UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 3 września 2018

24 VIII 2018

Piątek, 24 sierpnia

23.30

Nie było przekazu
Zapis własny.
Gdy po przekazie w którym było iż mam zgłębić temat niebocentryzmu otworzyłem Pismo Święte było to na Ps 24 (23) (Biblia warszawsko -praska)


Sobota, 25 sierpnia

00:10

Zapisz dziecko
- Jak widzisz < nieczytelnie zapisane krótkie słowo w nawiasie C. P.> musisz zgłębić temat (niebocentryzmu) co teraz robisz a gdy to uczynisz będę do Ciebie (o tym) mówił.
Masz zatem dużo pracy. Do tego dochodzi starożytna Lechia, choć teraz w mniejszym zakresie i inne.
Dziękuj mi dziecko za komfort, który masz, że nie musisz martwić się sprawami egzystencjalnymi zajmując się tym wszystkim. Przydałby ci się jednak laptop o ekranie, który mniej męczy oczy niż obecny. Teraz zaś jak jesteś chory, i nie tylko, nie możesz siedzieć przy stole gdzie podłączasz monitor. Niewygodnie Ci go też podłączać w kuchni – Przydałby Ci się drugi laptop tym bardziej, że ten kupiłeś tanio, w tamtym roku będąc nad morzem, w miejsce poprzedniego, który strzaskał diabeł. Ponadto Twoje oczy odpoczywają bardziej przy białej klawiaturze. Taki był Twój laptop, który strzaskał diabeł choć ten z kolei ma trochę lepsze parametry, jak mówicie. Jednak jak pracujesz dla Mnie musisz mieć trochę lepszy sprzęt do pracy. Masz tablet, lecz jest on nieduży. Dobry też byłby dla Ciebie laptop od którego można odłączyć ekran i staje się tabletem. Powinieneś taki mieć. Wiem, że że środków, które teraz dostajesz nie wystarczy na takie (dodatkowe) wydatki, ale pomódl się o to.
- Dziękuję Panie Jezu
Chwała Tobie Chryste.
- Teraz jak wyjdziesz z tego długotrwałego przeziębienia powinieneś się trochę wykurować przy dobrym powietrzu. Pojedziesz znowu do Polańczyka lub nad Solinę gdzie masz blisko.

- Co do tego nad czym się zastanawiasz, dobrze dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.
O, Panie Jezu, dziękuję.

- Dziękuj też nadal tym, którzy utrzymują Ciebie w Twojej misji, pod przekazami. Robisz to w duchu, ale czyń to i pod przekazami.
- Dobrze Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste.
- Szablę zaś dziecko. Gdyby były pieniądze to ją kup. Gdyby też były będziesz jeździł na szermierkę do Krakowa. Lecz jeśli nie będą musisz innymi sposobami dbać o swoją sprawność i kondycję. Szermierka byłaby jednak dla Ciebie dobra. Żaden dostępny Ci inny sport nie wzmocni i nie wyrobi tak Twojego refleksu.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Dobrze na tym zakończymy dziecko.
- Chwała Tobie słodki Jezu.
- :)
- Dziękuję Ci Panie Jezu za chorobę.
- Cieszę się dziecko, że tak czujesz.
Błogosławię Ci na tę noc ( już w nowym dniu), dzień i
niedzielę.
- Chwała Tobie Chryste.
Po dwudziestej.
Zapisz
- Widzisz, dlatego nie chciałem aby Twoja mama przyjechała, choć ma badania ( a te badania nie są
niezbędne dla jej zdrowia).
Zostawmy to dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał  Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

21 komentarzy:

  1. Anioł w...piekle (świadectwo bohaterki wojennej Stanisławy Leszczyńskiej)
    https://www.youtube.com/watch?v=vSnMfOPZ1aY

    OdpowiedzUsuń
  2. Doświadczenie pokazujące działanie światła oraz dlaczego swiatlo się zakrzywia w niebocentryzmie. https://youtu.be/U7p1SUZ97BA
    Wow ale nas okłamywali cały czas... to praktycznie matrix ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczy pan,ze znow Pana mecze,bo pytaja mnie ludzie o to czy w Pismie sw Nowego testamentu ,gdzie Maryja mowi do aniola ,,jakze sie to stanie skoro meza nie znam,,czy nie powinno byc dalszych slow Maryji ,,skoro meza nie znam I nie poznam,,? Tam mi ludzie mowia ze tak powinno byc a tego nie ma w Bibli .I protestanci mnie draznia, np moja tesciowa ze ublizaja Maryji kochanej ze ona miala dzieci I nie jest swieta ,

