]
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski!
    Jestem tutaj od niedawna, więc pozwoliłam sobie cofnąć się do początku orędzi i tak mnie wciągnęły...dużo można zrozumieć, czego wcześniej nie rozumiałam, np rozlew krwi i inne trudne dla chrześcijan sprawy, których czasem się nie rozumie. Te orędzia są inne, znacząco, pewnie dlatego, że autor do którego skierowane są orędzia, jest charyzmatyczny...często są zabawne dialogi, dużo ale to bardzo dużo można zaczerpnąć wiedzy. Niesamowite!
    Zawsze jak mnie wkurza ta sytuacja w Polsce i z Kościołem, to wracam do orędzi i czytam jak najlepszą powieść mego życia, bo nie dość, że się uspokajam to ile wiedzy z niej wyciągne! Też zrozumiałam z tymi ograniczeniami w Kościele, dobiło mnie to, ale potem Pan Cyprian i co powiedział Pan Jezus o profanacji Eucharystii, to w sumie lepiej, że tak jest. Bo miesiąc wcześniej jak było ograniczenie do 50 osób to nie mogłam z radością przyjąć Pana Jezusa, kiedy widziałam zakonnice, świeckich którzy przyjmują Pana Jezusa na dłoń, wzburzyłam się, bo nie rozumiem, jak można tak bać się wirusa a Boga nie i jak można Go nie szanować za to co zrobił dla ludzkości. Złość i gniew potem niepotrzebnie we mnie siedzi zamiast skupić się, że oto przyjęłam Pana Jezusa. Nie uczono mnie nigdy, ze Pana Jezusa przyjmnuje się tylko do ust i na klęcząco, było to dla mnie czymś naturalnym i nie wyobrażałam sobie inaczej. Kiedyś jak byłam za granicą na Mszy św, nigdy wcześniej w swoim zyciu nie spotkałam szafarza pomocnika, nawet nie wiedziałam, że tacy istnieją. Ja młoda osoba wiedziałam, że nie jest to godne by przyjąć Pana Jezusa z rąk nie kapłańskich. I mimo, że ta kobieta podeszła do mnie i chciała mi udzielić Komunii Św to odeszłam od niej i poczekałam na księdza i pamiętam za każdym razem jak szłam przyjąć Pana Jezusa to błagałam by był to ksiądz, bym mogła godnie przyjąć Pana Jezusa.
    Ludzie powariowali...ciągle czyta się okropne komentarze na temat katolików, dlaczego ludzi to tak bardzo boli, nawet te 5 osób? Okropne! Żadna wiara nie jest tak prześladowana. Jest nas jeszcze za mało, zdecydowanie za mało. Przepraszam za to Boże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Michał]

      Na ostatnim kazaniu ks Natanek powiedzial ,, masz babę czep się baby a nie Pana Jezusa,, w kontekście świeckich szafarzy. Ja też widziałem to na własne oczy raz w życiu gdy przebywałem w Angli. Msze sprawowało dwuch księży a do dawania komuni było cztery osoby świeckie w tym jedna kobieta.

      Usuń
  6. [Kalina] Osłupiałam.... ale często mi się to zdarza ostatnio:) Dzięki Panie za te słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. {Leszek]
    Dzięki Tobie Jezu Chryste Królu Polski, za Twe pouczenia dla premiera, przepojone grozą, ale i pełne miłosierdzia. On jest władny dokonać zmian w tym nieludzkim czasie, chociaż przynależność etniczna jest jego największym hamulcem. Czy jednak uzna, że jego dusza wyszła z Nieba i pragnie do swojego domu w Niebie powrócić, a jedynym ograniczeniem jest ziemska powłoka, tego nie wiemy i potrzebujemy czasu? ANATEMA na episkopat /małe e/ przynosi skutek, gdyż wystąpili do rządu o 9m2 na osobę w kościele. Natomiast rozwój zdarzeń nabiera tragicznego tempa. Koniecznie obejrzyjcie ten film, KONIECZNIE!!!
    https://gloria.tv/post/NdNXKJuTaXkX19yeryLDomUB3
    Jezu Chryste, króluj nam na wieki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takaprawda
      W tej kwestii, czyli apelu, by Polacy się obudzili, bo chcą nas szczepić, apeluje też Justyna Socha.
      Justyna Socha Apel do Polaków, Żarty się skończyły. Chcą nas elektronicznie oznakować jak bydło.
      https://gloria.tv/language/VhNsBNkAXCbW6LyxcWeq7Yt4F
      fILMY O SZKODLIWOŚCI SZCZEPIEŃ
      https://www.cda.pl/video/988056e0

      Usuń
  8. Niech się przyczepi do islamistów, albo żydów. Cały czas ograniczają naszą wiarę, a inni robią co chcą.

