UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 6 kwietnia 2020

29 III 2020 cz. 2/ 6 IV 2020 Zawsze należy najpierw czytać Pismo Święte. Teraz przede wszystkim Apokalipsę. (Lub słuchać w wersji audio). Dopiero jak przeczytacie lub posłuchacie fragment Pisma Świętego możecie czytać te przekazy

Niedziela, 29 marca cz. 2

14.30

Zapisz dziecko
- Tak dziecko, Ja chciałem abyś siedział na peronie a nie w poczekalni, mimo tego nieprzyjemnego dla Ciebie wiatru.
- Tak Panie Jezu, to nie rozumiem dlaczego, podziębiłem się, wiesz jak jestem skłonny, atakuje mnie gardło, boli głowa i ucho. Jadę po to by modlić się w kościołach m. in. a póki co rozbiera mnie już.
- Tak jak, dziecko, chciałem abyś poszedł na tamten stok i zjechał z niego tak i chciałem byś był na peronie, nie w poczekalni. Na peronie byli i inni ludzie im to nie szkodzi. Trzeba też dziecko abyś się hartował. Wiem, dziecko, że jest duże prawdopodobieństwo, że zachorujesz, ale też trzeba abyś się hartował od czasu [do czasu] i nie był w cieplarnianych warunkach nawet jak to nie przyniesie efektu.
Nie każę ci chodzić w samym podkoszulku o tej porze a tylko to co robią przeciętni, zdrowi ludzie.
- Wszystko co Panie chcesz jest dobre i właściwe i kocham to, ale równocześnie jestem skwaszony, że łapie mnie przeziębienie, odczuwam ucho a tylko dlatego, że nie siedziałem w pustej przecież poczekalni, a na peronie.
-:)
- Chwała Tobie Chryste,

22.37
Zapisz dziecko
- Tak, te obostrzenia spowalniają rozwój wirusa w Polsce.
- To ja już nic nie rozumiem. Mówiłeś [ Panie], że ograniczenia są i tak daleko idące i nie zgadzasz się na liczbę 5 osób na mszy i żądasz 50 osób na mszy na co wyraziłeś zgodę i nie akceptujesz sytuacji w której miałby ktoś zapytany przez policjanta, strażnika miejskiego, żołnierza tłumaczyć, że idzie do kościoła.
- Tak dziecko lecz ludzie sami się ograniczają.
- Ale to niszczy gospodarkę.
- Daję pewną wolność władzom, pewnych rzeczy nie dopuszczam.
Oto w Krakowie co sam widzisz jest ograniczenie w tramwaju do 28 osób i innych starszego typu jest mniej. < Pan Jezus odnosi się do tego co aktualnie widzę. Co do tramwajów w Krakowie jest jeszcze typ, który ma ograniczenie do 38, czy 36 osób i największy który ma ograniczenie do 48, czy 46 osób, chyba 48 C.P.>.
Nie ma ograniczenia w supermarketach i innych otwartych sklepach < nieczytelnie zapisane słowo. Przypominam, że przekaz jest z 29 marca więc odnosi się do aktualnej sytuacji C.P> na przykład budowlanych.
Do tego otwarte są w niedzielę supermarkety spożywcze i nie tylko. Czyż trzeba tu coś dodawać?

Zapisz dziecko
- Będzie taka sytuacja.
- Tak Panie Jezu
-:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

…………..........................

Tutaj miałem dopisać sytuację z życzenia Pana Jezusa w której było pouczenie lecz nie zapisane.
Otóż odczuwam mocno dym z papierosów, na 30 metrów. Jest to odległość gdzie jak jestem od kogoś tyle to aby się czuć komfortowo muszę ją jeszcze zwiększyć. Tym bardziej teraz, a raczej od lat gdy te papierosy śmierdzą po prostu. Są bardzo niskiej jakości i wszystkie śmierdzą podobnie. I to przyznają sami palacze. Nie będę ty wymieniał marek ale te najpopularniejsze jak pamiętam, najbardziej znane, różniły się zapachem, „smakiem” to było zupełnie coś innego.
W każdym razie tak teraz zwłaszcza, od lat odczuwam no i pali mi na przystanku ktoś. Wcześniej patrzyłem na niego rozmawiał z kolegą i wyszło z tego, że pracuje. Zaznaczam to bo wyglądał dość jak kloszard a gdybym sądził, że to bezdomny to dałbym mu spokój i wyszedł z obrębu przystanku nie mówiąc nic.
Najpierw nic nie mówiłem, także dlatego, że na oko był starszy ode mnie te kilka lat, ale dlaczego to ja mam wychodzić a nie ten co pali. Mówię więc to. On w pierwszej chwili zaczął się tłumaczyć, ale przerwał, najeżył się i mówi do mnie : Korona nie przeszkadza a papieros przeszkadza? Co odpowiedziałem to nie jest istotne, w każdym razie oczywiście nie obraziłem go, ale i to mu się nie spodobało a potem usłyszałem jeszcze jak wsiadał, rzucił to cicho, dość cicho, ale nie na tyle cicho aby nie spodziewać się, że mogę usłyszeć. ( Może ktoś o słabszym słuchu by nie usłyszał) „D...k”.
Pan Jezus powiedział potem, że za to zachoruje na coronawirusa, ale nie umrze.

