UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 2 maja 2020

30 IV, 1 V Pouczenia dla duszy/ Słowo Boga Ojca o relacji z Aniołem Stróżem/ O Bogu Ojcu/ Tak dziecko, te Orędzia były w znacznej części dla ludzi pokroju Zagórskiego i oglądających jego telewizję oraz innych podobnie myślących, lecz je zlekceważyli




Środa, 29 kwietnia, dokończenie

Zapisz dziecko
-:)
- Dziękuję Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.

Przed 14- tą.

-:)



23.32

Zapisz
- Pozwoliłem Ci powiedzieć temu taksówkarzowi żebyś widział. Nie możesz tracić czasu na pojedynczych ludzi bo i w taksówce możesz się modlić czy adorować. Jeśli ktoś się sam otworzy możesz mówić, ale nie długo.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


…………………………………

Czwartek, 30 kwietnia

Około 11.55
- Daję Ci ten dopust abyś wiedział, że trzeba się bardziej starać.
Teraz zaś Mnie mniej odczuwasz niż zwykle i nie możesz do Mnie przylgnąć jak zwykle.
To próba dla Ciebie. Ni jest ona bardzo trudna, dla Ciebie w sam raz mój Ty słabeuszu:) Pan Jezus się śmieje.
- E, Panie Jezu jak ja wypadnę < bądź „wypadam” C.P.> przed czytelnikami tych Orędzi.
- Wielu z nich też jest słabych. A wiedzą co takiemu słabemu chcę uczynić i to ich podnosi na duchu.
- Dziękuję Panie Jezu, trochę mi lepiej i akurat na Anioł Pański biją dzwony..
- Niestety, dziecko, dopuściłem zwiększenie Twej choroby i większe straty czasu co za tym idzie.
- Jakże, Panie, pojadę teraz nad morze.
- I do domu także. Pojedziesz jak pojechałeś do Portugalii. Musisz się przygotować. Spędzisz ten czas dwóch miejscach. Najpierw w Gdańsku, potem gdzie indziej.
- Dziękuję Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.
- Czy to, Panie Jezu, dlatego też, że nie przyjmuję Komunii Świętej?
- Także dlatego:) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
- Uśmiechasz się, Panie Jezu smutno dlatego, że nie mogę przyjmować Komunii Świętej czy z powodu moich win?
- Dlatego, że nie możesz przyjmować Komunii Świętej lecz Ja ci „siłą” tego nie zabraniam, dziecko. Jeśli jesteś zbyt słaby to weź. Jednakże chciałbym aby tak było w Twoim przypadku. Do Zesłania Ducha Świętego.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Około 13- tej
- Powiedziałem też, że Twój gniew i rozdrażnienie z powodu tego iż nie możesz przyjąć Komunii będzie wykorzystany.
Co do tego taksówkarza, który Cię zlekceważył czym mocno zirytował – zrobię z nim co zechcesz.
- Jest to w moich rękach, Panie?
- Tak, zostawiam Ci decyzję.
- Nie wiem Panie, chciałbym aby się nawrócił i głosił Ciebie, że jesteś królem Polski od 20 lutego i inne rzeczy i aby głosił Łaskę dla Polski – Namaszczonego.
- Nie zrobi tego.
-:)
- Więc?
Skoro tego nie zrobi to pójdzie na złą stronę, chyba już jest.
- Tak dziecko.
- Zatem niech zginie spektakularnie i uratuje swoją duszę.
- Jak ma zginąć?
- Tak aby uratował swą duszę.
- To muszę mu dać duże cierpienie.
- Jak uważasz Panie. Ale ja tego nie będę widział, wiedział.
- Teraz jeszcze nie masz takiego daru, ale nie jest powiedziane, że nie będziesz miał. Zginie w swojej taksówce, w pożarze.
- Dziękuję Panie Jezu, chwała Tobie Chryste, i uratuje duszę?
- Tak, uratuje.
- Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko
- :)

…………………………………………..

Piątek, 1 maja.
- Tak dziecko, te Orędzia były w znacznej części dla ludzi pokroju Zagórskiego i oglądających jego telewizję oraz innych podobnie myślących, lecz je zlekceważyli.
- Tak Panie Jezu?
- :)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
-:)

8.40
Zapisz dziecko
-:)

_________________________________________________

Tak jak i w dniu Orędzia z 29 kwietnia, tak i 1 maja Słowo Boga Ojca do mnie przed Przenajświętszym Sakramentem ( w ważnym miejscu).
Wtedy kiedy Pan Jezus mówił abym wziął rzecz większą choć będzie smutny, albo dał spokój Bóg Ojciec w skrócie potwierdził te Słowa, to znaczy w tym sensie, że powiedział podobnie. Powiedział też Bóg Ojciec, że ani On ani Duch Święty nie mają do mnie mniejszej miłości niż Jezus, nie patrzą też inaczej na to co mi daje czy na co pozwala.
Powiedział na końcu Bóg Ojciec abym się pilnował.
Pan Jezus potwierdził, że to od Boga Ojca jak i potem drugi raz.
1 maja, przed Przenajświętszym Sakramentem w tym samym miejscu, tak samo Bóg Ojciec krótko mówił.
Powiedział na końcu abym więcej się modlił. ( Było tak, że ze względu na potrzebne rzeczy modlitwy było mniej. Pan Jezus to jakby dopuszczał, akceptował, ale jednak teraz ma być jej więcej).

Trzeba dodać, że jak i poprzednim razem Słowa Boga Ojca są dość krótkie. Jest to kilka zdań, nieraz dłuższych, ale kilka zdań pouczenia. Nie jest to w formie rozmowy jak z Panem Jezusem. Jest odczuwana łaskawość Boga Ojca, ojcowska, ciepła i nie wywołująca obawy, jakby jeszcze pełniejsza niż Pana Jezusa ( pełniejsza jakby w odczuciu łaskawości, nie miłości), ale jednak inna, nie z pierwiastkiem ludzkim jak u Pana Jezusa.
To oczywiście tylko moje odczucia, które są na podstawie przekazu lokucji wewnętrznej, bo w słowach tego ściśle nie ma, ale można rzec chodzi mi jakby o całą atmosferę.
To trochę tak jak u pięcioletniego dziecka. Ojciec powiedział i nie ma tu dyskusji. Powiedział i wytłumaczył cierpliwie, spokojnie, łagodnie ale zarazem wystarczająco stanowczo, z niepodważalnym autorytetem.
Jakby ciągnąć dalej to porównanie to Pan Jezus jest bardziej jak mama, której czasem „można” nie posłuchać i nadużywać nawet jej dobroci, pokaprysić i pogrymasić.
Choć równocześnie i Pan Jezus jest jak matka i jak ojciec. Jak byłem w Świnicach Wardzkich u Faustyny w 2017 roku na przełomie maja i czerwca to była sytuacja, że powiedziałem do Pana Jezusa, że jest lepszy niż najlepsza mama. Pan Jezus odpowiedział, że jest zarazem jak matka i jak ojciec. ( Jest to w przekazie z wtedy).

