UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 31 lipca 2018

22 VII 2018 Posłuszeństwo mimo wszystko, nawet jak się nie czuje Jezusa, [brak] chęci i nic nie cieszy i nie smakuje.



Niedziela, 22 lipca



Około 00:15



- Ogarnia Cię marazm dziecko?

Wykonuj to co Ci zalecam a tak nie będzie.

- Dziękuję Panie Jezu.

- Chwała Tobie Chryste.



01.01

- Cóż dziecko. Oto dopadł Cię kryzys. Twoja gorliwość słabnie. Jest mniejsza niż rok temu o tej samej porze. Potrzebujesz nawrócenia. Tak jak go potrzebuje raz do roku przynajmniej mój sługa kapłan i każdy człowiek, który jest w wierze.

Przymykasz oczy ( w duchu) na zło cudze i na grzech cudzy.

Cóż masz czynić.

Pamiętaj cały czas o spowiedniku i kierowniku duchowym. Ale pomoc musi przyjść szybko.

Codzienna msza, modlitwa Ci teraz nie wystarcza.

- Cóż mam czynić?

- Czekaj, ale pomoc musi przyjść szybko.

- Dobrze Panie Jezu.

Chwała Tobie Chryste.



9.15



Piszmy dziecko

- Masz rację. Posłuszeństwo.  Niezależnie od Twych chęci, odczuć, stanu swego ducha, gdy wykonujesz moją wolę masz zasługę i jesteś na Mojej Drodze. Błogosławię Ci na ten dzień. W Imię Ojca i Syna I Ducha Świętego.



21.20

Posłuszeństwo mimo wszystko, nawet jak się nie czuje Jezusa, [brak] chęci i nic nie cieszy i nie smakuje.

Jakże Ci daleko do Rozalii Celakówny. Jakże Ci daleko.

I co mam z Tobą zrobić?

Zobaczymy dziecko co będzie w najbliższych dniach. Jeśli się nic nie zmieni to wiesz co musisz uczynić.

- Chwała Tobie Chryste.



22.17



Zapisz

- Ty rozumiesz swoje winy. Twoja mama nie. Jakże mogę ją tu sprowadzić z powrotem.

2 komentarze:

  1. Trzymaj się .marazm to okropne paskudztwo.Przepraszam,że się wtrącam,mnie w takich napadach pomaga praca ręczna,tzn ręczno umysłowa.jestem z wykszt.malarką. ale co to za wykształcenie!teraz jestem gospodynią domową i wiele więcej muszę umieć.czy już zacząłeś pisać-czekamy.Pozdrawiam serdecznie -nie daj się złemu,nie schodż z góry karmel,to nic,że szczytu nie widać,jest napewno.posłałabym bużkę,ale nie umiem

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.