UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 18 kwietnia 2020

Sobota Oktawy Wielkanocnej 18 IV 2020 Radioaktywna chmura z Czarnobyla idzie na Polskę. Słowa Pana Jezusa.

Sobota Oktawy Wielkanocnej

9.45

- Tak dziecko, potwierdzam to. Ta chmura < z Czarnobyla, radioaktywna C. P.> idzie na was, ale obiecałem zatrzymać ją na polskiej granicy.
Zatem módlcie się o to.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski).

.................................................................

Pojawiła się wczoraj taka informacja. Potwierdziło ją Niebo przez księdza a teraz przeze mnie.
C.P.


38 komentarzy:

  1. Chwała Ci Panie Jezu, nasz królu! Bez Ciebie zginiemy! Melduję, że przedwczoraj były ślady tralsów, wczoraj też jakby resztki, a dzisiaj od rana idealnie czyste niebo.
    Proponuję dzisiaj szczególnie odmawiać często naszą Litanię do Pana Jezusa, podyktowaną Grzegorzowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. [Joanna]
    Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie!
    Chwała Panu naszemu Królowi!
    Kochani,
    Chwytamy za Litanie do Chrystusa Króla Polski i działamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwała Tobie Chryste! Nasz Królu

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus !!!

    Dziękujemy Ci Panie Jezu Chryste za to ostrzeżenie i Twoją Łaskę ochrony Polaków !!!

    Kochamy Cię !!! Proszę o wytrwałość dla nas wszystkich w modlitwie i umocnienia wiary dla każdego czytającego.

    PS.: rozesłałam linkiem do wszystkich to przy okazji sobie poczyta ten kto jest zainteresowany innymi objawieniami z tej stronki. Dziękuję Panie Cyprianie za szybkie udostępnienie ich na stronie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski i Polaków 👑
    Panie Jezu dziękuję Ci za ten cud! Dzięki Twojej dobroci a naszym modlitwą chmura ta nie dojdzie do Polski!Oczywiście według naszych zdradzieckich władz niema żadnego zagrożenia! Po raz kolejny Jezu udowadniasz, jak nas bardzo kochasz!
    Chwała Tobie Chryste na wieki wieków amen!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam taką informację wczoraj. Zastanawiałam się na ile jest to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  7. [Wojciech]
    Laus tibi, Christe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bądź uwielbiony Kochany Panie Jezu Chryste Królu Polski!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. takaprawda
    https://www.petycjeonline.com/damy_wycofania_ustawy_o_obowizkowym_szczepieniu

    OdpowiedzUsuń
  10. takaprawda
    Sławik powiedział, że należy obowiązkowo zrobić zapas wina do Komunii św. i ze powinno być go w wystarczającej ilości. W szczególności opowiadał mi o starcach z Siergijewa Posada. Ostatni zakonnicy spuszczą się w zabytkowe, stare podziemia, o których nikt nie wie. I tam, w tych podziemiach, będą mieli przygotowane i beczułki wina do Komunii św., i ziarno i olej i wszystko niezbędne. I w tych tajnych podziemiach zakonników będzie ukrywał Bóg Swoją Siłą i nikt ich nie znajdzie. Starcy będą tam się modlić i Komunia św. będzie u nich do Przyjścia Pana. Sławik tak i powiedział, że „Starcy w Siergijewym Posadzie w tych podziemiach doczekają Pana”.
    https://gazetawarszawska.net/easyblog/entry/chlopiec-wiaczeslaw-rosyjski-aniol?fbclid=IwAR2L-xbzlTDHQms5HggphZEVOyKNsVxhc1X3DdtDHMQJIs_2v3U4bYvMoh0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leszek]
      Sławik nadzwyczaj precyzyjnie przedstawił przyszłość Rosji i Świata, przedstawiając jedynie prawdę ze szczerością typową dla dziecka. Tam nie ma zawoalowanych tajemnic i alegorii, jakie występują w Apokalipsie Św. Jana, gdzie dzisiaj całe tabuny "mądrali", a przede wszystkim Sanhedryn debatują nad ich rozszyfrowaniem, a jedynie uczciwość małego chłopca, nie skażonego głupotami pakowanymi od najmłodszych lat do głów także naszych dzieci i nam, będącymi kiedyś również dziećmi. Właśnie dzięki Sławikowi trafiłem jak po sznurku na strony naszych proroków, ufając im całkowicie niemalże od pierwszego wejścia. Za serce zaś chwyta, że wierzący prawosławni nazwali go "Aniołem Rosji". Nie zbadane są drogi, którymi Sam kieruje i wyroki Boga.