    OdpowiedzUsuń
  9. (Ula)
    Pozdrawiam Cię Jezu Chryste Królu Polski.
    Mam wątpliwości, dlatego zwracam się z pytaniem: postanowiłam przystąpić do spowiedzi generalnej mimo, że do tej pory korzystałam z sakramentu pokuty regularnie. Czy zatem powinnam powstrzymać się od Komunii św. do czasu tej generalnej spowiedzi? Będę wdzięczna za odpowiedź, bo przyznam, że nie wiem jak postąpić.
    Poza tym dziękuję Bogu za tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem niedawno w podobnej sytuacji. Po kompleksowym rachunku sumienia człowiek przypomina sobie o grzechach, których jeszcze nie wyznał. Mając świadomość tych grzechów należy je bezzwłocznie wyznać podczas spowiedzi zanim zdecyduje się pani przyjąć Komunię Św.

      Takim sposobem, spowiadałem się i przyjmowałem Pana Jezusa wiele razy podczas przygotowań do spowiedzi generalnej, a gdy już nadszedł czas, wyznałem te grzechy ponownie (+ inne, o których sobie przypomniałem) jednak w kontekście okoliczności i w sposób zorganizowany (retrospekcja).

      Mam nadzieję, że to odrobinkę pani pomoże, a inni dorzucą się do tematu.

      Usuń
    2. +
      Nie mogłabyś przyjąć Pana Jezusa gdybyś była w stanie grzechu ciężkiego. Sama rozważ czy jesteś.
      Powstrzymywanie się przed przyjęciem Komunii bardzo rani Miłość Jezusa do Ciebie. Te wątpliwości czy skrupuły mogą pochodzić od tego co to człowiekiem gardzi i nieustannie krąży żeby odłączyć nas od Boga.
      Taki jest mój punkt widzenia, jednak najlepiej byłoby podejść przed Mszą i poradzić się kapłana.
      :)

      Usuń
    3. (Ula)
      Dziękuję za podpowiedzi.

      Usuń
  10. Kłamstwo w telewizji się szerzy. Jakiś czas temu mówiono o najmłodszej osobie jaka zmarła w Polsce na tego wirusa i była to 23 letnia dziewczyna. Dziś mówią o 32 letnim mężczyźnie. Kłamią coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. [Stev]
    Szcześć Boże,
    dzisiejsze głosowanie za zaostrzeniem ustawy antyaborcyjnej:
    PiS za 52 głosy
    Kukiz 5 głosów za
    Konfederacja 11 głosów za
    Reszta (PiS, KO, Kewica PSL) PRZECIW!
    Tak głosuje "katolicki" PiS.
    Czy, aby na pewno zasługujemy na nowe Jeruzalem.
    Szczególnie dzisiaj módlmy się modlitwami przebłagalnymi za głupotę władzy.
    Z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczesc Boze .
    na fb pokazuja jak wycinaja droge w lesie aby na drzewach montowac anteny 5G.To dlatego do lasu wstep wzbroniony sobie mysle..Boze kochany prosze Cie uwolnij nas od tych rzadzacych bo nas jak bydlo traktuja ..boje sie ze nas zmusza do szczepien pod przymusem albo kare bedziemy musiec placic..JEZU JAK MY WYTRZYMAMY Z PMorawieckim 3 lata ..to lepiej juz umrzec na wirusa niz byc bez mszy i Komuni
    oni kombinuja cos znow..aborcje dalej zezwalaja czynic ,wiec rzad bab femimistek sie boi haha .ten ucisk to trwa w naszym kraju juz chyba 50 lat .
    powrot komuny mamy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej wiary. Już wszystko było mówione w wielu oredziach. Tutaj masz odpowiedź na ten przymus czipow i szczepień https://anna-od-jezusa.pl.tl/Stycze%26%23324%3B-%231.htm po co mam ciągle powtarzać żeby kupić medalik Maryji a nie się bać, jeśli chcesz specjalną modlitwę to wolisz w you tube ,,Załóż każdego dnia potężny "Puklerz św. Patryka", aby kroczyć w Mocy Bożej zbroi i osłony.,, Masz naprawdę sporo łask, modlitw oraz sposobów na te czipy i szczepionki.