Tu by się ktoś mógł zastanowić: To jest inaczej niż u otrzymujących przekazy i inaczej niż zna Chrystusa. Wcześniej jakaś kobieta która ma do otrzymującego przekazy niechętny stosunek bez powodu ( jest coś troszkę więcej, ale oczywiście pewnych granic przekroczyć nie może) i ona ma umrzeć na coronawirusa. ( Ale będzie zbawiona). Ten z kolei mruknął pod nosem pod moim adresem „d...k” i zachoruje na coronawirusa, ale nie umrze. Kara mniejsza bo wina też mniejsza. Wreszcie jest i klątwa, klątwy na premiera Morawieckiego, komendę i komisariat policji ( Sokółka i Dąbrowa Białostocka).
Więc cóż?

Dla tych, którzy by się dziwili, czy chcieli negować, bo tak Chrystus nie robi, powiem, że nie powinni zabierać głosu jak nie znają Pisma Świętego czy nie chcą się do niego odnieść.
Sama zresztą Ewangelia – Pan Jezus przeklina krzak, że nie wydaje owoców. Cóż biedny krzak można by pomyśleć. Idą, są głodni, jest nieszczepiony dziki krzak, którego owocami można by oszukać głód, ale jak to bywa z takim krzakiem nie ma ani jednego owocu. Normalna rzecz można by powiedzieć. Apostołowie, czy też jeszcze uczniowie, są bardzo zaskoczeni reakcją Pana Jezusa. Patrzą po sobie, potem dziwią się szybko uschniętemu do rdzenia krzakowi.
Jak zapoznamy się z „Poematem Boga Człowieka” to widzimy jeszcze więcej. Jezus Chrystus jest oczywiście taki jak go znamy z Ewangelii, ale nie tylko taki.

Tutaj dodam odnośnie „Poematu Boga Człowieka”- ktoś kto odnosi się do tych przekazów a ma wątpliwości czy to szczere czy też zadaniowane jeśli nie zna „Poematu Boga Człowieka” to nie mamy o czym rozmawiać. To znaczy najpierw go odsyłam do tego dzieła.

Nie odnosi się też ktoś taki, ale i nie odnoszą się zwykle czytelnicy i w pozytywnym sensie do Pisma Świętego.
Zatem zgodność każdych przekazów istotna jest z Pismem Świętym, którego każdą rzecz rozważamy w kontekście całości i teraz dla nas dodatkowo z „Poematem Boga Człowieka” zwłaszcza gdy idzie o Pana naszego Jezusa Chrystusa. Przypominam, że „Poemat Boga Człowieka” ma być głównym dziełem religijnym w Odnowionej Ziemi dla całej ludzkości bo nie będzie innej wiary po całej Ziemi jak tylko katolicka ze szczególną czcią dla Przenajświętszego Sakramentu.
Ostatnia księga Pisma Świętego to Apokalipsa gdzie jest połączenie Starego i Nowego Testamentu na Końcu Czasów, można rzec w uproszczeniu.

Jaki jest Chrystus jakiego widzimy? Czy tylko głaskająca Bozia lubująca się w grzeszniku i doznająca na jego widok wręcz niebiańskich radości jak nas chce uczyć dzisiaj Kościół w znacznej części?

Jan, św Jan ewangelista, najmilszy uczeń Chrystus jak reaguje na Jego widok jak mu się ukazał jako Chrystus Czasów Ostatnich?
Jan, który leżał na jego piersi i jako jedyny mógł dostąpić takiej bliskości. Ba, leżał także na piersi Chrystusa i po Zmartwychwstaniu („Poemat Boga Człowieka”)  dostępował i tego zaszczytu, przyjaźni i bliskości.
A jak reaguje na widok Pana naszego Jezusa Chrystusa gdy mu się ukazuje (księga Apokalipsy)?

Kiedym Go ujrzał,
do stóp Jego upadłem jak martwy,
a On położył na mnie prawą rękę, mówiąc:
«Przestań się lękać! „.

Do Jego stóp upadł jak martwy!
Pan położył na nim prawą rękę, nadal jest tu łaskawość Boga. Łaskawość Jezusa Chrystusa ale na innym poziomie można rzec.

Jak widzicie po tych przekazach, Pan Jezus nadal zagłębia się w ludzkie sprawy na moim przykładzie, tak samo i wszystkich, co niektórych w tych przekazach fascynuje a innych mniej albo wcale, także i są tacy księża. Te przekazy uznają, ale Ty Panie Jezu mów konkretnie o Apokalipsie, ale nie jakie niewiasty podobają otrzymującemu przekazy czy inne takie rzeczy, albo rozmowy częste o jego przeziębieniach, lub inne:)  :)Pan Jezus się śmieje w tym momencie podczas tego fragmentu, mego zapisu).

Pan Jezus także nadal okazuje poczucie Boskie humoru, które znamy z „Poematu Boga Człowieka”. Znaleźć je także możemy w Ewangeliach choć jest to zakryte, ale można je znaleźć. Szkoda tylko, że nigdy o nim nie usłyszałem ani na lekcji religii ani na kazaniu w kościele.

