UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 18 września 2018

15 IX 2018


Sobota, 15 września



13.59

Pisz dziecko

- Mieliśmy pisać nieco wcześniej, ale nad jeziorem było Ci za chłodno, a potem musiałeś znaleźć schronienie przed deszczem.

- Dziękuję Panie Jezu.

- :)

Twój sen pokazał Ci i pokazałby każdemu, że nie należy zwlekać z pokutą.

- Tak Panie.

- Staraj się. Także w niedyspozycji żołądka, wrzodowej,  i gdy jesteś na wypoczynkowym wyjeździe.

- Tak, Panie Jezu.

- Jak Ci moje dziecko dodać energii:) (smutny uśmiech Pana Jezusa).

- Nie wiem, Panie Jezu, jeśli Ty nie wiesz.

-  Ja wszystko wiem. A jednak.

Dodałoby Ci energii, dziecko, coś co nie jest dobre, ale to złudna energia.

- Tak, Panie Jezu.



Pisz dziecko

- Widzisz jak jest z Tobą. Usłyszałeś ode mnie iżby dodałoby Ci energii coś co nie jest dobre a byłaby to złudna energia i myśl Twoja nie odstręcza się od tego a mgliście przylega. Reaguje też ciało. Gdyby była niechęć takiej reakcji ciała nie byłoby.

- Tak, Panie Jezu.

Trudno mi teraz, na tym wyjeździe o długie rozważania i intensywną modlitwę.

- Tak, jednakże dzisiaj masz taki dzień, że w ciągu dnia jesteś tylko dla Mnie.

- Chwała Tobie Chryste.

Jezu dziękuję Ci,

Jezu przepraszam Cię,

Jezu kocham Cię,

Jezu wielbię Cię.



18.50

- I cóż dziecko. Odczuwasz niepokój w tej sytuacji? Musisz stanąć oko w oko i być taki jak powinieneś być.

- Chwała Tobie Chryste.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

3 komentarze:

  1. Panie Cyprianie,czy może pan trochę rozjaśnić dlaczego człowiek nawrócony,poszczący,modlący się i unikający grzechu robi jakby 40 kroków do tyłu zamiast do przodu?To trochę jak kredyty we frankach.Czy chodzi tu o nastawienie psychiczne?Ranimy Boga a nie wiemy,że ranimy.To trzeba zgłębić-pozdrawiam w Panu

    OdpowiedzUsuń
  2. +
    Jest opublikowana druga część. Może to odpowie częściowo :) na pytanie.
    A poza tym cóż. Ja na pewno bardziej rozumiem sytuację niż ktoś z zewnątrz, jednakże konfesjonał nie jest publiczny.
    Ponadto Pan Jezus wielokrotnie powtarzał, że jestem bardziej skłonny do złego niż przeciętny Polak inteligent. Mowa też zawsze jest o małej miłości. No i wspomniane jest, że mam teraz słabsza wolę niż gdy byłem nastolatkiem. No i że mam chora duszę. a przy tym wszystkim jestem religijnie poczytalny, więc wyrok jest taki jaki jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczesc Boze
    Widocznie.nimt z ludzi nie pojdzie do nieba
    Ja szczegolnie bo nerwus jestem.I.klne
    Dziwne to wszystko ,nie.pojmuje Boga to nierealne zeby zyc w czystosci serca.,duszy ciala.,mowy no bardzo sie staram .jeszcze Bog mnie sadzil.bedzie za.grzechy dzieci ,meza to jest straszne .nic tylko pkakac mi.ostalo..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.