UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 19 maja 2020

19 V 2020 Sekielski umrze dokładnie 10 października 2020

Wtorek, 19 maja

Zapisz dziecko
- Dobrze dziecko, skoro to Cię nie satysfakcjonuje do końca to Sekielski umrze niż będzie rocznica wyboru Jana Pawła II.
- Dziękuję Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.
- Panie Jezu, nie gniewaj się, a jakby tak była dokładna data?, dokładny dzień?
- A jaki byś chciał dzień, dziecko?
- 10 października 2020.
- Tak, dziecko:) Poważny tym razem uśmiech Pana Jezusa.
- Dziękuję Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję.
-:) Pan Jezus się ze mnie śmieje.
- Panie Jezu, Ty się ze mnie śmiejesz, ale ów Sekielski umrze naprawdę 10 października tego roku?
- Tak dziecko, 10 października 2020 nastąpi jego zgon.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste Królu.
Cześć i Uwielbienie Bogu Ojcu.
-:)

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

To cóż panie Sekielski, zostało Ci ponad cztery miesiące życia. Dokładnie cztery miesiące i dwadzieścia dni.
Korzystaj z życia i ciesz się sukcesem intensywnie bo aż przez prawie pięć miesięcy.
Nażyj się na całego kolego.
Trzeba będzie umrzeć w smoleńską półrocznicę, w którym to Smoleńsku brało udział państwo Izrael, wielki wróg Polski i Polaków.
Jak ktoś tak kocha Polskę genetycznie jak Ty to musi być i data dobra. Widzisz, nie jesteś zlekceważony jak kto podrzędny. Masz dobrą datę. Oszczędzono Ci też trudu bo człowiek na tej ziemi musi się trudzić, a Ty już nie będziesz musiał aby dorzucać paliwa na rocznicę wyboru Jana Pawła II w 100 lecie Jego urodzin. Może zaczniesz, ale nie skończysz.
No, wszakże się tym pocieszysz, że nie wszystek umrzesz ( non omnis moriar) bo zostaną po Tobie Twe dzieła.
W rzeczy samej to Cię mogę zapewnić, nie wszystek umrzesz. Tylko rzecz polega na tym iż raczej będziesz w miejscu gdzie będziesz chciał umrzeć i to jak najbardziej wszystek, ale nie będziesz mógł. Będziesz umierał nie mogąc umrzeć. I na tym polega problem.
Ale póki co ciesz się życiem. Nie wiem czy życzyć Ci abyś się zdrowo odżywiał. Ciesz się swoją urodą, może będą tacy co w niej zagustują, w tym przede wszystkim niewiasty. Urodą, która przywodzi na myśl państwo Izrael, choć jest to jakaś odmiana arabska wręcz. Coś jak Saudowie?, kryptożydzi.

Zatem vale! mój pogromco polskiego kleru. A zasługi Twe pójdą z Tobą.

//////////////////////////////////////////

Pod poprzednim przekazem opisując widzenie Jana Pawła II ( oczyma duszy) na Błoniach krakowskich w dniu 13 maja czyli w rocznicę zamachu na papieża pisałem o stroju iż był w sutannie przepasany złotym pasem. Pisząc sutanna miałem na myśli oficjalny strój papieski, wizytowy taki w jakim go widywaliśmy, czy młodsi mogą zobaczyć na zdjęcia. Nie była to sama sutanna, dokładnie tutaj nie powiem natomiast miał na pewno narzutkę na ramiona, czy to była pelerynka czy trochę dłuższy płaszcz nie potrafię teraz powiedzieć, w każdym razie nie był bardzo długi. Nie pisałem „w płaszczu” by nie wyobrażać sobie papieża w jakimś długim, powiewającym płaszczu do ziemi. Ale nie była to „goła” papieska sutanna. Nakrycia głowy nie miał z tego co pamiętam.
Ów złoty pas nie był przedstawiony dla mnie szczególnie cudownie, niebiańsko, ale widać było że jest z niematerialnego złota, nie jest to pozłacany, rzemienny, pas na przykład. Był to pas, nie sznur w tym wypadku.
Peleryna aby być ścisłym chwilami wydawała się biała, ale widać było, że nie jest całkiem biała, że ma odcień kremowo – beżowy, czy lekko cytrynowy chwilami, żółtawy, a chwilami była bardziej kremowo- beżowa w jasnym odcieniu. Jak był koło mnie to była bardziej biała, ale też nie całkiem.
Uśmiech, by dościślić, był radosny, pogodny, młody, pełen siły i ciepła dla tych co kochają Boga. Uśmiech był wtedy trochę uderzający bo była rocznica zamachu, ale Jan Paweł II przybył na Błonia w wyglądzie przed zamachu a już będąc papieżem, tak można powiedzieć dokładnie z 1978 po wyborze, w następnych dniach, tygodniach.
Jak śnił mi się w swoim czasie mój Anioł Stróż, co poprzedziło dzień wcześniej zdarzenie z Jego bardzo realną obecnością to był właśnie w tunice do stóp przepasany dość cienkim złotym paskiem, a tunika była koloru beżowego.