      Usuń
    2. Panie Bartku ..ja mam medaliki nawet w oknach.mdimy sie razem z mezem i dziecmi..a po drugie to i modlitwa moze pomoc ale nie zrobi wszystkiego.
      wiem jedno ze szczepic maja nas pod przymusem jak to pisze w prawie ..przyjda po pana i co da sie pan czy nie i tak opanu wkluja szcxepionke ,jak ludzie sie nie zbuntuja
      wiem ile mnie nerwow kosztowalo i pism do sanepidu bo dzieck moich nie szczepie .od dwuch lat mam spokoj ale oni i tak sie odezwa ..chipy beda dobrowolne ale jesli wirus bedzie zbieral zniwo w czerwcu to pan Minister nas zmusi ha.I tylko w Bogu nadzieja ..
      ja tam wiare mam choc uwazam ze z powodu grzechow u upadkow moze sam Bog mnie miec gdzies .choc ja bym mogla codzien plakac ,bo ja taka przejmujaca sie wszystkim ."
      CZytam pania Anne od Jezusa
      dziekuje Bogu ze zawsze szukalam naturalnych metod na leczenie moich dzieci i sa zdrowe .A medaliki sw Benedykta i Matko Bozej mam nawet w oknach .dzieci nosza tez .w aucie wszedzie no.modle sie duzo, bo modlitwa odsuwa strach .

      Usuń
    3. Bóg nie może mówić gdzieś Niewaist czy sowich dzieci. Zawsze możesz modlić się o śmierć niż czip. Cejrowski opowiadał że Chińczyki mają aplikację na telofny;zielony-zdrowy/zaszczepiony , żółty- musi się zaszczepić lub może jest chory, czerwony-chory lub był obok osoby chorej. Czyli lepeij ograniczyć wychodzenie z telefonem wirus ma trwać do Lipca wedle orędzi. Jako dowód tego co mówi prorok Krzysztof ( Cyprian) można podać 20 milionów Chicnzykow którzy nie płacą abonamentów za telefon. Proszę pamiętać że takich świętych rodziców Bóg ma w opiec bo grzechy wybaczy.

      Usuń
  13. [Konrad]
    On znaczy premier RP też dokonał wyboru, woli słuchać masonów niz głosu sumienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Mam prośbę do czytelnika "Hena??" o kontakt. Chciałbym się o coś spytać. Oto adres elektronicznej poczty:

    objawienia.olawskie@protonmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. [Leszek]
    Od poniedziałku naczelny rabin Kościoła Świętego, zwany premierem, wydał łaskawie zgodę na uczestnictwo 1 wiernego na powierzchni 15m2 w Świątyniach ustanowionych przez Cierpiącego i Ukrzyżowanego za nas Jezusa Chrystusa i Jego Współcierpiącą, Bolesną Matkę, porównując to miejsce ze sklepami wielkopowierzchniowymi. Jak z tego widać, podobnie do Karola Marksa w jego poezji, ogłosił się BOGIEM!! Pytanie, dlaczego od poniedziałku? Może wtedy sam rozpocznie nowe promocje ekumeniczne, np. dla wszystkich 65+ między 10 a 12.00? ANATEMA trwa i dzięki Tobie Jezu Chryste za Twe Łaski, bo powoli miękną, dopóki nie dostaną nowych zaleceń. W sejmie /małe s/ utrzymano mordowanie dzieci nienarodzonych, 177 głosów ZA, a przecież ci głosujący nieszczęśnicy żyją, bo mieli normalne matki, o czym wolą zapomnieć, przywożąc im 30dkg truskawek do domu "pogodnej" starości raz na miesiąc. Tak myślę./?/

    OdpowiedzUsuń
  16. [Renata]
    https://gloria.tv/post/84tztiZqqg48CPKmLiym1ZUWN do posłuchania i przekazania dalej n/t co to jest koronawirus, w ok. 20 minucie info, że WHO powiedziało, iż do 2030 roku wszyscy ale to wszyscy mają być zaszczepieni, na koniec wywiadu cytat JP II. Tylko nieustanne modlitwy do naszego Króla Polski Jezusa Chrystusa mogą nas uchronić lub pokrzyżować masońskie plany.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę o Covid-19.
    1.https://www.youtube.com/watch?v=YNrQQHh4DTM&feature=share&fbclid=IwAR1jscoc3pAEutK7C32FRSOadjN2g3pR2R215vCEluQeVX_y4i3WF-vpkmE

    oraz ciekawy artykuł o nowo powstałym laboratorium biologicznym w Chinach w 2017 roku w.... Wuhan
    2.https://www.nature.com/news/inside-the-chinese-lab-poised-to-study-world-s-most-dangerous-pathogens-1.21487?fbclid=IwAR23YUvH_NEQMby2yIp4H9fz1q82NZ4UM4NuTewFYHpb_VuitUlyu-wPSzU

