UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 7 września 2018

26 VIII 2018 cz. 1 Powrót do dział orgonowych (chemtrails)


Niedziela, 26 sierpnia



8.58

Zapisz dziecko



- Dlaczego tak się lękasz, dziecko?

I aż tak wielki niepokój ogarnął Twe serce. Ja wszystko stworzyłem. Wszystkie energie i moce. To co znacie i czego nie znacie.

Używasz prądu a nie musisz wiedzieć jak on działa.  Jeśli użyjesz parasola od słońca a ktoś ten produkt zaklinał w produkcji, czy na etapie wdrożenia, czyż musisz się tym przejmować, albo o tym myśleć? W ten sposób nie dałoby się żyć. Podobnie inne rzeczy.

Chemtrails jest największym widocznym złem. Trucie ludzi i to jawne. Rzecz to niesłychana dla człowieka przecież.

Mówiłem o tym, że nie mogę na to pozwolić by szatan w ten sposób niszczył ludzi. Dlatego Trzy Dni Ciemności i wszystko co je poprzedza będą niedługo. Nie przeminie to pokolenie aż to się wszystko stanie.

Macie prawo się jednak bronić. Nie mogę jednak nieustannie czynić cudów więc modlitwa nie może wystarczyć aby odpędzić chemtrails z nieba w które ktoś patrzy i o to poprosi. Jak Ci powiedziałem wystarczy egzorcyzm, ale przeprowadzony przez Bożego kapłana. Chemtrails  to jednak skutek waszych grzechów. Egzorcyzm taki będzie skuteczny gdy ktoś ma własny dom i teren należy tylko do niego a jest człowiekiem prawym i nie szuka zła.

W przypadku bloku to może się nie sprawdzić i raczej się nie sprawdzi. Jak wiesz w tym przypadku nie bardzo wchodzi w grę tzw. działo orgonowe.



Trzeba się bronić także w realny sposób. Ja stworzyłem tę energię, która w tym przypadku rozprasza smugi chemiczne i nie należy się tego bać.

- Ale, Panie, to jest…­­­

- ­­Jak radiestezja dziecko?

- Tak.

- Można mieć w ten sposób wątpliwości co do wody. Znasz doświadczenia. Gdy mówiono do wody: „Kocham Cię” lub „nienawidzę Cię” kryształy były piękne lub brzydkie (zamrożona woda). Gdy opisano „anioł” lub „diabeł” kryształy przypominały skrzydła anioła lub coś poczwarnego.

Nikogo nie namawiam do używania dział orgonowych (jak to nazwaliście) ani też do kładzenia kryształów, które są ich podstawą, w obejściu lub na balkonie.

Lecz cóż. Kościół na ten temat milczy, że was trują, trują wszystkich ludzi. I nie ma tu pomocy. Trzeba uświadamiać księży.

Jeśli ksiądz Ci powie, że działo orgonowe jest złe to powiedz czy poda sposób obrony przed jawnie zrzucaną trucizną na głowę Twoją, Twojej rodziny najczęściej, Twoich dzieci. Czy ma inny sposób. Posłuchaj go, ale zapytaj się. Tylko posłuchaj kogoś kto jest Bożym kapłanem i z nim rozmawiaj.

Wiadomo, dziecko, że koty mają działanie kojące i uzdrawiające. Lgną do chorych miejsc u człowieka. Czyż z tego powodu ktoś odrzuci kota, tego rodzaju dodatkową terapię bo nie wiadomo jakie siły tu działają?

Gdy ja położyłem ślinę na oczy niewidomego, gdybym to zrobił wśród wyznawców szamanizmu uznano by to za szamanizm i że przywołałem duchy aby uzdrowić. Ja to zaś robiłem swoją mocą, Mocą Ojca a ślina była na świadectwo wobec małej ich wiary.

- Trudne to, Panie, jest wszystko. Może nie tyle dla mnie, ale jestem odpowiedzialny za to Słowo  i że przede wszystkim pochodzi od Boga, od Jezusa Chrystusa. Gdyby tak nie było nie przejmowałbym się za bardzo tym, że Ziemia jest okrągła albo, że jest inaczej a nawet Smoleńskiem czy jest na pewno tak a tak. Choć tu są konkrety, które można sprawdzić choćby przez wykluczenie.