////////////////////////////////////////////
Trwamy w modlitwie, nowennie o zniweczenie przymusu powszechnego zaszczepienia Polaków.
Bardzo szybko zostaliśmy tutaj pocieszeni, ale nie możemy ustawać, bo to sprawa zasadnicza, a jeśli modlitwy na ten cel nie będą potrzebne to Pan powie nam aby je przekierować na inną intencję.

/////////////////////////////////////////////////////////////

Kochani, Nie męczcie mnie. Naprawdę nie będę cytował Regulaminu za każdym razem, a nawet jak to robię to i tak niektórzy z was dają bez podpisu na początku.
Kolejne komentarze nie ukazują się przez to, które by mogły.
Tak jak na przykład komentarz z cytowanym przekazem danym Katarzynie. Irytuje mnie to, że zapewne osoba dająca sądzi, że nie dopuszczone jest z innego powodu, a przecież ma czarno na białym. Ja mam wrażenie, że was tutaj zamula co powoduje zapewne kusiciel aby w tak drobnej sprawie mózg nie pracował:)








34 komentarze:

  1. [Michał] Pan Sekielski powinien codziennie krzyżem leżeć przed Najświętszym Sakramentem do 10 października! Może wtedy Bóg zmieniłby Swój wyrok..

    OdpowiedzUsuń
  2. [Monika] Pewien Maryjny kapłan w Rzeszowie odprawi nowennę mszy w intencji podanej w sekretnym orędziu Michaliny na stonie Domów Modlitwy JPII. Oby więcej takich kapłanów w całej Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Nie wiem, na ile oni będą mieli wpływ na cokolwiek za te pięć miesięcy niecałe, ale normalnie za wszelką cenę ułożyliby teatr z odwleczeniem śmierci, jak u Jadwigi Kaczyńskiej, aby wpuszczać potem przez swoich agentów, także na "konserwatywnych stronach" taką frazę - miało być, a nie było. Niemniej, pamiętajmy, że oni tak by chcieli, a zapomnieć nie można, że była też poprzednio kwestia spektakularności zgonu poruszana, co oznacza, że ukryć się nie da. Król sprząta kraj i nie pozwala, aby nieprawości przebierały miarę.

    OdpowiedzUsuń
  4. [Irek]MÓJ SZARY OWIEC, TECHNOLOGIA 5G, DOŁĄCZYŁA DO MIKROCHIPU LUB ZNAKU NAJLEPSZEGO, BĘDZIE MOCĄ ZŁA, ŻE ANTYCHRYST I JEGO EMISARZE STANOWIĄ KONTROLĘ, NIEWOLNOŚĆ I DOMINOWANIE, NIEZWYKŁĄ WIĘKSZOŚĆ TEGO SZCZĘŚLIWEJ LUDZKOŚCI!

    17 MAJA 2020 1:40 P.M.

    PILNE WEZWANIE JEZUSA DOBREGO PASTERZA DO SWOJEJ STADY. WIADOMOŚĆ DO ENOCHA

    Mój Pokój niech będzie z wami, mój Umiłowany Stadko.

    Moja Szara Owca, technologia 5G, wraz z Mikroczipem lub znakiem bestii, będzie potęgą zła, której Antychryst i jego wysłannicy użyją do kontrolowania, zniewolenia i zdominowania ogromnej większości tej grzesznej ludzkości. Powstrzymajcie się od stada od kupowania technologii 5G, ponieważ ma ona na celu sprawowanie kontroli nad swoim życiem. Ta technologia będzie cię szpiegować, nawet gdy zostanie wyłączona, anulując twoją prywatność; twoja wola zostanie zmanipulowana, abyś wszczepił Znak Bestii. Nadejdzie okiem Horusa lub okiem widzącym. Ta technologia zła przygotuje ludzkość, oprócz Mnie, na przyjęcie implantacji Mikroczipa. Miliony ludzi zostaną uwięzione przez tę technologię, która ma na celu sprawowanie kontroli i dominacji nad ludźmi, którzy z niej korzystają. Cała komunikacja, którą wysyłasz lub odbierasz, będzie monitorowana i kontrolowana przez rząd Nowego Porządku Świata.

