UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 6 maja 2020

2, 3 , 4 , 5 , 6 V 2020 Bóg Ojciec: Gdy będzie święto Boga Ojca wielkie Łaski będą spływać na Polaków w tym dniu/ Pan Jezus : Nawet w poczuciu win za które przeprosiliście, starajcie się być radośni // Orędzia przez Annę od Jezusa 2 i 3 maj 2020. Maryja i Jezus przypominają o poście i wyrzeczeniach. Maryja: Nie wierzcie politykom, nie wierzcie Prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu gdyż stracili swą wiarygodność i zaprzedali się rządowi światowemu.

Sobota, 2 maja


Około 10.00
-:)

11. 30

- Moje dziecko, nie trzeba tak:) smutny uśmiech Pana Jezusa.
To nie Twoja wina, że daję ci dopusty zdrowotne i nie możesz się wyrobić. Złe samopoczucie też sprawia, że się rozpraszasz i ciągle o czymś zapominasz, źle funkcjonujesz i tracisz czas nie ze swojej winy.
- Dobrze Panie Jezu. Przepraszam.
- Nie przepraszaj, dziecko, bo nie masz winy, lecz nie chcę takich Twoich reakcji z powodu tej przykrości. Możesz płakać, nawet rzewnie. Możesz w duchu, ale nie wrzeszcz, dziecko, ze względu na ludzi tylko powstrzymując się od realnego wrzasku.
To nie po Bożemu:)
Moje biedactwo.
- Dobrze Panie Jezu.

< Uzupełnienie dane przy przepisywaniu przekazu 6 maja. Gdyby ktoś się dziwił, że taki stan a poprzednio było odczucie Ojca opisane w poprzednim przekazie to odczucie Ojca, to opisywane na bieżąco, było podczas przepisywania przekazu 2 maja i dania tego co było odkreślone linią, późnym wieczorem a tu mamy około 10 godzin wcześniej i było to też przed Pouczeniem Boga Ojca otrzymanym przed Przenajświętszym Sakramentem 2 maja. C. P.>

14.38

Zapisz dziecko
-:)
- Och Panie Jezu.
-:)
- Dziękuję, że się uśmiechasz.

...............................

Niedziela, 3 maja

Około 14.00

[ Mówi: Bóg Ojciec ] Gdy będzie święto Boga Ojca wielkie Łaski będą spływać na Polaków w tym dniu.
- Dziękuję Boże Ojcze. Chwała Tobie Chryste.

23:00
-:)

........................................
Poniedziałek, 4 maja

11.45

Zapisz dziecko:)
- Cóż zapisać Panie Jezu?
- :)
- Uśmiechasz się Panie Jezu.
-:)
- Dziękuję Panie Jezu.
-:)

15.00
-:)

19.43
-:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

< Wyjaśnienie. Te „przedłużające się” uśmiechy Pana Jezusa i przez cały dzień „tylko to” to głównie dodanie otuchy w pewnym stanie ducha nie związanym już z wcześniejszą niedyspozycją tu wspomnianą do której odniósł się Pan Jezus, a otrzymujący przekazy nie nadawał się do normalnej rozmowy .C.P>

.................................................

wtorek, 5 maja

19.40

Zapisz dziecko
- Ja Bóg, Jezus Chrystus nawet jak jestem smutny z waszego powodu to jestem radosny. Staraj się być taki sam:)
- Ale Ty Panie nigdy nie robisz nic niewłaściwego, nie mówiąc o tym, że złego.
-:)
Jestem Bogiem więc nie mogę robić nic niewłaściwego a jeszcze bardziej nic złego. To wbrew Mojej naturze.
Natomiast wy, nawet w poczuciu win za które przeprosiliście, starajcie się być radośni.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- :)

................................

Środa, 6 maja

00:35

Zapisz dziecko:)
- Tak Panie Jezu?
-:)
- O czym pisać Panie Jezu?
- :)
Znudziła Ci się niewiasta na obrazie, który chciałem żebyś kupił. Byłeś w niej trochę zakochany a teraz już prawie nie patrzysz.
Jesteś zmienny, dziecko.
Jeśli Ci się znudziła podaruj komuś.
- Jeśli tak, Panie Jezu, mówisz to podaruję, ale komu?
:)

(pauza)
- Jest bardzo klasyczna, Panie Jezu, właściwie mój ideał, ale coś mi dawne ideały mniej pasują.
- A może, dziecko, zepsuł Ci się gust?
- To na pewno, Panie Jezu. Gust mam gorszy. Zszedłem na psy.
- Tak dziecko, zepsuł Ci się, tak jak i wielu mężczyznom dzisiaj, młodszym i starszym. I kobietom też się zepsuł.
Ale będzie lepiej, dziecko, gdy idzie o Ciebie.
- Dziękuję Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.
- :)
Na tym zakończymy, dziecko
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

///////////////////////////////////////////////

Nim ktoś da swój komentarz winien najpierw przeczytać Regulamin, który znajduje się na stronie ( w wersji na komputer. W wersji na komórki nie ma wszystkich elementów strony). Głównym uchybieniem przez komentujących jest brak podpisania się przed wypowiedzią. Powinno wyglądać to tak. Ktoś pisze na przykład:
Chciałbym zauważyć, że ..etc”. Komentarz wtedy jest anonimowy. Powinno być tak „ [ Grzegorz] chciałbym zauważyć, że...”
W wypadku gdy nick jest w nazwie konta nie trzeba drugi raz się podpisywać, ale gdy komentarz jest z konta anonimowy, albo z bloggera ale „unknown” czy inaczej nieidentyfikowalnie, komentarz musi być podpisany na początku tekstu, jak pokazałem. To i reszta w Regulaminie.

/////////////////////////////////////////////////////

Orędzia przez Annę od Jezusa:
2 i 3 maj 2020

2 maj. Matka Boża: Wiele modlitw zanosicie do Mnie i Mojego Syna, lecz niewielu pości i czyni wyrzeczenia. Tak dzisiaj w dniu Mojego Święta proszę was byście bardziej się starały, bo szatan działa ze zdwojoną siłą.