      Usuń
  11. [Agata]
    Chwała Tobie Panie Jezu Chryste Królu! Kocham Cię Panie Jezu, bądź Uwielbiony na wieki wieków! Składam Ci Panie Jezu Królu Polaków podziękowanie z całego serca swojego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta informacja była trochę przerażająca, bo ja przeżyłam Czarnobyl. Do dzisiaj mam kłopoty z tarczycą, astma i alergią na tym tle. Jestem wdzięczna Jezusowi Królowi za tę obietnicę. Królu bardzo mi szkoda małych dzieci. Królu nasz i Panie ja ufam Tobie. Boże miej nad nami Miłosierdzie. Jutro jest niedziela Miłosierdzia, proszę daj nam jeszcze trochę miłosierdzia, aby ci, którzy sa daleko mogli jeszcze wrócić do Ciebie JEZU Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. takaprawda
    Apel włoskiej mistyczki Conchiglii o poświecenie Rosji Niepokalanemu Sercu Maryi
    http://www.conchiglia.net/_PO_/P---LC/6.331_PO_Appello_a_Vladimir_Putin_Presidente_Russia_01.03.16.pdf
    Prezydent Putin posłuchał i zwrócił się do Watykanu o przeprowadzenie tego poświeceniA, Watykan ....odmówił.
    O tej odmowie możemy usłyszeć w którymś odcinku ks. G. Bliźniaka o objawieniach w Trevignano Romano
    https://www.youtube.com/watch?v=Pcu2lA6yZJ4
    https://www.youtube.com/watch?v=PGItzcxN7CY

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest nowe Orędzie u Anny od Jezusa z dnia 17.04.
    Chwała Tobie Chryste!

    OdpowiedzUsuń
  15. [Leszek]
    Dzięki Tobie, Jezu Chryste Królu Polski za ochronę Nowego Jeruzalem i za uszczelnienie granicy przed śmiertelną chmurą z Ukrainy. A jak skuteczna jest to ochrona, to każdy może się sam przekonać, włączając animację aktualnych wiatrów na
    https://www.windy.com/?48.181,29.685,6
    Nie istnieje jakakolwiek możliwość przedostania się tego diabelskiego zamysłu nad Polskę. Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leszek]
      Najciekawsze w tym wszystkim jest to wg. tej animacji, o ile nie błądzę oczywiście, ze chmura z Czarnobyla idzie na stronę wschodnią Ukrainy z granicą na Dnieprze, tam gdzie są zlokalizowane największe siły wojskowe tego kraju, a następnie jest "podbijana" powyżej Ługańska i Doniecka tak, jakby i tam działała ochrona. Przypadek???

      Usuń
  16. [Konrad]
    Nie udało im się zrzucić wirusa z samolotów to wymyślili plan B, ktos zapewne rykoszetem oberwie. Dramat że dalej chcą przechytrzyć Pana Boga. Przecież Panu Bogu podlega wszystko łącznie z tym wszystkim co nas otacza i co jest poza naszym zasięgiem.
    Pan Bóg Rządzi! Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
  17. takaprawda
    Jednak takie zagrożenie było, potwierdzone w 2 źródłach, a ja mieszkam przy granicy z UK. Jezu Chryste Królu Polski dziękuję razem z innymi. Dużo ludzi monitowało w tej sprawie, ale czy tyle samo z nich usłyszy czyja to zasługa, oby tak się stało, amen.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za tę stronkę - widać jak na dłoni, że wiatry znad Ukrainy omijają w tej chwili Polskę!

    OdpowiedzUsuń
  19. W nowym materiale u Grzegorza jest mowa o Namaszczonym.

    OdpowiedzUsuń
  20. [Dorota]
    Ale ten nasz Pan Bóg jest niesamowity:))
    Obejrzałam najnowszą wrzute YT Pana Grzegorza Wposłudze...Panie Jezu ten chemtrails, damy radę, a i tak zasłużyliśmy na takie lanie...Nawet wtedy kiedy zasługujemy na chłostę, Ty okazujesz nam Swe Miłosierdzie. O Panie Jezu, Ty jesteś taki dobry i taki kochany i jeszcze wstrzymujesz chmurę radioaktywną. Nie ma lepszego Króla. Od kiedy Jezus Chrystus jest Królem Polski czuję się szczęśliwa, wdzięczna i bezpieczna, któż jak Bóg!
    Chwała Tobie Jezu Chryste! Dziękuję, że się nami tak opiekujesz, dziękuję za każdy dzień i że trafiłam na te orędzia.