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie chciałem wam coś pokazać. Macie takie coś jak BREAKINGISRSELNEWShttps://www.breakingisraelnews.com/148647/photo-surfaces-of-who-chief-meeting-chinese-officials-with-shiva-hindu-god-of-destruction/ no i tutaj macie spotkanie z poprzedniego roku W.H.O. na którym tle jest Bogini/Demon Shiva. Znalazłem tutaj dla was link do tego Twittera https://mobile.twitter.com/DrTedros/status/1085559977597636609?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1085559977597636609%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.breakingisraelnews.com%2F148647%2Fphoto-surfaces-of-who-chief-meeting-chinese-officials-with-shiva-hindu-god-of-destruction%2F . No i ogólnie ta Shiva/Nataradźa w skrócie (źródło Wikipedia), W pierwszej ręce Śiwa trzyma damaru (bębenek w kształcie dwóch stożków), co jest symbolem stworzenia, a także jedności dwóch przeciwstawnych pierwiastków: wody i ognia, pierwiastka męskiego i żeńskiego.

    Druga dłoń Śiwy jest uniesiona co oznacza opiekę i ochronę, którą otacza on świat.

    W trzeciej ręce Śiwy płonie ogień, świadczący o tym, że gdy odpowiedni termin nadejdzie świat zostanie zniszczony.

    Czwarta ręka Śiwy wskazuje na jego uniesioną stopę, która jest symbolem zbawienia i wyzwolenia. Śiwę-Nataradźę otacza krąg płomieni, oznaczający, że prawdziwa boska natura rzeczywistości jest ukryta przed człowiekiem.

    Taniec

    Nataradźa to powszechne indyjskie hinduistyczne przedstawienie Śiwy jako Boskiego tancerza, podczas swojego tańca.Taniec Śiwy symbolizuje nieustannie dokonywane przez niego niszczenie i tworzenie wszechświata.

    Wydaje mi się że ten demon jest odpowiedzialny za wirusa. Oczywiście jest tego więcej jak ,,Pahamama,, czyli Belzebub, wszelkie krzywe czy inne krzyże też są symbolami besti. Proszę pamiętać że krzyż ma być prosty tski na którym był ukrzyżowany Jezus a nie jakieś modne. Sądząc po tym że większość ludzi i tak umrze mam dla Was modlitwę specjalną za nich proszę wpisać na you tube ,,Uratuj umierających od potępienia! potężna mocna Miłosierdzia Bożego,, jest jeszcze Litania Loretańska. Moze dzięki temu ci ludzie umrą przed znakiem besti dziwki czmeu będą mieć zbawienie w czyśćcu. Jezus na pewno chciał by upamiętnić swoje cierpienia więc po to dał nam Koronkę na uczczenie 15 tortur Pana Jezusa w ciemnicy. Każdy kto będzie się nią modlić dostanie nagrodę w niebie (Nie wiem co to z nagroda, ale Jezus was zachęca). Warto żebyście poznali Henocha i Eliasza do tego też was napewno zachęca. Na koniec coś co mało kto z was może widzieć są pewnie tacy co widzą. Ogólnie jak się przygotować do tych trzech dni ciemności; nie wyglądać za okna, zamknąć wszystko szczelnie, jakbym był demonem udawał bym kogoś z waszej rodziny (że dzieje mu się krzywda), mieć obrazek na papierze Matki Boskiej Ostrobramskiej, mieć Gromnice (taką dużą świeczkę),kupić krzyżyk i srebrny medalik Maryji,najlepiej nie słuchać krzyków, błagań, czy innych dźwięków, mieć obrazek ten z napisem ,,Jezus Ufam Tobie,,. Ogólnie popatrzcie że Maryja wszytko z Jezusem mówiła prosiła jak i nie zostało to wypełnione. Teraz możemy tylko nawracać tylu ile się da proszę pamiętać o tym że każdy ma taki obowiązek. Mam nadzieję że ktoś to przeczytał. Jeśli post nie spełnia warunków regulaminu to proszę o nie wstawianie go.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chrystus Wodzem, Chrystus Królem, Chrystus Władcą Nam!
    Naród Polski zdradził Boga!
    Episkopat zdradził pierwszy później poszła reszta!
    Przepraszamy Cię Nasz słodki Zbawco za to opuszczenie,za pustki w kościołach, za brak wiary za pychę i wyniosłość,za głupotę! Za każdego z nas bo jako wspólnota jesteśmy współodpowiedzialni. Panie nie jesteśmy godni - kara będzie sroga mimo że Polska to Nowe Jeruzalem. Pokuta, pokora i trwanie w modlitwie. Oby ludzie się szybko obudzili!