Reszta pod tym linkiem:

3 maj. Pan Jezus: „Dziękuję za wierność waszą i modlitwę, a także posty i ofiary.”

Reszta pod tym linkiem:

......................................

A propos cytowanych w tytule słów Matki Bożej trzeba przypomnieć iż w Orędziach przeze mnie Pan Jezus już na początku tych przekazów, w pierwszym Orędziu o Smoleńsku powiedział iż Jarosław Kaczyński jest człowiekiem fsb  czyli dawnego KGB

Orędzie Jezusa Chrystusa 24 X 2016. Smoleńsk. Delegacja wylądowała (awaryjnie) na lotnisku Smoleńsk Jużnyj


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2019/07/0redxia-smolenskie-do.html

Pod tym linkiem są zebrane Orędzia Smoleńskie. Cytowane jest drugie z kolei.

"Macierewicz podlega masońskiemu GRU, sam będąc masonem, Jarosław Kaczyński FSB, czyli dawnej KGB, NKWD."
- Lech Kaczyński był agentem Izraela i USA i po to aby go uratować wymyślono nagłą wizytę na Litwę.
Jak wiemy w polskiej przestrzeni publicznej mieliśmy potwierdzenia gdy idzie o wymienionego byłego ministra - książka  " Macierewicz i jego tajemnice" ( chyba sprzedanych przynajmniej 150 tys. egzemplarzy), gdzie wyraźnie pokazane są jego związki z GRU, która ukazała się jakiś czas po Orędziu ja zaś absolutnie tak nie myślałem  do czasu Orędzia sądząc, że jest raczej człowiekiem CIA. Natomiast w polskiej przestrzeni publicznej gdy idzie o Jarosława Kaczyńskiego była i jest cisza. Tomasz Piątek czyli ten od książki już nie rusza zawodnika nr 1.
Ale inaczej było w przypadku "Europy" .
"Paranoik i oszczerca Verhofstadt znów ma atak. Oskarża Kaczyńskiego o branie pieniędzy od Kremla i współpracę z rosyjskim wywiadem" pisał N. Czas

 

Wtórował mu W. Cejrowski mówiąc że Verhowstadt to pijak (czy alkoholik).

Jak widać nasza " niezależna" prawica była tu zgodna. ( Zależna to "Gazeta Polska" i jej rozłogi i inne podobne, więc o tych nawet nie wspominam).

A o co chodzi, że jakiś człowiek, który nie jest całkiem correct mówi takie rzeczy. Tak to jest robione. W Rosji jest to "oszołom" Żyrynowski, który prezentuje stanowisko Kremla gdy ten nie chce się pod nim podpisać. Podobnie tutaj taki Verhowstadt, który tu podobnie reprezentuje Unię czyli ściśle państwa zachodnie.
 

////////////////////////////////////////////////////////////////   

Pan Jezus przeze mnie mówił o poście i wyrzeczeniach od początku tych przekazów.
Wyrzeczenia mogą być różne. I większe i drobniejsze. I cielesne i duchowe.
Ważne, mówił Pan Jezus dawniej aby codziennie było choć jedno drobne wyrzeczenie. Czyli chociaż na przykład zamiast dwóch kawałków ciasta, jeden, zamiast trzech łyżeczek cukru do herbaty, dwie. Itd. itd. Jeśli idzie o ciało.
Oczywiście w przypadku małżonków za obopólną zgodą i zrozumieniem sprawy może być to też powstrzymanie się od współżycia, jednorazowo, czy przez jakiś czas.

Rzecz najlepiej post o chlebie i wodzie, ale ważne są jakiekolwiek choć drobne rezygnacje i ograniczanie się.
Tak jak powiedział Pan Jezus dopiero co przeze mnie o ograniczaniu cukru, herbaty, kawy prawdziwej, alkoholu.
Natomiast ze względu na wiosnę nie należy odmawiać sobie potrzebnych witamin.
Duchowe to na przykład rezygnacja obejrzenia czegoś co nie jest niezbędne, czy przeczytania itp.

(dopisane później)
No i jałmużna.

(Pamiętajmy o bezdomnych bo mają teraz gorzej. Z żebraniny dostają jedną trzecią tego co przedtem. Podobno przeciętnie polski bezdomny miesięcznie  to tak użebrał około 150 złotych miesięcznie przed coronawirusem. Oczywiście wiemy, że wydać mogą na alkohol, nie wiem jakby na papierosy mogło starczyć nawet ze 150 złotych, czy jeszcze na coś co uznany za niedobre, ale to już każdy sam musi rozważyć.
Widziałem sam w Krakowie, że zupa im się pogorszyła dawana przez brata Alberta. Prawie nie było ziemniaków, może i smaczna, ale taka wodzianka to była. Ziemniaki drogie, żeby w Polsce kilo ziemniaków kosztowało jedno euro

Duchowe to na przykład rezygnacja obejrzenia czegoś co nie jest niezbędne, czy przeczytania itp.

.................................................................................

(Uzupełnione)

Wczoraj w komentarzu po umieszczeniu Orędzia zainicjowałem nowennę ze względu na słowa Pana Jezusa z Orędzia danego Annie od Jezusa:
Cytuję:

"
(..) "módlcie się by plany zaszczepienia wszystkich Polaków zostały zniweczone".

Ze względu na te Słowa Pana Jezusa w Orędziu przez Annę, zresztą powtarzane do nas. Kierując się natchnieniem, które otrzymałem po zwróceniu się do Matki Bożej rozpoczynam akcję modlitwy. Mamy dużo modlitw i intencji. Dlatego "tylko litania" Natomiast osobno, przez 9 dni od jutra w tej intencji "módlcie się by plany zaszczepienia wszystkich Polaków zostały zniweczone" trzykrotne w ciągu dnia odmówienie Litanii którą dał nam Pan Jezus nasz Król. Rano, w południe, lub po południu, wieczorem. Nie podaję godzin bo każdy ma swój tryb dnia i to się mało uda. Ale rozbicie na cały dzień i po prostu rano,do południa, do osiemnastej, i na resztę dnia do 24- tej.

