UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 29 września 2018

28 IX 2018 cz. 2 Do jakich żyjących proroków odnosił się Pan Jezus/ Wzmiankowanie Danielsa i Tajaniego.


Piątek, 28 września cz. 2



19.46

Pisz dziecko

- Tak Panie.

- O czym chcesz pisać, dziecko?

- O mojej nędzy.

- Nie ma specjalnych powodów aby w ciągu ostatnich dni ją analizować, dziecko. Twoja nędza nie ucieknie:) a jeszcze się okaże. Nie okaże się w dużych rzeczach, ale w małych.

Wiem, dziecko, że gdybyś dziś miał oddać za mnie życie zrobiłbyś to bez wahania. Niech więc Twoją nędzę ja oceniam.

- Odnosiłeś się, Panie Jezu, w Orędziach skierowanych do Mnie do dwóch żyjących  Twoich sług, którzy otrzymują przekazy: Anna Argasińska i Vassula Ryden.

- Tak dziecko. Jeśli będzie potrzeba odniosę się. Jeśli Ty, dziecko, wymienisz kogoś kto ma przekazy ( lub wydaje się mu, jej, że ma przekazy ode Mnie, Jezusa Chrystusa), a ja odniosę się do tego wtedy można uznać, że Ja, Jezus Chrystus uznaję je za prawdziwe.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Przekazy Piotra, który teraz ma zwać się Tomaszem, które popiera i publikuje ks. Adam Skwarczyński.

- Mówiłem wcześniej aby kierować się jego zdaniem.

- A jeśli powiedział o jednych przekazach, że stały mu się obojętne?

- To znaczy, to co znaczy. Nie oznacza, że są nieprawdziwe, czy że uważa je za nieprawdziwe.

- Chwała Tobie Chryste.



- Jeśli chodzi o Twoją nowennę pompejańską, dziecko, w intencji aby Jony Daniels został usunięty z polskiej polityki to została już wysłuchana. Nawet gdybyś teraz przerwał Nowennę. Ale winieneś ją kontynuować, a Niebo przeznaczy ją na potrzebne intencje.

- Kiedy, Panie Jezu, to się stanie?

- Niedługo, dziecko:)

- Dobrze Panie Jezu. Dziękuję Panie Jezu.



- To znaczy, Panie Jezu, że rodzicami, prawdziwymi, owego Tajaniego są biskup i hebrajska zakonnica?

- Oczywiście moje dziecko, nie może być inaczej.



- Obawiam się o moją dzisiejszą Spowiedź.

- Powiedziałeś jak czułeś. Nie zatajałeś. Jeśli jakiegoś grzechu myślnego nie ma, czy prawie nie ma to nie możesz się z niego oskarżać, czynić z niego swój grzech główny.

- Dziękuję Panie Jezu. Kamień spadł mi z serca. Chwała Tobie Chryste.



- Dobrze dziecko, wrócimy może jeszcze dzisiaj a jeśli nie to jutro.

- Chwała Tobie Chryste.

Dziękuję Panie Jezu.

Mój Zbawicielu najsłodszy.



Około 22.15



Pisz dziecko

- Cóż pisać Panie?

- Kocham Cię moje dziecko.

- Wszystkich kochasz Panie.

- Wielu nie chce odczuwać mojej miłości. Wielu chce się od niej odłączyć. Wielu na zawsze.

- Mówiłeś, Panie, jaki to dla Boga ból.

- Tak i że dlatego zwłaszcza potrzebuję dusz, które by ratowały swoich braci. Potrzebuję też dusz by mnie pocieszały.

- A ja Panie?

- Czyż nie wiesz?

Zimno Ci w stopy. Źle się czujesz. A w pokoju jest ciepło. Nie jednak dzięki kaloryferom, ale temu, że dogrzewasz grzejnikiem olejowym. To drugi grzejnik, zakupiony dzisiaj. Potrzebujesz jeszcze jeden aby móc w pełni dogrzewać.

- Dziękuję, Panie Jezu, ale oprócz kosztu samego grzejnika, który nie jest duży, ale jest to koszt prądu.

- Chcę, dziecko, abyś się czuł dobrze. Nie grzejesz bardziej niż to potrzebne.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

- Zatem nie martw się tymi kosztami. Trudno.



