UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 23 kwietnia 2020

Środa Oktawy Wielkiej Nocy - czwartek 23 kwietnia. Słowa Boga Ojca, pierwszy raz w tych przekazach// Potwierdzenie klątwy rzuconej na Episkopat w Orędziu przez M. Michalinę od Apokalipsy

Około 10.00

Zapisz dziecko
- :)
Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

18.53

Zapisz dziecko
- Współczuję Ci, dziecko z powodu tego hasania nad Twoją głową przez to dziecko, którym się nie potrafią zająć. Masz Kraków. Pójść nic nie da, zwłaszcza w złości, bo jak Ci się postawi to zaczniesz grozić a jakby włączył się do tego jej mąż to mógłbyś go usiec maczetą lub szablą.
Lepiej zatem abyś nic nie mówił.
Amen.
- Dobrze, Panie Jezu. Przepraszam za brak cierpliwości.
- Jednakże to Ci prawdziwie przeszkadza bo źle się czujesz i to co masz robić – robisz na siłę.

............................

Środa Oktawy Wielkanocnej

Zapisz dziecko

- Ostrzegam Cię premierze Morawiecki. Wnętrze kościoła nie jest domeną Twoich działań.
Noszenie maseczek (obowiązkowe) we wnętrzu kościoła podczas Mszy i poza nią, przed wystawionym Przenajświętszym Sakramentem, narusza Moją Cześć Boga w Trójcy Jedynego.

Nie bronię jednak nosić maseczek w kościele tym, którzy chcą, choć to rozprasza innych gdy są to pojedyncze osoby.
Przez moją córkę Annę powiedziałem by nie dotykać ławek w kościele ni innych rzeczy.
Nie powinno się także być w kościele w rękawiczkach a już zupełnie nie powinno podczas Mszy, zwłaszcza idąc do Komunii czy przed Przenajświętszym Sakramentem.
Nie rób drwin z Mojego Kościoła premierze Mateuszu Morawiecki bo srogo za to zapłacisz.
Twój czas i tak jest krótki bo tylko cisi i sprawiedliwi posiądą Ziemię.
Niedługo będą Trzy Dni Ciemności i Ty na pewno nie wejdziesz do Odnowionej Ziemi. Masz jednak szansę na zbawienie mimo rzuconej na Ciebie klątwy. Przez to jest jednak mniejsza. Zatem nie dokładaj winy do winy.
Amen.

Opublikuj moje dziecko

- Dziękuję Chryste Królu.
Chwała Tobie Chryste


Około 20.00
-:)
- To, Panie Jezu, odnośnie mojej myśli?
- Tak, moje dziecko:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
< Wydawało mi się, że Pan Jezus chce abym już nie skosztował ni wina ni piwa aż w Odnowionej Ziemi jeśliby tam ludzie uprawiali jakakolwiek winorośl na wino oprócz winogron na wino mszalne. C.P>
- :)

..........................
Piątek Oktawy Wielkanocnej

22.18

Zapisz
- Tak się kończy współpraca z nieprzyjaciółmi Kościoła Świętego.
Jakże ktoś kto posyła dzieci do rabinicznej szkoły może liczyć się z Kościołem, zwłaszcza gdy ma możliwość okazania swej władzy?
Nie nacieszy się długo swoją władzą. Lecz dopust musi trwać. Nie chcę by przyjmowano Mnie na rękę. Zaś decyzja premiera, choć ze złej woli, zmniejsza profanację. I w piekle za to będzie miał ulgę czyli mniejsze cierpienie, że ograniczył profanowanie Mojego Ciała i Krwi.
Amen.

.........................................

Sobota Oktawy Wielkanocnej

- Tak dziecko, potwierdzam to. Ta chmura < z Czarnobyla, radioaktywna C. P> idzie na was, ale obiecałem zatrzymać ją na polskiej granicy.
Zatem módlcie się o to.

23.15

Zapisz dziecko
- Co do Namaszczonego i Twojej wiedzy o nim..
- Tak Panie Jezu?
-:)
- Chwała Tobie Chryste.
-:)

.........................
Niedziela Miłosierdzia Bożego.

00:30
-:)

10.45

- Na mszę pójdziesz, ale nie przyjmiesz Komunii.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

................................

Poniedziałek Oktawy Wielkiej Nocy

1.30

Zapisz
- Cóż zapisać Panie?
-:)
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
-:)

9.30
-:)
- Chwała Tobie Chryste.
-:)

< Tu nieczytelny, przynajmniej póki co zapis w nawiasie co do którego Pan Jezus się uśmiechnął C.P.>

Około 11- tej
-:)
< To odnośnie mojej jazdy na nartach – rozumiem C.P.>.

23.45
-:)
- Dziękuję Panie Jezu.
-:)
(pauza mała)
- :)
Widzisz jak marny jest człowiek: Trochę niedyspozycji, zepsucie planu na wieczór, nieoczekiwana niedyspozycja żołądka na koniec dnia, to połączone ze zniechęceniem i <nieczytelne słowo C.P i dalej słowo „dekadenckość”, ale nieczytelna odmiana C.P.>.
I brak chęci i energii do wszystkiego trochę bez przyczyny a trochę poruszone ukryte zadry i niezadowolenie z siebie:)
...............................

Wtorek Oktawy wielkiej Nocy.

Zapisz dziecko
- W tej sytuacji zostaniesz na razie :)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

21.20

Zapisz dziecko
- Tak jak, dziecko, powiedziałem, cokolwiek byś zrobił do czasu o którym powiedzieliśmy zwalniam Cię od winy.
To znaczy wszystko.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- Ale jak wszystko, to prawo by mnie nie zwolniło.
-:)

- Panie Jezu.
- Tak, to Słowa Boga Ojca.

[ Mówi Bóg Ojciec]
Zapisz
- To nic, dziecko, te bluźnierstwa, ważne jest Twoje serce.

- Przywrócisz Moje Święto w tym narodzie. Święto Boga Ojca.
- Chwała Tobie Boże Ojcze Najpotężniejszy i najukochańszy.
- Chwała Tobie Chryste, Panie nasz i Królu.

15.03
- Jezu ufam Tobie.

- Tak dziecko, znowu problem z Twoją mamą. Zostałeś dla niej, nie pojechałeś do Krakowa bo zachorowała, zaziębiła się.
I dzisiaj nowa, wielka Łaska dla Ciebie. Słowa Boga Ojca pierwszy raz do Ciebie skierowane. Chciałbyś się z kimś podzielić swoją radością, wiedziałeś, że nie możesz ze swoją mamą.
Naprawdę powinna pamiętać Moje Słowa, skoro mówi, że Twoja choroba nie ustępuje mimo leczenia. Tyle razy jej powtarzałeś, że to jest do Mojej dyspozycji i Ja to potwierdziłem na wyrównanie Twych win do końca przekazów i ode Mnie zależy kiedy będziesz wyleczony. Równocześnie powiedziałem, że dopuszczam diabła by powiększał Twoją chorobę. Nie pierwszy raz powtarzasz te Słowa gdy ona mówi o niej. Naprawdę nie musisz. Raz powiedziałeś, drugi. To jest zła wola Twej mamy, szatan który na tę wolę wpływa. To, że ona mówi, że nie pamięta co wczoraj robiła czy jadła i równa tę niepamięć z Moimi Słowami, które do Ciebie mówiłem i wielokrotnie jej powtarzałeś jest   b a r d z o   z ł e.
Amen.