Teraz jak to zapisałem, to odczuwam potęgę Ojca. Oczywiście w sposób bardzo skromny i ukryty, ale jednak. To potęga Pełni. To Pełnia, zarazem i Źródło. To Uśmiech nieskończony. To bliskość, ale zarazem dystans nieskończoności i potęgi nieskończonej która pozwala nam się poznawać delikatnie jak lekki wiatr, który poprzedzał kroki Boga w Raju.

Młody Ojcze zarazem pełen nieskończonego Majestatu.
Z Twoich głębin wyszliśmy, musiałeś nas zranić grzechem pierworodnym, do Ciebie powrócimy.
U Ojca na kolanach jest najlepiej.
Dziękujemy ci za to, że dałeś nam Jezusa i Ducha Świętego. Za nasze zbawienie. I każdemu dodałeś do straży Anioła, który ma maksymalnie podobne cechy do nas, do naszej natury, indywidualnie jest do nas dostosowany.


Dbajcie o Relację ze swoim Aniołem Stróżem
[mówi Bóg Ojciec] zwłaszcza wy samotni, także w rodzinie”.

__________________________________________________

20.00 (Zaraz modlitwa o 20.00)

Zapisz dziecko
-:)

22.03

Zapisz dziecko
- Tak, dostaniesz to z czym najlepiej się czujesz. Bądź o to spokojny:)
Co do tego drugiego aspektu, który Cię nurtuje w związku z tym co Ci powiedziałem. Nie będzie takiej zmiany u Twojej narzeczonej. Wszystko odbędzie się naturalnym trybem.
Żadna niewiasta nie będzie miała takiego obrońcy, który będzie obalał wrogów ogniem z rąk, do tego wojsko i policję: )
- No tak, Panie Jezu. Rzeczywiście.

- Ale gdyby mnie nie było przy niej, w związku z tym, że byłbym bardzo niewygodny, mogłoby jej grozić niebezpieczeństwo.
-:)
Nie będzie tak.
Zobaczysz wszystko w swoim czasie.
- Chciałbym widzieć, Panie Jezu, jak wygląda, wtedy mógłbym wzdychać do konterfektu jak błędny rycerz.
-:)
Dowiesz się w swoim czasie.
- Dobrze Panie Jezu,
Dziękuję bardzo Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

-:) ( uśmiech z opóźnieniem)

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)


/////////////////////////////////////////////////////////

30 Orędzi na tym kanale:

(To prawda) Chrobry najechał Rzym

https://youtu.be/_euH2HKo3no


Orędzia w formie filmowej są także tutaj:
Dwa, jeden w dwóch częściach.

Starożytna masoneria


Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 1


Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 2
https://youtu.be/uGPslgl0OJU

............................
Orędzia i nie tylko są także na Twitterze

Strona : Przymierze Miłosci

Tu też można dawać komentarze.

....................................

Strona: Objawienia Oławskie
https://objawieniaolawskie.pl/najwiekszy-cud-eucharystyczny-na-swiecie/

//////////////////////////////////////////
  
Przesłane - Wyznanie Zakonnicy o Covid19 666 Koronawirus. Aktualna sytuacja.

A propos. 
Nie wiem na ile bezpośrednio tu połączone jest  9 z 6 tzn w kovid ( kowid) kow - bydło ( choć dokładnie krowa)  id - identyfikacja) , przypomnę tylko, że 96 w terminologi magicznej oznacza śmierć. tzw. odwrócone Tao. Stąd liczba 96 smoleńska. Oczywiście nie chodziło tyle o śmierć tych ludzi, ale o śmierć dla Polaków.
Potwierdzeniem były dla mnie szczególnie mocno obchodzone obchody żydowskie w Auschwitz w 69 rocznicę, ale już nie w 70.  Bowiem 69 w tej terminologi oznacza życie.

Pisałem o tym w swoim czasie na S24. Śmierć dla "gojów" 96, życie dla żydów - 69.






77 komentarzy:

  1. "(...)odczuwam potęgę Ojca. Oczywiście w sposób bardzo skromny i ukryty, ale jednak. To potęga Pełni. To Pełnia, zarazem i Źródło. To Uśmiech nieskończony. To bliskość, ale zarazem dystans nieskończoności i potęgi nieskończonej która pozwala nam się poznawać delikatnie jak lekki wiatr, który poprzedzał kroki Boga w Raju."
    Nie umiem sobie nawet wyobrazić jak cudowna musi być rozmowa z Bogiem, takie niemalże namacalne odczuwanie Jego obecności, poznanie choćby w minimalnym stopniu.
    Cudowne jest to jak Pan Jezus przychodzi do ludzi i uniża się, daje łaski i możliwości. Zaprasza do współpracy, jak na przykład w sytuacji z tym taksówkarzem.