    Pani Leszczynska jest dla mnie cudowna osoba ,jej przezycia daja do myslenia aby nigdy nie przestawac ufac Bogu nawet jak sie swiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawrócenie szofera Jasera Arafata. Niesamowite świadectwo!
    https://www.youtube.com/watch?v=_fVv_lL4lWQ

    Różaniec MOCNIEJSZY od bomby atomowej (Wydanie specjalne z okazji 500 filmów na kanale)
    https://www.youtube.com/watch?v=u-ZyyeM3i1M

    OdpowiedzUsuń
  5. Pragnę podzielić się tekstem Modlitwy Egzorcyzmowej, którą będzie skuteczna (obietnica Jezusa)jeśli kapłan z wiarą ją odmówi. Modlitwa dotyczy oczyszczania rzeczy, miejsc i ludzi z chemii i toksyn, którymi jesteśmy zatruwani, również przez chemtrails...
    Modlitwa została ostatnio przekazana przez Jezusa "osobie wybranej". Kto ma Dar, może to rozeznać. Jako kapłan jestem pewny autentyczności...

    MODLITWA EGZORCYZMOWA
    Oczyszczająca ludzi, miejsca i rzeczy z toksycznej chemii

    W Imię Jezusa Chrystusa niweluję, oczyszczam i związuję wszelkie zło (podać miejsce, lub rzecz) Mocą Krwi Jezusa Chrystusa i odsyłam je pod Jego Krzyż, by miejsce to (lub rzecz…) uzdatniła Łaska Boża, by Duch Święty oczyścił miejsca te i rzeczy od zgubnego działania, by Krew Jezusa Chrystusa wypływająca z Jego Boku podczas konania na Krzyżu obmyła wszelkie zło, a Miłość Boga Ojca Wszechmogącego królowała na wieki. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje akurat myslalam jak.mam.sie modlic gdy swiece jedzenie ? I znalazlam

      Usuń
  6. Kapłani zatem odmawiajcie tę modlitwę za POLSKĘ,Nas Polaków i Polki👏👏👏🎺🎺🎺👏👏👏.😇

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy każdy kapłan może odmówić ten Egzorcyzm?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bóg zapłać za te oredzia.I za łaskę że mogłem trafić na ten blog i karmić się słowem Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tę modlitwę egzorcyzmową może odmawiać nie tylko każdy kapłan, ale i każdy świecki - zawsze z wiarą i ufnością. Modlitwa wypowiedziana przez pobożnego kapłana ma większą skuteczność(dłużej działa i z większą mocą). Świeccy zaś niech częściej odmawiają, np co kilka miesięcy. (autor wcześnijeszego wpisu z modlitwą).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Witam księdza na tym blogu z Orędziami.
      Mówiono mi, że różni księża czytają te przekazy, ale nie bardzo wierzyłem.
      Do 4 września zresztą była tylko możliwość komentowania przez osoby, które mają konto na gogle, co nie było zresztą zamierzone z mojej strony.
      Bóg zapłać. Sił i Łask Bożych na te trudne szczególnie dla księży ( a przynajmniej trudne dla tych księży, którzy nie będą głosili fałszywej Ewangelii) Czasy.
      Łask Matki Bożej Ostrobramskiej, patronki dla Polaków na Czasy Ostatnie.

      Usuń
  10. Dziękuję Anonimowy kapłanie🔔💒🔔

    OdpowiedzUsuń
  11. +JMJ
    Przedwczoraj diabeł strzaskał mi laptop. Stąd nieplanowane przeze mnie opóźnienie w daniu nowego przekazu. Tak to określił Pan Jezus w bieżącym przekazie "diabeł strzaskał laptop". Aczkolwiek, niestety, jak też powiedział Pan Jezus miał też punkt zaczepienia. W tej chwili mam sprzęt na którym mogę pracować, trzeba było go jeszcze przygotować. Mam też komputer bo nie jestem aż taki:) aby mieć jedyny sprzęt do pracy, który zawsze może ulec jakiejś awarii, ale niestety komputer choć jest sprawny to w tej chwili nie nadaje się od internetu, od zupełnie niedawna. Ten z nim nie współpracuje od chyba kilku dni. Trzeba zmienić system.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Krzysztofie, KRÓLUJ NAM CHRYSTE, przecież Pan ewidentnie potrzebuje zwykłej, ludzkiej pomocy.
    W chwili obecnej, wg mnie nieopłacalna jest inwestycja w stary sprzęt.
    Może na początek zakupiłby Pan chociaż tablet do tej Bożej Pracy.
    Gdyby każda osoba, która tutaj wchodzi wpłaciła Panu chociaż 10 zł, to w krótkim czasie uzbierałby Pan pieniądze na nowy sprzęt, o dobrych parametrach, z gwarancją, ze sklepu stacjonarnego, ponieważ tak jest najbezpieczniej.
    Proszę zrobić wpis, np.