Módl się teraz.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)­­­­

12 komentarzy:

  1. Szczesc Boze
    Ja tez sie modle by zydzi odeszli z naszego rzadu i kraju...aby rzadzacy uznali Jezusa za Krola z.calym.episkopatem .Boje sie moze.to.glupie i.myslowo przyziemne ale.majac 7 dzieci i.niektore.malutkie to sie tak plakac chce czy musi sie spelnic.to co mowi Jezus i ks Skwarczynski? ,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam wszystkim czytającym książki (2 tomy) Douglasa Reed'a, "Strategia Syjonu". Autor w dokładny sposób opisuje postępowanie żydów od czasu babilonu (tworzenie gett i kabały) aż do czasu utworzenia przez chazarów (fałszywych żydów) Banku Anglii oraz Amerykańskiej Rezerwy Federalnej (FED), która to jest prywatną własnością 13 rodzin żydowskich i służy jako maszynka do drukowania pieniędzy. FED nie jest agendą rządu USA lecz przykrywką do zadłużania świata i przejmowania kontroli nad poszczególnymi państwami co z kolei prowadzi do kontroli nad całym światem. I to jest powód dla którego rozegra się III Wojna Światowa oraz apokalipsa. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn że sądzę że Antonio Tajani może być uznany przez żydów - Matka Augusta Nardi + "Antonio Tajani, 63 anni è figlio di Raffaele Tajani e della signora Augusta Nardi znalazłem informację że w Izraelu żył kompozytor o tym nazwisku zmarł w latach 70 ub. stulecia
    Co być jest faktem że mogła wstąpić do klasztoru w czasie II wojny światowej by uniknąć obozu koncentracyjnego
    A w tradycji żydowskiej każda żydówka może być matką mesjasza na którego żydzi do tej pory czekają stąd żeniono nawet upośledzoną !

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesc Boze! Czy przekazy Agnieszki ,,Oredzia na Czasy Ostateczne ktore wlasnie nadeszly,,a ks Natanek je cytuje sa od Pana Jezusa? H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaz Pana Jezusa o księdzu Natanku z 11.05.2017 do Anny N:
      "Tu wielkiej ostrożności trzeba w wypowiedziach, bo nie ma zrozumienia co do jego zagubienia. Tu modlitwy trzeba, by zrozumieć, co się stało z księdzem Natankiem. Dusza jego uległa duchowi bałwochwalstwa. Pokrętne są jego nauki, dlatego zwodzi dusze. Nie prowadzi go Moja Łaska. Módl się, by poznać jak pogubionym jest ksiądz Natanek."

      Przekaz Jezusa o Rycerzach ks. Natanka:
      "Rycerze x.Natanka to grupa ludzi modlących się, co wyżej stawia się od innych; zamęt wprowadza, gdyż dusze miotane są przez nadmierne praktyki religijne i pobożność fałszywą. Duch pychy ich zwodzi, czego nie widzą. Tak udział w spotkaniach i zjazdach szkodę duszy przynosi, bo nie prowadzi ich Moja Łaska."

      x.W.N.-"kapelan"

      Usuń
  5. Niebo staje w obronie Ks. Dr Hab. Piotra Natanka

    Od listopada 2009 Agnieszka otrzymuje orędzia, które sam Pan Jezus nazwał: „Orędzia na czasy ostateczne, które właśnie nadeszły”. Do tej pory zostały wydane 3tomy tych orędzi(2010). Książki wydaje ksiądz opiekun duchowy Agnieszki.

    Oto orędzie dane dla ks. dr hab. Piotra Natanka z powyższej książki( tom2):

    On ma być Moim Głosem na pustyni dziecko, a ty będziesz mu służyć Moją pomocą.(…)Ty masz być mu wsparciem, bo wielkie są knowania na niego, ale dzięki twojej modlitwie dziecko ulituję się nad tym ludem i zostawię im tego pasterza, bo wielkie są Moje dzieła poprzez niego.