Szkoda, że czytelnicy nie odnieśli się do tego ostatnio i nie cieszyli się tym, także dlatego, że przykryła to kilka godzin po, umieszczona klątwa na komendę i komisariat, ale jednak trzeba było.
Jest nam smutno a nie dziękujemy za poczucie humoru Pana Jezusa i nie cieszymy się nim.

- Jeśli Cię zagai strażnik miejski, policjant, bądź uprzejmy dla nich, uśmiechaj się, nie groź im:).
Nie krop ich też wodą święconą:) Pan Jezus się śmieje.
Widzisz dziecko jak Cię muszę pilnować abyś nie zrobił nic głupiego:) Pan Jezus się śmieje.”

i
Orędzia Anny od Jezusa są wyjątkowe.
Pan Jezus obiecał duże Łaski tym, którzy je będą przyjmować.
Są też poręczne do dzielenia się nimi,
także do przybijania do drzwi kościołów.

( Tu uśmiech Pana Jezusa :), chyba z powodu tego "przybijania") .

I nie przeszkadza Panu Jezusowi, że i i my się pośmiejemy choć Wielki Post jest a dodatkowo „ Wielka Smuta”.
Syn Człowieczy jest panem szabatu.

I wreszcie poczucie humoru Pana Jezusa, Boga przy najbardziej chyba znanym Orędziu przeze mnie czyli :
13 III 2020 Słowa Pana o Komunii na rękę w dobie zarazy, Słowa do hierarchów i kapłanów, prezydenta Dudy, masonów w Polsce”
- Dziękuję Chryste Królu, doskonały nasz Panie i Zbawco.
-:)
Zawsze dziecko słabo ci wychodzą komplementy względem mnie;)
- O Panie Jezu.
- Poczerwieniałeś trochę dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- Jesteś tylko narzędziem, lichym drucikiem bynajmniej nie z czystego srebra, które dzisiaj kupiłeś w liczbie piętnastu monet za 1400 złotych:) Pan Jezus się śmieje.

<Pan Jezus śmieje się tu także z mego zaskoczenia iż mówi o tym ile kupiłem srebrnych monet wszem i wobec, tym samym w tym momencie bo dalej jest to wyjaśnione, mojego pewnego dyskomfortu.C.P.>

Pan Jezus patrzy na nas jak rodzice na małe dziecko, które boi się jakiegoś owada, który nie zrobi krzywdy, albo czegoś innego, co go straszy i rodzic pochyla się z troską nad tym lękiem, a równocześnie nic nie ujmując ojcowskiej i macierzyńskiej trosce, trochę go to bawi, tak jak rodziców bawi trochę niepotrzebny strach dziecka choć go nie lekceważą.

Po ludzku odnosząc te ograniczenia, stosunek Boga do nas nie jest tylko stosunkiem przypominającym ojca gdy mamy pięć lat i nie jest tylko stosunkiem matki. Jest i tym i tym, oczywiście biorąc pod uwagę nasze ograniczenie rozumienia. Ale rozumieć możemy dość dużo, wystarczająco dużo na tym świecie. Choć będziemy rozumieli potem bez końca. Inaczej - pogłębiali rozumienie. ( Oczywiście tylko wtedy gdy będziemy zbawieni. Dodaję to jakby się ty ktoś zaplątał i uważał cytując „Alicję w krainie czarów”, że wszyscy zwyciężyli i wszyscy dostaną nagrody).

Zatem kończąc i wracając do sprawy karania i odnośnie zwłaszcza kogoś kogo nazywa Pan swoim prorokiem.

Jest o tym przecież także i tu


- Ponadto skończyłoby się to dla każdego takiego człowieka śmiercią i to w cierpieniu. Bo takie mam wobec Ciebie plany.
Czytelnicy zaś tego blogu z Orędziami wiedzą kim masz być.
Jeśli zaś kto chce Cię rabować czy to wiedząc kim jesteś czy też nie - umrze i ucierpi także jego rodzina podobnie jak ktoś zechce ci uczynić inną poważną krzywdę – umrze w cierpieniu. Ucierpią też jego bliscy.”

Zatem na ten czas Stary Testament łączy się z Nowym. Bóg pokazuje Swoje oblicze, oblicze Dobrej Nowiny, ale i Boga Starego Testamentu.

Ja mam wrażenie, że nawet stali czytelnicy tych przekazów nie za bardzo to pamiętają. Poniższy fragment Starego Testamentu o którym mówię. Chciałbym się mylić, ale jestem pewien, że w większości nie.
Pan Jezus mówił, że należy najpierw czytać Pismo Święte, potem dopiero te przekazy i jeśliby zabrakło czasu na jedną z tych rzeczy to należy wybrać Pismo Święte.
Tu trzeba zaznaczyć, że te uwagi Pana Jezusa, powtarzane zresztą odnosiły się przede wszystkim do spokojnego czasu, który mieliśmy. To było do tamtego czasu.