    Moja trzoda, każda istota ludzka na tym świecie ma już gotowy kod kreskowy, zakodowany i zapisany w pamięci dużego komputera o nazwie „Bestia”. Technologia 5G to technologia „Big Brother”, która zostanie połączona satelitarnie z pamięcią Bestii. Nowy Porządek Świata, który wkrótce zostanie ustanowiony na świecie, będzie kierowany przez Antychrysta, a cała ta technologia będzie do waszej dyspozycji w celu sprawowania kontroli i panowania nad ludzkością daleko ode Mnie.

    Owce mojego Graya, ostrzegam również o szczepionce o nazwie Lucyferina lub Lucyferaza, ponieważ ta szczepionka finansowana przez Elity i promowana przez Organizacje Międzynarodowe, jako szczepionka przeciwko koronawirusowi i pandemiom, ma na celu sprawowanie kontroli nad ludzkością. Sama nazwa tej szczepionki nawiązuje do imienia mojego przeciwnika, a wy dobrze wiecie, że wszystko, co pochodzi od mojego przeciwnika, to śmierć i zniszczenie. Nie wierzcie w to oszustwo, pamiętajcie, że słudzy zła nie są zainteresowani zdrowiem ani dobrobytem ludzkości; dążą do zdziesiątkowania światowej populacji, aby w czasach Antychrysta mógł zdominować i zniewolić istniejącą populację.

    Ponownie powiadam wam, trzodo moja, nie lękajcie się; Jeśli pokładasz wiarę i zaufanie w Bogu, nic ci się nie stanie. Niebo nie pozwoli ci się zgubić; postępuj zgodnie z naszymi instrukcjami i skorzystaj ze środków Nieba, a będziesz chroniony. Moc mojej Krwi, Różaniec mojej Matki, Duchowa Zbroja, Egzorcyzm Naszego Umiłowanego Michała, czytanie Mojego Świętego Słowa, te fortece wraz z wstawiennictwem Archaniołów, Aniołów i Błogosławionych dusz, będą waszą Tarczą i Ochroną , dzięki temu będziesz mocny i bezpieczny w wierze; wolny i zwycięski we wszystkich duchowych ścieżkach i bitwach.
    Ogłaszam wam, Moje Umiłowane Owce, że zbliża się dzień Mojego Ostrzeżenia, w wieczności otrzymacie dary i charyzmaty, których potrzebujecie, aby stawić czoła ostatecznej walce o wolność. Nie lękajcie się; po moim zawiadomieniu nie będziesz już taki sam; Będziecie już istotami duchowymi obdarzonymi całą Zbroją Boga, abyście mogli nieustraszenie walczyć z siłami zła.

    Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Żałujcie i nawracajcie się, bo Królestwo Boże jest blisko.

    Wasz Mistrz, Jezus Dobry Pasterz

    Dajcie owce ze mego stada, aby znały moje przesłania dla całej ludzkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to proroctwo powyżej czy mozna prosic o link zrodlo....

      Usuń
  5. [Asia]Dziękuje Bogu za to co tu przeczytałam. Wydrukuje to i dam do przeczytania , choć nie chcą słuchać i patrzą jak na wariatkę. No cóż skoro tak ma być to niech będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. + Szczęść Boże wszystkim. Zwróćcie uwagę na to, że Pan Krzysztof wzrósł i wzrasta, bo ma duchowe
    widzenia, które są dla nas bardzo ważne i dzieli się nimi z nami. Dziękujemy Ci Panie Jezu za proroka
    Krzysztofa i wszystkich proroków, którzy dzielą się z nami Twoim Słowem, które nas krzepi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. [Leszek]
    Zaczyna się coś dziać. Powstał ciekawy list, podpisany m. in. przez abp. Lengę. Kto jest zainteresowany nim, odsyłam:
    https://bialczynski.pl/2020/05/12/fb-mateusz-mleczko-tatkowski-%E2%9D%97%EF%B8%8Fgame-over-%E2%9D%97%EF%B8%8F/
    A to dopiero początek, jak sądzę, budzenia się hierarchów i ludzi nieskorych do strachu. Cały list można znaleźć również na innych stronach. Kto nie znajdzie, może posłuchać Zagórskiego na tej stronie. Trwajmy w Bogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. [takaprawda]
    Książki religijne
    http://www.objawienia.pl/anna/spis-anna.html