15.44
Zapisz
- Jeśli będzie nadal źle się zachowywać pojedziesz do Krakowa mimo jej choroby, jeśli nie, zostaniesz aż poczuje się lepiej.
Amen
moje dziecko.
:) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
- Dziękuję Panie Jezu i przepraszam za to.
-:)

15.50
- Dobrze zrobiłeś, że ją upomniałeś Mocą Mego Imienia. I, że podniosłeś głos.
To jej wina.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

.........................................

Czwartek 23 kwietnia

00:05

- Tak dziecko, jest tak jak myślisz:) Słodki uśmiech Pana Jezusa.
- W tym Panie Jezu?
- Tak dziecko, w tym. „ Dokładnie”, jak nieprawidłowo mówicie „po polsku”.
- Panie Jezu.
-:)
- To mnie przytłacza.
-:)

Co do Namaszczonego to wygląd jego jest opisany u Zofii Nosko. Zacytuj:
Mąż to jest młody, pełen dobroci, postawy wyniosłej i słusznej.

i Dalej

(..)wysoki, chudy mężczyzna, blondyn z długimi, na ramiona spadającymi włosami. Jest w białej szacie lnianej, przepasany rzemieniem, boso. Ukląkł przed Aniołem Bożym, który wziął koronę z rąk Pana Jezusa i trzymał nad głową tego mężczyzny. Ten wcale nie ucieszył się, że został królem — płacze głośno. Płaczem wstrząsane są chude jego ramiona, szlocha głośno.

< Pod przekazem całość z Zofii Nosko C.P>

Pan Jezus się śmieje.
- Ty też się śmiej moje dziecko:)
-:) Też się śmieję Panie Jezu.

- Czemu mnie tak szatan atakuje Panie Jezu, dzisiaj zwłaszcza.
- Ze względu na to co Ci powiedział Bóg Ojciec i że do Ciebie mówił.
Musiałeś zauważyć, że nie od dziś akceptuje bliskość ze Mną, ale odwodzi Cię od zażyłości z Matką Boską, Duchem Świętym i Bogiem Ojcem.
Do Boga Ojca od pewnego czasu czujesz coraz większą miłość i Ojciec mógł do Ciebie mówić, dziecko.
Więc szatan jest wściekły.
Niewiele może zrobić, ale udało mu się i dzisiaj z Twoją mamą i hoduje bluźnierstwa bo jeszcze mało w Tobie miłości.
- Dziękuję Panie Jezu.
Dziękuję Bogu Ojcu, bardzo.
Z całej duszy.
To wielki zaszczyt.
- Tak dziecko, to wielki zaszczyt iż masz przywrócić Święto Boga Ojca w Polsce:)
:)
- Tak Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste. Ale przecież ja nie jestem <nieczytelnie zapisane słowo C.P. > godzien. Nie wykorzystałem jednej Łaski na zysk przez większość przekazów, Panie.
Jakże więc ja?
- A jednak dziecko.
- Nie rozumiem tego.
-:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
-:) Pan Jezus się śmieje.
Ja też się uśmiecham i trochę się śmieję.
- Pan Jezus mówi: Jakbyście powiedzieli : niezły trick!:)
- Oj tak Panie Jezu:)
- O najsłodszy Panie.
-:)
Błogosławię Ci, dziecko, na tę noc, poranek i dzień.
Błogosławi Bóg Ojciec.
I z tym błogosławieństwem zaśnij:)

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////

Regulamin komentowania znajduje się na dole strony w wersji na komputer.

