UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 1 września 2018

23 VIII 2018

Czwartek, 23 sierpnia

00:06

Pisz dziecko
- Poczułeś się teraz gorzej a chcę byś pisał. Pisz zatem.

Tak, dziecko, mówię ciągle, że czas jest bliski i jest go mało.

Zacząłem od Orędzi o ścisłym końcu czasów. Wiele było moich Pouczeń dla Ciebie i innych.
Wizje mają także jasnowidze, nie muszą być święci i czyści. Tobie nie mogę ich dać – mówiliśmy już o tym.
Ale masz szansę by w tym życiu zobaczyć Mnie i Moją mamę.
Głowa do góry moje dziecko. Atak szatana był silny bo czas jest bardzo bliski. Ty mu jednak ulegałeś.
W te dwa lata powinieneś się bardziej oczyścić. Lecz ja powiedziałem w Piśmie iż do końca będą pili, bawili się, żenili i za mąż wychodziły tak i będzie to dotyczyć w <nieczytelnie zapisane dwa słowa, ale chodzi o tych którzy są od Boga daleko, czy wręcz są mu wrodzy lub go zwalczają. C. P> i tych którzy Mi się oddali, oddają i chcą oddać (lecz czy zdążą?).
Tobie zaś powiedziałem, że ten rok będzie dla Ciebie udany. I był od wiosny zwłaszcza bo nie chorowałeś i byłoby takie i lato, ale miesiąc nie był dobry na Twoje własne życzenie. Teraz zaś chorujesz aby móc mi tę chorobę ofiarować wynagradzająco. Lecz we wrześniu, jak mówiłem pojedziesz na tydzień w góry. Masz jeszcze zaległy z powodu Twoich niedyspozycji wyjazd i wycieczkę rowerową kilkudniową przy okazji spotkania z księdzem. Postaraj się to odbyć. Potem zaś chciałbym byś jechał do Guadalupe. Najlepiej jeszcze w listopadzie.
Jak widzisz w Twoim przypadku nie jest to tylko wyjazd do jednego z Sanktuariów.
To ważny wyjazd.

- Czy Panie jest tak, że z powodu moich niedyspozycji, może opieszałości także, dałeś komuś to co chciałeś dać mnie?
- Nie dziecko, nie ma takiej sytuacji.
- Kamień spadł mi z serca.
- Zatem pilnuj aby taka sytuacja nie mogła mieć miejsca, a przynajmniej nie było Twojej tu winy.
Dobrze dziecko
Spróbujesz zasnąć przedtem się modląc.
Gdy nie będziesz mógł wrócisz do pisania.
- Chwała Tobie Chryste
Dziękuję Jezu kochany.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

3 komentarze:

  1. Na temat niebocentryzmu
    https://www.youtube.com/watch?v=O9Nc75SzDHA&t=1853s&index=53&list=WL
    https://www.youtube.com/watch?v=Lgkyd4mSOCk&index=55&list=WL
    Może ktoś się pokusi o przetłumaczenie.
    Pierwszy film można przetłumaczyć automatycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jeden film o niebocentryźmie
    https://www.youtube.com/watch?v=_67N_DE1wjg&index=53&list=WL
    proponuję włączyć automatyczne tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Tak, jednak przy takiej tematyce i ścisłych kwestiach automatyczne tłumaczenie.. jest średnie co najwyżej. Zresztą zawsze takie jest ale tutaj szczególnie.
      Może ktoś kto zna perfect angielski przetłumaczy. Zwrócę się z tym

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.