    OdpowiedzUsuń
  20. [Konrad]
    Mamy 17.4.2020 roku w Izraelu dobiegło końca świeto paschy, w tym czasie 8.4. do 16.4 2020 roku, oczekiwali ujawnienia się ich mesjasza żydowskiego. Do tej pory nic nie ma w wiadomościach na ten temat, a ponoć przygotowywali się starannie, mieli miec białe szaty na sobie, wielu ważnych polityków i rabinów już go wyczekiwało, a tu znowu taki psikus..:-)
    Pan Bóg Rządzi!!! Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
  21. [Paweł]

    Jestem po Spowiedzi generalnej. Zrobiłem tyle ile po ludzku mogłem z pomocą Boga W Trójcy Jedynego. Ksiądz zaproponował mi po Spowiedzi Komunię. Odpowiedziałem, że do ust. Odpowiedź księdza, że do ust nie tylko do rąk. To powiedziałem to wtedy nie. Wyjaśniłem, że Pan Jezus Chrystus mówił, że to jest profanacja u tych, co otrzymują przekazy i że nie zaraża przez Eucharystie. W końcu dzięki Bogu W Trójcy Jedynemu. Powiedziałem, że chce i dzięki Bogu W Trójcy Jedynemu udzielił mi ksiądz proboszcz Komunię Świętą do ust i przyjąłem Komunię na klęcząco.Chwała Bogu W Trójcy Jedynemu. Niech go Bóg W Trójcy Jedyny ma w opiece. Teraz uwaga do tych, którzy chcą choćby chustkę w Kościele. Stanowczo odradzam, bo po przyjęciu Komunii Świętej. Byłem już przy wejściu do zakrystii i zacząłem ubierać maseczkę. Patrzyłem na ołtarz i Tabernakulum. Wróciłem do domu i moja mama wyprała w rękach maseczkę. Zaczęła pasować przez chusteczkę położoną bezpośrednio na maseczkę i żelazkiem spaliła. Także Pan Jezus Chrystus mówił prawdę by tego nie robić. Przepraszam za to i proszę o wybaczenie Panie Jezu Chryste Królu Polski. Na koniec dziękuję Bogu W Trójcy Jedynemu Który Jest w Niebie. Dziękuję Panu Jezusowi Chrystusowi Królowi Polski. Dziękuję Mamo Najświętsza Maryjo Panno Matko Boga Królowi Polski. Dziękuję Świętemu Michałowi Archaniołowi. Dziękuję swojemu Aniołowi Stróżowi. Dziękuję Świętemu Pawłu i Piotrowi moim patronom. Dziękuję Świętemu Janowi Pawłowi II, Świętemu Janowi Chrzcicielowi, którego wybrałem na Bierzmowanie. Dziękuję Wszytkim Swietym w Niebie. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  22. [ Jedrek ] Portal Interia nie pozwolił skomentować artykułu dotyczącego przyjmowania Eucharystii w maseczkach. Napisałem jedno słowo ZGROZA . Komunikat opinia narusza regulamin. inne komentarze o charakterze prześmiewczym są wyświetlane. Czt w takich warunkach można mówić o zakonczeniu epidemii ???

    OdpowiedzUsuń
  23. [Jedrek] Manipulacja okrutna. Na zdjęciu https://fakty.interia.pl/raporty/raport-odpowiada-mi-interia/aktualnosci/news-jak-przyjac-komunie-w-maseczce,nId,4445131?fbclid=IwAR3gsA2ljhs4UDGZErz1_C0dMjmO8yX4aeIranXMqDl09AMYa16cDM9dsUc#utm_source=fb&utm_medium=fb_share&utm_campaign=fb_share&iwa_source=fb_share Przy ołtarzu stoi krzyż osłonięty tak jak do Wielkiego Piątku a ksiądz na zdjęciu w maseczce a liczba wiernych chyba do 5 osób bo więcej jakoś nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. [Henryk]

    Marek Podlecki nie żyje.