    ON PRZYGOTUJE MI DROGĘ.(…)

    Synu Mój, nie poprzestawaj w walce. Miłe są mi twoje czyny i gorące serce. Ja, Bóg podtrzymuję cie i ochraniam. Ta mała służebnica Moja będzie i tobie służyć Moim Głosem. Ja będę mówił do ciebie poprzez to dziecko, a ty słuchaj Mojego Głosu, którym wspieram cię w twojej posłudze. Jesteś Mi wybrany na głoszenie Mojego Królestwa.

    Nie upadaj w drodze, wiele jeszcze przeciwności cię czeka, ale Ja synu jestem z tobą cały czas. Dostałeś dary Moje w obfitości do głoszenia Mojej Chwały. Teraz idź i nauczaj, bo na to cię posłałem Mój wierny kapłanie. Mało mam sług tak wiernych i otwartych na moje wołanie. Otworzyłem twój umysł, abyś przejrzał plan złego i przygotował Mi drogę. A teraz idź i nauczaj. To mówię Ja, Jezus Chrystus, Bóg Twój Umiłowany, który cię nigdy nie opuści. Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. 11.03.2010

    Orędzie Pana Jezusa dane Agnieszce przed Intronizacją Chrystusa na Króla na Polach Grunwaldzkich do ks. Piotra Natanka:

    Czy ksiądz X ma zorganizować Intronizację oddolną 15 lipca na Polach Grunwaldu?

    Tak, tak, tak! Moje dziecko, to jest rzecz, która zaważy na losach tego narodu. Ty mu w tym pomożesz. Dzieci Moje, nie lękajcie się. Zaplanujcie to wszystko dobrze i pytajcie Mnie o wszystko. Ja was poprowadzę. Przygotujcie Mi drogę do tego narodu. Moja Agnieszko, kocham cię maleńka, czy czujesz jak raduje się Moje Serce na myśl, że okrzykniecie Mnie Królem? Dziecko Moje, Ja czekam już tego dnia.

    Przyjdę do was dzieci i będę wam błogosławił.

    21 lipca 2010

    Orędzie Pana Jezusa dane Agnieszce po Intronizacji Chrystusa na Króla na Polach Grunwaldzkich do ks. Piotra Natanka i uczestników zrywu:

    Powiedz Mojemu kapłanowi, że większe jeszcze niż to, zadanie postawiłem przed nim. Jeśli sądzi, że jego misja jest spełniona, jest w błędzie. Wiele więcej niż to, czeka go jeszcze. Wciąż oczekuje na pełną Intronizację tego narodu, poprzez wystąpienie władz duchownych i świeckich i obranie Mnie przez nie Królem w imieniu całego narodu. Powiedziałem ci, że za ten wasz zryw będę wam błogosławił i tak się stanie, bowiem Serce Moje otwierają dusze małe i pokorne, nie wielcy tego świata, dlatego dostaniecie łaskę Moją. Teraz jednak nie ustawajcie w modlitwie, bowiem macie dokonać większych dzieł dla Mnie. Polska jest wybrana na ukazanie światła światu. To światło jest na razie zbyt nikłe, aby ogrzać waszą Ojczyznę, a co dopiero

    cały świat. Więc módlcie się gorąco, bowiem postanowiłem o was, więcej jednak modlitwy i ofiar potrzebuję, aby się dokonało to, co dla was postanowiłem. Dzieci Moje, Moje sprawiedliwe owce, wasze wołanie dotarło przed Mój Tron. Ja i Matka Moja z wielkim weselem przypatrywaliśmy się waszej modlitwie. To nie tłum decyduje o narodzie, ale wierne i ofiarne dusze. Wy dzieci dostaliście powołanie, aby orędować za waszą Ojczyzną i błagania wasze są Mi miłe. Pamiętajcie, aby nie pogardzać tymi, którzy nie otrzymali tej łaski, ale módlcie się za nimi i nauczajcie. Teraz Ojczyznę waszą pobłogosławiłem.

    Orędzia dane Mieczysławie Kordas EchoChrystusaKróla.net:

    PANIE JEZU – PODYKTUJ MI, CO MAM NAPISAĆ DO KARDYNAŁA ST. DZIWISZA W OBRONIE KS. PIOTRA NATANKA, BO SŁYSZELIŚMY, ŻE MA DUŻE KŁOPOTY OD PRZEŁOŻONYCH?