    OdpowiedzUsuń
  9. [takaprawda}
    https://nachwaletrojcyswietej.com/2020/05/17/specjalne-wiadomosci_to-niesamowite_prosze-podac-dalej/
    Kilku szaleńców z kręgów „władzy”, czyli zarządu nad Polakami postanowiło rzeczywiście „wyszczepić” wszystkich Polaków.

    I niech się nikomu nie wydaje, że to będzie jakaś tam szczepionka, co niby zabezpieczy przed wirusem. Bo jak wynika z załączonego pisma (a ono jest prawdziwe!!!) będzie to implant do „długoterminowego ciągłego monitorowania stanu zdrowia” każdego z nas! Takie monitorowanie jest możliwe tylko przy pokryciu całego kraju antenami 5G. Dlatego w „Tarczy antykryzysowej” znalazły się zapisy dotyczące instalacji anten.

    OdpowiedzUsuń
  10. [takaprawda}
    https://www.youtube.com/watch?v=iGKMyfDd8JE
    EPIDEMIA i DEZINFORMACJA - WYŁĄCZĄ NAM INTERNET?
    komentarz pod tekstem







    Szanowni obywatele,

    czy chcielibyście mieć polską emeryturę minimalną po pół roku pracy w Polsce ?

    Musicie pojechać na Ukrainę i powalczyć o obywatelstwo tego przyjaznego nam kraju...

    Potem wracajcie do ojczyzny, popracujcie pół roku z drobnym okładem i nasz kochany ZUS będzie wam wypłacał świadczenie w wysokości najniższej emerytury... Zarezerwowane tylko dla Ukraińców... Nie wierzycie, zadzwońcie do rzecznika ZUSu... on wam wszystko wyjaśni...


    OdpowiedzUsuń
  11. [W Posłudze] Niech Będzie Pochwalony Pan Bóg w Trójcy Przenajświętszej i Matka Boża. Cyprian pilnie odbierz maila proszę, masz tam informację o swoich ostatnich "orędziach". Tylko Pan Bóg decyduje o śmierci i życiu człowieka, a nie człowiek, etc. Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Przyjmuję do wiadomości.
      Miałem jakiś czas temu przekazane Słowa Pana Jezusa ( nie przeze mnie), że w najbliższym czasie trzeba bardzo uważać bo szatan może podszywać się pod Orędzia Anny od Jezusa, M. Michaliny od Apokalipsy, Grzegorza z Leszna i moje. Trzeba bardzo uważać to znaczy każdy z proroków musi uważać. Wszyscy byliśmy wymienieni jednakowo jako jednakowo zagrożeni chociaż ja uważałem, że zagrożenie najbardziej dotyczy mnie jako najbardziej skłonnego do złego i najbardziej miernego na drodze Bożej.

      Dodam, że uważam, że wcale z tego przekazu nie wynika, że Bóg nie miałby decydować o śmierci owego człowieka. Bóg proponuje współpracę. Nawet jakby ten przekaz był nieprawdziwy to nie wiem gdzie wyczytałeś, że poza wolą Bożą ma być tu moja decyzja.
      Nieco wcześniej była sprawa podobna tyle, że nie dotyczące śmierci a sklepikarza który za swe zachowanie, swą postawę życiową, ma stracić sklep. Tu Pan pozwolił mi zdecydować. Wcześniej był taksówkarz, który umrze, ale ocali duszę.
      Rzecz w tym iż było teraz Orędzie M. Michaliny w którym Jan Paweł II mnie pozdrawia. Orędzie było z 14 maja czyli rozumiemy to jako akceptację dotychczasowych Orędzi czyli przynajmniej do 14 maja. Przekaz dotyczący sklepikarza był 11 maja, dotyczący taksówkarza istotnie wcześniej. Mają one podobny charakter jak ten dotyczący Sekielskiego tylko, że Ci ludzie nikomu prawie nie szkodzą.
      Nie wiem co masz na myśli także po przeczytaniu maila i jak daleko sięgasz bo w tej sytuacji można mówić o zafałszowaniu dopiero w przekazie dotyczącym Sekielskiego. Najwyżej. Chyba, że uznamy iż Orędzie przez M. Michalinę od Apokalipsy z 14 maja jest też zafałszowane. Albo uznamy, że Niebo tutaj Jan Paweł popełnia błędy, bo jeśli mnie dopiero co uwiarygadnia a miałby być przekaz fałszywy to popełnia błąd.