    Każdego człowieka jest szkoda, tym bardziej że p. Marek również poszukiwał prawdy.

    Problem polega na tym, że Marek Podlecki był schizofrenikiem i równocześnie jego hobby stanowiła tzw medycyna alternatywna z naciskiem na tzw psychotronikę.

    Uważam, że on, czy nie żyjący już Radtrap to niepotrzebne ofiary wojny.

    Pójście w spiski bez Boga, bez relacji z Bogiem kończy się strachem i otwiera furtkę dla demonów.

    Sama prawda o tym świecie nic nie daje, jeśli człowiek nie zwróci się do Boga.

    W Kielcach z kolega widzieliśmy przed sobą na pewnym człowieku manifestacje demoniczne osoby, która wchodziła TYLKO na strony spisku. Sytuacja zakończyła się niemal tragicznie.
    Wchodzenie w obszar szatana bez ochrony to
    Samobójstwo.
    pNarawdę szczerze uczulam wszystkich tych, którzy swoje nadzieje łożą w słowiaństwie, new age, okultyzmie, znajomości spisków a Boga nie znają, nie chcą znać Jego Słowa.

    Nie bądźcie i Wy niepotrzebnymi ofiarami wojny.

    https://detektywprawdy.pl/2020/03/17/marek-podlecki-nie-zyje/

    Pozdrawiam In Christo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podawaj osoby która odrzuciła kościół Boga. Jeśli oglądasz jego filmy powinieneś wiedzieć jak opowiada o świętych, Maryji, Janie Pawle II , co zrobił i do czego może doprowadzić gorsząc innych ludzi tłumaczeniem że Kościół jest im nie potrzebny. Pamiętaj że ślepiec prowadzi ślepców na manowce. Jeśli ludzie stąd zaczną go oglądać zaczną słuchać jego pseudo nauk.

      Usuń
    2. takaprawda
      Jeden z celnych komentarzy o p. Marku Podleckim
      Marek nie mial zadnych problemow psychicznych,do jego wiedzy dojdziecie za kilkadziesiat lat,o ile was nie wykoncza wczesniej.Rzeczy,ktore mowil,ze rzekomo "zwariowal" urzadza sie wielu ludziom,takze w mojej rodzinie.Zginal bo za duzo wiedzial i chcial ludzi uswiadamiac. Jest meczennikiem bo byl torturowany bronia psychotroniczna,jak my w mojej rodzinie i musieli go wykonczyc,zeby nie uswiadamial. Oczywiscie wy wolicie podlizac sie oprawcom wiec lepiej mowic,ze zwariowal ,no i pewnie powegetujecie dzieki temu.Marek ani jednogo klamstwa nie powiedzial ,jesli chodzi o tych mordercow od broni psychotronicznej.Marka zamordowano bo za duzo wiedzial o broni psychotronicznej a niedlugo wszystkich was tym poczestuja,juz w szczepionkach dostaniecie poczatek
      Zmarł po pobiciu. Czasami Pana Boga poszukuje się całe życie. Niech odpoczywa w pokoju, a miłość miłosierna naszego Pana mu przebaczy.

