UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 9 września 2018

27, 28, 29 VIII 2018


Poniedziałek, 27 sierpnia

15.13

Zapisz dziecko:

- Tak, odjąłem Twojej mamie te przykrości, ale z jej winy musi ich słuchać.

Powiedziałem, że wymierzę sprawiedliwość tym ludziom, zwłaszcza temu człowiekowi. I stanie się to do końca roku.

- Chwała Tobie Chryste.

- Kontynuuj Koronkę.



Później.



- Za to, że Twoja mama Ci pomaga gdy jesteś przeziębiony i w znacznej części obsługuje, nie minie ją nagroda. Teraz zaś dzięki temu będzie mogła zostać dłużej, a nie będzie to liczone.

- Dziękuję Panie Jezu.

Chwała Tobie Chryste.

......................................................................................



Wtorek, 28 sierpnia

20.25

Zapisz

- Siedzi w Tobie ten problem, który wrócił gdy Ci się poskarżyła Twoja mama, siedzi bo nie była to dawniej sprawa krótkotrwała.

Dlatego nic nie powiesz temu człowiekowi, a ja wymierzę sprawiedliwość.

- ­­­­­­­Dziękuję Panie Jezu.

Chwała Tobie Chryste.



…………………………………………….

Środa, 29 sierpnia

00:10

Zapisz

- ­­Masz trochę zaległości, dziecko, w części z powodu choroby. Będziemy pisać jutro ( w czwartek).



Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

4 komentarze:

  1. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze Dziewica.
    Panie Krzysztofie, przeglądam ten blog na smartfonie i nie widzę opcji "szukaj". Proszę mi powiedzieć, czy tej opcji nie ma, czy tylko ona mi się nie wyświetla? Problem jest techniczny, ale bardzo dla mnie ważny, ponieważ dużo wpisów nie ma rozbudowanych tytułów czy tagów.
    Z Bożym Błogosławieństwem
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę sobie przełączyć na wersję na komputer. Na dole ekranu

      Usuń
    2. Tak, już widzę☺
      Bardzo dziękuję
      W Chrystusie
      Anna

      Usuń
  2. Przepraszam trochę w niewłaściwym temacie,ale chciałem zapytać o orgonit wiadomo działo orgonowe jest dosyć drogie nożna zakupić mniejszy orgonit mieszczący się w dłoni tylko czy jego efektywność działania jest wystarczająca i na jakim obszarze? Jaki powinien posiadać kształt ,aby nie miał żadnych związków z ezoteryką? Wiadomo wszelkie piramidki odpadają,ale wobec tego jaki żeby nie było jakiś negatywnych energii?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.