      Mam pytanie jak apostołowie czy uczniowie chcieli rzucić ogień a Pan Jezus im zabronił a jakby jednak rzucili i zabili ludzi w tej miejscowości to Bóg by to zrobił czy oni? Ja uważam, że Bóg. Jak św. Piotr powiedział do małżeństwa najpierw do jednego z małżonków potem drugiego, teraz padniesz trupem bo skłamałaś Duchowi Świętemu to zrobił to Bóg czy św. Piotr. Ja uważam, że Bóg a św. Piotr był tylko pomocnikiem. Podobnie i ja tutaj.

      Jednakże ja nie uważam się za nawet dostatecznego na drodze Bożej a mówi to przecież sam Jezus. Ba jestem wedle szkolnej oceny i byłem trzy na szynach a niedawno Pan Jezus mówił nawet o mierności czyli obecna dwója dopuszczająca klasy do klasy.
      Nie mam widzeń jak tylko duchowe, nieba nie widzę, nawet w snach, nie słyszę głosów, nie widziałem Męki Pana naszego, nie widziałem obrazów z Jego życia, otrzymuję tylko w lokucji wewnętrznej co Pan Jezus określił : Słowa płyną przez Twój umysł, ale są moje.
      W Orędziach były różne „kontrowersyjne rzeczy”, które albo się potwierdzały albo miały potwierdzenia w Orędziach Anny od Jezusa, M. Michaliny.
      O niektórych rzeczach jest tylko w Orędziach przeze mnie jak nibocentryzm i inne.
      Niedawno było też potwierdzenie kolejne przez Annę od Jezusa. Klątwy zostały potwierdzone w Orędziach Anny od Jezusa, M. Michaliny od Apokalipsy.

      Ale jak mówię nigdy nie miałem pretensji do bycia korect na drodze religijnej i nie mam ich nadal. Wszytko jest o włos, ale do ej pory się toczyło. Zafałszowania mogły być w każdej chwili, ale ich nie było i oto teraz ma być bo ma umrzeć Sekielski a jest czas gniewu Bożego. Wiadomo, że zrobi to Bóg przecież ja go nie usiekę:) a robiłby to bez konsultacji ze mną jeśli taka jest Jego święta wola.

      Pokarało mnie może tą sytuacją bo zbyt długo nie kontaktowałem się z księdzem.
      Poczekam na jego ocenę i na słowo jakie dostanie od Pana Jezusa i na Słowo przez Annę.
      Potrzebuję konkretów a nie ogólników i podważające przekazy od nie wiadomo kiedy.
      Sprawa jest jasna może być podważony dopiero od 15 maja a jak jest inaczej to nie mamy o czym mówić i ja osobiście żadnych przekazów nie chciałbym już czytam w tym i twoich bo jeśli i przekaz M. Michaliny ma być zafałszowany to dlaczego nie Twój.

      Z Panem Bogiem

      Usuń
    2. Zacznijmy od tego że Maria Michalina o ile dobrze rozumiem nie ma mieć już przekazów. Więc każdy który teraz nam upubliczniony jest nie ważny. Cyprian ma mieć je jeszcze kilka miesięcy więc można je uznać. Co do Grzegorza, mamy wierzyć w słowo Boga i jemu w tym co robi jeśli nie uznał że Cypiran ma zakończyć Orędzia to powinniśmy jeszcze go słuchać. Ciebie tak samo, dla mnie lepeij jeśli Seklieski umrze bo tym da się nawrócić cześć ludzi. Ja na miejscu Boga dopuszczał bym szatana w Oredziach właśnie wtedy kiedy dany Prorok miał zakończyć przekaz, dlatego bo bym powiedział kiedy ktoś miał zakończyć a dalej je upublicznia. Prorok ma wykonywać bezwzględną wolę Bóg inaczej będzie tak jak z tym który w drodze do Króla nie miał jak i sprowrtem nic zjeść, raz zjadł przez fałszywego proroka i zginął. Nie macie się kłócić bo o to chodzi diabłu też myślcie o tym. Ja wczoraj czułem podczas modlitw ze nie mogę w swoim normalnym tepie ich wykonać a atakow jest Pełno. Możecie rozważać wspólnie orędzie, kłótnia jest tylko na rękę diabłu bo nam ludzią to tylko maci w głowie czy jest prawdziwe czy jednak fałszywe.