      Usuń
  25. [Leszek]
    Dr. Mengele powrócił, chce każdemu Polakowi zaserwować znamię bestii. 65tyś ofiar w czerwcu wg.proroków będzie prawdopodobnie efektem samoobrony narodowej. Tak nam dopomóż Bóg i Królu Polski Jezu Chryste wraz z Królową Polski i Litwy Maryją!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. + Szczęść Boże. Niech będzie Pochwalony Jezus Chrystus Król Polski i Matka Boża Królowa Polski. Witam serdecznie Pana Krzysztofa naszego Proroka oraz wszystkich czytających.
    Dziękuję Panie Jezu za Twoje Słowa do nas i nie tylko do nas (tzn do wrogo nastawionych do tych Orędzi) ale zawsze sprawiedliwe.
    Czas 3 dni ciemności zbliża się nieuchronnie. Trzeba nam nie wypuszczać Różańca z ręki bo to najpewniejszy ratunek. Stan łaski uświęcającej i nie martwmy się. Chociaż nie mogę przejść obojętnie Koło decyzji, że dopiero od poniedziałku może być więcej osób w kościele. Słowo Skandal nie jest adekwatne do tej bestialskiej decyzji. Żeby aż tak poniewierać naszego Króla i w niedzielę Zmartwychwstania i niedzielę Miłosierdzia zabronić pójść ludziom do Kościoła w dniu w którym Pan Bóg przebacza Wszystkie najcięższe winy nasze to jak to nazwać? Bo ja nie znajduję słów na to... BARBARZYŃSTWO. EP nie służy BOGU a tym bardziej ludziom. To ten jeden dzień tak nas uchroni od "okropnej pandemii", że już w poniedziałek nic już nam nie grozi. Panie Boże przepraszam Cię za tych, którzy tak Ciebie lekceważą i wcale nie kochają - a ślubowali Tobie wieczną Miłość!!! Totalne diabelskie uśpienie bez wyrzutów sumienia!!! Wygląda to na celowe działanie EP. Panie Jezu Królu Polski ratuj nas, bo nikt o nas nie dba. Tylko jeśli jest się mocno ugruntowanym w wierze to nie odpuszcza się i robi się wszystko co możliwe by być w Kościele i brać udział w Eucharystii jak najczęściej dopóki jeszcze jest!!!!
    DZIĘKUJĘ CI KRÓLU POLSKI ZA OGROM ŁASK którymi nas nieustannie obdarzasz. UFAM TOBIE W KAŻDEJ CHWILI. BĄDŹ UWIELBIONY MIŁOSIERNY KRÓLU NASZ.
    Z Panem Bogiem. Pozdrawiam serdecznie Wszystkich.

    P.s.

    Zamówiłyśmy z koleżankami 9 mszy św. wg polecenia Pana Jezusa. Terminarz podałam na stronie Przymierza.

    OdpowiedzUsuń
  27. [Henryk]
    Inchalowanie się przez maseczki będzie powodować wiele chorób. Astma, niedotlenienie mózgu,arytmia serca, chlamydia przez wdychanie zainfekowanych i zagrzybialych powierzchni maseczek.Ponadto chodzenie w rękawiczkach powoduje namnożenie bakteri i grzybów. Osoby które nakazały
    Wprowadzenie tych rozwiązań należy pozbawić urzędu oraz odebrać tytuł naukowy.

    Pozdrawiam In Christo

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Panie Jezu za przekazy które w obecnym czasie podnoszą na duchu. Udało się u mnie zamówić te 9 mszy-nowenne ale niestety ksiądz rozdzielił to na 9 miesięcy (9 pierwszych piątków miesiąca) więc startując od maja skończą się w styczniu...próbowałem dać je wcześniej ale jest dużo zaległych mszy za zmarłych i się nie da wczesniej...co by państwo zrobili w tej sytuacji...prosili o wczesniejszy termin czy zamówili drugi raz w innym kosciele.

    OdpowiedzUsuń
  29. takaprawda
    Szumowski a Zakon Maltański
    29 sie 2019 - dr hab. Łukasz Szumowski Minister Zdrowia, będący jednocześnie członkiem Zakonu Maltańskiego

    http://oplatekmaltanski.org/podziekowanie-sponsorom-za-om-2018-spotkanie-w-hotelu-polskim-w-krakowie/
    Rzym. Podpisanie deklaracji współpracy pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a Zakonem Maltańskim
    Zakon Maltański uważany jest za siedlisko masonerii
    https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/czy-ktos-zwolnil-papieza-benedykta-xvi?page=1%2C7
    Szumowski: Będziemy żyć z epidemią dopóki się wszyscy nie zaszczepimy.
    M.K TV ( POLACY W NIEBEZPIECZENSTWIE!! )

    https://www.youtube.com/watch?v=U4nba-qy5XE&feature=emb_title
    http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2020/04/szczepionki-by-polacy-nikomu-nie-zagrazali/

    OdpowiedzUsuń
  30. takaprawda
    Chmura radioaktywna nad Polską z Czarnobyla, takie dostaję informacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Sacerdos]
      Pan Jezus obiecuje jutro wiatr, który zatrzyma radioaktywną chmurę na granicy z Polską. Chmura pójdzie na wschodnich sąsiadów Polski. Patrzyłem na mapę pogody dla wschodniej Polski,i jest wiatr północno-zachodni i zachodni. Módlmy się....módlmy się...módlmy się...
      o.wn

      Usuń
    2. Dziękuję za wpis. Potwierdza się tym samym dzisiejsze orędzie. Dziękuję raz jeszcze. Pozdrawiam.

      Usuń
  31. Adam. nad Grodziskiem lata z 20 samolotów wojskowe strach jutro wyjść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj też wojskowy śmigłowiec latał... Nie jest to częsty widok.