Niech też będzie na stronie Przymierze Miłości aby i czytelnicy Orędzi związanych też się włączyli.
Tylko ta intencja. inne intencje jak o pokój to inne modlitwy muszą być osobno, bo to nie jest bardzo wiele 3 krotna Litania przez 9 dni w tak ważnej sprawie i podstawowej dla piekła."


Jeśli ktoś dzisiaj dopiero przeczyta te słowa na przykład po południu, wieczorem to niech odmówi trzykrotnie w krótszej rozpiętości czasu dzisiaj. Najlepiej nie od razu jedna po drugiej, ale w możliwych odstępach.

59 komentarzy:

  1. (..) "módlcie się by plany zaszczepienia wszystkich Polaków zostały zniweczone".

    Ze względu na te Słowa Pana Jezusa w Orędziu przez Annę, zresztą powtarzane do nas. Kierując się natchnieniem, które otrzymałem po zwróceniu się do Matki Bożej rozpoczynam akcję modlitwy. Mamy dużo modlitw i intencji. Dlatego "tylko litania" Natomiast osobno, przez 9 dni od jutra w tej intencji "módlcie się by plany zaszczepienia wszystkich Polaków zostały zniweczone" trzykrotne w ciągu dnia odmówienie Litanii którą dał nam Pan Jezus nasz Król. Rano, w południe, lub po południu, wieczorem. Nie podaję godzin bo każdy ma swój tryb dnia i to się mało uda. Ale rozbicie na cały dzień i po prostu rano,do południa, do osiemnastej, i na resztę dnia do 24- tej.

    Niech też będzie na stronie Przymierze Miłości aby i czytelnicy Orędzi związanych też się włączyli.
    Tylko ta intencja. inne intencje jak o pokój to inne modlitwy muszą być osobno, bo to nie jest bardzo wiele 3 krotna Litania przez 9 dni w tak ważnej sprawie i podstawowej dla piekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Przypominam, że jak zawsze pierwszy komentarz dotyczy tych Orędzi. A ponieważ moja akcja modlitewna donosi się do Orędzia przez Annę od Jezusa, Wasze ewentualne komentarze do tego dopiero jak ukaże się choć jeden komentarz odnośnie tych bieżących Orędzi

      Usuń
    2. Trzeba się modlić by to zło co teraz jest u władzy by było od niej odsunięte, prośmy o Namaszczonego bo tylko człowiek żyjący prawem Bożym może nami zarządzać, Panie Cyprianie proś NASZEGO KRÓLA by ZAPROWADZIŁ BOŻE PORZADKI bo to co robi ta aktualna władza woła o pomstę do Nieba.

      Usuń
  2. Chwala Tobie Jezu Chryste ❤🙏🕊
    Ciekawe cóż się to będzie musiało stać ,żeby Święto Boga Ojca ustanowili😅
    Ja jak zwykle ciekawa 🤣
    Super, że jest akcja modlitewna😀
    Odmawiam ,Krzysztofie modlitwy w Twojej intencji tak jak prosiłes, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwała Tobie Królu Polski. Dzisiaj rano za natchnieniem Ducha Świętego pomodliłem się w intencji ochrony wszystkich Polaków przed szczepieniami. Włączam się do szturmu modlitewnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cyt.: "Bóg Ojciec: Gdy będzie święto Boga Ojca wielkie Łaski będą spływać na Polaków w tym dniu"

    Kiedy przeczytałam te Słowa to aż serce podskoczyło mi z radości :)))
    Ponieważ zrozumiałam w momencie moi drodzy, że już dostępuję tej Łaski... Miałam od początku tygodnia spory problem dostać się do specjalisty. Szczególnie w tym okresie to jest dodatkowo utrudnione. Kiedy po kolejnym dniu dzwonienia i nie uzyskania niczego lekko już zdesperowana zapytałam przyjaciółkę w tym temacie to Ona od razu przekazała mi swój termin wizyty, który miała wcześniej umówiony u tego lekarza specjalisty na 14 maja. I do tego kiedy zadzwoniła do rejestracji prosząc żeby nas zamieniono usłyszała od pani rejestratorki, że jak jak z bólem to ona przyspieszy termin na 7 maja :))) I dokładnie tak to odczytuję jako Łaskę :))) Szczególnie, że chodzi o tą datę dokładnie 7 dnia każdego miesiąca, w którym to dniu staram się uczcić Chwałę Boga Ojca idąc na Mszę Św. z taką intencją :))) Także kochani, Bóg Ojciec troszczy się o nas niesamowicie, szczególnie w patowej sytuacji. Chwała naszemu Wspaniałemu Bogu Ojcu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. [noemi] Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski(brzmi jak najpiękniejsza melodia). Co za wspaniale zakończony dzień .Uśmiech Pana Jezusa przynoszący radość, i uśmiech.Czy 7 dzień kazdego miesiąca jest dniem Pana Boga?
    Panu Bogu niech będą dzięki za Te przekazy.

    OdpowiedzUsuń
  6. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Warto jeszcze dodać, co do dziewięciodniowej modlitwy przeciw szczepieniom liczonej od siódmego maja, że także od tego samego dnia rozpoczyna się Nowenna przed św. Andrzejem Bobolą! Tak zwany zbieg okoliczności. Św. Andrzej ukazywał się co jakiś czas i gdzieś było powiedziane o wielkich łaskach dla Polski, gdy zostanie ogłoszony głównym patronem Polski. Oto odnośnik do tej nowenny (odmawianej od 7. do 15. maja) :

    https://swietyandrzejbobola.pl/modlitwy-2/modlitwy/nowenna-do-sw-andrzeja-boboli/