    OdpowiedzUsuń
  21. takaprawda
    Upadek kabały Kto tak naprawdę rządzi światem. Wrogowie Boga i rodzaju ludzkiego.
    https://www.youtube.com/watch?v=wfuzqi41KWU
    https://www.youtube.com/channel/UC-DmfbrGz12JXfiJJjeijqg

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Panie Jezu! Chwała Tobie Chryste ! Dziś dostałam od babci SMS z informacją o tej chmurze. Gdzieś już o tym czytałam wcześniej. Wysłałam jej wiadomość od Krzysztofa, żeby się nie bała z domu wyjść ❤ wkoncu Jutro wielkie Święto! Mam nadzieje ze uda mi sie wyspowiadac i przyjac Eucharystie 🙏

    OdpowiedzUsuń
  23. [Dorota]
    A jeszcze chciałabym dodać, że jako młoda osoba, do niedawna miałam marzenia (w sumie jak każdy) jak to młody człowiek, raczej materialne, zdrowotne itp. Dzięki tym orędziem poznałam bliżej Boga, zrozumiałam sens życia i dziś mam tylko jedno ogromne marzenie: Pragnę aby cały naród Polski wyszedł z domu i zaśpiewał Hymn "Nie rzucim Chryste świątyń Twych" i żeby każdy człowiek nawrócił się i abyś Jezu więcej nie musiał się smucić z naszego powodu.
    Teraz wracam do poprzednich czytań, bo jednak dużo jest tego do nadrobienia:)) a czas płynie tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Olga]
      Jakie piękne marzenie. Mam nadzieję, że się ziści. A ja właśnie przed chwilą wysłuchałam tego hymnu, nie słyszałam wcześniej tych słów!

      Usuń
    2. Szczesc Boze
      JA MAM NADZIEJE ZE JEZUSA NA KROLA WYBIORA .I BEDZIE PIEKNY OBRAZ na Jasnej Gorze wisij Krola naszego .I ZBUNTUJE SIE TA CIEMNA MASA LUDZI ,ABY DAC SIE ZWIESC I W MASKACH W KOSCIELE NIE BYC, BO PRAWO PANSTOWE W KOSCIOL NIECH SIE NIE MIESZA, POLICJA JAKBY WPADLA TO NA REKACH ICH WYNIESC ..TAM NIECH SOBIE POLICJA IDZIE PO pARKACH PIJAKOW SZUKAC .DZIS NIEDZIELA A JA NA MSZE NIE MOGE BO KOSCIOL ZAMNIETY ..CO ZA KSIEZA MODERNISCI U NAS SA ZE AZ WYC SIE CHCE ..ja czekam az lud sie zbuntuje bo narazie to slepy slepego prowadzi i na fb niby pobozni a sie tak boja .a za chwile kataklizmy .wojna nas zabije ..mam to gdzies czy umre teraz czy bede zyc .nawet sie juz nie chce bo teskni sie do Jezusa choc grzechy mnie przerazaja .