    Niech Bóg będzie uwielbiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. [małgorzata] Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski.
    Proroku Cyprianie dziękuję Bogu za te Orędzia. Zasmuciłam się słowami Pana Jezusa o lekceważeniu tych Orędzi. Jeśli możesz to proszę daj trochę światła.Pokornie proszę jeśli to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. [Asia] Czasem się czuje jak uzależniona od tych przekazów tu zamieszczonych . Zbieram wszystkie razem polecone. Ale martwi mnie że nie bardzo umiem się modlić, tak jak powinnam. Robię to dalej ufając ,że zostaną moje modlitwy przyjęte.Dziękuje bardzo za te przekazy Panu Bogu. Jak znajde chętnych to jeszcze dam im Litanie do Jezusa Chrystusa Króla Polski. Bóg zapłać. I błogosławionej niedzieli dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, mam dla Was ciekawy kanał mówiący o pedofili i sprawcach. ,,Fundacja im.Dobrego Pasterza - Paweł Bendarz,, zalecam tam wejść i posłuchać. Od Prorka Anny po raz kolejny nas poinformowano o poście ofiarach czy modlitwach. Jak Jezus mówił Chleb i woda, masakra z tym. Cyprian nie widziałem że masz mieć już narzeczona ale pamiętaj żebyś się nie upił miłością. Jezus potrzebuje Proroka w każdej chwili. Ale przynajmniej będziesz mieć Cyprianie kogoś co cie odciąży psychicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. (Tomasz )Niech będzie pochwalony Jezu Chrystus Król Polski I Wszechswiata.
    Chciałem zapytać które orędzia mówią o tv Zagórskiego? Co prawda nie jestem częstym widzem lubie wysłuchać różnych opini. Chciałem sie dowiedzieć co nasz Pan na ten temat mówi.
    Pozdrawiam Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś trafiłam na zdjęcie nanochipu który ponoć ma być w szczepieniach...bardzo mikroskopojny, szkoda że tu się nie da zdjęć wklejać. Coś jakby grubości linii papilarnej...

      Usuń
  7. Szczesc Boze
    Przeczytalam fragment ksiazki sEugeni i pokochalam Boga Ojca ...bo nie mam taty ani dziadka ani strszych madrych
    sama sie ucze wlasnie z Objawien i swietych pism.
    Tylko ze jak czytam pana Cypriana to zaczelam sie bac Boga Ojca ze on taki Swiety ,Czysty i sąd Jego straszny bedzie i Jezus nas bronil bedzie z Maryja
    wiec sama juz nie wiem alem zbyt grzeszna zeby sie tak spoufalac z Bogiem ? gadam do Boga Ojca jak do taty bo serce sie raduje na Jego obraz w myslach .wiem ze Jezus jest jak ojciec i matka w jednym i Maryja kochana mama .ale Bog Ojciec to taka potezna sila ,moc cudowna ,broniaca i kochana .uwielbiam Obraz Boga Ojca jako starszego pana .
    Choc wiem ze mlody jest ale jakos mi Ojciec kojarzy sie z broda ,
    bo mam taki obraz na scianie wlasnie Boga Ojca starszego pana

    A chcialam zapytac pana Cypriana
    Czy panu Jezusowi podobaly sie te Oodania Sercu Jezusa i Maryji przez episkopat na Jasnej Gorze ?i w naszej parafi tez ksieza oddali tym aktem Polske i parafie Sercom Dwom .az sie boje co Krol powie .
    zapewniam modliwe za Pana Cypriana i jego mame i kazdego proroka .we wszystkich intencjach podanych przez prorokow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Dlatego podczas Ostrzeżenia ci, którzy odkupili się w Moich Oczach, nie będą przechodzić cierpień Czyśćca.,, nie wiem czy zauważyliście, ale Naznaczony jest tak samo Pomazancem Bożym jak Jezus. O ile się nie mylę w oredziach padło słowo ,,Pomazaniec,, albo po prostu źle pamiętam

      Usuń
  8. [Elwira]
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
    Kiedy byłam małym dzieckiem, czułam dużą więź z Bogiem Ojcem. Kiedy jako dziecko zastanawiałam się, jak to jest z tymi ojcami, że Bóg jest moim Ojcem, to mój tata na ziemi, kim jest? Zostałam pouczona duchowo, że mam Ojca w niebie i ojca na ziemi (ziemskiego). Bóg Ojciec zawsze wydawał mi się Nieskończonością, jakby Najwyższy, chociaż wiedziałam, że istnieją trzy Osoby Boskie. Z tych przekazów wiemy, że Bóg stwarza dusze. Z Boga wychodzimy. Myślę, że na ziemi mamy poznać naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa, który przyjął naszą naturę i jest pośrednikiem między Bogiem a ludźmi: "Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie." (J 14, 6). Z Boga wychodzimy i do Boga mamy wrócić. Jak powiedział jeden ksiądz, celem jest Bóg Ojciec.
    Kiedy czynimy znak krzyża, wymawiając Bóg Ojciec, wskazujemy na czoło, jakby rozum. Maria z Agredy w "Mistycznym Mieście Bożym" pisze, że Syn jest zrodzony z siły rozumu Ojca. Kiedy mówimy w imię Syna, dotykamy serca, Jego Serce przyjmujemy do swojego serca w Eucharystii. Natomiast przy Duchu Św. dotykamy ramion, aby nas unosił. To moja dziecięca interpretacja :)
    Z Panem Bogiem. Błogosławionej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna interpretacja. Warta rozmyślania :)

      Usuń
    2. Elwira, piękne masz prowadzenie :)

      Usuń
    3. [Elwira]
      Dziękuję, chociaż okres dziecięctwa już się skończył i teraz na nowo trzeba stać się dzieckiem: "Zaprawdę, powiadam wam: Jeśli się nie odmienicie i nie staniecie jak dzieci, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego." (Mt 18, 3) Z Panem Bogiem! :)

      Usuń
  9. Ja natomiast najbliżej czuję się z Jezusem. Od dziecka głównie o Nim myślałam. Bóg Ojciec wydaje się taki zbyt potężny i święty dla mnie... Strach podchodzić ;;=;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałaś Iskierko o Orędziach " Bóg Ojciec mówi do swoich dzieci" ? Przepiękne słowa Boga Ojca❤ też mi się Bóg Ojciec wydawał taki 🤔 aż przeczytałam to. Polecam naprawdę❤

      Usuń
    2. takaprawda
      Bóg Ojciec jest samym miłosierdziem i miłością, posłuchaj co chce, abyśmy o Nim wiedzieli:
      https://www.youtube.com/watch?v=2r71Sj5IVDc

      Usuń
    3. takaprawda
      Nierząd polski
      https://nachwaletrojcyswietej.com/2020/05/04/13707/#more-13707
      finansuje WHO
      przekazuje pieniądze na jak najszybszą szczepionkę
      https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/szczepionka-na-covid-19-niemcy-deklaruja-525-mln-euro-norwegia-1-mld-dol/5rr1zn0