    OdpowiedzUsuń
  7. + Szczęść Boże Wszystkim czytającym Dziękuję bardzo za nowy radosny przekaż. Bo nasz Tatuś Niebieski jest bardzo Kochany i ma poczucie humoru. Wczoraj przypomniałam sobie, że ok 10 lat temu - tak jakoś- ktoś dokonał profanacj Wizerunku Matki Najświętszej przedstawiając Jej Twarz z taką ogromną maską w kształcie jakiejś ręki czy coś takiego a dzisiaj cała Polska nosi "kagańce" na twarzach:)) to i tak uważam, że Bóg Ojciec delikatnie dał odczuć nam, że Jego ARCYDZIEŁA jakim jest Matka Najświętsza nie WOLNO obrażać. To zrobiła jedna osoba. Ale nie było jakiegoś pospolitego ruszenia że strony EP by przeprosić naszą Królową i Najlepszą z Matek. Jest powiedzenie, że Pan Bóg jest nierychliwy ale Sprawiedliwy:) Ja nie wchodzę do kościoła w żadnej masce. Przecież to obraża Boga! Albo jestem wierzącą albo udaję. A cóż mi się może stać w Domu Bożym? Dotyka mnie pewien ostracyzm od poniektórych ale co mi tam. Wolę "obrazić" bliźniego w słusznej sprawie niż Boga. Nasz Tatuś jest Kochany i Mądry. Tak delikatnie poradził sobie z wszystkimi mądralami:)) a my módlmy się we wszystkich intencjach o które Bóg prosi bo to przecież o nas chodzi. Dziękuję Ci Kochany Tatusiu za ogrom Łask. I miej Miłosierdzie dla nas grzesznych. Dziękuję Panu Krzysztofowi za trud tych przekazów. Szczęść Boże Wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo Tato jest dobry,pod takim tytułem napisałem piosenkę po wysłuchaniu orędzia Boga Ojca. Bóg Ojciec już od tyłu lat czeka byśmy ustanowili takie święto.A ma dla nas tyle łask. Warto się modlić o to,do czego zachęcam i sam zacznę to robić. A jeśli ktoś chce posłuchać to na Youtube jest filmik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      "napisałem piosenkę po wysłuchaniu orędzia Boga Ojca".
      Wspaniale, ale proszę podać link, bo tak szukać to..

      Usuń
  9. Króluj nam Jezu Chryste....
    Mam takie trochę dziwne pytanie. Bo w Parafi Świętego Marii Kolbe w Jelczu Laskowiczach 26 Kwietnia tego roku dokonano intronizacji (Pisma Świętego)!!!
    Czy można ironizować Pismo Święte??

    A jak poszedłem do za chrystji poświęcić trzy gromnice na trzy dni ciemności. To kapłan rzekł ze takiego czegoś nie ma w Piśmie Świętym. Ze to jakiś wymysł wieszczy.

    Przyznam mam czasem pewne widzenia, choć nie wiem cy to od Boga mam? w połowie mszy jak zamknąłem powieki ujrzałem
    Świetlisty Krzyż który wirował, po chwili ten że Krzyż przestał tak ślinić i wirować. Oblekła go gęsta i ciemna mgła tak gęsta ze tylko było widać zarys tego Krzyża, jakby cień we mgle.

    W Innym przypadku siedzę na ławce przed blokiem odmawiam różaniec. Było to w środku dnia mała grupka młodzieży szturchała jakiegoś chłopaka. U jednego z tych co szturchali ujrzałem czarną twarz. Czarna plama długo pojawiała się i bladła i znowu ciemniała. przez chwile wadziłem u innego ale przez chwile.

    W innym przypadku jak wracałem do domu kąncon Różaniec Powiedziałem za sąsiadów przyjaciół i nie przyjaciół
    ujrzałem ogrom języków ludzkich.

    Innym razem jak żona leżała w szpitalu na zapalenie płuc, ciężkie obu stronne. W nocy jak odmawiałem różaniec przy jej łóżku ujrzałem jak węże (białe i czarne pierścienie) się wokół się mnie oplatają.

    tez w szpitalu podczas innej nocnej modlitwy różańcowej jakby coś albo wychodziło albo wchodziło bo na zębach poczułem jakby róg się otarł i potem miałem długo posmak kości.

    Niech Jezus Chrystus Król nas ma mnie i mą rodzinę i ojczyznę w opiecze.
    Króluj nam Jezu Chryste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki niedouczony X KK czyżby nie studiował Pisma św. w seminarium - przecież już w ST była mowa o dniach ciemności . czy nie ma formuły święcenia świec w Mszale na św Objawienia Pańskiego 2 lutego każdego roku + Zapomniano, że Bóg upomni się o Swoje Prawa, a wtedy nadejdzie Dzień Sprawiedliwości
      Bóg bowiem, już naprawdę wkrótce upomni się o Swoje Prawa i nadejdzie dla ludzkości, Dzień Sprawiedliwości + Zbliża się, bowiem szybkimi krokami czas, o którym pisał Prorok Izajasz:
      „Idź, mój ludu, wejdź do swoich komnat i zamknij drzwi za sobą! Skryj się na małą chwilę, aż gniew przeminie: - Bo oto Pan wychodzi ze swojego miejsca, by karać niegodziwość mieszkańców ziemi, a ziemia ukaże krew, którą nasiąkła, i pomordowanych kryć dłużej nie będzie.” (Iz. 26,20-21) W którym każdy mały i Wielki, który nie posłucha tej zapowiedzi, groźby Proroka zostanie zgładzony, usunięty z powierzchni całej Ziemi, przez tych którym z powodu braku Bojaźni Bożej, Pokory i Oliwy Mądrości tzn. Ducha św. niewolniczo służy, oddając im hołd i uwielbienie tak jak by byli Bogiem a nie jak jest naprawdę Idolami - demonami zła i nienawiści. Dlatego ponieważ ludzkość zwiedziona wydała walkę Bogu tak stanie się, jak Bóg zapowiada: „Między wami pojawią się tej nocy ci, co już dawno pomarli.” – Tak jak zapowiadał prorok Izajasz: „ …- a ziemia wyda cienie zmarłych.” (Iz. 26:19 tzn czy już w ST nie była mowa o trzech dniach ciemności a więc nie tylko w NT jest zapowiedź dnia Ognia Kary /Łk 17,26-30)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. +JMJ

      To świetnie, boi mogłoby nie wyjść tak szybko, " terminie":)

      Usuń
    2. No o ile jeszcze dziś wejdą czytelnicy to zdążą :)

      Usuń
  11. +
    NIE dla niszczenia Błoń - odpowiedź władz miasta

    Szanowni Państwo, Sygnatariusze petycji w sprawie wyścigów konnych na Błoniach!