Ja nie mam w zasadzie wątpliwości, że są otwory na biegunach, że z oficjalnej wersji dużo nie gra, że zdjęcia z kosmosu zwykle <nieczytelnie zapisana reszta zdania. C. P> itd.

- Zachowaj spokój dziecko. Zaufałeś Bogu i nic złego nie robisz. Zaufałeś też dwóm księżom. Niczego nie mówię czego nie było od początku tych przekazów. Od potwierdzenia przeze mnie chemtrails zaczęły się nawet. Ty zaś, dziecko, zapytałeś o tzw. działo orgonowe czy można go bezpiecznie używać. Odpowiadam Ci więc zgodnie z prawdą. Nie zalecałem tego sam i nie mówiłem o tym ze względu na niepokój jaki to może wywołać. I nikogo nie namawiam. Mówię też o egzorcyzmach a nawet, że one wyjdą taniej.

Jeśli zaś ktoś nie chce działo orgonowe (czy nie może) używać, nie chce też kryształów, czy tzw. orgonitów, niechaj stosuje, jeśli chce innych naturalnych środków przeciw chemtrails: olej lniany, czosnek, inne (są o tym informacje).

- Chwała Tobie Chryste.



Koniec pierwszej części przekazu.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)


Po przekazie nadal niepokój związany z działaniem dział orgonowych (chembusterów). Włączyłem przypadkową audycję z internetu. Zacząłem w myśli prosić o znak, ale wycofałem się z tego. Ale ksiądz w audycji zaczął mówić i była to odpowiedź jakby. W rekolekcji opierał się na tym jak Pan Jezus mówił, że mają jeść jego Ciało. My mamy punkt odniesienia. Oni nie i im się wydawało, że to kanibalizm do tego zakazany przez prawo Mojżeszowe i się zastanawiali kim tak naprawdę Jezus jest (Tyle rzeczy dobrych, ale tu łyżka dziegciu w beczce miodu). I odeszli od niego.

A jednak. To był Bóg i taki chciał dać dar.

Dziękuję Ci Panie Jezu.

Zaraz potem czytałem Valtortę (Poemat) i też znajduję fragment, który mnie uspokaja.

Mówi Pan Jezus:

„ Przed chwilą Judasz, syn Szymona oskarżał kozła o wszystkie wydarzenia, które miały miejsce. Nie ma czarów powiązanych ze zwierzętami. Odrzućcie przesądy, które są bałwochwalstwem i mogą doprowadzić do nieszczęścia. Jak nie ma formuł dla uprawiania czarów, tak nie ma też słów tajemnych dla dokonywania cudów. Jest tylko miłość.”



C.P.




­­

16 komentarzy:

  1. Nowy, polski film o fikcji lądowania na księżycu. Chwilami jest ubaw:( . Można się na przykład dowiedzieć, że pracuje się nad technologią która pozwoli polecieć na księżyc bo stara zginęła, czy została zniszczona, jakoś tak.. Trudno uwierzyć, że traktuje się ludzi jak durniów, którzy puszczą to mimo. a jednak.
    https://www.youtube.com/watch?v=thxQVS-Zm84

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bóg zapłać za odpowiedź i modlitewne pozdrowienie. 3 kwietnia otrzymałem polecenie od Jezusa by modlić się za Pana, "by umacniała go Łaska Moja..., by ufał Mi bezgranicznie, by wierzył w Mą nieustanną obecność. Ja dam mu siły i środki, by wszystko wypełnił według Nauki Mojej." Z modlitewnym pozdrowieniem... Anonimowy ksiądz

      Usuń
    2. Obejrzyj
      https://m.vk.com/video485578371_456239017?list=84f539c073fe393100&from=wall485578371_2
      Żyjemy wewnątrz ziemi, a niebocentryzm to cudo☺
      Anna

      Usuń
    3. Anonimowy ksiądz

      +JMJ
      Cóż rzec.
      Wczoraj uśmiechałem się przed zaśnięciem, i po przebudzeniu i rano z powodu tej słodkiej opieki Jezusa, którą tu mi dał poznać iż zainterweniował osobiście, chciał aby Ksiądz się za mnie modlił.
      To tylko pokazuje jak wielką nędzą jestem bo od tego czasu do teraz nie miałem żadnych zewnętrznych trudności a wszystkie pochodziły ze mnie i były większe niż w tamtym roku o tej porze. Jemu oddajmy chwałę bo to jest słuszne i jak mówimy w Mszy "godne i zbawienne".
      Bardzo dziękuję za modlitwę i gotowość do słuchania Głosu Pana Jezusa. Niewielu jest chyba takich księży do których Pan Jezus w ten sposób się zwraca z konkretnym życzeniem. Jednym z takich był ks. August Pelanowski. Piszę "był" bo mu, jak wiadomo, zamknięto usta.
      Niech Matka Boska Ostrobramska wspiera
      i jeszcze raz dziękuję za to świadectwo i modlitwę. Teraz na pewno poczuję się silniejszy.