      Usuń
  32. takaprawda
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3128793503852948&set=p.3128793503852948&type=3

    OdpowiedzUsuń
  33. blokada treści ot w skrócie żywy płomień
    Biała Podlaska, 7 kwietnia 2020r. godz. 10:49 Przekaz nr 951
    Proszę o znaki – znaki otrzymałem.
    Bóg Ojciec.
    Jam Jest Który Jest, Bóg Ojciec, Pierwsza Osoba Trójcy Świętej. Kochane, umiłowane stworzenia, miłe Mojemu Świętemu, Ojcowskiemu Sercu. Kocham was niezmiernie i pragnę, abyście stale podążali za Głosem Bożym, nauczyły się Go rozpoznawać, nie dały się zwieść mamieniem złego ducha. Pozwól drogie dziecko, że to Ja dziś przekażę Słowa Bożej Woli.
    Nie lękaj się biedny człowiecze, bo realizuje się to, co było do tej pory zapowiadane. Żywy Płomieniu, usilnie Mnie prosiłeś, o maksymalne przyspieszenie wydarzeń i oto na twoją prośbę kończę przewidywany czas spokoju, pokoju, czas względnej beztroski.
    Pozwoliłem na działanie demonom i Aniołom Śmierci, a także Aniołom Bożej Sprawiedliwości. Nabierz odwagi, nie lękaj się o nic, żyj w osobistej świętości życia i działania, czekając z utęsknieniem na rozwój wydarzeń.
    Czas Apokalipsy w którym żyjecie realizuje po kolei wszystko to, co jest zapisane w Piśmie Świętym. Kochane dzieci Boże, kocham was, dlatego pragnę, abyście przygotowali się w miarę dobrze, na niedalekie spotkanie ze Mną, na realizację tego, co zaplanowałem, aby ratować wasze dusze od wiecznego ognia, od wiecznego potępienia w piekle.
    Oto niebawem ujawni się syn zatracenia, Antychryst, wydaje on teraz swoje pierwsze rozkazy. Niebawem wzrośnie znacznie ucisk zwykłych ludzi, zacznie w pełni działać machina zagłady. Kto może i zdoła, niechaj się modli i trwa wiernie przy Mnie, Ja w swoim czasie chętnie wynagrodzę wam za waszą wierność Mojej Osobie.
    Kto może i zdoła, niech uczestniczy we Mszy Świętej i posila się Najświętszym Sakramentem. Ci którzy nie mogą, nie są w stanie, niech uczestniczą za pośrednictwem radia, telewizji lub Internetu zapraszając Boga do swojego serca w sposób duchowy.
    Nadchodzą ciężkie dni dla całej ludzkości, syn zatracenia, Antychryst, będzie czynił wielkie „cuda” i „znaki” za pomocą techniki i demonów. Nie dajcie się jemu na nie oszukać, nie słuchajcie tego co mówi, bo jego mowa będzie działać na was hipnotycznie. Nie możecie się dobrowolnie poddać oznakowaniu znamieniem bestii (chip Rafid), bo przez dobrowolne przyjęcie jego będziecie potępieni na wieki.

    OdpowiedzUsuń
  34. +
    Szczęść Boże
    św. Jan Paweł II wzywał do zamawiania Nowenny 9 Mszy i na szczęście nie określił ram czasowych a Niebo z pewnością doceni Twoje starania. Bywały już nowenny 9 dniowe, 9 tygodniowe, 9 miesięczne i także przez 9 lat.
    Zatem Piotrek nie chodź do innego kościoła, niech zasługi zbiera Twoja parafia. Tym bardziej, że ksiądz u Ciebie dał się już poznać jako porządny kapłan przyjmując Twoje intencje dziękczynne za Intronizację Chrystusa Króla.
    Moim zdaniem połączenie Nowenny do Bożego Miłosierdzia z Pierwszymi Piątkami Miesiąca to bardzo dobry pomysł, pasuje do siebie harmonijnie.
    Ja właśnie wróciłam z pierwszej mszy nowenny zamówionej przeze mnie. Będą co niedziele do 14 czerwca.
    Msza była w świeżo odnowionej kaplicy Miłosierdzia Bożego i odebrałam to opatrznościowo. Dzisiaj już poczułam radość z życia w odnowionej ziemi, to taka łaska dla mnie w to przepiękne święto Miłosierdzia Bożego.
    Jezu Ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.