      Usuń
  24. Panie Jezu dziękuję za moje dzieci wnuki za to że nas chronisz Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  25. [Leszek]
    Dzisiaj naszła mnie myśl i nurtuje mój mózg w sposób bardzo destrukcyjny. Przeczytałem kolejne wystąpienie niejakiego Gądeckiego poddanego Anatemie, który produkuje je w cyklu strzałów z karabinu maszynowego i zaczęła się zapalać w mej duszy żarówka LED. Skąd ten facet ma wszystkie teksty, firmowane przez KEP, skoro każdy komunikat powinien być skonsultowany przez ich wspólne spotkanie i dyskusję, czego konsekwencją powinno być osiągnięcie cosensus'u uwieńczonego komunikatem??? No więc jak to jest??? Jak każdy może zauważyć, KEP jest /w swej większości/ zespołem ludzi bardzo zaawansowanych w latach i tym samym można przypuszczać, że piszących jednym palcem po klawiaturze. Skoro każdy z nich siedzi zamknięty w swojej pakamerze lub piwnicy, to taka powolna komunikacja przez maile nie wchodzi w grę jako całość KEP, biorąc pod uwagę nieprawdopodobnie dużą częstotliwość ich pojawiania się. Ktoś może zaoponować, że są telefony do komunikacji bezpośredniej i będzie miał rację. Proszę sobie tylko spróbować wyobrazić, że pojedyncza rozmowa z każdym ze 138 biskupów, musiałaby trwać godzinami i nie miałaby końca, biorąc pod uwagę konieczności kolejnych rozważań i wykonywanych telefonów do.... . No właśnie, do kogo, bo KEP jest w sumie formą bezosobową? No to może video konferencje? Odrzuciłem jednak tę myśl, bo w życiu nie słyszałem o czymś takim, grupującym w jednym czasie 138 osób z różnych miejsc w kraju jednocześnie, w celu niekończących się rozważań. Tutaj jest właśnie to moje światło LED, zapalone w duszy. Wyciągnąłem więc najbliższy mojemu tokowi rozmyślań wniosek, że bezosobowy KEP jest zdany na otrzymywanie i przekazywanie informacji przez anatemowanego Gądeckiego od „CENTRUM', czy jak tam zwać masonów z krwią Jezusa Chrystusa , o którą się napraszali przed Piłatem. A na potwierdzenie mojej tezy proszę zauważyć, że KEP, to w zasadzie są trzej biskupi permanentnie urągający wiernym Kościołowi Świętemu, na czele z niejakim, zwanym dla niepoznaki abp Polakiem. Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Małgorzata G.)Nich Bedzie Pochwalony Jezus Chrystus Król Polski.Ostatnie kazanie Ks.Natanka wyjaśnia wiele w tej sprawie poruszonej przez pana https://youtu.be/sChvmlsilzY
      Pozdrawiam wszystkich

      Usuń
  26. [Joanna J]
    Panie Jezu Jedyny Królu mojego serca i całej Polski - Nowego Jeruzalem. Jak Cię nie kochać i nie uwielbiać za tak liczne dary i łaski, które nam co i raz okazujesz. Przedwieczny Boże brak mi słów na okazywane przez Ciebie Miłosierdzie. Padamy przed Twym Majestatem oddając hołd za ogrom miłości nam okazywanej, nam grzesznym i upadającym nędznikom. Wielbimy Cię Panie bo w Tobie tylko nasza nadzieja.
    Dziękuję Panie za wysłuchanie mych próśb za to iż dajesz natchnienia w pouczaniu i w parafii ks. proboszcz od 28.04 przyjął do odprawienia Nowennę 9 mszy św.
    Potężny Pnie krusz serca jak najszybciej zatwardziałych polaków.
    Oddalaj Najdroższy Jezu od nas wszelkie szatańskie ataki którymi chcą w nas zniszczyć Twoją wiarę. My ufni w Twoje Słowa pragniemy wypełniać do końca tylko Twoją Świętą Wolę. Dodawaj Panie nam Twojej Siły i Mocy, w ufność tylko Tobie, byśmy nie popadali w wątpliwości jakie na nas zastawiają. Abyśmy do końca wytrwali i nie poddali się zakusom złego.
    Dziękuję z całego serca za powstrzymywanie chemistraliów i tej radioaktywnej chmury.
    Panie Potężny i Miłosierny niech jak najszybciej na naszej polskiej ziemi pojwi sięprzez Ciebie Namaszczony, który zaprowadzi ład i porządek według Twego Prwa.

    OdpowiedzUsuń
  27. [Damian]
    Witam wszystkich, to mój pierwszy wpis tutaj. Odnośnie "namaszczonego" o którym mówił Grzegorz z Leszna w najnowszym nagraniu mam skojarzenie, że może chodzić o namaszczeniem na króla (bo chyba nie o kapłańskie, skoro "namaszczony" to obecnie osoba świecka). Słowa Grzegorza odbieram jako dotyczące przyszłego przywódcy politycznego, a nie religijnego.
    Opis takiego namaszczenia jest w ST w 1 Księdze Królewskiej w opisie namaszczenia Salomona na króla:
    "38 Poszedł więc kapłan Sadok i prorok Natan oraz Benajasz, syn Jojady, oraz Keretyci i Peletyci i wsadziwszy Salomona na mulicę króla Dawida, zaprowadzili go do Gibeonu. 39 Tam kapłan Sadok wziął róg oliwy z Namiotu i namaścił Salomona. Wtedy zagrano na rogu, a cały lud zawołał: «Niech żyje król Salomon!» 40 Potem cały lud wszedł za nim na górę, przy dźwięku fletów okazywał radość tak wielką, że aż ziemia drżała od ich okrzyków." (1 Krl 1, 38-40).