Pan Jezus chce teraz abym dając ten komentarz zapisał Jego słowa na bieżąco, Czyli 6 kwietnia godzina 13.12.

Zapisz dziecko
- Zawsze należy najpierw czytać Pismo Święte. Teraz przede wszystkim Apokalipsę. (Lub słuchać w wersji audio). Dopiero jak przeczytacie lub posłuchacie  fragment Pisma Świętego możecie czytać te przekazy.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

..
Zatem sprawa proroka Elizeusza, jedno zdarzenie z nim, którego większość czytelników nie pamięta. Mam nadzieję, że nie pamięta a nie, nie zna, i nie ma takich wśród szukających aktualnego Słowa Bożego jeszcze przed coronawirusem, którzy nie przeczytali choć raz całego Pisma Świętego.

Zatem prorok Elizeusz szedł raz koło jakiejś miejscowości i była tam grupa nastolatków, podana jest liczba dokładna ( z pamięci ponad 30) i szli za nim i wykrzykiwali: „Łysku, Łysku” ciągle. ( To „łysku” za Biblią Warszawsko – Praską). Nie wiem czy był łysy, łysawy, czy wygolony jak starożytny kapłan. W każdym razie powiedzielibyśmy : no niefajnie, ale nic takiego.
Tymczasem z lasu wyskoczyły niedźwiedzie i wszystkich, ponad trzydziestu chłopców pożarły. Nikt się nie uratował. Ponad 30 chłopców pożartych żywcem przez niedźwiedzie. Straszne prawda? Nie trwało to też jedną sekundę ni kilka, ale nie mamy nic o tym aby prorok Elizeusz wołał : Panie, Panie, dość, daruj im, uratuj, zabierz niedźwiedzie, oni nic aż tak strasznego nie zrobili. Nie nic. Nie wstawił się.

Uff, co my mamy o tym sądzić:)
 - :) Uśmiech Pana Jezusa.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)









36 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię poczucie humoru Pana Jezusa, jakie tu nieraz znajduję.
    Nie piszę o tym, bo zawsze coś innego się wydaje ważniejsze.
    I też, kiedy komuś tłumaczę, że te przekazy są prawdziwe, to daję argument taki, że niektóre pomysły lub wypowiedzi Pana Jezusa są tak "wariackie", że tylko On ma odwagę, żeby je wyartykułować. Powiedziałabym, że to jest królewski rozmach, na którego nie stać jakiegokolwiek podszywacza.
    O. To ja może też wywołam chociaż lekki uśmiech Pana Jezusa i czytelników.
    Ostatnio, kiedy modlimy się razem z synem, on robi między nami miejsce dla Pana Jezusa, bo "tam, gdzie dwóch lub trzech gromadzi się w moje imię, tam jestem pośród nich" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. [Paweł]
    Przed przeczytaniem tego orędzia, przeczytałem Apokalipsę rozdział 13. Tak w sercu poczułem dzięki Bogu. Dzisiaj zadzwoniłem do swojej Parafii i udało się dzięki Bogu umówić na Spowiedź Święta. Moja mama również dołączyła. Zarówno ja jak i moja mama wyspowiadaliśmy się. Potem dalszy ciąg dnia. Ma Pan Bóg poczucie humoru :) Jak na razie przeczytałem Poemat Boga Człowieka księga pierwsza. W drugiej księdze zatrzymałem się na Uzdrowienie Niewidomego w Kafarnaum. To ruszam teraz dalej, skoro mam otwarty Poemat Boga Człowieka. Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzięki tym przekazom i obecnej sytuacji poznaję Boga tzw. "starotestamentowego". Uroczego, rozkochanego poznawałam przez ostatnich kilka lat po nawróceniu, a teraz przyszedł czas na Boga sprawiedliwego. Zawsze się obawiałam 'tamtego' Boga, nie rozumiałam... Ale też jest fascynujący w tym jak działa, bo karząc także kocha.

    To taki inny 'powiew'... Ten sam Bóg, a działa sprawiedliwie i miłosiernie. Nie łatwo jest się otworzyć także na sprawiedliwego Boga.

    Kiedyś jak przeczytałam ten fragment Pisma to się dziwiłam, dlaczego Bóg posłał te zwierzęta, dlaczego w taki sposób ukarał tych ludzi. Kilka razy chyba jest tak w Biblii jak Pan posyła dzikie zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na bloga gdzie od niedawna zacząłem umieszczać fragmenty Poematu Boga Człowieka :)
    Proszę o opinię czy warto go kontynuować...
    https://malyjanekblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże proszę kontynuować umieszczanie fragmentów " Poematu Boga Człowieka" , jeśli oczywiście
      wolny czas na to pozwoli. Bardzo fajny blog pan zrobił z orędziami i fragmentami. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Mysle ze warto, wlasnie zaczynac czytac Poemat Boga Czlowieka u Ciebie na blogu, bede Cie udostepniac na Facebook.

