UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 30 maja 2020

30 V 2020 cz. 2 Trzeba prosić o wylanie Ducha Świętego w narodzie polskim / Orędzie Boga Ojca przez Annę od Jezusa z 29. 05. 2020 Moje drogie dzieci wkrótce Zesłanie Ducha Świętego. To czas gdy Duch Święty obdarza swoimi łaskami wiele dusz i za wiele dusz módlcie się moje drogie dzieci (..)

Sobota, 30 maja

Wigilia Zesłania Ducha Świętego

23.25

Piszmy dziecko
- Cóż pisać najukochańszy Panie Jezu, nasz Królu.
- :)
Jutro Zesłanie Ducha Świętego.
Trzeba prosić o wylanie Ducha Świętego w narodzie polskim.
Dzisiaj po północy, kto nie będzie spał a przeczyta te Słowa.
Rano, przez cały dzień.
I pojutrze.

Powtarzajcie słowa wypowiedziane przez Jana Pawła II:
Niech zstąpi Duch Twój !
Niech zstąpi Duch Twój!
I odnowi oblicze Ziemi
Tej Ziemi!

Amen

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

////////////////////////////////////////////////

Orędzie Boga Ojca przez Annę od Jezusa z 29. 05. 2020


Fragment:
Moje drogie dzieci wkrótce Zesłanie Ducha Świętego. To czas gdy Duch Święty obdarza swoimi łaskami wiele dusz i za wiele dusz módlcie się moje drogie dzieci. Bo teraz jest czas ratowania dusz co Boga nie znają i go nie potrzebują tylko na sobie się opierają. Proszę módlcie się gorliwie za tych co profanują Ciało i Krew Mojego Syna. Bo tak przyjmowana Komunia Święta, gdy jest wyciągnięta ręka jest zniewagą dla Mojego Syna. Wiedzcie też moje drogie dzieci, że każda dusza co profanuje Ciało Mojego Syna ściąga na siebie śmierć. Śmierć duszy jest gorsza od śmierci ciała, bo to jest wieczna śmierć. Wiedzcie też, że jak taka dusza się nawróci to powinna już zawsze przyjmować Komunie Świętą godnie i tylko na kolanach, by wynagrodzić mi swój grzech. „

///////////////////////////////////////////////////////////////

Z krótkiego, początkowego okresu przekazów luty – Wielkanoc 2015:


Chcesz zobaczyć Ducha Świętego, patrz na Maryję.


Adoracja jest potężna i pełna Łaski

7 komentarzy:

  1. + Poprawiam szybko, ale były już osoby,które przeczytały. Słowa były krótkie, ale mimo to wcięło zdanie podyktowane przez Pana Jezusa.
    "Powtarzajcie słowa wypowiedziane przez Jana Pawła II:" co teraz jest uzupełnione.

    OdpowiedzUsuń
  2. + Jak widzicie w przytoczonej myśli, przytoczonym Słowu Pana Jezusa z 2015 roku jest "Maryja". I zawsze tak było u mnie i ostanio w nieopublikowanym jeszcze przekazie. Gdyby była wymieniane sama, tak jak imię "Jezus" zawsze było "Maryja". Tak było i tak jest.
    Na przykład w Orędziu bodaj z początku roku 2017 i taki był też tytuł : Ja i Maryja mamy na początku roku ręce pełne Łask.

    I tak dalej.

    Jestem wychowany na literaturze, w tym i romantycznej a właściwie sam się wychowałem.
    mocno we mnie utkwiła bluźniercza pieśń śpiewana przez Konrada w celi ( Dziady cz. III )
    "Nie wierzę, że nam sprzyja, Jezus, Maryja". dlatego jak też słyszałem jak ktoś mówi: Jezus Maryja odbierałem to podświadomie jako bluźniercze, albo kpinki, dlatego też może tak nieodpowiednie wydała mi się nazwa Radio Maryja w tym zestawieniu.
    W pieśniach kościelnych oraz w modlitwie publicznej " Maryja" wydawała mi się właściwsza do rytmicznej modlitwy i publicznie mówiłem : Maryjo, w modlitwie w domu czy zwykle bez głośnego wypowiadania: Zdrowaś Mario i Święta Mario.

    Faktem też jest iż w tej formie imienia odczuwamy pewna archaiczność, której nie odczuwamy w formie "Jezus".

    Język polski jest specyficzny co do rymów. Faktem jest, że może być wiele głupich rymów do imienia "Maryja". do Maria już nie. Poza tym nie ma tej rytmiki.

    Oczywiście też tutaj przeceniam ludzi bo ludzie są za głupi, bo jak słyszę jak ktoś kiedyś z przekąsem mówi: " zwraca się do Maryi" to oczywiste, że wybrał tę formę, żeby to zabrzmiało gorzej fonetycznie a przez to i znaczeniowo.
    Ale przeceniam bo myślałem, że ten palant czy ta palantka pamięta doskonale bluźnierczy wiersz Konrada z celi więziennej i tu jest świadome czy podświadome nawiązanie.
    Ale przeceniam przecież bo taki jeden z drugim tego nie zna albo nie pamięta. A nawet jak miał w szkole ponadpodstawowej to nie przeczytał.