    Piszę do Państwa, by poinformować, że władze miasta Krakowa odpowiedziały na naszą wspólną petycję (odpowiedź w załączeniu). Nie jest to jeszcze odpowiedź w pełni satysfakcjonująca, jednak daje duże nadzieje, że profesjonalnych wyścigów konnych na krakowskich Błoniach nie będzie.

    Jak Państwo przeczytacie, w tym roku gonitwy na Błoniach niemal na pewno się nie odbędą, co oczywiście ma związek ze specyficzną sytuacją, w jakiej się znaleźliśmy – czyli stanem epidemii. Czytając tę odpowiedź, można jednak mieć wrażenie, że z całej tej inicjatywy władze miasta „wycofują się rakiem” – ale to już sami Państwo ocenicie. Natomiast bardzo dobrym sygnałem, świadczącym o naszej wspólnej skuteczności, jest informacja, która pojawia się pod koniec odpowiedzi: „(…) m.in. z uwagi na charakter spraw poruszanych we wniesionej petycji, w chwili obecnej analizowana jest możliwość uruchomienia procesu ewentualnych konsultacji społecznych w tym zakresie”.

    Nasza presja ma więc duży sens. Pod petycją podpisało się już ponad 5 tysięcy osób, jednak nie zamierzamy jeszcze kończyć akcji – podpisy zbieramy dalej, do momentu, kiedy osiągniemy nasz cel w stu procentach. Zapewniam także, że temat konsultacji społecznych w sprawie wyścigów konnych na Błoniach będę monitorował jako radny miejski.

    Z pozdrowieniami,

    Łukasz Gibała


    *Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ podpisałeś petycję na https://www.petycjeonline.com/krakowbezwyscigow. Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości z informacjami na temat petycji tej petycji, odpowiedz na tego maila, wpisując w temat wiadomości słowo „nie”.

    ........................................

    Do tego jest załączona odpowiedź miasta,której już tu nie wkleję, nie skopiuję z pdf.

    ...........
    Modliłem się też o to na Błoniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj link do petycji

      https://www.petycjeonline.com/krakowbezwyscigow

      Usuń
  12. [Elwira]
    1. http://www.kujawy.info/puls-miasta/zorganizowana-grupa-przestepcza-doprowadzona-do-wloclawskiej-prokuratury/
    Kilkadziesiąt sztuk broni, kilka tysięcy sztuk amunicji...
    2. Petycja przeciw obowiązkowym szczepieniom: https://www.petycjeonline.com/damy_wycofania_ustawy_o_obowizkowym_szczepieniu
    Na obecną chwilę podpisało ponad 20 tys.
    3. https://www.petycjeonline.com/prawo_do_dobrowolnego_stosowania_maseczek_ochronnych_przez_osoby_zdrowe
    4. https://www.petycjeonline.com/nie_dla_5g_w_polsc
    5. Nowenna, Litania i Koronka do Boga Ojca przekazana przez Żywego Płomienia:
    https://viviflaminis-deogracias.pl.tl/1999.htm
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  13. takaprawda
    W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach!!!
    Także o prezydencie Dudzie jak przyjmuje Komunię Świętą NA RĘKĘ!!! od min.10.30
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=9I2nibS2iLQ&feature=emb_logo

    OdpowiedzUsuń
  14. +
    Króluj nam Chryste

    Ale piękny jest ten dzisiejszy dzień, dziękuję Bogu Ojcu, naprawdę jestem bardzo szczęśliwa, dziękuję Wam kochani Czytelnicy za komentarze pod tym Orędziem

    przyłączam się całym sercem do Nowenny, przed południem wydrukowałam w pracy Litanię ze strony Małej Iskry, tak więc wszystko zaczęło się jak należy...

    Ucieszyłam się wiadomością o zatrzymaniu niszczenia Błoni.

    link do piosenki po wysłuchaniu Orędzi Boga Ojca , chyba o ten chodziło

    Silence Scholka ,,Bo Tato jest dobry"

    https://youtu.be/DNLldr7LaDc

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest nowe słowo od ks Glasa: https://youtu.be/L7yaL5xdpvs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Kalina] Dzięki Pixie, potrzebowałam tego bardzo... módlcie się za kapłanów, bo im lepsi, tym bardziej atakowani przez złego... jak tu mimo wszystko być radosnym?

      Usuń
    2. [Kalina] I to porównanie do titanica:) też o tym pomyślałam. Na końcu orkiestra gra "Być bliżej Ciebie chce"

      Usuń
  16. Witam. Moje imię to Adrian. Piszę do Pana z Rzeszowa. Czytam Pana Oredzia i wierzę w Nie, że to wszystko co jest zawarte w tych Orędziach jest prawda oraz ludzie z Rzeszowa wierzą w te Orędzia oraz w to, że żyjemy w Czasach Ostatecznych. Piszę z błaganiem i prośbą o ratunek dla mnie. Wiem, że jest Pan bardzo zajęty bo ma Pan ważna misje i takich jak ja jest wielu proszących o pomoc ale czy mimo wszystko poświęciłby mi Pan trochę swojego czasu?. Bo jestem pogubiony obecnie nie wiem co mam dalej robić a wiem, że czas się kończy a mam wciąż nadzieję, że moje życie może się dalej odmienić, dlatego przychodzę do Pana i do Pana Jezusa żebrząc i błagając o pomoc. Jeśli Bóg da Łaskę to proszę o odpowiedź na ten adres e-mailowy ( umęczonygrzesznik1990@o2.pl ), będę bardzo wdzięczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Wszelkie Objawienia są przewodnictwem duchowym. Od wielu proroków można czerpać Światło, wyciągając cytaty z Orędzi, co polecałbym robić wielu osobom. Nie zawsze sam prorok musi pomóc. Na skróty można garść cytatów brać stąd: http://www.cytatyzobjawien.fora.pl