      Usuń
  5. [Iwona]
    Proszę o podanie strony do czytania Poemat Boga Człowieka bo strona Duch prawdy jest zablokowana ..
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + JMJ

      Strona oczywiście, ale kążdy winien mieć w domu w wersji papierowej całość.
      Przeznaczcie te ostatnie 300 złotych. Chyba, żeby ktoś nie miał mieć na chleb.
      W Odnowionej Ziemi będziecie tymi dumnymi, którzy będą mieli Poemat Boga Człowieka nim go zaczną drukować.

      Usuń
    2. Ja mam skrócona wersje czy też jest dobra ?(Poemat Boga Czlowieka)?mam kilkanaście lat i nie lubię się z nią rozstawac

      Usuń
    3. [Elwira]
      Posiadam Poemat Boga-Człowieka w wersji pdf. Można do mnie napisać: mel.poczta@protonmail.com
      To tak na teraz. Też jestem za tym, aby posiadać wersję papierową.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
  6. [Dorota]
    Mnie zawsze cieszy każde słowo Pana Jezusa, każde. Wiem, że ogromnie nas kocha, ale też dał nam wolną wolę i to my decydujemy o naszym życiu tutaj ( często popełniając błędy, na które nam pozwala). Najsmutniejsze jest to, że jak coś złego się dzieje, to wtedy wszyscy pytają "gdzie jest Bóg?" Zawsze jak coś złego się dzieje to, że Bóg każe itp. Nikt nie wspomni, że zło pochodzi od szatana a my mamy wolną wolę i wybór i często do tego zła się przyczyniamy. Słaba nasza wiara jeszcze. Bóg wie co dla naszego zbawienia dobre i często musimy upaść, żeby móc się podnieść. Bez cierpienia nie bylibyśmy w stanie zrozumieć wielu aspektów życia, zatrzymać się i zajrzeć w głąb siebie i czego tak naprawdę nam brakuje. Narazie ludzie mają jeszcze pieniądze, ale za chwilę się to skończy i wtedy odnajdą drogę do Boga poprzez uciski i biedę. Zawsze tak jest. Dobry rodzic to taki, który oprócz, że kocha, potrafi upomnieć i ew skarcić. Miłość Boga do ludzi potęża jest,i jak to z dziećmi bywa, niektórym wystarczy upomnienie, innym pomoże upadek, żeby zrozumieć, że nie tędy droga. Po czasie, jak to dziecko, które nie rozumie skarcenia, zrozumiemy, że to wszystko było potrzebne dla naszego dobra. Wierzę i ufam Bogu, nawet jeśli wokół krzyczą, że nie mam racji. Nie znam nikogo innego, który w jednym zdaniu potrafi okazać tyle miłości i chwycić tak za serce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leszek]
      Szaweł był najzacieklejszym wrogiem Kościoła Świętego i brał bezpośredni udział w zdarzeniu zabójstwa Św. Szczepana będąc również jego inicjatorem, za co w nagrodę rzucono szaty męczennika u jego stóp. Niezbadane są jednak Wyroki Boże i dzisiaj jego listy i męczeństwo jako Pawła stało się częścią liturgii mszy Świętej. Dlatego nieustająco Koronką do Bożego Miłosierdzia o 15.00 modlę się za nawrócenie episkopatu, które i tak dla części z nich nastąpi, chociaż z orędzi wiemy, że prawdopodobnie w dramatycznej formie. Każdy ma szansę nawrócenia do ostatniej chwili swojego życia zależną nie tylko od niego, ale i od naszych modlitw za każdego z nich, mimo że pięści się zaciskają i ciemnieje w oczach na ich widok i symboliki jaką się otaczają. Najgorszym jest to, że Szaweł z pogromcy stał się Chrześcijaninem, a ci z konsekrowanych kapłanów stali się pogromcami, używając fałszywej interpretacji grzechu, jako narzędzia do unicestwiania wiary. "Ojcze, wybacz im, ponieważ nie wiedzą co czynią!!!" A może jednak wiedzą??? Tak czy siak, w modlitwie za nich o 15.00 nie ustanę:-)

      Usuń
  8. takaprawda
    https://www.youtube.com/watch?v=z7SbLC1V9Lk

    Amerykański pastor | OSTRZEŻENIE | Pod żadnym pozorem nie dajcie się szczepić! Lektor PL.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczesc Boze .panie Cyprianie Kochany ..ja dzis to juz nerwy stracilam ..na fb obrazaja i ksieza i ludzie pana Grzegorza i pana Cypriana..tlumacze posylam co Jezus mowi a oni madrale..wole tam nie wlazic, bo to teraz to paszcza lwa a ja sie nie dam. I swe im napisze .haha dzis bylam z familia w lesie bo u nas prywatne lasy sasiadow..
    ja nie wiem czego od nas juz Bog chce ..jak my mamy te Swieta przezyc przed laptopem?..snia mi ciagle koscioly a tam jakies imprezy ,ludzie co jedza jak w kawiarni ..bo sama widze ze to juz nie bedzie taki kosciol jak kiedys i wiem ze to nasi modernisci biskupi robia ze ksieza sie boja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + JMJ

      Na tym właśnie polega ucisk pani Bernadeto. A ucisk polega na tym, że człowiek czuje się uciskany.
      Proszę się cieszyć, że mogła pani pójść do lasu, bo ja na przykład, przynajmniej póki co nie mogę.