      Usuń
    4. takaprawda
      https://nachwaletrojcyswietej.com/2020/05/04/chca-smierci-kai-godek/#more-13705

      Usuń
    5. Ja mam odczucie Boga jako mojego ziemskiego taty, z ktorym moge podyskutowac, poopierac sie, znalezc ukojenie, ojcowska troske i milosc ale tez czasem czuje respekt i lęk o to, ze znow go zawiodlam i bedzie na mnie zly wtedy mnie serce boli z zalu ale zawsze jak kazde dziecko zanim pomyslisz to zrobisz i pozniej masz.. Jako dziecko po podworku miedzy jabloniami spiewalam Barke albo Panie Dobry jak chleb.. Chyba podswiadomie nie wiem ale tak bylo a co najlepsze te wspomnienia sa tak mocne, ze kiedy sobie o nich pomysle to zaraz mnie ogarnia taki spokoj i radosc.. Chcialabym Go spotkac i rzucic mu sie w ramiona mowiac moj Tatus tak bardzo za tym tesknilam ale granicza mnie grzechy, i tu mam strach, ze glupie moje drogi obieralam i tego nie bedzie
      Ale milosc jest silniejsza i iskierka nadzieji sie tli ze pogrozi mi palcem i powie dziecko kocham cie ;)

      Usuń
    6. +

      Droga Unknown
      Nie można umieszczać pod Orędziami komentarza anonimowego. Treść nie ma wtedy znaczenia. Jest regulamin, ignoruje i łamie pani już pierwszy jego punkt przez co denerwuje Proroka Cypriana w tym trudnym teraz dla niego czasie. Może skończyć się dla pani źle. Czy nie czytała pani jaki los spotka taksówkarza ignoranta czy cyniczną sąsiadkę ( w poprzednich Orędziach)?
      Nie zdziwiłabym się wcale gdyby dla nas wszystkich wstrzymano jakiekolwiek komentarze do Zesłania Ducha Świętego. Może i nie byłoby takie złe, bardziej docenimy to co mamy.

      Usuń
    7. Milena
      Tak wiem o tym tylko przy wpisie kom. niedopisalam imienia z czystego zapomnienia zatwierdzony byl pozniej niz go napisalam wiec nie mialam jak tego naprawic mam nadzije, i wiem, ze Bog Jezus o tym wiem gdyz wie o mnie wszystko i wie, ze nie zrobilam tego specjalnie, ze sie specjalnie nie podpisalam... Po prostu nie wiem dlaczego zapomnialam, przypomnialo mi sie o tym pozniej jak komentarz juz byl. Przepraszam Pana Jezusa i Pana Krzysztofa za to roztargnienie.

      Usuń
    8. Jest różnica między kimś wierzącym w miłość Boga a osoba która go nie chce. Cypiran mu nic nie zrobi bo te osoby wyżej wymienione są skazane na piekło a Bóg nie chce zabijać ludzi tylko ich zbwiac. Tak jak prorok który był kiedyś atakowany przez dzieci aż Bóg wysłał na ich czterdziestu dwa niedźwiedzie. Ten kto jest skazany na piekło powinien się cieszyć z kary takiej jak spalenie w samochodzie czy śmierć przez wirusa. Powtarzam Bóg mu nic nie zrobi twoim obowiązkiem nie jest pokazywać go jaki diabła tylko jako Ojca więc proś taką osobę żeby się podpisała. Co innego taka osoba która robi to notorycznie żeby złością atakować proroka Jak te dzieci wyżej a co innego ktoś kto zapomni lub nie wie o tym.

      Usuń
  10. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król i Polaków 👑
    Mogę się podzielić pewnymi spostrzeżeniami. Zauważyłem, że pomału ludzie chcą znać prawdę i przekonują się, że te teraźniejsze wydarzenia są początkiem wielkich zmian. Osobiście piszę wszędzie gdzie się da, że Jezus Chrystus jest oficjalnie Królem Polski i Polaków. Wielu ludzi już o tym wie lecz wielu w to nie wierzy. Nasz Pan widzi to, że walczymy o prawdę o dusze Polaków. Musimy się jeszcze więcej modlić i pościć. Wierzę że wygramy!
    Z Panem Bogiem! Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Aby lepiej zrozumieć królowanie Chrystusa w Polsce potrzeba Polakom powrócić do podstawowych nauk o monarchii i Polsce jako narodzie wybranym. W 1633 wyłożył te nauki ks. Wojciech Dębołęcki "Wywód Jedynowłasnego Państwa Świata". Niedawno ktoś te skany przepisał do Internetu, dzięki czemu tekst dzieła jest o wiele bardziej czytelny (strona niechrześcijańska) : https://swiatowideo.wordpress.com/2019/01/18/wywod-iedynowlasnego-panstwa-swiata-woyciech-debolecki/

      Usuń
  11. [Renata]
    Jest nowe orędzie u anny-od-jezusa z 1 i 2 maja.

    OdpowiedzUsuń
  12. https://ratujmypolske.com może tym sposobem co jest podany w tym linku będziemy modlić się o złagodzenie kary, powstrzymanie przymusowych szczepień i chipów. W najnowszych oredziach Anny od Jezusa 2-3 maj Maryja i Jezus proszą o dużo postów, modlitwy i ofiary. Więc może wszyscy ratujmypolske.com Ania K

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jestem ciakawa jak to można dbać o te relacje z Aniołem Stróżem? Wiem , że są Aniołowie Strozowie itd ale jakoś tak zapomina się chyba o nich ,może dlatego że nie wiadomo jak taka relacje pielęgnować. Ciekawa sprawa (dla mnie wszystko jest ciekawe :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Aniele Boży stróżu mój,,
      Koronka do Aniołów Stróżów mo zna jej słuchać.

      https://www.siostryodaniolow.pl/node/57

      A relacje to musisz go pytać o coś. Rozmawiać jedno stronie. Obejrzeć z nim film. Prosić o ochronę. Jak czegoś szukasz to prosisz go o pomoc oraz możesz się z nim modlić do Boga. To wszystko na zasadzie ,,Jestem z Tobą, co dalej robimy,,. Anioł stróż ma swoją wolę więc wszystkiego nie zrobi albo może odmówić, jeśli jesteś zołzą to Anioł może mieć podobne cechy ale przeważnie pomaga:D