//////////////////////////////////


126. Młody Mąż wybranego narodu
23. VIII. 1982
Zapisz: Lud Polan, który w większości dziejów historii stał na rozdrożu i uciskany był przez zaborców, krew przelewał obficie o wolność swoją — w niedługim czasie zazna radości i pokoju. Państwo twoje, podzielone na jawne i utajone, na pokój i zgrzyty, obejmą dobre serca. Zbliża się chwila, że radością zapłonie serce ukoronowanej głowy, syna wybranego spośród narodu Polan. Mąż to jest młody, pełen dobroci, postawy wyniosłej i słusznej. Zna działanie krwawego łupieżcy i mocno boleje w sercu swoim. Wzrok męża tego płonie miłością i łagodnością, zrozumieniem wszystkich i poszanowaniem każdego człowieka. Złota korona królewska założona zostanie na jasnej głowie wielkiego władcy. którego przymioty będą: łagodny, dobry, prawy i wielce szanujący prawa Boże. Będą go nazywały narody królem o Jasnych włosach i jasnym sercu. Wówczas to wszyscy Słowianie pobiegną, popłyną do króla Polski/ prosząc go o opiekę, zaprowadzenie prawdziwego Bożego ładu w ich krajach i domostwach. Nastąpi wieczysta unia — zgoda między narodami. Wikariusz będzie go miał za najlepszego syna. Amen.
144. Modlitwę waszego narodu zanoszą aniołowie przed tron Boga
28.V1.1983
Znam serca wasze i widziałem waszą wierność Kościołowi Bożemu. Oto dla wierności waszej ustanowię was wielkim i świętym narodem. Dzieci Moje, czyńcie pokutę i nie ustawajcie w modlitwie. Całe Niebo radowało się waszą radością.
Pamiętajcie, tylko Bóg i tylko w Bogu, w Trójcy Przenajświętszej wasz naród ma moc i zwycięstwo. Nikt was nie dźwignie i nikt wam nie przyjdzie z pomocą wyzwolenia ze złych szatańskich mocy, jedynie Bóg Najświętszy Swoją potęgą uczyni was narodem świętym, wielkim, pokój czyniącym i zwycięskim.
Dzieci moje umiłowane, w Sercu Moim, u stóp Krzyża Mojego szukajcie wsparcia, rozwiązania waszych spraw i problemów. Ja, Jezus Chrystus was wszystkich wziąłem sobie za spoidło w budowie Królestwa Bożego. Z waszej ziemi płyną nieustanne modlitwy za cały świat. Aniołowie święci przynoszą w wielkich kadzielnicach wasze modlitwy przed tron Najwyższego, Trójcy Przenajświętszej. Ufajcie sprawiedliwości Bożej i miłości Serca Trójcy Przenajświętszej. Jeszcze mam do was małą cząstkę: wyzbądźcie się egoizmu, serca wasze oczyśćcie i złączcie się w modlitewnym skupieniu z Dziewicą Niepokalaną, która u tronu Trójcy Przenajświętszej wyprasza łaski dla waszego kraju i narodu. Bezpieczeństwo wasze, moc oraz wolność leży w Mojej dłoni, Syna Bożego, Jezusa Chrystusa. Tak, Jestem waszym Władcą, waszym Królem, Ja, Bóg i dam wam rozradowanie wielkie, i dam wam w znaku Moim chlubę i chwałę, wolność i potęgę waszej Ojczyzny. Amen.
146. Koronacja króla Polski
21.IX.1983
Oczami ducha widziałam Najświętszą Maryję Pannę z Dzieciątkiem Bożym na prawej ręce. Prześliczna nieopisaną pięknością, w postaci takiej jak Niepokalanego poczęcia, w długiej, białej sukni, bez szarfy, w długim bladoniebieskim płaszczu. Na głowie miała biały szal z dość mięsistej materii oraz dwie korony, jedną na drugiej, złote, pokryte drogocennymi kamieniami. Dziecię Boże ubrane było w szatę białą, złotą, na której skrzyły się liczne drogocenne kamienie, rubiny, brylanty, szafiry. Szata cała mieniła się, biła blaskiem. Matka Najświętsza trzymała w dłoni lewej Różaniec święty, lekko uniesiony ku górze, też z brylancików, mieniący się, ze złotym, dużym krzyżykiem. Od szczytu nieba, do samej ziemi, do stóp Matki Przenajświętszej klęczeli Aniołowie Boży. Jest ich bardzo dużo, po jednej i po drugiej stronie. Ubrani są w białe suknie, mają skrząco-białe lśniące złotawym blaskiem skrzydła. Jest to symbol chwały Bożej. Najświętsze Dzieciątko Jezus ma na głowie piękną koronę złotą, wysadzaną drogimi kamieniami. W maleńkich dłoniach też trzyma złotą koronę, na której jest przypięty piękny, duży. Biały Orzeł, zrobiony .2 białych, nieznanych mi kamyków.
Jeden z Aniołów Bożych, głosem bardzo donośnym, jak huczący wodospad, zawołał: Czas już, przyjdź, byś został namaszczony olejkiem chwały Bożej! Drogą, która wiodła od ziemi ku górze, do Nieba, szedł wysoki, chudy mężczyzna, blondyn z długimi, na ramiona spadającymi włosami. Jest w białej szacie lnianej, przepasany rzemieniem, boso. Ukląkł przed Aniołem Bożym, który wziął koronę z rąk Pana Jezusa i trzymał nad głową tego mężczyzny. Ten wcale nie ucieszył się, że został królem — płacze głośno. Płaczem wstrząsane są chude jego ramiona, szlocha głośno. Matka Najświętsza z kryształowego flakonika leje olejek na jego głowę. Olejek ten spływa strużkami na ziemię. Ziemia wokół jest bardzo sucha, widzę ją spopielała, spaloną, wkoło ruiny, zgliszcza, kratery ziejące jeszcze ogniem, wszędzie popiół. Tam jednak, gdzie spłynie kropelka świętej oliwy, powstaje życie, zielona trawa, kwiaty, owady, motyle, ptaki.
Następnie widzę, jak dwóch Aniołów, bardzo dużych, bardzo groźnych, rozwinęło wielki sztandar-czysto biały, na nim była umieszczona korona cierniowa, duży krzyż i święta księga, która ma usta i tak mówi:
Czas wypełniony, złamane jest godło złego ducha na wieki, godło, które siało zgorszenie na cały świat – godło, które wydawało walkę Bogu i Jego Świętym. Złamane i strącone na dno piekła na wieki. Raduj się ziemio, bo Święty, który jest Panem wszystkiego. Który był na ziemi dla zbawienia wszelkiej duszy ludzkiej. Którego ukrzyżowano. zabito, a po trzech dniach zmartwychwstał w wiecznej chwale, idzie i przychodzi, by sądzić jednych na wieczne zbawienie i radość, drugich na wieczną utratę szczęścia i dziecięctwa Bożego. W ów to dzień namaści wybranego syna z narodu ugniatanego przez wieki niesprawiedliwością i kłamstwem szatana-diabła, narodu, który mieszka w samym sercu Europy, narodu, którego stolicę deptała brunatna bestia szatana-diabła i zamieniła w zgliszcza. A bestia czerwona szatana-diabła przyklaskiwała i patrzała obojętnie, choć zawsze piła soki narodu tego ugniatanego. Oto przychodzi król i dziedzic z narodu ugniatanego i umęczonego. Przed nim idzie wielka chwała Boża, pełna radości i wolności, niosąc w te dni sercom zgłodniałym Słowa Bożego Świętą Ewangelię, która była zamknięta dla wielu ludów i narodów leżących pod rządami czerwonej bestii szatana-diabła. Czas już oświecić je Słowem Bożym. Niech obejmie światło Boże wszystkie ludy i wszystkie serca dręczone przez złego ducha zakłamaniem walką z Bogiem. Niech złamane zostanie godło złego ducha i wszyscy Aniołowie mówili: amen. Amen, bardzo głośno. Głos ich był jak szum wodospadu, potężny, wstrząsający całą ziemię i z ucisku wielkiego wyłoniły się tysiące, tysiące, tysiące ludu, który szedł do nowego pomazańca Bożego, stawał przed nim i brał światło Boże z rąk jego w postaci palącej się świecy jak księga. Ten widok był bardzo piękny. Każdy klękał i modlił się do Boga jak umiał, wszystkimi językami. Bo też różne rasy ludzi stały przed młodym królem, pochodzącym z narodu uciskanego jarzmem czerwonego szatana-diabła. A naród ten mieszka w sercu Europy, a stolicą Jego jest miasto nieujarzmione, wiecznie żyjące Bogiem i miłością Dziewicy Najświętszej. Amen.
175. Porzucić pijaństwo i zbrodnie
Zapisz i przekaż. W narodzie twoim mam upodobanie, ale musi się dźwignąć z grzechu, z pijaństwa, rozpusty i wszelkiej niewierności Bogu i tak, jak powiedziałem, że wyniosę go i jeszcze raz wyniosę go wysoko. ;A w czasie, który u Mnie jest zapisany, rządzić nim będzie król i Mój wierny wybraniec, włodarz posłuszny, włodarz roztropny mojego Kościoła. A to ci mówię:
Wszystkie narody popłyną do króla, którego Ja, Jezus .Chrystus, Pan Świata, powołam. Wy jesteście narodem wybranym, a to coś znaczy. Dziś nie narzekajcie, noście ciężar, który jest na waszych ramionach. Jeden drugiemu niech pomaga. Szukajcie Mnie w sercach waszych, waszych braci. Mówcie: To dałem Jezusowi ubranie, kromkę chleba, to Jezusowi dałem szklankę mleka. Dzielcie się między sobą, kochajcie się. Pamiętajcie, że jesteście narodem wybranym, módlcie się i czekajcie na ten dzień i godzinę.
Zakazuję wam: Nie przelewajcie niepotrzebnie krwi waszego narodu. Ta święta chwila przyjdzie jak błyskawica, która pojawia się na niebie ze wschodu aż do zachodu. Przyjdę i dźwignę was, a ku wam popłyną dary i hołdy, które Ja ustanawiam na ten czas. Amen.


/////////////////////////////////////////

Pan Jezus się nie doczekał:

18, 20 III 2020 - Żądam publicznego wydania opinii przez niezależnych i uczciwych lekarzy co do zarażenia się mniejszego i większego w wypadku Komunii na rękę i Komunii do ust


Była ta podstawowa sprawa, mniej może istotna przez czas ograniczenia do pięciu osób, ale teraz jest znowu bardziej istotna.
Ani jednego głosu lekarza.

Niedobrze mi się robi.

Krzysztof Michałowski

////////////////////////////////////////////////////////

Ponieważ Pan chce aby to Orędzie było publikowane na różnych portalach zatem publikuję je w całości:
Bardzo dziękuję za to potwierdzenie Panu Jezusowi.
Dziękuję także M. Michalinie.