    Pan:

    ” Mój umiłowany, godnie Mnie reprezentujący kapłan Piotr Natanek idzie tą drogą, jaką mu wyznaczyłem. Nie ma ludzi doskonałych, tak samo i on czasami robi błędy, ale to Ja umocniłem go odwagą i męstwem, bo to są dary Ducha Świętego, o które nie modlą się Moi inni kapłani. On służy Mnie całą swoją mocą i umysłem. Wspieram go, pocieszam i podsuwam pomysły. Powiedziałem: tylko kilku Moich kapłanów śmiało i odważnie Mnie reprezentuje a inni boją się Mojego wroga aby stanąć w jego (Piotra) i Mojej obronie. Dzisiejsza Ewangelia mówi właśnie o nich – tych Moich kapłanach, którzy prześladują Piotra Natanka, nienawidzą go, że jest mądry Moją Bożą mądrością. Kapłani powinni reprezentować Mnie godnie, a on taki jest. Czyżby nie wiedzieli Moi kapłani, że w każdej chwili mogą spojrzeć Mi w oczy, bo Ja jestem Panem życia i śmierci? Opamiętajcie się, nawracajcie się – wrogowie Mojego Bożego kapłana Piotra. AMEN.

    Panie Jezu, czy osoby, które mówią negatywnie o kapłanie Ks. Piotrze Natanku, który przyjeżdża do nas głosił słowo Boże mają rację?

    Pan Jezus:

    „ NIE ! NIE ! NIE ! Ludzie czekają na niego. On głosi słowo prawdy, której nikt nie chce głosid. Pozwólcie przyjechad Mojemu Synowi do was. On mówi najprawdziwiej o Mnie i Koronacji, to jest to czego Ja potrzebuję u was w Polsce i na całym świecie.

    Powiedziałem : „ INTRONIZACJA SERCA I OSOBY”

    Wszyscy mówią o sercu a ten Mój umiłowany syn o koronacji Osoby Mojej. Pozwólcie jemu przyjechał do was. Nie przeszkadzajcie mu. Amen. JEZUS

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu, są urodziny oraz 25-lecie kapłaostwa księdza Piotra Natanka. Bardzo proszę o Twoje słowo dla Niego, bo ja i wszystkie Twoje dzieci w Chicago – lubimy go.

    Pan Jezus: ” Mój umiłowany kapłan ksiądz Piotr ma Moją ochronę. Ja błogosławię jemu na każdy dzień, ale to Ja odczuwam błogosławieństwo jego na Moją zbolałą Osobę. On jest Moim odbiciem, on jest Moją chwałą. On już od kilku lat idzie Moją Drogą Krzyżową. Umacniam go, ale i wy umacniajcie go modlitwą wstawienniczą. Jego Golgota jest tak samo ciężka jak Moja. Ja dźwigałem grzechy całego świata, a on dźwiga grzechy Episkopatu waszego i tych biskupów, którzy są przeciwni Mnie. Moi kapłani wiedzą o tym, ale nie wiedzą nie Moi biskupi, którzy nawet nie chcą o tym wiedzieć. – Nie Moi biskupi zajęli Moje miejsce, lecz wydają decyzje niezgodne z Moimi. – Nie Moi biskupi nie chcą założyć [sobie] cierniowej korony, lecz obwiesili się złotymi bożkami, które będą świadczyły przeciwko nim w ich dniu. – Nie Moi biskupi nie chcą współcierpieć ze Mną i dokładają do Mojej korony cierniowej jeszcze więcej cierni, które będą świadczyły przeciwko nim w ich dniu, bo wtedy chcieliby widzieć Mnie jako Króla, ale już będzie za późno.

    Powiedz mu, że go bardzo kocham i niech dalej świadczy o Mnie i o Moich wrogach, których jest niezliczona ilość, a otrzyma zapłatę w jego dniu. Drodzy Moi, dziękuję wam za uwielbianie Mnie myślą, słowem, śpiewem i uczynkami. Moja chwała jest wyniesiona dzięki takim kapłanom jak ten umiłowany Piotr.