      Usuń
    4. Od dziecka interesowałem się ,fascynowałem astronomią ,słyszałem od lat teorie o mistyfikacji z lądowaniem na księżycu jak i o Chemtrails ,ufo,o pustej ziemi ,nad niebo-centryzmem przechodziłem bez wgłębiania jako absolutnie nie realna ,katastrofą Smoleńską itd .I o to tutaj Pan Jezus także mi trafiając tutaj przywraca wzrok po kolei w tych zagadaniach i wielu innych.
      Odkąd poznałem teorie niebo-centryzmu zastanawiałem się jeszcze nad tym lądowanie na księżycu ,film i argumenty z tłem słów Pana Jezusa sprawiają iż dłużej nie muszę się zastanawiać, ogólnie to wszystko jest ciągły nieustanny szok ,bynajmniej dla takiego jak ja.
      Ale w całym tym wielkim oszustwie, zwiedzeniu na wielu polach ludzkości każde to mniejsze oszustwo nabiera sensu bo przecież po co USA miało by oszukiwać z lądowaniem na księżycu? wyścig zbrojeń etc, kto pierwszy itd ,po co wciąż NASA miałaby nas oszukiwać dając rzekomo wciąż to nowe odkrycia, zdjęcia, wiedzę o rzekomym kosmosie ,no właśnie do tego zmierzam ,że widzę, wierzę iż każde z tych wymienionych oszustw ,działań nie jest chaotycznym postępowaniem lecz realizacją niestety jakiegoś złego planu dla nas ludzi . Wiedząc przez wiarę iż jest Bóg, dobro ,zło wiadomo jaki musi to być plan i komu głównie służy ,i nie że teraźniejsza cisza, spokój będzie trwać ,lub mamy nadzieję, chcielibyśmy ,niestety jak wiemy sam Pan Jezus użył także tutaj słów o pozornym spokoju i myśl ,świadomość ta o owej ciszy za którą jest knowanie szatana wraz ludźmi poddanymi ,służącymi mu jest pomału coraz bardziej przerażająca. Przerażająca bo rzeczywiście większość nas ludzi ,także ja nie dawno jeszcze spałem a większość nadal śpi nie wiedząc co nie długo nas czeka a o czym choćby tutaj w ostatnim przekazie jasno i wyraźnie powiedział sam Pan Jezus, Bóg.Ale niezmiennie też Pan Jezus mówi że wszystko to są sprawy drugorzędne ,najważniejsza relacja z Bogiem ,oczywiście także w wyniku tej relacji odpowiednie czyny .
      P.S. W jednym z wcześniejszych przekazów zadał Pan Panie Krzysztofie pytanie do naszego Pana co oni nam pokazują w takim razie (chodzi o kosmos)na co Pan Jezus odpowiedział iż jest bardzo dobre pytanie ,mam nadzieję iż może się dowiemy ale też nie musimy w myśl słów Hymnu Św. Pawła ...choćbyś całą wiedzę posiadł a miłości byś nie miał...

      Usuń
    5. Pozwolę sobie się wtrącić.

      Według mnie pokazują nam hologram, który ma pół,materialną cezurę.
      Elementami tej cezury, wydaje mi się, że są tektyty.

      Jest takie opowiadanie, chyba Johna Whyndama opublikowane w takim książkowym periodyku, który ukazywał się w latach 70 tych i początek 80 tych pt. Kroki w nieznane. Opowiadanie to ma tytuł, o ile dobrze pamiętam "Turniej".

      Fabuła, która obejmuje walkę dwóch podmiotów, które dzieli niewidzialna granica, zasadza się mniej więcej o założenie, że granica ta to hologram, ale w pewnych warunkach możliwy do przekroczenia i wkroczenia na pozornie niedostępny teren, na którym operuje przeciwnik turniejowy.