Słowo Boże do Marii Michaliny od
Apokalipsy
                        Internetowy Ruch Katolicki  „Domy Modlitwy św. JPII”
                                        Zmartwychwstanie Pańskie 12. IV. 2020r.
+++ W Imię Ojca Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen. Dziecko Moje MM od Apokalipsy, załóż Mój szkaplerz z Góry Karmel z Ziemi Świętej, który niech ciebie chroni, tak jak usłyszałaś podczas Apelu trwając w łączności duchowej u stóp Moich Hetmanki Narodu Polskiego Jasnogórskiej Pani i Wszystkich Narodów.
I niech tak uczynią wszystkie Moje wybrane dzieci w tym czasie pożogi i trwogi [nosić szkaplerze].
Dziś da Swoje Święte Słowo Mój Syn Jezus Chrystus Zmartwychwstały Król Polski i Wszechświata, który mocą Bożą zwyciężył grzech śmierć i szatana i da wam i teraz Nowe Życie w Nowym Jeruzalem, któremu na Imię Polska. Potwierdzenie Słowa Bożego: Księga Zachariasza rozdział 3 werset 8, „zapisz: Arcykapłanie Jozue, ty i twoje towarzysze, którzy są twoimi doradcami, gdyż przez tych mężów spełni się cudowna obietnica, albowiem ześlę sługę mego – Odrośl”..... /Do 10 wersetu rozważyć/.  W Imię Mojego i Waszego Ojca Przedwiecznego, Moje Syna Bożego i Człowieczego, Króla Polski i Wszechświata oraz Ducha Świętego Ożywiciela, błogosławię wybrany Naród Polski wraz z Królową Polski Moją i Waszą Mamą Niepokalaną Matką Zbawiciela i Odkupiciela. Amen. Amen. Amen.
MM od Apokalipsy mała oblubienico wybranko Trójcy Świętej, trwaj w pokoju i do wszystkich to mówię, jak wtedy do rozproszonych Apostołów - Pokój wam, Pokój wam nie bójcie się. Jak Ja Zmartwychwstałem tak i wy zmartwychwstaniecie, ci którzy zasnęli w Panu , to jest we Mnie.
Teraz jest wielka walka, ostatni bój na ziemi i niebie w przestworzach i Bóg w Trójcy Jedyny posłał swoich Aniołów pod wodzą św. Michała Archanioła księcia wojsk niebieskich, by opieczętowali swoje sługi wierne.
Antychryst Mój przeciwnik oznaczył już swoich sługusów, pachołków, którzy dla mamony zdradzili, jak Judasz Mistrza, wątpiąc w potęgę Boga Najwyższego Miłosierdzie Syna Człowieczego, nieposłuszni pouczeniom Ducha Świętego. Więc sąd musi się dokonać, to jest ten czas. Tak, wielka nierządnica jak powiedziałem przez proroka Cypriana Polaka rozpuściła swoje korzenie, żądna krwi niewinnie mordowanych dzieci i męczenników tych czasów, którzy z miłości do Mnie Swojego Króla Pana – Oblubieńca godni są oddać życie, niejednokrotnie w torturach, poniewierani jak św. Paweł, który bieg ukończył w dobrych zawodach wystąpił, wiarę ustrzegł i otrzymał wieniec chwały.
Pytam, ile jest dusz w Polsce, uczniów Moich, by w takich zawodach wystąpić, ilu jeszcze godnych kapłanów mądrych, którzy widzą to co dzieje się w Kościele świętym, który idzie na zatracenie? I nic już tej kary Boga Ojca Przedwiecznego nie powstrzyma.
Ratować trzeba jeszcze jednostki, módlcie się za swoich pasterzy, bo nie wszyscy zachowają swoje dusze. Nie rozpoznali  pasterze czasu  łaski Nawiedzenia, nie służą już dla Boga w Trójcy Jedynego, ale dla świata, jak by się nie nazywali, jaki tytuł by mieli. Ich milczenie, złe decyzji wydane wg nie Ducha Świętego pouczeń, wołają o pomstę do nieba.   I ta klątwa jest ważna dana przez wybranego syna  mojego proroka Cypriana Polaka.
Ty MM od Apokalipsy nie lękaj się tego potwierdzenia, nie są to słowa twoje, ale mocą Ducha Świętego mówię JA Król Królów, Król Polski i Wszechświata, Bóg z Boga, Światłość ze Światłości.
To słowo  trzeba spisać i podać do publicznej wiadomości ogłosić wszem i wobec na stronie internetowej  św. JPII i innych portalach łącznie z Przymierzem Miłości. Trwajcie na modlitwie.
Tak jak dziś, mimo tej kwarantanny we Włoszech, dałaś Mi Swojemu Mistrzowi Oblubieńcowi Królowi swojego serca, Królowi Polski i Wszechświata szczególnie miłą modlitwę - koronkę do Bożego Miłosierdzia w Kościele Niepokalanej, leżąc krzyżem. Twoja tęsknota, ból że nie ma Eucharystii jest wielki, twoje pocałunki ukoiły i Moją tęsknotę za synami  i córkami człowieczymi. Tu w Italii twoje spotkanie na Mszy Świętej 8-mego marca w Dzień kobiet i złożenia  kwiatów dla Niepokalanej,  to słowo  „Traktuj tą Eucharystię, jak by to była ostatnia wieczerza" i tak się stało.
A teraz pytam wszystkich zjednoczonych w tym Przymierzu Miłości Bożej: Czy oddalibyście życie za waszego Króla, który przyjął  waszą Koronę daną z Żywych Serc na Króla Polski? I Bóg Ojciec Wszechmogący  ulitował się nad waszym narodem, przyjmując jako Koronę Chwały i intronizował Syna Człowieczego  wg prośby  i woli świętej Dziewicy Niepokalanej Oblubienicy Ducha Świętego Królowej Polski.
Pytam was po raz drugi, jak Piotra: czy Mnie kochacie, czy oddalibyście życie za Króla Polski Boga Żywego? Pytam po raz trzeci, czy Mnie kochacie - wy kapłani Maryjni wybrani, czy oddalibyście życie wasze  za waszego Mistrza, Najwyższego Kapłana? Teraz jest ten czas - wasza odpowiedz niech będzie w sercu, Ja usłyszę.
MM od Apokalipsy, wybranko - ty swoją odpowiedź już dałaś kilka razy, ale dołącz to „słowo z ziemi świętej, jak pielgrzymowałaś z grupą włoską pod przewodnictwem ks. biskupa Mario M. Tam w Galilei pytałem jak Piotra..................... twoje „tak” jest Mi miłe.
Trwaj w pokoju i do innych to mówię, kto jest zapisany w Księdze żywota baranka, czy na męczeństwo naznaczony. Tu okaże się wasza wiara i miłość.
Polskę szczególnie umiłowałem, jednak wasz Rząd, a szczególnie EP, jak powiedział św. JPII, „przekroczył próg Bożego miłosierdzia”. Trzeba wielkiej modlitwy, pokory, uniżenia, by jeszcze wybłagać upusty Bożego miłosierdzia, gdzie całe niebo prosi. Bóg jest miłosierny, ale też bardzo sprawiedliwy, co już wkrótce zobaczycie, przebaczenia i miłosierdzia proście nieustannie.
Dziękuję tym wszystkim wybranym dzieciom Królowej Polski, co nie szczędząc grosza  zamówili te intencje  Nowenny za przyczyną św. Faustyny i św. JPII.
Pokój wam mówię, ale nie dla wszystkich nasze życzenia były dalekosiężne. Jednak przewrotność waszych poczynań zasłużyła na karę chłosty, a spadnie z nieba jak burza niespodziewanie. Przygotujcie się, spowiedź już gdzie są trudności, a będzie jeszcze gorzej. Błagajcie jeszcze dzieci Maryję, może znajdzie furtkę jak wy to mówicie, by pokonać te bariery zła, wirusa koronę, którego wam szatan nadał, manipulując zbrodniczymi pategonami,  by zmniejszyć populację narodów. Nie człowiek stworzył ten świat przyrody i postawił tam Adama i Ewę, ale Mój i wasz Ojciec Wszechmogący w Trójcy Jedyny, a nie stworzenie służące szatanowi będzie decydowało o populacji narodów.
Tak, ten świat w takiej formie materialnej, globalnej, przestrzennej idzie do zagłady. Stworzę wszystko nowe, Nowe Jeruzalem - Polska. Tak Bóg w Trójcy Jedyny postanowił i to się wypełni. I tak się stanie, można powiedzieć. Amen. Amen. Amen.
Alleluja”, ale jakie to smutne Alleluja dla Zmartwychwstałego Chrystusa Króla Polski i Wszechświata, gdy taka mała ilość dzieci Maryi Królowej Polski uczestniczyła godnie w Eucharystii - Mojej Ofierze Męki Pańskiej.
O biada wam, biada, potrójne biada co te prawa tworzycie w Rządzie i Episkopacie Polskim, potwierdzając te ustawy i zarządzenia wewnętrzne i zewnętrzne. Miara została przebrana i co ma się wypełnić, wypełnia się.
Sąd nad narodami bliski; pokuty, pokuty, pokuty wołała Moja i wasza  Mama Niepokalana Maryja płacząca w tylu sanktuariach świata nie tylko Europy nad każdym dzieckiem.
Jednak nie usłuchaliście, lekceważąc Jej Majestatu, Macierzyńskich wezwań. Krwawe łzy Królowej Waszej Królowej Polski  będą wam na potępienie. Amen. Amen. Amen.
Błogosławię Jej wybrane dzieci, w Imię Ojca Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen. Jezus Zmartwychwstały wam za przykład dany jest, że mamy zmartwychpowstać z Panem Bogiem Królować, ale nie dla wszystkich jest to dane, ze smutkiem to mówię. Wasz Król Polski bardzo zatrwożony. Amen. Amen. Amen. Potwierdzenie. Czy to słowo dane przez Ciebie Panie Jezu? Tak, posługuję się człowiekiem. Tak, ta Księga Hioba 37/7, temat: Zjawiska  atmosferyczne w przyrodzie: Ludzi zamyka po domach, by każdy rozważał  Jego dzieła”.
Tak, dziękuję. Czy mógłbyś z łaskawości Majestatu Twojego Królewskiego podać jeszcze potwierdzenie? Tak, oblubienico Moja. Zapisz. Apokalipsa św. Jana Apostoła, rozdział 16 werset 2: „I poszedł pierwszy/ Anioł/ i wylał swą czaszę na ziemię. A wrzód złośliwy, bolesny wystąpił na ludziach co mają znamię Bestii” i na tych, co wielbią jej obraz.
Uniżam się przed Twoim po Trzykroć Świętym Majestatem Boże Ojcze, Tatusiu Kochany, Żywy Synu Boga Jezu Chryste Królu Polski i Wszechświata, Duchu Święty Boże Nauczycielu, który ożywiasz stworzenia.  Bóg zapłać Królowo Polski kochana Mamusiu.
MM od Apokalipsy w posłudze dla braci i sióstr w Chrystusie Zbawicielu . Totus Tuus  Maryja. Totus Tuus .Totus Tuus. Italia Wielkanoc 12.04. 2020r.