    Potrzebni więc będą prorok (Cyprian Polak?) do wskazania ludowi osoby wybranej przez Boga i kapłan (biskup Jędraszewski, Lenga?, a może "zwykły" ksiądz mający ducha Bożego, np. ksiądz Natanek?) do dokonania samego obrzędu. Gdyby moje przewidywanie się sprawdziło oznaczało by to upadek obecnego ustroju demokracji parlamentarnej z systemem wyboru najwyższych władz państwowych w głosowaniu (w wyborach powszechnych) i restaurację (przywrócenie) monarchii. Ciekawe czy byłaby to monarchia dziedziczna, czy konstytucyjna.
    A co Wy o tym myślicie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [JoannaJ]
      Teraz mi przychodzi do głowy iż Namaszczony, który ujawni się w naszym narodzie, to będzie ten któremu będzie podlegać cała władza razem z wojskiem.Tak jako monarchia. On obejmie rządy i będzie dopiero wszystko oparte na prawie boskim. I on jako Namaszczony najwyższa władza narodu polskiego dopiero ukoronuje Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Dopełni się wreszcie Koronacja Jezusa której za wszelką cenę nie chce dopuścić masoneria kościelna przez tyle lat.
      Dlatego tak bardzo proszę byśmy się modlili o jak najszybsze jego ujawnienie we dług Woli Bożej.

      Usuń
  28. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Stąd można pobrać księgę Apokalipsy w wersji mp3 Biblii Audio Superprodukcji,zaznaczamy "wolne pobieranie":


    https://www.easypaste.org/file/Atvqml02/Apokalipsa.sw.Jana.Biblia.Audio.Superprodukcja.mp3?lang=pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje z całego serca za wersje audio. Nie lubie czytać ale już trzeci raz słucham i za każdym razem rozumiem coraz więcej.

      Usuń
  29. takaprawda
    Trevignano Romano 18 kwietnia 2020 r
    Umiłowane dzieci, dziękuję za modlitwę i za wysłuchanie mego wezwania w swoim sercu. Drogie dzieci, walczcie o swoją wolność, już wkrótce zostaniecie zniewoleni przez złych dyktatorów. Strzeżcie się szczepionek i wszelkich zobowiązań, ponieważ nie będą one pochodziły od Boga, ale od Szatana, który chce rządzić waszym życiem i umysłami. Moi umiłowani, trzęsienia ziemi będą słyszane na całym świecie, dotknąłem ziemi, aby ostrzec moje dzieci, aby mogły być przygotowane na straszne czasy, które nadejdą. Dzieci, używajcie rozeznania, ponieważ w tym czasie będzie wielu fałszywych proroków. Módlcie się dużo i ciągle, po prostu wierzcie w Boga i czytajcie dalej Pisma Święte. Adorowane dzieci, tylko wiara może was ocalić, nigdy o tym nie zapomnieć. Moje Anioły i Archaniołowie zawsze będą przy was, nie bądźcie letni. Teraz błogosławię was w imię Trójcy Świętej, Ojca, Syna i Ducha Świętego, Amen ”.
    13.10.2012, 16:10 – Wtedy zostaną wprowadzone powszechne szczepienia, które was zabiją, jeśli je przyjmiecie
    17.06.2012, 20:15 – Ich nikczemne plany obejmują również nowe światowe szczepienia, które na całym świecie spowodują chorobę
    0.11.2012, 23:45 – Powszechne Szczepienie: Jedna z najbardziej nikczemnych form ludobójstwa, jakie kiedykolwiek widziano od śmierci Żydów pod rządami Hitlera
    03.10.2014, 15:10 – Wkrótce doświadczycie powszechnych szczepień, o których mówiłem w 2010 roku

    OdpowiedzUsuń
  30. [Paweł]

    Podaję dalej. Ks Natanek 19.04.2020. https://youtu.be/jFVpNQYW770

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.