      Usuń
  17. Szczesc Boze
    dla mnie dniem Boga Ojca jest niedziela albo pierwsza niedziela miesiaca ,nie wiem jakos tak modle sie do Boga Ojca z modlitwenika;; Armi Krwi ,,tak jakos mam no .
    TYLKO jakos nerwowa jestem i zalamuje sie niekiedy bo nie widze jakos Boga nie czuje Go tak slaba jestem anemiczna ze sil nie mam wstac rano a lubie cos robic a na ogrodzie szczegolnie ..maz kupil mi tunel foliowy i maly warzywnik bym nie siedziala i nie plakala ..mowie na co to szkoda kasy lepiej na jedzenie ostawic ..dobrze ze maz przestal pic bo ja bym sie spakowala i odeszla..
    Ja to sie nie nadaje na nic do bani ze mnie zona i matka ..
    Tempa i glupia i bezuzyteczna bo poklne w nerwach i nie umiem sie z tego uwolnic .potem siedze placze i przepraszam Boze moj ulituj sie i zajmij sie Polska b nasze dzieci to juz wiary by nie ustrzegly jak nas zabraknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma nerwy i załamania bo też żyjemy w czasach ciemności i bólu, Pani Bernadeto jest Pani bardzo potrzebna: dzieciom,mężowi,nam tu na blogu, a przede wszystkim Panu Bogu idąc mozolnie, ale wiernie Ku Bogu i obiecanej nam lepszej niebiańskiej ojczyźnie.

      Usuń
  18. [Konrad]
    Tak to prawda Niemcy się zbuntowali, ale czy tajna władza na to nie czeka aby miec pretekst do przykręcenia śruby. Tajna władza będzie miała swojego szefa szatana, a zdesperowani ludzie kogo, pięści kamienie butelki z benzyną?
    To za mało na złego ducha, ich organizację. Pewnie mają nowoczesną broń w celu opanowania tłumu użyją i przetestują. Na pewno sa lepiej przygotowani niż myślimy. Chyba, ze część wojska czy policji, tajniaków zacznie się wyłamywać i przejdzie na stronę protestujących, wyda zdrajców, ale ofiary będą.
    My mamy Boga i Pana Jezusa Króla Polski. Jedynie tak możemy przeważyć szalę w tej niewidzialnej bitwie dobra i zła, na naszą korzyść, chociaż to wydaje się z pozoru naiwne, ale tak nie jest. Niemcy mają tylko pięści i krzyki, my Polacy wiarę, Litanię do naszego Króla Polski, różaniec, Koronkę, a Pan Jezus i Matka Boża już ustawią czorta do szeregu. Z pozoru dziecinne, cicha, pokorna modlitwa o rozwiązanie problemów, bunt i tupnięcie nogą jest potrzebne, ale czy można się porywać z motyką na słońce?
    Polska zawsze odznaczała się tzw. bojówkami kibolskimi, gdzie są te walczaki, cicho pochowani za maskami i kominiarkami? Tu trzeba umieć wyważyć co i jak możemy. 1 za 1 a potem już tylko sąd Boży. To poważna sprawa. Bo zły wie jak skłócić ludzi i napuścić jeden na drugiego co się zaczyna dziać powoli.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero dzisiaj zobaczyłam, że podejmujemy nowennę. Oczywiście ze się wyłączam.
    A BÓG Ojciec jest dobrym Tatą. Chociaż ja osobiście mam kłopot z relacją do Taty. Jednak ufam, że mnie nie odrzuci. Ufam, że pomoże abym GO pokochała calym sercem. Dziękuję za te orędzia Bogu i za was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  20. [Izabela]
    Dziś zostala odprawiona pierwsza Msza Swieta nowennowa, ksiądz Proboszcz pięknie ja odprawił.. miałam odczucie ze Swieta Siostra Faustyna jest obok mnie, czułam ogromna radość w sercu. Dziękuje Ci Jezu Chryste Królu!

    Zachęcam Was czytelnicy do wzajemnej modlitwy za swoje rodziny, o otwarcie ich oczu i serc, aby zrozumieli, ze żyją w czasach Ostatnich..
    mam w rodzinie przykłady osób jawnie łykających co im podrzuca TV i chętnie pójdą za zaszczepieniem się.. wydaje mi się, ze wielu ludzi jest jeszcze takich w naszych rodzinach.. tu potrzebna jest wielka wiara i modlitwa..
    Razem z moimi dziećmi odmawiamy Litanie 3x w intencji zniweczenie planów zaszczepienia wszystkich Polaków.
    Dziś Godzina Swieta 23 leżenie krzyżem

    OdpowiedzUsuń
  21. Bede pamietac w modlitwie za Pana:) bedzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  22. [Kalina] https://wpolityce.pl/m/kosciol/499242-bxvi-uwaza-ze-jest-nadal-papiezem-w-perspektywie-duchowej

    OdpowiedzUsuń
  23. Są 2 nowe orędzia na stronie DMJPII

    OdpowiedzUsuń
  24. Hierarchowie, nie róbcie z Kościoła agendy - ks prof Koczwara
    https://www.youtube.com/watch?v=bCnX0BYrc4o

    OdpowiedzUsuń
  25. (Adriana)
    Niech będzie pochwalony nasz Pan i Król Jezus Chrystus.

    Dzień dobry.
    Mam do Pana trzy pytania.

    1)Czy podczas Postu Chleb może
    być na zakwasie ?

    2)Czy dodatkowo można pościć
    w Niedzielę ?
    (czy bardziej polecany jest
    inny dzień)

    3)Jakie ma Pan zdanie na temat
    wydania Bibli
    "Biblia Pierwszego Kościoła" ?
    (oraz czy lepsze jest wydanie
    Biblii Paulistów).