http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/mm-od-apok-ordzia-czviii-2020r


Wersja audio:
https://youtu.be/_n4B8Gd4IgU


.......................
Zatem jednego dnia dostałem dwa prezenty: Słowo od Boga Ojca oraz potwierdzenie klątwy na Episkopat przez Pana Jezusa u MM Michaliny od Apokalipsy co było najistotniejsze ze wszystkich klątw.
Jednego dnia ponieważ w tym samy dniu natrafiłem, w wersji dźwiękowej zresztą.

C.P.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

30 Orędzi na tym kanale:

(To prawda) Chrobry najechał Rzym

https://youtu.be/_euH2HKo3no


Orędzia w formie filmowej są także tutaj:
Dwa, jeden w dwóch częściach.

Starożytna masoneria


Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 1


Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 2
https://youtu.be/uGPslgl0OJU

............................
Orędzia i nie tylko są także na Twitterze


 ..................................................................

Fragmenty Orędzi do kwietnia 2017 ( wybór dokonany przez czytelnika


..............

Strona : Przymierze Miłosci

Tu też można dawać komentarze.

....................................

Strona: Objawienia Oławskie



49 komentarzy:

  1. +JMJ

    Komentowanie jest do końca piątku.
    Potem będzie wyłączone do wtorku.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  2. + KRÓLU NIEBIESKI I KRÓLU POLSKI ODDAJEMY CI CZEŚĆ I HOŁD. Bądź Uwielbiony tu i teraz i na wieki wieków.
    Dziękujemy Ci Boże nasz, że takie tajemnice odkrywasz nam niegodnym. Dziękujemy za ostrzeżenia i znaki jakie nam dajesz. Przepraszamy Cię za kapłanów modernistów. Ale dziękujemy za tych prawych kapłanów, którzy otwarcie mówią i głoszą Twoją Prawdę. Dziękujemy, że możemy Cię jeszcze przyjmować w Komunii świętej i że jesteś wystawiony w Najświętszym Sakramencie cały dzień i możemy Ciebie adorować. (tak jest w moim Kościele w kaplicy adoracji) błogosław tym odważnym Twoim sługom. Modlimy się za nich i za nasze rodziny i prosimy Cię byśmy Twoją Wolę dobrze wypełniali.
    Błogosław wszystkim, którzy nam przekazują Twoje Słowa. Czekamy na nie zawsze z drżeniem serca. Chwała Tobie Królu wieków i Polski.
    Pozdrawiam Wszystkich czytających te przekazy a przede wszystkim naszego Drogiego Proroka Pana Krzysztofa.
    Szczęść Boże.:)

    OdpowiedzUsuń

  3. módlcie się i czekajcie na ten dzień i godzinę.

    Przyjdź Jezu mój, zostań wśród nas na zawsze już.

