UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 29 maja 2020

29 V 2020

Piątek, 29 maja

21.56
Zapisz dziecko
- Jak powiedziałem o tych przekazach: Słowa przechodzą przez Twój umysł, ale są moje.
Dlatego często podkreślałem abyś nie był śpiący, czy znużony, bo wtedy nie możesz pisać. Mózg Twój musi pracować.
Nie wiesz jak się skończy zdanie. Nieraz myślisz, że tak a tak, a mózg Twój pracuje, a jest inaczej. Czasami jednak Słowa biegną tak jak myślisz, że pobiegną.
Modląc się wiele lat Anioł Pański zapominałeś dodawać : Chwała Ojcu.. i modliłeś się bez tego.
Modliłeś się też Zdrowaś Mario.
Ja zaś i wcześniej i teraz gdy wymieniam samo imię Mej Mamy mówiłem w przekazach, które daję przez Ciebie: Maryja. W przekazach dawniejszych a i teraz nieopublikowanym jeszcze.
Natomiast w modlitwie z połączeniem ze słowem Zdrowaś, czy Święta jest dopuszczalne.

Każdy kto zna tak dobrze Trylogię jak Ty, pamięta, że Kmicic gdy do niego strzela Radziwił wykrzykuje: Jezus, Maria!
Tak też mówicie nadużywając tych słów gdy coś was porusza. Nie mówicie: Jezus, Maryja.
Gdy Radziwiłł (Janusz) umiera, przerażony sądząc, że nie tylko jego ziemska droga okazała się fałszywa ale może i wiara woła: Mario!. Nie: Maryjo.
Ty czytałeś „Potop” bez mała dwadzieścia razy i to Ci utknęło w głowie.
Zatem nie było tak, że używano imienia Maria jak tylko w rozumieniu świeckim, ale też sakralnym. Jak żołnierze szli w ogień (dawniej) to wykrzykiwali : Jezus, Maria! Natomiast modlili się : Zdrowaś Maryjo, o ile nie było po łacinie.
Gdy dawni Polacy modlili się po łacinie nikt z nich nie wymieniał imienia jako Marija tylko Ave Maria. Oczywiście czasami mówiono: Ave Maryja. Albo: Maria, albo polskie Maryja

Forma oryginalna imienia jest jak powtarzam: Miriam. W odmianie hebrajskiej zmieniona na Mariam.
I wiecie co to znaczy. Mówiłem wam o tym. Potwierdziłem to odkrycie. Zaś Joachim i Anna znaczenie imienia rozumieli inaczej. Nie znali i nie przypuszczali słowiańskich (polskich) korzeni.
Opublikuj.

Chwilę później
Nie rozumiesz dlaczego jego utwierdzam w jego pewności a Ciebie w Twojej?
- Nie, Panie Jezu.
-:)


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


.............................................
 Ktoś mi podrzucił ciekawy wiersz. nie wiem kto ów Rybak.
Wiersz jest jakby kierowany do Namaszczonego na początku. Mógłbym się więcej wypowiedzieć gdybym przesłuchał kilka razy, a było to raz. Uznałem jednak, że się mogę nim podzielić i wydaje się, że to jest rzecz natchniona.

Wiersz Rybaka

https://www.youtube.com/watch?v=8jv3nyL8UOA&feature=youtu.be





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.