    Potrzebuję pomocy. Diabeł roztrzaskał mi...

    Państwa pomoc jest mi bardzo potrzebna, aby kontynuować Boże Dzieło.

    Będę wdzięczny za każdą pomoc.

    Wszystko co robię, robię na chwałę Pana Boga w Trójcy Świętej Jedynego Prawdziwego i Maryi, Naszej Pani i Królowej.

    Poniżej moje dane do przelewu:
    ..............................

    W podziękowaniu, z całego serca życzę Państwu wielu Łask Bożych.

    Z BOŻYM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM

    Tu proszę się podpisać imieniem i nazwiskiem oraz nickiem

    I ZAPRASZAM SERDECZNIE NA BLOG
    Proszę wstawić link.......

    Link do tego wpisu proszę wstawiać w komentarzach, na każdej stronie, którą Pan odwiedza, a przede wszystkim pod filmami na YT, które mają dużą oglądalność.

    Na całym świecie jest mnóstwo ludzi dobrej woli, może tu wejdą, poczytają, pomyślą, a może się nawrócą?

    Proszę śmiało, dziś polskie i patriotyczne projekty proszą o pieniądze��

    Proszę być dobrej myśli. Mojemu synowi skradziono przedwczoraj ukochany rower.
    Bardzo to przeżywa. Mnie również jest bardzo przykro.

    Z Panem Bogiem.

    Czekam na ten wpis��
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Bóg zapłać!
      Pan Jezus zadbał o wszystko i niepotrzebne jest jakieś pospolite ruszenie.
      Co do tabletu to go miałem.
      W tej chwili pracuję na nowym sprzęcie a i jeszcze będzie drugi.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
  13. Bardzo się cieszę :-) W razie jakichkolwiek problemów - proszę pisać.
    Z Panem Bogiem
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Krzysztowie ogladal pan na tubie ,Krolewska tv,;
    Tam mowi jakis pan o niebocentryzmie,o Koperniku o wielu rzeczach ale biedaka leja wyzywaja od najgorszych ...mysle ze mowi prawde ,bo ja nie znam sie .jakby pan kiedys zajrzal.tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Tak, Pan Jezus odnosił się do tego.
      To jest jedyny w polskim języku kompletny zestaw materiałów o niebocentryzmie. Kanał królewska tv jest przedłużeniem kanału niebocentryzm. I ten należy oglądać by zorientować się w temacie. Na kanale krolewska tv można natrafić na nie przyjemne rzeczy bo ten Szczytynski jest jak się wydaje, niestety, chyba wyznawcą tylko Boga starotestamentowanego, więc trzeba mieć tego świadomość. Ale jak mówiłem nikt nie bronił wzorcowemu katolikowi brać się za temat..


      Usuń
  15. Szczesc Boze
    Wlasnie sluchalam ze pan prowadzacy kanal Krolewska Tv jest dziwny ze wierzy w Boga ale zaraz poznalam.ze.nie w kosciol,sakramenty bo.sam.kiedys byl.jehowita...dobrze ze pan poleca bo nie chce ,abym jakis glupot sie nasluchala taka madra to nie jestem by rozeznac.
    Ale jest jeszcze inny na necie blog o niebocentryzmie..I pieknie tam porownanie bylo ze opisane w Bibli szczegoly co do budowy arki Noego sa takie same jak.budowa zarodka w lonie matki taki ksztalt ma Arka ..albo.ja zle czytam.choc w mojej Bibli nie ma.dokladnego opisu ..

    OdpowiedzUsuń
  16. +
    Bernadeta podaj link do tego bloga☺
    Szczęść Boże
    +

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.