    OdpowiedzUsuń
  4. [Dorota]
    Chwała Tobie Jezu Chryste, nasz Królu Polski!
    Nie mam nic, co mogłabym Ci dać Panie Jezu, Ty zresztą nic ode mnie nie potrzebujesz. Jestem tylko nędzą, prochem nic nie wartym ale bardzo Cię kocham. W jednej chwili, w chwili, w której zaczęłam czytać te orędzia sprawiłeś Panie Jezu, że wróciło do mnie to czego ostatnimi laty szukałam. Trochę Cię zapomniałam, odstawiłam, ale Ty zawsze byłeś obok, zawsze. Nie odpuściłeś. Kiedyś myślałam, że Cię kocham bardzo, ale teraz wiem, że kocham Cię całą sobą. Dziękuję bardzo za te orędzia, za Słowo Boże, pouczenia. Jestem tak bardzo wdzięczna, bo one obudziły we mnie miłość do Boga, którą miałam ale nie mogłam jej udoskonalić tak do bólu. W życiu bym nie pomyślała, że można tak kochać. Kiedyś moje myśli były to tu to tam, rzadko przy Bogu. Dziś moje myśli są tylko przy Bogu i to jest niesamowite, niepojęte. Nie wiedziałam, że potrafię tak kochać i że potrafię tak żyć, ale dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Chwała Tobie Panie Jezu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Panie Boże za tak długi przekaz. Szanowny Panie Krzysztofie wiem że Pan może tylko pytać Pana Jezusa o sprawy publiczne lub takie o które bezpośrednio chce Pan zapytać. Stwierdziłem że napiszę ten komentarz ponieważ może także odnosić się do innych którzy również mogli nad tym myśleć. Zastanawia mnie cały czas pewna modlitwa Św Gertrudy podyktowana przez Pana Jezusa zapewniająca wybawienie z czyśćća 1000 dusz. Wiem że to pewnego rodzaju wstyd pytać o coś Pana Jezusa skoro dał słowo że tak będzie ale zastanawia mnie to czy ta modlitwa jest naprawde aż tak silna, o wiele bardziej niż odpust zupełny oraz czy za każde nawet czasem w pośpiechu w ciągu dnia odmówienie tej modlitwy zawsze jest uwalniane 1000 dusz z czyśćca. Poniżej załącze link odnośnie tej modlitwy.

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://radioniepokalanow.pl/niezwykla-modlitwa-ktora-uwalnia-1000-dusz-z-czyscca/&ved=2ahUKEwjM7vyR2P_oAhXLGuwKHR_eDd8QFjABegQIAxAB&usg=AOvVaw0xPOYtcf2RV0w7i-T2kkvQ&cshid=1587684100774

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niżej masz moje komentarze na ten temat. Zapoznaj się z tym co napisałem, zapraszam na krucjate.

      Usuń
  6. +Króluj nam Chryste! Tylko w Tobie Panie Jezu Chryste Królu Polski Moc i Odwaga.Obdarz nas Swymi Łaskami,byśmy pełnili jedynie Twoją Wolę.Amen! Pokój i Dobro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o dodanie nicku albo imienia zawsze na początku komentarza, na przykład [Tomasz] i później komentarz, jeśli wpisuje się komentarz jako gość.

      Usuń
  7. Pilne!! Piątek 24 kwiecień dzień modlitw z prośbą o deszcz tego , dnia co kto może, post, dobrowolna modlitwa, msza św ,adoracja Najświętszego Sakramentu itp. Szturmujmy niebo bo szykuje się duży nie urodzaj , może nasz Król złagodzi mam trochę kary i spuści trochę deszczu. Ania K

    OdpowiedzUsuń
  8. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Miałbym prośbę do czytelnika Piotra L. - nie sposób napisać czegoś na dawniejszy adres kontaktowy. Zwraca wiadomość i pokazuje, że nie idzie dostarczyć przekazu. Może coś jest z nim nie tak? Jeśli to ta skrzynka zawodzi, można założyć Protonmaila, w każdym razie, jest jakiś problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Przez pewien czas będę działał tylko na forach. Na przykład tu: http://www.jezusdopolakow.fora.pl

      Usuń
  9. [Iza]
    19. Kwietnia 2020, W najważniejsze Świeto Niedziela Bozego Milosierdzia w Sanktuarium z Łagiewnik policja zabronila wiernym wejścia https://youtu.be/f2ql5m6ROGU

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Dorota]
      Zapomniałam o tej modlitwie aż tak, że o niej nie pamiętałam. Dołączam się. Dobrze, że o tym napisałeś.
      Co do pieczęci Boga Żywego to kiedyś, lata temu, były bodajże dołączone przy zakupie modlitewnika Krucjata Modlitwy po kilka sztuk już poświęconych, więc fajnie bo mogłam porozdawac innym i też wygodne do noszenia przy sobie. Też medaliki zbawienia itp. Ja kupowałam na elgido.com

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego pytałem odnośnie tej modlitwy Św Gertrudy bo jeżeli za każde jej odmówienie jest to aż 1000 dusz to możnaby pomyśleć nad jakimś wydarzeniem (podobnym do błoni) gdzie wszysycy równocześnie mówiliby tą modlitwe. Nawet już dawno temu co do tego wpadła mi do głowy nazwa tego wydarzenia- czyścimy czyściec😊

      Usuń
    2. Dokładnie Oczyszczenie Czyśćca. Najpierw jednak trzeba go zapełnić druga modlitwa w której duszę skazane na wieczne potępienie w ilości milona zostają tam wysłane. Sądzę że jeśli będzie nawet za dużo tych modlitw to Bóg się ucieszy oraz i tak wybierze tych którzy muszą trafić do piekła nie można każdego zbawić. A takie modlitwy można odmawiać w domu ale najbardziej Bogu się podoba w kościele. Już wczenij pisałem że historia która pisze Bóg jest płynna może się zmienić. Jako dowód podaje 3 milony martwych Polaków na wirusa, liczba ta się zmienia wraz z codzienną modlitwą o 20:00. Nie pamiętam czy już spadła do 40tys.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. jeszcze zapomniałam dodać ''I niech tak uczynią wszystkie Moje wybrane dzieci w tym czasie pożogi i trwogi [nosić szkaplerze]. ''

      Usuń
    5. A to nie jest tak że szkaplerz mogą nakładać jedynie wybrani ojcowie i księża?

      Usuń
    6. Wydaje mi się że modlitwa jest w pożądku. Nie widzę w niej żadnych pod tekstów w czym jest dopisane żeby odmawiać koronkę do Bożego miłosierdzia. Więc po co diabeł miał by tak nalegać żeby ją odmawiać wraz z Jezusem? Nie znam tej hisotri z egzorcyzmem ale jeśli nawet święty trafia do czysca, prorok i inny to opętanie w danym momencie a zawsze one są częściowe inaczej masz pustych ludzi bez uczuć, mogło nawet być ale jeśli Jezus nie zatrzymał mnie żebym tutaj to wstawił i powie Cyprianowi że popełniłem błąd to będzie wszystko jasne. Na ten czas nie mam żadnego z was za cel zgorszyc, ta pieczęć tak samo jak błogosławieństwa Maryji czy Jezusa dla nas zapewniają ochronę prawda? Wiec jeśli blogoslawinstwo dane mi po przez orędzia Anny od Jezusa działają to raczej Bóg nie dopuścił żebym was opętał. Ewentualnie jak już coś miało i by mieć nademną wpływ to grzechy ciężkie nie wyspowiadane, gdyż zbytnio nie mam gdzie się spowidać. Problem jest taki że masonów masz pełno w kościele i każdy może mówić co chce przez co nie można doszukać się prawdy. Ja na miejscu diabła bym jak najgorzej mówił o takiej modlitwie żeby ludzie bali się jej używać a ona autentycznie miała by dawać zbawienie.