      Usuń
    2. Szczesc Boze
      .takk poszlam w las bo mam tez po babci kawalek swego ale nas poszlo 9haha
      a mysli oan ze ja bym z 7 dzieci na blokach strzymala..Bogu dziekuje ze mam maly ogrodek ale mam..chyba bym oszalala z moja banda na blokach ..juz i tak ciezko sie robi i z kazdym dniem coraz bardziej.
      Moze ,ja grzesze ze ja taka obojetna na tego wirusa ze taka grzesznica liczy na Boga .ja to rodzicow nie mam mam Boga ..ufam Bogu bo co mam robic w nim tylko radosc
      .

      Usuń
  10. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski
    Taka myśl mi przyszła do głowy czytając. W każdym bądź razie Panie Krzysztofie czy istnieje możliwość, że przed orędziami mógł by Pan wklejać fragmenty Pisma Świętego, tak aby dojść do czytania orędzi musieli przeczytać parę wersów Pisma Św.?
    Może to złe dla nas bo by nas rozleniwiło w samodzielnym otwieraniu Biblii, nie wiem.
    Pozdrawiam i pokój z Panem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Elwira]
      Nie dokładajmy prorokowi pracy :) To my mamy czytać. Chodzi też o zasługę.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
  11. [Ludwik Błaszczak ]+Szczęść Boże! Niech będzie Bóg uwielbiony! Dymisję p.Gowina,odczytuję jako interwencję PANA JEZUSA KRÓLA POLSKI! BOGU niech będą dzięki! Dziękujmy modlitwą i nawróceniem.Pokój i Dobro!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zatrwożyłam się, bo mimo, że powinnam wiedzieć i pojmować, żeby czytać Pismo Święte przed czytaniem przekazów to w sumie jakoś przyćmiony umysł.. Nawet nie pomyślałam.. Za to od teraz będę to robić, przepraszam Cię Panie Jezu za moje zachowanie, i dziękuję Ci Panie Jezu za to, że zawsze przypominasz i nas uczysz :)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie Krzysztofie, jak mam mówić mężowi, żeby uwierzył, ze to prawdziwe orędzia.. nawet moje siostry, rodzice nie chcą poczytać, siostra mi dokucza, ze zamiast tam czytać powinnam się więcej modlić, ale ja właśnie dzięki tym orędziom zaczęłam więcej się modlić, pokutować, uczęszczać co drugi dzien na msze, zaczęłam żałować tak bardzo za moje zaniedbania i grzechy, czytając orędzia, łzy lecą, jakby do mnie Pan Jezus mówił, zaczęłam czytać Pismo Święte i dzienniczek Swietej Faustyny, i płacze, ale ten płacz mnie uzdrawia.. a wszyscy z boku mi dokuczają, ze to nie Koniec Czasów, jakie zapasy itd.. przepraszam.. nie wiem jak mam ich przekonać.. :( i boje się żeby oni mnie nie przekonywali do swoich racji.. za słaba jestem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Kalina] Nie przekonuj na siłę bo się nie da. Ale nasze modlitwy i intencje wyrzeczeń a przede wszystkim Eucharystia przyjęta na kolanach, mają wielką moc. Módl się za bliskich. Ciesz się że masz możliwość uczestniczyć w Mszy Św. i proś Pana by uleczył i napełnił Duchem Świętym twoją rodzinę. Ty zanosisz w swoim sercu prawdziwego Boga do domu :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź Kalina :)

      Usuń
  14. Mam kupiony ten komplet książek Poematu Boga Człowieka, właśnie z myślą o tym, żeby mieć co czytać, kiedy nie będzie prądu. Mam Biblię (nawet 2 różne formaty) - niestety zbyt drobny druk, żebym swobodnie czytała - ale to też jest książka na zapas.
    Na razie jednak wygodniej jest mi korzystać z internetu i audiobooków. Tym bardziej że pracuję przy komputerze i wolę słuchać, niż dodatkowo męczyć oczy książkami.
    Wygodna biblia do czytania w internecie: http://twojabiblia.pl/
    Polecam audiobook Marii Valtorty "Koniec czasów" https://www.youtube.com/watch?v=DhXHvidObjM&list=PLUtJJESzPyhqReNWb08ia92JU6gdFEpEV
    Co prawda czyta automat, ale można się przyzwyczaić. Praktycznie cały tekst jest aktualny i dzisiaj, chociaż był spisywany w 1943 roku, we Włoszech. Mamy jakby przesunięcie czasowe, bo wtedy Pan Jezus narzekał na letniość wiary...myślę, że w okupowanej Polsce takiej letniości nie było. Ale jest teraz, do tego doszliśmy :(
    Poematu Boga Człowieka w audio nie znalazłam, można zakupić w sklepie tam gdzie książki (nietrudno jest znaleźć, w razie czego mogę podać źródło).
    Ewangelia Św. Jana jest w audiobooku https://www.youtube.com/watch?v=vlW51BUwgoY
    "Bibilia tysiąclecia - superprodukcja" można ściągnąć aplikację na telefon, i tam księga rodzaju i apokalipsa są jako darmowe - coś w rodzaju słuchowiska (jak kiedyś radiowe), z podziałem na role.
    Właśnie dzisiaj sobie odsłucham w końcu :) bo już jakiś czas temu zainstalowałam.
    Prawdopodobnie bez znajomości konferencji ks. Pawła Murzińskiego, ciężko byłoby coś zrozumieć.
    No i "patrz pan" - właśnie dzisiaj syn się przyszedł spytać co to są ci 4 jeźdźcy Apokalipsy, to żeśmy na szybko znaleźli w internecie grafikę i wyjaśnienie, ale mogłam mu też coś dodać od siebie, po wykładach dr Murzińskiego.
    Ja w jego wieku nie miałam zielonego pojęcia o takich rzeczach, więc dziękuję Panu Jezusowi za internet przy tym końcu czasów.