      Usuń
  14. [Kalina] Nie mam siły udostępniać u siebie na fb, bo ludzie nie chcą znać prawdy...
    1. https://www.facebook.com/glosgminny/videos/223179662443402/
    2. https://www.czujny.pl/mel-gipson-o-przelewaniu-krwi-dzieci-przez-elityvideo/?fbclid=IwAR0zPZS4liQ0zna1F0RipEudokXMwGX4JLDaT9BZ4M4tB7dux0A7eNmEC-o
    3. http://forumowo.pl/forum/topic/szczepienie-ochronne-i-depopulacja-to-jedno/?fbclid=IwAR13DFigiEZY-i3pX2wqEqlIJf4WfabAQM3rMpyDPkiQlUVupwTP85AePX8#postid-54
    4. https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=S7CXJ-wIm6k&fbclid=IwAR0sEwq4-wVgCe1DyIKD7L7wrWkRT1RCkCTBuy7VGnlvwmM8owsSY1SOFvI&app=desktop

    OSTATNIE BARDZO WAŻNE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za film. Bóg Ojciec jak widać kocha ludzi i chroni nas przed tym. Mimo że jest surowy.

      Usuń
    2. [Elwira]
      Bóg nie jest surowy. Bóg jest Miłością. Lecz jak Pan Jezus mówi do św. Faustyny: "Kto nie chce przejść przez drzwi miłosierdzia, ten musi przejść przez drzwi sprawiedliwości Mojej" Tak jak potężna jest Jego Miłość, tak potężna jest Jego Sprawiedliwość. Z Bogiem.

      Usuń
  15. + Szczęść Boże wszystkim. Chciałbym pokazać krótką wypowiedź ministra Szumowskiego. Twierdzi on, że nie
    nosi maski, bo nie ma objawów.
    https://www.youtube.com/watch?v=EkzkM2Twv1M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A później mówił że trzeba nosić maski do szczepionki. Zauważ jak tam się zachowuje a jak teraz, jak taki bot bez własnego zdania. Dodaj że należy do Zakonu Malty. Nigdy nie widziałem żeby Polityk chodził w jakiś szatach Zakonnika chyba tego w Rzeczpsopolitej jeszcze tak jawnie nie było.

      Usuń
  16. takaprawda
    WEZWANY PRZEZ JEZUSA DOBREGO PASTERZA DO SWOJEJ STADY. WIADOMOŚĆ DO ENOCHA

    Owce mojego Szarego, mój Pokój niech będzie z wami

    Moje owce, dni udręki i niepewności, ludzkość żyje; Mówię wam, musicie przyzwyczaić się do życia w tych dniach, ponieważ są one częścią waszego oczyszczenia. Nie rozpaczaj; Zamiast tego dziękuj Bogu za ile lub jak mało otrzymasz w tych pamiętnych dniach. Ludzkość oprócz Boga nie będzie w stanie oprzeć się tym udrękom; Tylko jeśli jesteście duchowi i pokładacie we Mnie wiarę i zaufanie, będziecie w stanie oprzeć się ograniczeniu, głodowi, bezrobociu, brakowi, udręce i innym udrękom, które porzucą pandemie.

    W miarę upływu czasu pojawią się nowe wirusy; Ogłaszam wam to, aby was nie przestraszyć ani panikować, ale przygotować się duchowo i materialnie. Ponownie powiadam wam: Jeśli jesteście zjednoczeni ze Mną, jak gałąź winorośli, nie możecie się martwić, ponieważ Ja, wasz Wieczny Pasterz, będę waszym schronieniem, ochroną i ochroną. Dni odosobnienia zostaną przedłużone, a duża część ludzkości oszaleje i sprawi, że krew zacznie płynąć. W wielu narodach wybuchną rewolty i demonstracje, zwłaszcza w najbiedniejszych; Będą domagać się, aby ich władcy działali z poszanowaniem sprawiedliwości i sprawiedliwości społecznej. Głód, bezrobocie, niedobór i brak możliwości wywołają wojny domowe; wiele narodów, z powodu upadku gospodarek, zbankrutuje.

    Moja trzoda, ateistyczny komunizm wykorzysta wszystkie te demonstracje, aby rozszerzyć swoje macki i przejąć władzę wielu narodów. Komunizm rozprzestrzeni się na cały świat i zniewoli wiele krajów; Będzie on jednym z największych sprzymierzeńców Antychrysta w swoim ostatnim panowaniu. Kiedy ludzkość będzie bardziej zaniepokojona, mój Chwalebny Krzyż pojawi się w niebie, który napełni moją trzodę nadzieją i wiarą i ogłosi nadejście mego Ostrzeżenia.

    Moje Szare Owce, już niebawem będziecie świadkami holograficznych projekcji na niebie; Ostrożnie, moja trzodo, jesteście oszukani, ponieważ te hologramy są początkiem Pokazu Kłamstwa, za pomocą którego wysłannicy zła chcą przygotować ludzkość na narodziny Antychrysta! Wiele świecących sfer, które nazywacie niezidentyfikowanymi obiektami latającymi (UFO), zacznie się także manifestować w wielu miejscach na Ziemi. Władcy i ludzie nauki waszego świata powiedzą, że są kosmitami, istotami światła, które przybywają pokojowo, aby żyć z ludzkością i dzielić się jej technologią. Strzeż się, moja trzodo, wpadasz w to oszustwo, ponieważ wiesz, że te istoty nie pochodzą z innych światów, ale że są demonami przebranymi za istoty światłości, które będą towarzyszyć Antychrystowi podczas jego ostatniego panowania!

    Bądźcie więc czujni i czujni, trzodo moja, abyście nie wpadli w te oszustwa; holograficzne projekcje i demony, które nazywacie Obcymi, są częścią Pokazu Oszustwa, za pomocą którego mój przeciwnik chce się ujawnić ludzkości. Ostrzeżono cię, że nic lub nikt cię nie zaskoczy; Niech dzieci ciemności nie będą mądrzejsze od dzieci światłości. Mój pokój, zostawiam cię, mój pokój daję ci. Żałujcie i nawracajcie się, bo Królestwo Boże jest blisko.