      Usuń
    7. [Dorota]
      Magda, ja osobiście parę lat temu zakupiłam te Księgi Prawdy wszystkie tomy, itp. Zresztą Pan Cyprian też wspominał, że orędzia od Maria Bożego Miłosierdzia są od Pana Jezusa, gdzieś krótki komentarz był. Nie wiem, co tam wyczytali takiego ale raczej nie czytali. Wystarczy przeczytać tom 1 a raczej parę stron... Nie będę tego rozwijać ale kiedyś jak zakupiłam te Księgi to nikt nie chciał czytać a tym bardziej ksiądz. Wydane w PL w 2013 roku i do dziś mało znane a raczej nie uznawane. Wpisz Księga Prawdy to obok pojawia się słowo sekta. Google...hmm. Pana Cypriana orędzia też przekształcają i dają mi w "dowodzie", że coś jest z nimi nie halo. Tutaj trzeba rozumu swojego słuchać, przeczytać i wydać samemu opinię. A np abp Polak mówi, głosi wszem i wobec, że chodzenie do Kościoła jest grzechem i mało tego gani innych księży, którzy nie stosują się do zaostrzeń rządu-taki tytuł a takie herezje głosić? Nie wiem co to za ksiądz wydał taką opinię w podanym przez ciebie linku ale nawet nie argumentują tego. Podali 3 mało konkretne argumenty i uczepili się, że to straszenie ludzi końcem świata...ojej to u Pana Cypriana to przepraszam ale już w ogóle jest ciężko:)
      wordpress...tam to się czasem dzieją "cuda niewidy"

      Usuń
    8. Usunąłem komentarz bo nie wiem czy nie wprowadzam herezji, ale nadal nawołuje danych modlitw Św Getrudzie o zabiwnie dusz czyscicowych.

      Usuń
  12. Chwała Tobie Panie Jezu!
    Proszę napiszcie 5 intencję mszy nowennowej bo we wtorek oddaje się w niewolę Maryi i jako ofiarowanie chce zamówić te 9 mszy z Bożą Pomocą!
    Niechaj Będzie Pochwalony od Nas wszystkich Uwielbiony Przenajświętszy Sakrament Ten Niebieski Testament i Maryja Zawsze Dziewica Niepokalanie Poczęta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5.Msza św. piąta „nowennowa” za przyczyną św. F. Kowalskiej: Za dusze braci odłączonych, zwłaszcza tych, którzy roztrwonili dobra Boga, nadużyli Jego łask trwając uporczywie w swoich błędach, aby powrócili do jedności z Kościołem.
      http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/mm-od-apok-ordzia-czviii-2020r

      Usuń
    2. [Dorota]
      Dzień Piąty
      Za dusze braci odłączonych aby powróciły do jedności z Kościołem.
      "Dziś sprowadz Mi dusze Braci odłączonych i zanurz ich w morzu Miłosierdzia Mojego. W gorzkiej Męce rozdzierali Mi ciało i Serce, to jest Kościół Mój. Kiedy wracają do jedności z Kościołem, goją się Rany Moje i tym sposobem ulżą Mi w Męce ".

      Usuń
  13. Naszła mnie jeszcze taka refleksja nad swoim życiem z którym chciałabym się podzielić! Pierwsza komunia Święta wyryta w głowie i w sercu! Ale Sakrament bierzmowania.... O mój Boże gdybym mogła cofnąć czas... Ten sakrament powinien mieć większą rangę! A nie na tygodniu jak to często bywa- odklepany!

    OdpowiedzUsuń
  14. {JoannaJ] Kocham i wielbię Cię Boże Ojcze za to , że dałeś mi się odczczuć. Za to że znasz nasze pragnienia i na nie odpowiadasz. A teraz w dniu mojego święta dajesz zapowiedź, że będzie oficjalnie przywrócone Twoje Święto, Boga Ojca. Nie mogę się tego doczekać i pragnę by stało się jak najszybciej.
    Muszę się odnieść do kwestii Namaszczonego. Kiedy parę lat temu przeczytałam u Adama Człowieka wizję, która jest powyżej przytoczona bardzo mnie to zafrapowało. Długo zastanawiałam się nad tą wypowiedzią gdyż Intronizacja bardzo leżała mi na sercu od wielu lat. Otóż swego czasu trafiłam na wypowiedź Macieja Modzelewskiego na youtube. Przypomniałam sobie teraz i ponownie odszukałam jego, gdyż pojawiła się wzmianka u proroków o namaszczonym. Nie będę się wypowiadać co do przesłania p. M. Modzelewskiego, gdyż czekam na potwierdzenie o tym czy to on ma być nadany z Woli Boga.
    https://www.youtube.com/channel/UCawuclpgieU78bzFdxlOLnw

    /o . 1796 — 1896.
    Któż ten Mąż ?
    44?
    Wskrzesiciel Narodu ?
    Namiestnik wolności na ziemi widomy?
    Otom Ja! Otom Ja!

    Proroctwo Kapłana Polskiego.
    Próżno wołają, żeś w grobie;
    Albowiem powiadam Tobie,
    Że się Twe rany zagoją,
    Że ten grób kolebką Twoją.
    W Hym nie do Polski — D e la
    Mennais.
    Wytrwaj mój Ludu!
    Już twój ranek świta!
    Powstań do życia! Już się rozjaśniło —
    Już z grzechów twoich ziemia twa obmyta,
    1 będzie w końcu, co w początku było.
    Tak... widzę... widzę z nadziemską rozkoszą,
    Przed duszą moją księgę przyszłych losów,
    Tysiące ramion, tysiąc wielkich głosów,
    Jako się wiążą i w dziejach unoszą!
    0 wszystkim ludom pójdziesz
    Polsko przodem!
    Bo wielkie czucie łono twe rozgrzeje,
    A twa się cnota po świecie rozleje,
    Jak się krew twoja po ziemi rozlała.
    Wytrwaj, a staniesz potężna i cała!
    Wytrwaj, a staniesz, staniesz ludu dzielny!
    Z młodzieńczą siłą, i w szacie weselnej,-
    W ziemicy ojców od morza do morza!
    A duchem Bożym jak słońce płonący,
    Między narody jak morze grający,
    1 płodny, płodny jako ziemia Boża!
    Wiecznym pomnikiem twojej polskiej chwały,
    Będą te Tatry, gdzie twe orły wzrosły;
    A polskie wody będą cześć twą grały,
    I twą koroną nieba sklep wyniosły!
    Świat się urządzi twojemi prawami,
    Ty sam się zdziwisz nad władzą twych cudów;
    Bo twoi wieszcze będą prorokami,
    A twoja księga Ewangelią ludów!
    1 krew się twoja Sakramentem stanie
    Ludom ginącym z niewoli i głodu!
    1 wzniosą one po ziemi błaganie:
    Przez świete liany Polskiego Narodu
    Wybaw nas PANIE!
    Amen
    https://www.sbc.org.pl/dlibra/show-content/publication/edition/168312?id=168312

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Jezu za te orędzia,które dałeś Cyprianowi i Marii Michalinie. Bardzo dziękuję. Nie będę sie rozpisywać. Inni już to zrobili za mnie. Chcę się podzielić wielkim bólem. Radio Maryja prowadzi w audycji, informacje o godzinie 13. Poradnik jak nosić maseczki, jsk trzeba się słuchać rządzących itp. I na pytanie jednego sluchacza jak długo.... Odpowiedż padła az będzie szczepionka. Bardzo mnie to zabolało, bo chyba nie jest od tego. Teraz wszyscy starsi ludzie będą mieli dylemat,albo i nie. Bo w Radiu Maryja tsk powiedzieli trzeba iść i się zaszczepić. Dodatkowo został usunięty wywiad z ks. Guzem. Nie wiem w co gra radio Maryja, mówiąc kolokwialnie. Jezu ratuj bo już z znikąd nie ma pomocy. A nowenna będzie odprawiona przyjął ksiądz od 18 maja. Pozdrawiam serdecznie i niech Bóg Nam wszystkim, łącznie z prorokami blogoslawi.