    Bardzo dziękuję i serdecznie Pana pozdrawiam.





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Joanna]
      Kochana, nigdzie nie słyszałam aby jakiś konkretny rodzaj chleba decydował o ważności postu. Nie można podchodzić do tego zabobonne. Proszę jeść taki jak zwykle.
      Niedziela znosi post i powinniśmy w ten dzień się radować, można w ten dzień robić przerwę od postu lub lżejsza formę wybrać. Ale jeśli ktoś robi ciągiem 40 dni to nie przerywa.
      Słuszne pytanie co do Biblii pierwszych chrześcijan.
      Mój mąż bardzo chciałby ją kupić a ja nie wiem czy ona jest godna uwagi, może ktoś coś więcej wie?
      Słyszałam że z wyd. Św. Pawła jest wartościowe Pismo Święte i ma je zawsze na stole Grzegorz z Leszna.
      Czas nagli do zakupów bo w czerwcu może być trudno i też nie wiem co zrobić z tą Biblią. Boje się kupić a potem się okaże że Żydzi tam namieszali i do spalenia, jak KS Murziński się raz naciol.
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. [JoannaJ]Pozdrawiam wszystkic. Wczoraj 7.05 miałam ostatnią 9 mszę św odprawianą za przyczyną św.Faustyny w kościele w Zaborowie (mazowieckie). Niedługo przed wyjściem do kościoła zorientowałam się ,że podejmujemy nowennę modlitewną o ochronę przed szczepieniami. Więc wydrukowałam litanię z informacją o co się modlimy i rozdałam 15 osobom.
    Następne msze nowennowe zamierzam zamówić w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczesc Boze
    p Cyprianie gadka z ksiedzem tak wyglada na temat spowiedzi i Komuni sw .
    ze Jak ksiadz sie zarazi to zamkna kosciol i wcale mszy nie bedzie i dlatego spowoedzi nie ma..choc w miescie jest ale obok w parafi nie ma nawet jak ktos kona to wtedy chyba jak zrozumialm....na temat komuni mowiZe Jezus z uczniami siedzial przy stole i rekami jedli komunie i tu chodzi o wiare mowi mi..
    szlag mnie trafil gadka z nimi nie ma sensu bo oni maja swe ..wiec gadam jak ksiadz tak to oddaje ksiedzu me grzechy i odpowoada za mnie przed Bogiem bo Jan Bosko sie nie bal a wtedy nie mieli dezyfekcji ani maseczek..a wy sie boicie ?a komunia sw Wedy w wieczerniku to sam Jezus odprawial a teraz mamy robic jak Bog chce a nie tlumaczyc sobie jak kto woli ..paluchami sie du ...wyciera a potem Boga brac wstyd .
    to bedziemy miec kare za to mowie i zawioze dzieci biskupowi i tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Dorota]
      Dot Komunii na rękę i nie tylko, pouczająca wypowiedź
      https://youtu.be/cA9k_5Uwj8M

      Proszę to wysłać do swojego proboszcza, biskupa itd. Szturmować ich mailami, dodatkowo cytując Pismo Św, bo i pewnie w tym też luki mają.
      Zachęcać tez innych do tego oraz dużo się modlić.
      Nie wiem, czy biskup i kuria ogląda filmy ale to niech chociaż przypomną sobie Słowa Boże z Pisma Sw:))

      Usuń
    2. Pani Bernadeto, bardzo lubię czytać Pani wpisy.
      Myślę, że Pan Jezus Panią szczególnie Kocha za Pani walkę prosto ze szczerego serca. Pozdrawiam Panią serdecznie :)

      Usuń
    3. Ja mieszkam w Niemczech, jutro jest pierwsza Msza Święta od zamknięcia Kościołów pod koniec marca, przed Msza Święta trzeba będzie zdezynfekowac ręce w ustawionych dozownikach, wchodzi okreslona liczba osób w maskach, nie udziela się w ogóle Komunii Świętej. Iść czy nie iść?

      Usuń
    4. [Dorota]
      Msza Św bez Jezusa Chrystusa? Będzie chociaż w Tabernakulum? Ja wiedziałam, że niemieckie kościoły są bardzo "do przodu" jeśli chodzi o zmiany negatywne w Kościele św. To tylko pokazuje, że już zaczynają odprawiać msze bez udziału Chleba Eucharystycznego, czyli jednak już zaczyna się to dziać. Współczuję ale czego się spodziewać po tym kraju? Kiedyś codziennie chodziłam w DE do Kościoła na Mszę ale w środy np nie było nigdy Komunni św.
      Teraz jestem w PL od dłuższego czasu i zawsze z upragnieniem tu wracałam ze względu na naszą wiarę,tradycję...zawsze wracałam osłabiona duchowo.
      Ja bym nie szła. Lepiej odmówić Mszę w domu. A tak w ogóle...skoro Komunii św nie będzie to i zmieniony zostanie porządek odprawiana samej Mszy św...to już się dzieje:(

      Usuń
    5. [Joanna]
      Ja bym z tęsknoty aż biegła...
      Zdezynfekować ręce nie zaszkodzi, może będzie można zdjąć maskę a mieć jedynie jakaś apaszkę dyskretnie? Co do Komunii Św, lepsza duchowa niż profanacja! Niech się Pani nie zniechęca że Komunii nie będzie, przez duchowa spłynie na pewno wiele łask a i uczestnictwo i przezycie jest ważne. Żadna transmisja tyle nie da. Pozdrawiam