    Wasz Mistrz, Jezus Dobry Pasterz

    Przekażcie moje orędzia całej ludzkości, Owce mej trzody
    http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/mensajesrecientes.html

    OdpowiedzUsuń
  17. takaprawda
    https://www.o2.pl/informacje/papiez-benedykt-xvi-ludzie-chca-uciszyc-moj-glos-6506846008326273a

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludwik Błaszczak +Króluj nam Chryste! Polecam Orędzie Anny od Jezusa - z 2.05.2020r. Matki Bożej Królowej Polski. Pokój i. Dobro!

    OdpowiedzUsuń
  19. [Konrad]
    Ci co robią bajzel przygotowują się do przejęcia władzy pod sztandarem NWO jako wybawiciele wielu ludzkich udręk i problemów, z takim jednym na czele....
    A ludzie jeszcze im za to podziękują, za kontrolowany chaos! Tak to chyba każdy by sobie ułożył drogę do władzy. Precyzyjne napisany scenariusz.Od nietoperza się zaczęło, heh.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szaleniec Noży z USA :) : https://youtu.be/FYgc_dIuhYo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być Boży szaleniec, telefon też szaleje...

      Usuń
  21. +
    Zachwycające jest to, że jeszcze przed poczęciem Bóg Ojciec wyznacza duszy Anioła Stróża, z którym dusza będzie już razem przez całą wieczność.
    Od poczęcia przez całą wieczność razem...
    Chyba, że będzie potępiona i strącona do piekła. Wtedy po rozstaniu z duszą takiego Anioła z rozdzierającym bólem zabiera Matka Boża ze sobą.
    Najciekawsze kazania o aniołach, jak nauczyć się słuchać Anioła Stróża i wychwytywać jego natchnień ks. Macieja Bagdzińskiego. To kapłan, który przyjaźnił się z Alicją Lenczewską.

    https://youtu.be/Mv8vCJ8ykmo

    Kazanie ks.Macieja o aniołach cz.2
    Wszystkich kazań chyba 5. Bardzo polecam cz.2 od 25 min

    O swoich związkach Aniołem Stróżem bardzo mnie urzekło jak gdzieś mówił Wojciech Cejrowski, w książce- nie pamiętam teraz- Rio Anaconda lub Gringo też pisze o swoim Aniele z którym się przyjaźni:)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Aniołach także świetnie mówi ks. Chmielewski :)

      Usuń
    2. Masz może link albo nazwę filmu z kazaniem/wykładem?

      Usuń
    3. +
      tak, ks. Dominik świetnie mówi i o Aniołach i o Królowej Aniołów:)

      Usuń
    4. https://www.youtube.com/watch?v=LRAJhFlyvgk

      Usuń
  22. Szczesc Boze .ja tak przez przypadek sluchalam roznych jasnowidzow i kazdy z nich mowil o zamieszkach krwawych przed wyborami.ze sila przejma wladze i bedzie zadyma i zabijanie ludzi w roznych czesciach kraju.
    oni nas chca tak zniewolic jak w Korei .Rzady czekaja az ludzie zaczna sie buntowac a oni beda zabijac i do wiezien wsadzac za byle co..Wladza absolutna obstawi wojsko na granicach i w calym kraju stan wojenny bedzie ..beda mowic ze to dla naszego bezpieczenstwa a lud uwierzy.
    Jezus kochany ratuja Krolu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [kamil]
      polecam nie słuchać jasnowidzów bo diabeł przez nich przemawia. Słowo Boże przekazane prorokom wprowadza ład i pokój, a słowo diabła działa na silne emocje, wprowadza sensacje, nieład i niepokój.

      Usuń
  23. [mała wierna]
    Witam wszystkich :)
    Mam tutaj małą prośbę - chciałabym poświęcić swoje mieszkanie, ale niezbyt orientuję się jakimi słowami to zrobić. Coś mi się kojarzy, że ktoś tu wcześniej gdzieś wrzucał takie modlitwy, ale niestety nie zapisałam ich...bardzo proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leszek]

      Modlitwa ochrony przed wszelkim złem.

      Panie Boże w Trójcy Przenajświętszej i Matko Boża z Sercem Niepokalanym, poprzez tą Sól Egzorcyzmowaną, Olej Egzorcyzmowany /wykonaj nim Święty znak Krzyża na oknach i drzwiach/ i Wodę Egzorcyzmowaną wstrzeż nas od zła wszelkiego poprzez Krew Jezusa Chrystusa i Wszystkie Jego Przenajświętsze Rany. Nie dopuść do naszych domostw zła żadnego i ukryj nas pod płaszczem Matki Najświętszej, abyśmy zawsze duchowo, fizycznie i psychicznie byli zdrowi i bezpieczni, a żadne zło nie wdarło się do nas i naszych domostw oraz dobytków. AMEN.

      Usuń
    2. [mala wierna]
      Bardzo dziekuje! :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Na tej stronie można zamówić sakramentalia, są bezpłatne, płaci się tylko za przesyłkę pocztowa, można dokupić cegielke wsparcia dla strony. Kupiłam i przyszło wszytko jak w zamówieniu. Olejem egzorcyzmowanym należy nakreślić znak krzyża na każdym oknie i drzwiach, posypać solą egzorcyzmowana parapety alba kąty mieszkania gdzie nie odkurza się. https://kubogu.com.pl/sklep/produkt/dewocjonalia/prezenty-i-dodatki/sakramentalia/