    OdpowiedzUsuń
  16. [iza]
    Nowe orędzie u Bożej Owieczki Mingosy
    Ewy Rycielskiej
    https://youtu.be/SVjitchf5p8

    OdpowiedzUsuń
  17. [iza]
    Chwała Tobie Jezu Chryste! Dziękuje ze dodajesz mi odwagi.
    Zachęcam do zamawiania Mszy nowennowych. Sprzedałam zbędne rzeczy np. szpilki a dzieci swoje zabawki, pieniądze te przeznaczyliśmy za ofiarę za Msze Święte.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  18. [Henryk]
    A teraz jak ma się to do sieci 5G? Otóż za jej pomocą można przesyłać pola torsyjne. W ten sposób można wywołać epidemię nowotworów lub przesłać wirusy bezpośrednio do organizmu człowieka.
    https://www.telepolis.pl/artykuly/wydarzenia/siec-5g-w-polsce-szkodliwa-technologia-dowody

    Pozdrawiam In Christo

    OdpowiedzUsuń
  19. [Beata]
    Czytam tego bloga a takze objawienia roznych osob i bardzo sie boje.
    Rozmyslam o trzech dniach ciemnosci, o namaszczonym i o dwoch snach, ktore mialam jakis czas temu.
    1. Sen pierwszy - byla pustka, wydawalo sie ze wszyscy umarli, no i nagle podszedl ktos (chyba Pan Jezus) powiedzial abym wstala (a chyba bylam pod ziemia albo pod sniegiem) no i wstalam. Mam takie przekonanie ze "spalam" okolo 2 lat.
    2. Sen drugi - bieglam po schodach w dol, zobaczylam jak osoby w czerni bardzo mocno sie modlily (o wiele mocniej niz niektorzy z nas), w tym wszystkim byli bardzo posluszni. Jeden z nich, glosem bardzo milym i spokojnym zachcecal mnie abym sie do nich przylaczyla. Zrozumialam ze to byly diably. Nagle z rak wypadl mi sloik z propolisem (sama robie nalewki) ale sie nie potlukl. Podnioslam sloik i ucieklam. Obudzilam sie przerazona.
    Przeprasza, ale nie mam polski znakow na kalwiaturze.

    OdpowiedzUsuń
  20. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Od 24-tego kwietnia do 2-giego maja można odmawiać Nowennę do Matki Bożej Królowej Polski.

    http://www.duchprawdy.com/nowenna_do_matki_bozej_krolowej_polski.htm

    OdpowiedzUsuń
  21. +JMJ

    Słowa Pana Jezusa

    24 kwietnia

    19.24

    Zapisz dziecko
    - Nie trzeba aby ludzie łączyli serca z kimkolwiek sądząc, że może to on jest Namaszczonym.
    Macie opis fizyczny i cech jego. Niech to wam wystarczy.
    Nie znacie nikogo takiego ni w internecie ni w realu:).
    - Chwała Tobie Chryste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [JoannaJ] Dziękujemy Tobie Najdroższy Panie Jezu i Królu za każde słowo pouczenia które kierujesz do nas słabych.

      Usuń
  22. [iza]
    Jest nowe kazanie księdza Piotra Natanka z dnia 24.04.2020
    Jest mowa o Wielkim Ucisku
    https://youtu.be/6AV70q_1ZbU

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowe orędzie u Anny od Jezusa

    OdpowiedzUsuń
  24. Interwencja policji u Salezjan z chęcią zatrzymania Mszy Św.:
    https://youtu.be/TdnAj07JNJg

    Przeszkadzanie 2 ludzi w odprawianiu Mszy Św. I atak fizyczny na ministranta:
    https://youtu.be/D5PIzG4t2-c

    Te sytuację wołają o pomstę do Nieba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [JoannaJ] Tego kapłana jak się okazuje prześladują sami salezjanie nie pozwalając odprawiać mszy trydenckiej. Z tego powodu wzywają policję w wyniku czego ma sprawy sądowe. Ostatnio wylano kubeł wody z okna, kiedy kapłan wychodził z Najświętszym Sakramentem na procesję.
      26.04.2020 Salezjanie oblewają Najświętszy Sakrament wodą z okna. Profanacja podczas procesji.
      https://www.youtube.com/watch?v=5dn53TW_eLU

      Usuń
    2. +
      Nie mam jeszcze gruntownie wyrobionego zdania o tym kapłanie. Na tym blogu znalazłam link i zainteresowałam się sprawą prześladowania księdza przez policję bo to w moim mieście. A poza tym sprawuje Msze w rycie przedsoborowym...Nie znam osoby, której to misterium Ofiary nie urzekło...
      Jednak przykro mi się zrobiło gdy ksiądz mówi do oka kamery, że św. JPII jest heretykiem o biskupie Gądeckim też niewyględnie. Z czym zostaje zwykły człowiek taki jak ja?

      Usuń
  25. [Konrad]
    Pogoda za oknami idzie w parze z postępującą duchową pustynią naszego narodu. Nie dotyczy to każdego ale większości ludzi w kościele i tych świeckich.

    OdpowiedzUsuń
  26. Również czytałam gdzieś ze to Bóg pieczetuje swoich wybranych. Trzeba uważać z tą pieczęcią. Bo podobno były zniewolenia dlatego egzorcysci ostrzegają. Nikt sam nie nakłada osobie tylko BÓG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Krzysztof]

      Zgadza się. Też o tym czytałem. Już chyba z 5 lat temu znalazłem ostrzeżenia egzorcystów przed tym.

      Usuń
    2. Owszem i w tym orędziach Bóg też nie mowi że to jest jedyne pieczetowanie, czy że jest jakieś niezbędne do zbawienia. To jedna z możliwości ochrony na czasy ostateczne. Tylko tyle. Przeczytałam całość, nawrociłam się,ale tak na powaznie. Poszlam do spowiedzi z calego zycia i teraz tez chodze bardzo czesto, i co tydzien na Msze Sw. i Eucharystie przyjmuje. Modlę się codziennie ta modlitwa, różańcem i innymi modlitwami. Mam w domu wodę swiecona , olej i sól egzorcyzmowane Dla mnie to jasne. "Po owocach ich poznacie" pozdrawiam

      Usuń
  27. [iza] Panie Cyprianie aż mi się płakać chce..
    https://youtu.be/TdnAj07JNJg

    OdpowiedzUsuń
  28. zobaczcie to zanim skasuja

    Obejrzyj film ?Przeslane - Wyznanie Zakonnicy o Covid19 666 Koronawirus. Aktualna sytuacja.? w YouTube
    https://youtu.be/FZgvBYNoVps

    OdpowiedzUsuń
  29. Panie Jezu Chryste Królu Polski, Proszę Cię pokornie, nie pozwól aby Stolica Apostolska zakazała sprawowania Mszy Trydenckich...
    https://www.m.pch24.pl/w-jakim-celu--kongregacja-nauki-wiary-prosi-biskupow-calego-swiata-o-ocene-summorum-pontificum-pch,75598,i.html?fbclid=IwAR2GXkbQ6kF1NexCll-e3G89BlTRjTB479-RrKqT_U865dHwmicPHJjV2uI

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.