    OdpowiedzUsuń
  15. Cyt.: "Zawsze należy najpierw czytać Pismo Święte. Teraz przede wszystkim Apokalipsę. (...) Dopiero jak przeczytacie lub posłuchacie fragment Pisma Świętego możecie czytać te przekazy"

    Dziękuję Ci Panie Jezu za te Słowa. Przepraszam Cię Panie Jezu za moje wieloletnie ciągłe odwlekanie...

    Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. https://m.fronda.pl/a/abp-polak-pojdziesz-w-swieta-do-kosciola-masz-grzech,142534.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój Uwielbienia Największego Godny Jezu ! Szczęść Boże Wszystkim ! Czuję ponaglenie, aby napisać co czuję, czytając Te Przekazy i czekając z utęsknieniem na kolejne ! Jestem "Głodna" każdego nowego słowa Pana Jezusa, czytając co mówi, wyobrażam sobie Jego Szczery, Miłością przepełniony Uśmiech, Moje serce przepełnia wzruszenie z jaką Troską mówi o Tych czasach, jak Walczy o Nas i Potrafi Powiedzieć Prosto w sedno o sprawach, które nikt z Kapłanów nie chce mówić.Ja po tych słowach o klątwie szukałam fragmentów z Pisma ŚWIĘTEGO o takich rzeczach mówiących i wstawiłam to na FB, bo krytykowano pewną dziewczynę jak broniła Pana Krzysztofa.Wszystko wykasowano ! Ale nikt nie sprawdzał, czy to prawda.Było też o tym krzewie nie rodzącym owoców.Przykre,ale nie zrażam się, bo wiem,że Jezusa też odrzucono, krytykowano. Kochani, w tym miejscu chcę Wam dać moje świadectwo i wlać Wiarę w serce każdego, aby ZAWSZE KOMUNIĘ ŚWIĘTĄ PRZYJMOWAĆ NA KOLANACH I DO UST ! W minionym tygodniu z moimi dziećmi byłam po Spowiedzi, potem Kapłan udzielał Komunii świętej.Przede mną dwaj mężczyźni zostali zmuszeni powstać z kolan i przyjąć na rękę Pana Jezusa, ja po nich klęczałam, moje dzieci za mną.Usłyszałam, abym wstała, więc odrzekłam,że ja Pana Jezusa przyjmuję tylko na kolanach i do ust.Kapłan odrzekł,że nie udzieli mi tak,jak chcę, więc wstałam i na głos powiedziałam,żeby Pan Jezus wybaczył Księdzu to, co robi oraz że żadne z moich dzieci tak Komunii świętej nie przyjmie ! Wychodząc z Kościoła powiedziałam,że to Zdrada Kościoła, tak,żeby słyszał.Płakałam i trzęsłam się całą drogę do domu razem z dziećmi,które od 3 tygodni nie były w kościele.Ale byłam bardzo dumna,że nie uległam i tak też zgłosiłam Proboszczowi: albo na kolanach i do ust, albo wcale.Nie dajmy się zastraszyć, wpajajmy dzieciom,że To NAJWIĘKSZA ŚWIĘTOŚĆ, wszelkiej Chwały Najgodniejsza.Dzieci się boją, ulegają presji, pokażmy im Wzór.Gdyby Ten Kapłan Wierzył, KOGO trzyma w dłoni, zapewne tak by nie postąpił.DZIĘKUJĘ TOBIE, JEZU WSZECHMOCNY, NAJŚWIĘTSZY PANIE, JEDYNY I PRAWDZIWY KRÓLU POLSKI za WSZYSTKIE Twoje Łaski i TWOJE POCZUCIE HUMORU, za TWÓJ KOCHANY UŚMIECH, KTÓRY UNOSI MOJĄ DUSZĘ I SERCE DO NIEBA ! UWIELBIONY BĄDŹ NA WIEKI PANIE NASZ !!!Obfitych Błogosławieństw dla Pana Krzysztofa M. oraz Wszystkich Czytających ! A.I.Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Szczęść Boże Wszystkim. Jakże się cieszę ogromnie, że są takie prawdziwie wierzące osoby, prawdziwie Królewskie Dzieci:) tylko taką postawą i modlitwą za duchowieństwo "nawrócimy" ich. Ja też tak przyjmuję Pana Jezusa i od szafarza świeckiego oddalam się. Ma Pani rację, jakby wierzyli, że to Bóg, napewno takie zachowanie nie miałoby miejsca. Dziękuję Ci Królu Polski, że wybierasz takie mądre Matki, które dają taki piękny przykład szacunku dla Boga. Piękną nagrodę odbierze Pani w niebie pani Mario:) . Pozdrawiam serdecznie i tak trzymajmy. Szanujmy naszego BOGA W TRÓJCY PRZENAJŚWIĘTSZEJ Jedynego i dajmy przykład jako Królewskie Dzieci. Chwała Tobie Chryste Królu Polski.