      Usuń
  12. Szczęść Boże.
    Daję komentarz, ale zły od razu usuwa, zrobił się problem, Cyprian tylko Pan Bóg decyduje o życiu i śmierci człowieka, a nie człowiek, przeczytaj pilnie proszę maila, którego Ci wysłałem. Z Panem Bogiem i Maryją. Króluj nam Chryste!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poczytać trochę ST, gdzie prorocy mieli przeróżne sposoby działania.

      Polecam także nie podszywać się pod pana Grzegorza...

      Usuń
    2. + Dziękuję, to raczej Grzegorz

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o usuwanie, komentarze były w moderacji nie zauważyłem usuwania.

      Usuń
    4. W takim razie zwracam honor.

      Choć nadal nie pasuje mi styl komunikacji do pana Grzegorza...

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. [takaprawda}
    https://www.youtube.com/watch?v=x86gzhnck8w&feature=emb_title
    pilne ! NIE MA POLSKIEJ POLICJI PRZEJĘŁA JĄ PRYWATNA FIRMA Z USA -

    OdpowiedzUsuń
  14. [takaprawda}
    https://wiadomosci.onet.pl/opinie/jak-poszlismy-tropem-tygodnika-sieci-i-trafilismy-na-zwiazki-morawieckiego-z-sorosem/4vgh3tf

    OdpowiedzUsuń
  15. [takaprawda}
    Zapewniam na własne potrzeby

    Usłyszysz dźwięki i zobaczysz widoki nadchodzących wydarzeń, które przyniosą wielki strach, jeśli na to pozwolisz. Zaufajcie Mnie, Mojej miłości do was, Mojej zdolności do ochrony i opieki nad Wami, a to będzie mniej przerażające.

    Nadchodzące czasy przyniosą niektórym wielki brak, ale nie musi tak być dla ciebie, ponieważ nie jesteś z otaczającego cię świata. Jesteś mój. I zapewniam własne.

    Nie bój się. Tylko wierzcie.

    Izajasza 41:10

    10 Nie bój się; bo jestem z tobą: nie lękajcie się; bo jestem Bogiem twoim: umocnię cię; tak, pomogę ci; tak, będę cię wspierał prawą ręką mojej sprawiedliwości.

    Liczby 23:19

    19 Bóg nie jest człowiekiem, aby kłamał; ani syn człowieczy, aby pokutował; czyż on powiedział, a nie uczyni tego? czy on powiedział, a czyż nie uczyni tego dobrze?

    Filipian 4:19

    19 Ale mój Bóg zaspokoi wszystkie wasze potrzeby zgodnie ze swymi bogactwami w chwale Chrystusa Jezusa.

    1 Jana 5: 14-15

    14 I taką ufność pokładamy w Nim, że jeśli o cokolwiek poprosimy zgodnie z Jego wolą, On nas słyszy:

    15 A jeśli wiemy, że nas słyszy, o cokolwiek prosimy, wiemy, że mamy prośby, których od niego chcieliśmy.

    https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=https://wingsofprophecy.blogspot.com/&prev=search

    OdpowiedzUsuń
  16. [takaprawda]
    Kochani czytajcie
    http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=it&u=https://colledelbuonpastore.eu/&prev=search

    OdpowiedzUsuń
  17. [Michał]

    Musze sie pochwalic swoją babcia, która 15 maja obchodziła swoją 100-tną rocznice urodzin. Modląca sie prosta pracowita kobieta zawsze z różańcem w reku. Dodam ze w wieku 98 lat miała złamane biodro i z tego wyszła a na dodatek 3 miesiace temu złamała żebra również po upadku na ziemie miała nawet ściąganą rope z płuc wyszła z tego wszystkiego i czuje sie dobrze. Jest to dla mnie potwierdzeniem tego ze o tym kto ile bedzie zył decyduje sam Pan Bóg.