      Czytałem to opowiadanie ze 35 lat temu, nie znana mi była, oczywiście teoria niebocentryzmu, ale dziwnym trafem zapamiętałem je spośród mrowia, naówczas przez mnie czytanej tzw. fantastyki.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
    6. Sprawdziłem.
      Źle napisałem nazwisko "Wyndham", a ponadto piszą w wiki, że to opowiadanie, to niejaki F. Brown w drugim tomie "Kroków w nieznane", ale ja bym się dał pokroić, że to ten pierwszy.
      Ale może 35 lat robi swoje.
      Reszta się zgadza.

      Usuń
    7. Już jestem zbyt nachalny, ale Wyndham się zgadza, w tym samym tomie, ale nie turniej a "Pojedynek".
      Już milknę, ale wymagało to sięgnięcia pamięcią, dość głęboko wstecz.

      Usuń
  2. MODLITWA EGZORCYZMOWA
    Oczyszczająca ludzi, miejsca i rzeczy z toksycznej chemii

    W Imię Jezusa Chrystusa niweluję, oczyszczam i związuję wszelkie zło (podać miejsce, lub rzecz) Mocą Krwi Jezusa Chrystusa i odsyłam je pod Jego Krzyż, by miejsce to (lub rzecz…) uzdatniła Łaska Boża, by Duch Święty oczyścił miejsca te i rzeczy od zgubnego działania, by Krew Jezusa Chrystusa wypływająca z Jego Boku podczas konania na Krzyżu obmyła wszelkie zło, a Miłość Boga Ojca Wszechmogącego królowała na wieki. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Po przeczytaniu słów Pana Jezusa o kryształach zaczęłam bardziej wierzyc czy kochać nie wiem jak powiedzieć Sw.Hildegardę.Ona pisała o właściwościach kamieni.
    2.Wróciłam właśnie z pielgrzymki do Trąbek W.i wyobrażcie sobie,że cudowne żródełko wyschło,albo nie wiadomo co,bo wody Matki Bożej nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  4. W podaniu ludowym odnośnie źródełka w Trąbkach W.jest info.o tym,że ono leczy choroby oczu ludzi,a kiedy innowierca chciał wyleczyć konia(też oczy)tą wodą,to źródło wyschło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj wieczorem (sobota 8 września) miałem spotkanie z "niby" katolickimi przyjaciółmi. Doszło do rozmowy na temat szafarzy komunii świętej kiedy jeden ze znajomych oznajmił, że od niedawna został powołany przez biskupa (wraz z innymi ludźmi) na szafarza komunii świętej. Oznajmiłem z pełnym przekonaniem, że w ten sposób wprowadził szatana do swojego domu. Wywiązała się ostra dyskusja w której mój znajomy stwierdził, że nie znam procedur kościelnych (Magisterium kościoła) i prawa z tego wynikającego. Stwierdził również, że biskup wziął na siebie wszelkie konsekwencje z tego wynikające jak również, że ręce szafarza są wydłużeniem rąk biskupich/kapłańskich i nie ma w tym nic złego. Opowiadał o szafarzach w kościołach pierwszych wieków i ich roli w szerzeniu kultu Eucharystii. Zażenowany opuściłem to miejsce obiecując sobie nigdy tam nie wracać. Czy miałem milczeć? A wy co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Ależ oni są pobożni! Jak to powiedział ks. Małkowski odpytywany przez dziennikarza Gadowskiego w internetowej telewizji, o swoich przełożonych, którzy go prześladują a przynajmniej dyskryminują: Są pobożni.
      Zatem skoro natrafiłeś na tak bardzo pobożnych ludzi to cóż możesz zrobić. Ci pobożni jeśli się nie zmienią mogą niedługo takich jak Ty, ja, wielu zapewne czytelników tych przekazów wydawać na śmierć sądząc, że miłą Bogu rzecz czynią.
      Kilka lat temu natrafiłem na sprawę ekshumacji szafarza. Była, można powiedzieć, względnie nagłośniona. Otóż po ekshumacji z jakiegoś nie pamiętam już jakiego powodu okazało się, że ręka szafarza jest czarna. Przyszła mi do głowy wtedy akcja ekshumacji wszystkich szafarzy. Może to powszechne.
      Mnie się wydaje, że ta chęć bycia szafarzem to pycha, może nieuświadomiona, a czasami może jakiś również nieuświadomiony wyraz pęknięcia, błędu w środku w ramach skażonej wiary, zamętu jaki ma przecież większość księży.
      Ja nie potrafiłbym się przyjaźnić z kimś kto jest szafarzem.
      A skoro postanowiłeś tam nigdy nie wracać to jak najbardziej trzeba było powiedzieć. Ten podział o którym mowa w Piśmie już się nie tylko zarysował, ale narasta. Jest także w rodzinie, niestety, niejednego Czytelnika tych przekazów.
      A w Rzeszowie też nie dzieje się dobrze i dobrze z ludźmi. Ja też widzę z moich szczątkowych kontaktów, że nie ma możliwości dyskusji.
      W każdym razie doprowadzono do tego, że w ramach wiary jest silna polaryzacja i Ty nie możesz bardziej dogadać się z katolikami i to aktywnymi niż z kimś może zimnym, albo poza naszą wiarą.