      Usuń
  24. [Konrad]
    Pamiętajcie o jednym, jeśli komunizm byłby taki zły i niebezpieczny dla władców z USA z UE, to w Chinach i Korei Północnej powinien być odrzucony i zniszczony zanim Chiny stały się potęgą. A jednak komuś zależało aby te modele sprawowania władzy trwały i tak ma wyglądać cały swiat przy samym końcu. Komunizm to ukryty satanizm i tego rodzaju władzy wymaga zły duch od swoich ziemskich sługusów. Marks był opętany przez samego Lucyfera i jego tezy Marksistowskie- czyt. lucyferiańskie dominują jako ustrój polityczny.
    A wygląda na to, że bardzo wielu przywódców na świecie para się okultyzmem i satanizmem nawiązuje kontakty i istotami z innego wymiaru, posłusznie wykonują zadania. Najpierw zniszczyli przyrodę, zdestabilizowali klimat, usunęli Katolicyzm, wiarę, modlitwy, sakramenty Świete, patriotyzm, rozbili rodzinę, a teraz przystępują do ataku na ludzi, nawet na tych co poszli za ich głosem. Z mafią nie można wchodzić w układy, bo mafia wyczeka i likwiduje nawet swoich ludzi jak nie będą potrzebni co dopiero z przeciwnikami. Największym mafiozo jest sam lucyfer, który ostatecznie tak samo potraktuje wierne mu sługi ziemskie, kiedy jego "narzędzia" inwigilacji oraz ucisku staną się dla niego już bezużyteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Dorota]
      https://wezwaniedoprawdy.pl.tl/kontrola-populacji.htm
      Tutaj są raporty spisy, ich przemyślenia na temat świata i ludzkości i to co wprowadzają i robią z nami od lat.
      Ich dążenia, cele, cała machina ich chorego systemu a cel taki żeby odebrać ludziom wolną wolę.
      Z dekadę temu widziałam podobny ale szybko potem znikł i nie zdążyłam doczytać. Raport wyciekł wtedy z CIA bodajże, nie pamiętam dokładnie.

      Usuń
  25. takaprawda
    https://translate.google.com/translate?depth=3&hl=pl&nv=1&prev=search&pto=nl&rurl=translate.google.com&sl=it&sp=nmt4&u=https://colledelbuonpastore.eu/

    OdpowiedzUsuń
  26. https://youtu.be/cPT-HpJ9nbE polecam wysłuchać! 🤨Chwała Królowi i Królowej Polski! Chwała Jezusowi i Maryi!! Ufam że nas Bóg pomimo ochroni.

    OdpowiedzUsuń
  27. [Agata]
    Szczęść Boże,
    Kochani wklejam link, jest to ciekawy kanał do posłuchania w wolnej chwili:
    https://youtu.be/km0gTbRbR24

    OdpowiedzUsuń
  28. Polka polska5 maja 2020 18:05

    Oglądajcie póki nie zdjęli. Szkolenia obcojęzycznych ludzi w naszej policji i powstających sił paramilitarnych, jak rozumiem. (Końcówka filmu, to już kwestia poglądów, a nie faktów).
    https://www.youtube.com/watch?v=eiujuBrAD6c&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze w koncowce filmu nie mówił takich rzeczy to nawet możnaby było udostępnić..

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Polka polska6 maja 2020 12:48

      Ja wczoraj próbowałam, ale dopiero jutro będę mogła sprawdzić, czy się udało.
      Jest jeszcze jedna kwestia do rozważenia i uważnego śledzenia, mianowicie to, żeby się nie dać podpuścić do jakichś masowych protestów, dopóki nie wyjadą z Polski żołnierze którzy tu są na manewrach "Defender". Bo oni mogą być użyci również przeciw nam, na podstawie ustawy 1066 czy jakoś tak. Gdzieś odsłuchałam materiał p. Kękusia na ten temat, teraz nie znajdę. Chodziło o to między innymi, że jeżeli będzie wprowadzony stan wyjątkowy, to wtedy sam jeden prezydent będzie mógł podejmować takie decyzje, żeby nas uciskać na różne sposoby.

      Usuń
  29. takaprawda
    https://www.youtube.com/watch?v=dQPnsuTY578
    Salezjańscy barbarzyńcy kompromitują Kościół !

    OdpowiedzUsuń
  30. Gates chce wszczepić ludziom Lucyferazę. Enzym w postaci kropki kwantowej.
    https://www.youtube.com/watch?v=eSRAQ0ZC_mA&feature=share&fbclid=IwAR3JzNMXALRDgY7Cn55SbMK44CCv7V1zhSiKaPrfVVLgaUlvIXPbaDr5bdI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leszek]
      To przepowiedział Sławik, "Anioł Rosji", chłopak, który zmarł w wieku 11 lat w 1993 roku, prorokujący od 5 roku życia:
      "Początkowo te szóstki nie będą widoczne, ale potem jak elektroniczna tablica na czole i na ręce będą świecić zielonym światłem. Jeśli osoba spróbuje pozbyć się tych szóstek i odrąbie sobie rękę, to szóstki pojawią się na kikucie, i wtedy, gdyby człowieka porąbać na kawałki, to na każdym kawałku pojawia się trzy szóstki. Na początku ludzie będą się wstydzić i ukrywać ten znak, ale później przestaną się krępować i zaczną otwarcie nosić tę pieczęć Antychrysta." Dalej nie będę cytował jego wypowiedzi, bo każdy powinien się sam z nimi zapoznać, aby zrozumieć co nam w tej chwili szykują
      https://gloria.tv/post/x6YpRpuJpcRT1QAd7EVXafi77
      i przed czym chroni nas w tak skuteczny sposób nasz Król Polski Jezus Chrystus wraz z Królową Matką Maryją. Rodzino Królewska, zmiłuj się nad nami Polakami, na dzień dzisiejszy będącymi marnością nad marnościami. Wierzę jednak w to, że będąc poddanymi Tak Wielkiego Majestatu, obudzimy się i obronimy w znaczącej części naszego narodu. Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie!

      Usuń
    2. takaprawda
      jeden z komentarzy
      Nazwa systemu szczepień z luciferazą: Implantable Quantum Dot Microneedle Vaccination Delivery System daje w prostej geometrii 666. Jeśli mi nie wierzycie przeliczcie sami. Oni wszyscy pracują dla Jareda Kushnera i to on jest żydowskim mesjaszem to jest dowód.
      https://www.google.pl/amp/s/money.com/bill-gates-elon-musk-tim-cook-jared-kushner-business-trump/%3famp=true