    OdpowiedzUsuń
  18. + CHRYSTE Królu Polski bądź Uwielbiony, że ostrzegasz nas o nowych wydarzeniach, które są dla nas zgubne i pouczasz nas przez Swoich Proroków jak mamy postępować.
    Wielki Bóg Zapłać Panu Krzysztofowi za to, że dzieli się z nami swoimi Łaskami. Jest to dla nas ogromnie ważne. W tym poplątanym świecie musimy Mocno trzymać się Prawdy Ewangelii, by nie zbłądzić. Prosty przykład: starsze osoby, które powinny być ugruntowane w wierze, słuchają modernistów kapłanów i przyjmują Najświętsze Ciało i Krew Pana Jezusa na rękę bo ksiądz tak każe. A gdzie podział się rozum! To jest straszne zniewolenie demoniczne:(:(.
    A jeśli chodzi o Sekielskiego to myślę, że kolejny "odważny" atakujący Kościół nie pokusi się do takiego kroku. Myślę, że ich (filmowców) to otrzeźwi. Chcą pluć coraz bardziej i idzie im to łatwo. To teraz ich to zatrzyma myślę:) Jeszcze raz bardzo dziękuję za dzielenie się z nami Panu Krzysztofowi tymi darami od Pana Jezusa. Pozdrawiam serdecznie Pana i wszystkich czytających. Szczęść Boże.

    OdpowiedzUsuń
  19. [takaprawda}
    https://prawy.pl/108446-tylko-u-nas-skandaliczny-tajny-dokument-skierowany-do-siostr-zakonnych-w-polsce/?fbclid=IwAR2h5S43elYyj5OJQ0kjoc3gtnXNAQBl8jSksyLbXXv2RowmvQ6k-qjnMjg#.Xr-wz2q_uWA.facebook

    OdpowiedzUsuń
  20. [Dorota]
    Niech będzie Pochwalony Jezus Chrystus Król
    Polski!
    Wcześniej wrzucałam na stronę Pana Cypriana orędzia od Pani Katarzyny. Założyłam dzisiaj bloga i już można czytać orędzia. Zapraszam wszystkich!
    Orędzia, Słowa Boże otrzymuję od Pani Katarzyny prawie codziennie, np ostatnio o Polsce i sytuacji w kraju, czy też kościołach.
    Tutaj już nie będę dawać orędzi, i tak nie zawsze wchodzą. Ponizej podana strona tylko z oredziami, ale planuję także stworzyć stronę internetową i trochę ją rozbudować.

    gloswolajacynapustyni.blogspot.com

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Joanna]
      Nie wchodziły ponieważ wpisy nie spełniały regulaminu.
      Patrz wyżej, słowa Pana Krzysztofa, te czarno na białym.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. [Dorota]
      Czasami w pośpiechu człowiek zapomni. Tak też myślałam, chociaż ciągle staram się mieć to na uwadze i jeszcze innym przypominam:) A zawsze pamiętam no.
      To żaden zarzut z mojej strony;) nic z tych rzeczy. Jak będzie coś pilnego to podam link. Chodziło mi o to, że nie chcę co rusz wrzucać orędzi skoro istnieje blog a i czas mi nie zawsze pozwala.
      Przepraszam, trochę źle to ujęłam wcześniej.

      Z Panem Bogiem

      Usuń
    3. [Dorota]
      Tak w sumie teraz przyszło mi na myśl, że dobrze się tak stało. Bo tego podpisu w kom pilnuję bardzo a tutaj w orędziach nie dałam, co mnie zdziwiło bardzo. Ale dzięki temu zmobilizowałam się i zrobiłam w jeden dzień wszystko. A tak się ociągałam. Znam siebie i wiem, ze nie utworzyła bym bloga w tym miesiącu a tak dostałam takiego kopa do działania:))
      Widać musiało tak być.

      Usuń
  21. Sekielski ma umrzeć w przeddzień rozpoczecia tej całej Watykańskiej "imprezy" pod tytułem "Globalny Pakt Edukacyjny"... niestety jego filmy mają ogromny wpływ na ludzi. Ja nie mówię, że pedofilia jest ok ,bo nie jest. Jest straszna. Jednak duchowni to mały procent z tego co się dzieje ,ale tak jak ktoś wyżej wspomniał.. Kościoła nie ma kto bronić. Co z, jedni wiedzą o co chodzi...inni łykają wszystko jak pelikany.

    Jezu ,ufam Tobie❤🕊✝️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  22. [Irek]link do orędzi Jezusa Dobrego Pasterza dla Enocha
    http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/mensajesrecientes.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.