      Usuń
  6. Ma pan racje panie Cyprianie.
    W rodzinie bardzo jest podzial ale moja siostra czy jej maz ,znajome Rycerki Serca.Jezusa czy na fb znajome jak.rowniez strony na nim sa fajne I ujawniaja skale grzechu szafarzy,Komuni na stojaco.
    My wiemy bo.czytamy uswiadamiamy innych
    W moja rodzina nie chodzi do.szafarzy ani na.stojaco komunii nie.przyjmuje nawet jakby mi.ksoadz nie.podal to.bede kleczec I wolac ,,Jezu ulituj sie nademna,
    U nas szafarzami sa wyksztalceni ludzie dyrektor szkoly I jego ziec,nauczycieli.duzo ze az wole nie isc do.Komunii gdy tylko szafarz jest bo.Jezus w innym objawieniu o.tym mowi,aby duchowo przyjac..mam ochote im nagadac wrzucic do.skrzynki.na.listy wydrukowane slowa Jezusa I.papieza Benedykta...jak upomnialam proboszcza ze zle.zrobil ze.Komunie na stojaco zrobil to mowi ,,jak bedziesz stara to tyz stac bedziesz .to Duch sw go kierowal..a ja.mu odpowiadal Duch sw takich glupot nie.pozwala to.duch zlego.ksiedzu mowi,,
    Mi.sie tak.plakac chce.jak na.mszy jestem czuje sie tak pusta ,samotna jakos nie wiem czy w naszym kosciele malo Boga jest ..zamiast sie.cieszyc to ja placze .albo ja chora juz..Pozdrawiam a slowa p Jezusa posylam.znajomym na fb by wiele sie dowoedzialo ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze Dziewica.
      Dawniej ludzie nie mieli takich problemów, ponieważ wiedzieli, że Eucharystię przyjmujemy wyłącznie z konsekrowanych rąk kapłana, na klęcząco, wprost do ust, pod podbródkiem patena, aby nawet najmniejszy okruszek Ciała Pańskiego nie został zbeszczeszczony. Wyjątek stanowiła choroba, kalectwo, inne ważne przyczyny, utrudniające oddanie Panu Bogu czci w ten właśnie sposób. Oczywiście żadnych szafarzy i żadnych kobiet. Na YT można obejrzeć przedsoborową (SW II) Mszę św., Sakramenty św. i przekonać się, co utraciliśmy. Zmiany wprowadzone i wciąż wprowadzane są wręcz szokujące, a pisma przedsoborowe, modlitwy, itd. - cudowne!
      A dziś z całego serca polecam Państwu te Orędzia, na które natrafiłam wczoraj. Ostatnio pytałam Pana Boga i Matkę Najświętszą, co dalej z Kościołem Katolickim? I znalazłam mnóstwo odpowiedzi na pytania, które zadawałam oraz na takie, których nie zadawałam.
      Czytajcie uważnie i wyślijcie biskupom, znajomym, etc. Lektura obowiązkowa, bardzo ciekawa, bezpłatna, wartościowa!
      Z Panem Bogiem
      Anna
      http://www.gazetawarszawska.com/index.php/sancta-ecclesia/362-wyzszosc-kosciola-nad-kazdym-autorytetem-ziemskim-1-12-1977-r?showall=&start=0

      Usuń
  7. Szczęść Boże+
    Gdyby ktoś z Państwa miał jeszcze jakiekolwiek wątpliwości - polecam lekturę:

    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/mgla-smierci-nad-polska-oraz-roznice-miedzy-smugami-chemicznymi-i-kondensacyjnymi-2018-09

    Z Panem Bogiem+

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.