      Usuń
    2. Bóg Zapłać za dobre słowo i otuchę ! Tak, nie jest łatwo dziś prowadzić własne dzieci do Boga, ale Nigdy nie wolno rezygnować.BEZ WIARY NIE MOŻNA PODOBAĆ SIĘ BOGU ! Pozdrawiam Pani Janino, Błogosławionych Świąt ! A.I.M.

      Usuń
  18. [mala wierna]
    Az mi glupio Panie Cyprianie bo niestety Pismo Swiete malo znam. Nie rozumialam za bardzo co czytam i dopiero po wielu wysluchanych konferencjach o. Pelanowskiego, czy ks. Pawlukiewicza zaczelam rozumiec, ze tam kazde slowo jest wazne i dopiero jak sie wczyta w tekst to wychodzi mnostwo nauk godnych choc chwili zastanowienia. I tak naprawde, szczerze dopiero zaczynam swoja przygode z Pismem Swietym, chociaz przeczytalam juz troche Poematu Boga Czlowieka i mam teraz jakby pelniejszy obraz. Przepraszam Cie Panie Jezu, ze dopiero teraz siegam po Slowo Boze...

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęść Boże. Mam wielką prośbę czy ktoś kto kupił CAŁY "Poemat Boga Człowieka" mógłby dać linka z jakiej strony kupił? Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Również proszę o link do całego kompletu książki "POEMAT BOGA CZŁOWIEKA". Na internecie juz jest mało dostępny. Znalazłem tylko na allegro za 400zł

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, proszę uprzejmie: https://ksiegarnialumen.pl/ gdzie można kupić książki Marii Valtorty i różne inne religijne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pan Bóg żadnych wirusów nie rozprzestrzenia bo jest święty. Jego bytowość jest święta zarówno w wymiarze Jego boskości, jak też i w wymiarze Jego człowieczeństwa. (…) Bo niektórzy się obawiali, Ze kapłan, który celebruje i jest komunia święta do ust, że kapłan może zarażać. Kapłan ma po pierwsze konsekrowane dłonie. Kapłan, po drugie, jako jedyna osoba w zgromadzeniu liturgicznym, ma umywane dłonie przy lavabo, czyli przy Ofiarowaniu darów dla Boga przez naród wierzący. Więc kapłan ma nie tylko umyte ręce w sensie takim, jakiego oczekuje pan Minister Zdrowia w Rzeczypospolitej Polskiej, lecz także kapłan ma umyte ręce w sensie nadprzyrodzonym, czyli łaski. A zatem żadne udzielanie komunii świętej do ust nie zagraża ani jednemu Polakowi (…) roznoszeniem wirusów, bo to jest akt święty.

    Polowanie na "czarownika", czyli uciszyć ks. Guza .
    Pasterze czy najemnicy?

    Karol Kilijanek 2020-04-6 http://www.bibula.com/?p=113265

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  23. [Maria] Niech bedzie pochwalony Jezus Chrystus moj Krol i Pan! Dziekuje Ci Panie Jezu, ze zechciales zostac mimo wszystko naszym Krolem na innych prawach. Dzieki tym Oredziom w tamtym roku po szczegolowym przeczytaniu rachunku sumienia (podyktowanego przez Pana Jezusa) przystapilam do spowiedzi z calego zycia. Nieopisane poczucie lekkosci. Przymierzam sie tez za chwile do nastepnej dluzszej spowiedzi jesli uda mi sie znalezc ksiedza. Marie Valtorte przeczytalam w wersji ksiazkowej juz kilka lat temu, chlonelam kazde slowo i doznawalam bliskosci Pana Jezusa. Bylam zdziwiona, ze powoli dostaje odpowiedzi na te czesci Pisma Swietego ktorych nigdy nie rozumialam. I ostatnio "dorwalam" Pismo Swiete Pierwszego Kosciola, ktore ponoc rekomendowal ks. Glas i uwazam, ze to jedno z najlepiej "zrozumiale" przetlumaczonych wersji, czytam Je codziennie, ale wieczorami, bede wiec musiala przestawic harmonogram dnia, aby nie bylo to po Oredziach lecz przed. Mszy Swietych nadal nie mamy, ale w grupce 5 osobowej chodzimy prawie codziennie do Kosciola odmawiac Droge Krzyzowa i 4 czesci Rozanca Swietego. Pozdrawiam ze Skandynawii.
    PS.
    Prosze o modlitwe za Elize, ktora zmarla 19. 03 miala 24 lata

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.