      Usuń
  31. [Konrad]
    Tak czy inaczej będzie ciężko w rodzinie czy znajomi chcą żyć chwilą nie chcą wiedziec co będzie w przyszłości. Uciekają od proroctw, od analiz bieżącej polityki i zdarzeń. Większość nie będzie przygotowana bo tak jak z rakiem rzadko kto idzie do lekarza kiedy ma jeszcze czas. To jest dokładnie to samo, jakoś to będzie. Pozostaje tylko modlitwa że autorytet Boga, w porę zmieni większej części ludzi bieg rzeki.
    Brak wiary, wiedzy zrozumienia jak w przypadkowym małżeństwie jakoś to będzie. Jak czytałem proroctwa w 2012-13 roku też to było dla mnie trudne ale człowiek szukał poszukiwał, starał się zrozumieć, czemu tak, a nie inaczej.
    Wirus corona pokazał słabości ludzi a to dopiero początek, nazywam to przystawka na zimno.
    Nie będą ludzie mieli zapasów, żywnosci wody, lekarstw, nie będą walczyć duchowo ( modlitwa ) łykną wszystko co politycy i globalni gracze zafundują. Cała nadzieją w Panu Bogu. Na razie 8/10 budzi sie w ręką z nocniku. TVP TVN, Polsat maja mocniejszy łatwiejszy dla uszu przekaz. Ludzie nie dopuszczają katastrofy, mam swoje trudne rozmowy w domu. No cóż tak bywa w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Po głosowaniu w Senacie. Jak to ciekawie Bóg poprowadził. Może masoni właśnie zaczęli przegrywać w Polsce od dziś? Widzicie jak to i czyimi rękoma? Bóg jak zechce wykonać prace, to nawet diabła do pługa zaprzęgnie. Chwała Panu! Trzeba ratować życie, zdrowie i firmy Polaków, a nie żądza władzy się zajmować ku upadkowi Rzeczpospolitej. Bogu chwała! W Bogu nadzieja!!! Wróci prawo i sprawiedliwość prawdziwe. Daj Boże!

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. Moje imię to Adrian. Piszę do Pana  z Rzeszowa. Czytam Pana Oredzia i wierzę w Nie, że to wszystko co jest zawarte w tych Orędziach jest prawda oraz ludzie z Rzeszowa wierzą w te Orędzia oraz w to, że żyjemy w Czasach Ostatecznych. Piszę z błaganiem i prośbą o ratunek dla mnie. Wiem, że jest Pan bardzo zajęty bo ma Pan ważna misje i takich jak ja jest wielu proszących o pomoc ale czy mimo wszystko poświęciłby mi Pan trochę swojego czasu?. Bo jestem pogubiony obecnie nie wiem co mam dalej robić a wiem, że czas się kończy a mam wciąż nadzieję, że moje życie może się dalej odmienić, dlatego przychodzę do Pana i do Pana Jezusa żebrząc i błagając o pomoc.Jeśli może Pan to mógłby Pan odezwać się na mojego e-maila? ( umeczonygrzesznik1990@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. [Stefan] (poprawiony nick)
    Świetna, dogłębna i sięgająca do samego rdzenia problemów, najbardziej wyczerpująca i precyzyjna analiza obecnej sytuacji na świecie, włączając w to fałszywą światową pandemię, 5G, itd. Wszystko potwierdzone i udowodnione przez naukowców, lekarzy. Do tego zbieżne z aktualnymi przekazami dzisiejszych proroków. Wywiad z 6.kwietnia -oczywiście skasowany z y-t i innych miejsc. Nie wiem jakim cudem jeszcze można to zobaczyć (dzięki Bogu). Bo tu jest wszystko co każdy powinien wiedzieć, a żadna TV tego nam pokaże. Wywiad z Davidem Icke'iem w LONDONREAL.TV (ponad 2 godziny):

    https://www.bitchute.com/video/pT0DH7j7KMb3/

    OdpowiedzUsuń
  35. [Dorota]
    Niech będzie pochowany Jezus Chrystus Król Polski!

    https://wezwaniedoprawdy.pl.tl/Technologia-RFID.htm
    Obszerny artykuł zn kilka i bardzo dużo inf na temat mikroczip

    OdpowiedzUsuń
  36. Mocne błagalne słowa Kapłana. Rozsyłajcie je gdzie tylko można.
    https://youtu.be/_MaijCvDrKU

    OdpowiedzUsuń
  37. [Agata]
    Pracowałam w aptece do niedawna. ..taka myśl mi wpadła, że likwidacja papierowych recept a wprowadzenie elektronicznych było takim przygotowaniem do tego co się dzieje teraz. To mogło być zamierzone, celowe na te czasy i tym sektorze. W tej chwili leczy się tzw. teleporadą i wypisuje takie e-recepty, brakuje realnej pomocy medycznej, nie każdy problem przecież można zdiagnozować telefonicznie. Całkowita inwigilacja wkracza wielkimi krokami. Albo te karty "na punkty" w marketach. Wiadomo co kto kupuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Kalina] Pewnie że tak, tak samo dzienniki elektroniczne Librus... wszystko sobie zaplanowali, ale jeśli Bóg z nami, to kto przeciw nam. Módlmy się za siebie nawzajem żebyśmy nie opadli z sił... nie wiem jak wy ale mnie trochę ćwiczy...

      Usuń
  38. [ Konrad]
    Jedna ciekawostka dla was forumowicze bloga u Pana Cypriana.
    W sieci poszukajcie mapę Chin i prowincje gdzie leży Wuhan w jakiej części Chin, czary mary po prostu. Wirus po świecie skacze jak przysłowiowa pchła gdzie chce tam sobie jest albo go nie ma.
    Znaczy Pan Bóg ujawnia że on... jest, ale sposób jego przemieszczania się jest wybitny po prostu..... Widać w tym rękę agentury szatana. Faktem jest że oni wiedzą, że ludzie nie myślą i to jest woda na młyn dla nich. Po prostu tam gdzie go aktywują tam występuje, ale ma on średnio słaby zasięg skoro nie wyszedł dalej jak poza 11 milionową aglomerację z Hubei które liczy ponad 60 milionów ludzi i nie skoczył na..sąsiednie aglomeracje czyt. województwa w języku polskim. Wierzyć się nie chce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. takaprawda
    https://www.pch24.pl/papiez-franciszek-zaapelowal-do-naukowcow-o-szybkie-wynalezienie-szczepionki-na-covid-19,75785,i.html

    OdpowiedzUsuń
  40. takaprawda
    https://gloria.tv/post/fjBZGkx3AN1x1ddzEWgqBGrxH
    Zaplanowane ludobójstwo.

    OdpowiedzUsuń
  41. (Gina) Mamę ziemską Panie Cyprianie docenia się wtedy gdy Jej zabraknie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.