    Podobnie jak myślałem jak była jedna z pierwszych znanych reklam "Ojciec prać", że lud który to powtarza zna oczywiście źródło i aluzję tym bardziej, ze była karczma i stroje szlacheckie. A pamiętam jak jeszcze w moich czasach pożyczał ode mnie "Potop" brat kolegi tylko po zawodówce. Zatem sądziłem, że chociaż to czytali i pamiętają. jak dużo później się zorientowałem, że nie to nielicho się wkurzyłem i chyba do maluczkich poczułem pewne odium bo sądziłem że jacy by nie byli to będą nośnikami kultury i tradycji polskiej w podstawowych wartościach, a raczej miałem nadzieje, bo przecież od początku lat 90- tych widziałem co innego.


    OdpowiedzUsuń
  3. +Sprostowanie odnośnie śpiewanej bluźnierczej pieśni w "Dziadach" Mickiewicza.

    Ktoś mi zwrócił uwagę. To śpiewa Jankowski nie Konrad. Dawno nie zaglądałem i kierowałem się swoją pamięcią a przecież pamiętam, że to Konrad bronił imienia Matki Bożej choć równocześnie tocząc "walkę na duchy" Z Bogiem Ojcem był bliski bluźnierstwa.
    Tutaj ujawnia się cześć Mickiewicza dla Matki Boskiej i pewne problemy z Bogiem Ojcem, które miał też Słowacki. U Słowackiego silny związek z matką i problemy oczywiste bo miał ojczyma do tego serwilistycznego wobec władzy carskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Lechoń Jan
      Jan Kazimierz
      Chwalcie usta Pannę Marię!
      Już więcej nie wierzę
      Ani w działa, ni w husarię,
      W zbroje, ni w pancerze.

      Za nic wszystkie mi potęgi,
      Wojsk ogromnych chmura,
      Za nic perły, złoto, wstęgi
      I strusiowe pióra.

      Padłem krzyżem, zapłakałem,
      Złożyłem koronę
      I pas słucki przewiązałem
      Na żałobną stronę.

      Usuń
  4. Dostałem a propos covid:

    Włoscy lekarze nie dostosowali się do zakazu WHO aby nie przeprowadzać sekcji zwłok chorych na Covid-19 i stwierdzili , ze to nie wirus lecz bakteria prowadzi do zakrzepów krwi ( powszechnej krzepliwości wewnątrznaczyniowej -zakrzepicy) i śmierci pacjenta. Bakteria ta wzmocniona promieniowaniem 5G powoduje stany zapalne i niedotlenienie. Wykazano , ze Covid-19 zagęszcza krew, stymulując rozwój zakrzepicy u ludzi, krew nie nasycona tlenem gęstnieje, jej przepływ w sercu i płucach zwalnia , człowiek nie może oddychać i szybko umiera.Wg lekarzy ten stan należy leczyć antybiotykami, lekami p.zapalnymi i antykoagulantami. Zalecają aspiryne 100mg i apronax lub paracetamol. Siedzenie w domu , noszenie maseczek, siec 5G napewno nie służy dotlenieniu organizmu i naszemu zdrowiu!


    ..............
    Dodam od siebie, że Pan Jezus powiedział iż zgon tych milionów ludzi w Chinach ( według oficjalnych danych ubyło nagle 22 miliony abonentów tel. kom. System tam jednak jest tak skonstruowany , że praktycznie nie można funkcjonować bez tel. kom.) to było na skutek połączenia coronawirusa z 5 G a materiały filmowe pokazywały padających ludzi na ulicach i to nawet młodych.

    O tym też było w Orędziu które tu ktoś linkował, ale prosiłem o podpis i się nie doczekałem w końcu mają się ukazywać na jakiejś stronie, ale nie można było wtedy wejść próbowałem ja i ktoś jeszcze przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. + Co do maseczek to chciałem napisać kilka słów o tym bo i własne doświadczenia tu mam, bardziej żeby sprawdzić. może to będzie w dodatkach, ale nie jest to pewne.

    OdpowiedzUsuń
  6. +JMJ

    MOCNA ROZMOWA Z BYŁYM POLICJANTEM
    https://youtu.be/6Ggu_UDi82I

    Jak to wrzucam to przesłuchałem osiem minut.

    Faktem jest jednak, mam nadzieję, że to fakt bo ktoś mi relacjonował kto oglądał kompletny czterogodzinny materiał, jak do "zglebionego" dziennikarza który wykrzykiwał do policjantów jak leżał a oni ciągle milczeli któryś z tych policjantów powiedział w końcu po angielsku.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.