UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 14 lutego 2018

13,14 II 2018

Wtorek, 13 luty

Zapisz dziecko

Środki są już takie jak w styczniu. Prawdziwie godne. Przypominam jednak swoje słowa z poniedziałku.
  • Panie Jezu jednak większość dzisiejszych środków to emerytura mojej mamy, która wpłynęła.
  • :)

////////////////////////////////////////////////////////////////

Środa Popielcowa, 14 luty

Około 13.30

- Panie Jezu, ja Cię proszę aby ta kwota wystarczyła, która do teraz wpłynęła. Czytelników tych Orędzi nie jest przecież aż tak wielu...
  • Nie, dziecko. Com powiedział wypełnić się musi.
    Tak jak powiedziałem dwunastego lutego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.