    ON JEST PIOTREM WASZYCH CZASÓW i jego droga krzyżowa trwa dłużej niż Moja. On każdego dnia bierze Mój Krzyż na swoje ramiona, który Ja pomagam mu dźwigać. O Moi wierni, Moi wierni – pomagajcie nam dźwigać wasze krzyże. AMEN. Błogosławię jemu a także wszystkim, którzy go słuchają. Jezus cierpiący, bolejący ale i wspomagający was”.

    Pan Jezus:

    „To są czasy ostateczne i od was zależy ile te czasy będą trwały. Powołuję ludzi, aby oświecali wasze umysły do zrozumienia powagi tego czasu. Powołuję ludzi, którzy chętnie Mi służą. Ostrzeż Mojego kapłana księdza Piotra, aby był czujny. Ja go wesprę swoją tarczą bezpieczeostwa i będę go wspomagał Duchem Świętym, aby swoje owce zgromadził i nie pozwolił im rozproszyd się. Niech będzie silny Moją siłą i mocny moją mocą. Roztropnośd jest jego cechą a mądrośd Moim darem. Widzicie dzieci jaką mam trudną pracę od 2000 lat. Ciągle pod wiatr i ciągłe zmagania się z przeciwnościami zła mego wroga, który ryczy jak lew aby pożred Moje owce. A one? Proszę was nie rozpraszajcie się, lecz trwajcie na straży Mojego Honoru, Mojego Królestwa, Mojej Boskości i Mojej Godności. Tak wam dopomóż Bóg. Jezus Chrystus – Król Wszechświata”.

    Panie Jezu – czy przyjąłeś Intronizację w Grunwaldzie?

    Pan Jezus: „Dużo mam rycerzy i rycerek, lecz oczekuję większej armii i dlatego mówię: powracajcie do Króla Jezusa Chrystusa, który nie obiecuje, ale daje wszelkie Łaski potrzebne wam, a co najważniejsze dla was – będziecie Moimi przyjaciółmi w Niebie”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazy Agnieszki są fałszywe. To nie są słowa Jezusa.

      x.n.

      Usuń
    2. Do x.n.
      Przekazy Agnieszki zweryfikowane z wieloma wypowiedziami dzisiaj już uznanych za świętych oddają słowa samej Prawdy,
      Przekaz od Anny N.to na pewno od Złego ducha , to mowa dzisiejszych modernistów w kościele, którzy używają takich samych argumentów na wiernych oddających część i uniżenie np. podczas przyjmowania Komunii są. Pycha rozpiera tych, którzy nie potrafią w uniżeniu oddać chwały szacunku i czci samemu królowi Wszechświata Jezusowi Chrystusowi Jego Ojcu i Duchowi Są.Boze oświeć tych braci w kapłaństwie,których okrywa szczelnie składa nimi pycha tak jawna jak i ukryta, spraw aby byli pokorni.

      Usuń
  8. ANONIM akurat pan Jezus mowil u innych prorokow ze sa prawdziwe jak.i te z Irlandii.a wielu mowi nawet ksoezy ze falszywe bo mowia tam.o ksiezach biskupach i Intronizacji ''

    OdpowiedzUsuń
  9. w Orędziach z la Salette Melania Calvot pisze do Ojca św 6.07 1851r o antychryście w ten sposób "W końcu piekła zapanuje na ziemi Będzie to wtedy gdy urodzi się Antychryst z pewnej zakonnicy ale biada jej Wiele ludzi mu uwierzy ponieważ Będzie mówił że przyszedł z Nieba Czas nie jest zbyt odległy nie przeminie 2 x 50 lat -/zaginęły wkrótce po dotarciu do Ojca św. Piusa IX odnalezione 2.10.1999r przez O Michaela Cortevillea w archiwum kongregacji Wiary Tzn że Augusto Tajani faktycznie urodził się z zakonnicy żydówki 100 lat po Objawieniach zgodnie zapowiedzią NMP w la Salette tj. 1953 r
    a Królowa Pokoju w Medjugorie 1.01.2001 powiedziała że Szatan uwolnił się z łańcucha por Objawienia w w Paryżu cudownego Medalika Katarzyna Laboure i dot. Wąż oplatający kulę ziemską głowę swoją opiera na Europie a drugi z La Salette Maksymin pisze To wszystko o czym wam mówię wydarzy się w następnym wieku lub najpóźniej XXI w

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.