      Usuń
  28. [Konrad]
    Już o tym zapomniałem, ale dzisiaj znowu o sobie bardziej przypomnieli tym razem bardziej skutecznie...smugi chemiczne z samego rana, mało ich było, ale jednak przez kilka godzin snuły się po niebie, obecnie mamy znowu czyste Niebo, poza powiatami na które sypali w okolicach 13 godziny i znowu dwa samoloty. Cóż chyba szykują nas na efekt Czerwca, jak było u pana Cypriana ma to być najbardziej kryzysowy miesiąc od Stycznia br. Widocznie Pan Bóg na to pozwala aby "sypali", ale opór duchowy... już był. Na tyle na ile może walczyć zwykły człowiek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski i Polaków 👑
    Również potwierdzam, że aktywność samolotów z chemitrails na południu Polski była dziś wyjątkowo duża. No cóż widać, że nasz Król dopuszcza to teraz.
    Co dziś zaniepokoiło mnie bardziej to masowe protesty w wielu miastach w naszym kraju przeciwko rządzącym i ich polityki działającej oczywiście na niekorzyść rodaków. Widać, że ludzie szczególnie młodzi mają już dość. Zdaję sobie sprawę, że najgorsze jeszcze przed nami. Ucisk w Polsce trwa,. Jeżeli ktoś jeszcze tego nie widzi to raczej jest ślepy... W Bogu nadzieja i jedyna ochrona!
    Chwała Panu Najwyższemu!

    OdpowiedzUsuń
  30. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Niedawno ktoś z Jelcza-Laskowic, czy okolicy tutaj pisał. Chciałbym poprosić, aby napisał do mnie wiadomość, bo miałbym parę pytań. Oto kontakt:
    objawienia.olawskie@protonmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. [Piotr] Do Krakowa przeniesiono stolicę świata, po tym, gdy na Libanie spalono stolicę świata, Panochę, ustanowioną na długo przed Potopem, jako siedzibę świeckiej władzy potomków Adama i Seta. Tak przeczytamy w pismach ks. Wojciecha Dębołęckiego. To wyjaśnia, dlaczego Carodom założył król Car - król, a nie książe, i dlaczego ten akt założycielski godzien jest tablicy pamiątkowej, o czym mówił Pan Jezus w Orędziach. A o napisie i o refleksji o początkach Krakowa, warto teraz, przy okazji tematu Błoni, przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  32. (Karina)
    https://komorkomania.pl/38785,5g-startuje-w-polsce-plus-wyprzedzil-rywali
    Jak się to zacznie to miej nas Panie w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  33. (Karina)
    Już zastraszają ludzi w Australii jak nie weźmiesz szczepionki z czipem to ....
    https://www.gloria.tv/post/QmRcoXjohRQN48ZDsLzqguiPY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam to Pan Jezus powiedział że nie dopuści do 5G w Polsce! Zaufajmy Panu Jezusowi naszemu Królowi.

      Usuń
    2. [Joanna]
      W poniedziałek niby startują w 7miastach z 5G ale na razie na niższej czestotliwosci. Docelowo pod koniec roku mieliby ja zwiększyć więc może te skutki na razie nie będą takie olbrzymie a potem już nie będzie tematu...

      Usuń
  34. Poszukuję pilnie, Dzienniczka siostry Faustyny z 1981 r. "wydanie krytyczne" z oryginalnymi słowami koronki, dzienniczek nr 476. Chodzi o zmienione przez masonerię słowa: Dla Jezusa bolesnej męki..., zrobiono: Dla Jego bolesnej męki. Jerzy, kontakt przez Cypriana. Dziękuję i Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  35. [Konrad]
    Montują anteny 5G we wszystkich miastach na obiektach państwowych, stawiają maszty, także w górach. Nie znaczy, to że ruszą z całym projektem. Pan Jezus potrafi lepiej od nich grać w szachy i oni ta rozgrywkę przegrają pomimo starań.
    Sama sieć 5G nie da rady oplatac całej Polski wczesniej jak do końca 2022 poczatku 2023 roku bo chyba takie realne terminy wchodzą grę. Dużo się jeszcze na świecie i w Polsce wydarzy co może utrudnić ten proces a kto będzie robił im szach, szach i mat....:-)
    Warto się w tej intencji też modlić, wtedy będzie im jeszcze trudniej.

    OdpowiedzUsuń
  36. O takich mszach, i zamiast wody święconej jakiś płyn. Spominał o nowych stołach wielo wyznaniowych. Polecam podsłuchać kazan kś. Natanka

    OdpowiedzUsuń
  37. [Witek Garabandal]. Laudetur Iesus Christus Rex Poloniae et Maria seper Virgo!

    Dziękuję Alicji Michalinie od Apokalipsy za jej posługę prorokowania,dziękuję wszystkim Bożym Prorokom. Tylko Bóg w trójcy Św. Jedyny wie jakie krzyże dźwigają, módlmy się za nich.
    Módlmy się również, za wszystkich kapłanów, wielu z nich to wspaniali ludzie i oddani Bogu.
    Doświadczyłem tego osobiście, przed samymi świętami, zaczepiając jednego z nich. Powiedziałem, iż nie wyobrażam sobie Świąt bez uczestnictwa w Triduum Paschalnym, w odpowiedzi usłyszałem: kościół będzie zamknięty, ale niech pan wejdzie przez zakrystię. Z wiernych sam jeden uczestniczyłem w codziennych liturgiach. Poznałem również innego księdza, który za odprawianie Mszy. Św. w Rycie rzymskim został pozbawiony parafii przez opolskiego biskupa Czaje.
    Informuję ponadto, iż w Kędzierzynie-Koźlu w ubiegłą sobotę odprawiona została trzecia Msza Św. Nowennowa. Pozostałe będą odprawiane naprzemiennie tzn. do końca maja w każdą sobotę, w czerwcu w niedzielą. Dodać muszę, iż nigdy nie nakładem żadnej maseczki zwł w kościele. Próbowano mnie wyprosić raz ze sklepu i z banku, ale się nie dałem, informując o tym, że nie jestem uprawniony do nie noszenia maseczki. Nigdy nie brałem komunii św, na rękę zawsze do ust, chociaż chciano mnie przymusić, zawsze robię to na klęcząco, chociaż jedno kolano nie zginam do końca, na dodatek z tego kolana po 21 latach „względnego spokoju” po świętach otworzyła mi się przetoka i wycieka ropa. To takie moje krótkie świadectwo. Chwała panu.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.