UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 2 lutego 2018

31 I, 1 II 2018 - całość. Niedziela Miłosierdzia/ Przypomnienie - przekaz z 1 luty 2017

Środa, 31 stycznia
Po 24- tej

Zapisz dziecko

Czego pragniesz?..

.................................................................................


Czwartek,1 luty

Około 10:00

Zapisz dziecko

Tak, jak Ci powiedziałem.,
Czas jest bliski cofnięcia mego daru gdy nie będziesz walczyć lub mało walczyć.

Teraz zaś zwrócę się do moich dzieci z przypomnieniem.
Zaczął się nowy miesiąc.
Przypominam wam dzieci co powiedziałem iż chciałbym abyście utrzymywali mego syna do maja i jakie są tego przyczyny.
Ufam, że i w tym miesiącu postąpicie podobnie jak w poprzednim.
Z Bogiem moje dzieci.
opublikuj synu

Około 21.00

I cóż dziecko będzie?
-Ty wiesz Panie.
  • Nie chcesz walczyć?
  • Ty wiesz Panie.
  • Bądź moim dzieckiem.
    Czyż po to Ci daję moje Łaski aby uległy zmarnowaniu?
    Muszę Cię, dziecko, wypróbować dlatego pozwalam Ci na to czego nie chcę. Ale pozwalam. Jeśli jednak będziesz czynił to czego nie chcę, choć Ci pozwalam, odbiorę Ci Mój dar. Nie odbiorę swojej łaskawości.
    Pamiętaj, czas jest bliski.
  • Tym bardziej, Panie, nie powinienem, bo czuję, że czas jest bliski.
  • Tym bardziej synu.
    Lecz szatan wysila swój atak. Musisz to rozumieć.
    Jak mówiłem jest z każdym dniem silniejszy. Na świecie.
    On wie co się stanie niedługo.
    Chce więc zepsuć co się da i pogrążyć tyle dusz ile się da.
  • Niedziela Miłosierdzia, Panie?
  • Niedziela Miłosierdzia mój synu.
  • Jak mogę?..
  • Bo Ci pozwalam, ale wiesz, że nie chcę i nie wybierasz miłości. Musisz wybrać i mnie przepraszać.
    Teraz on zrobi wszystko – pamiętaj.
    Zasługa jest przed Sądem na próbę.
    Pójdź jutro do poprawki – spowiedzi. Nie muszę Ci tego mówić, ale jest to też i dla innych. Niektórzy patrzą na Twoje potknięcia i upadki i widzą siebie.
    Pokrzep się mną jutro, dziecko. Najlepiej rano. Nie czekaj bo diabeł czuwa.

Kochasz mnie, moje dziecko?
    • Tak Panie.
    • Kochasz, ale... słabo. Gdybyś tak kochał kobietę nie byłaby szczęśliwa.
      Z Bogiem moje dziecko
      Błogosławię Ci na Twe poszukiwanie mieszkania.
      Nie irytuj się tym.
      O wyjaśnienie statusu domu gdzie wedle rodzinnych informacji mieszkał w Rzeszowie Twój pradziadek i dziadek zapytaj. Adres: Aleja Kasztanowa 6.
      Z Bogiem moje dziecko

      Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

      //////////////////////////////////////////

      Przekaz z 1 luty 2017


      1 luty 2017
      Kolejny przekaz z niepublikowanych wcześniej (2 styczeń -14 luty).
      • Chcesz pisać moje dziecko?
      • Tak, ale nie uważam, że jestem jeszcze godny po tym co uczyniłem. Nigdy nie jestem godny i wiem, że człowiek nie jest w ogóle godny, ale jeszcze nie jestem godny.
      • Mówiłem, dziecko, że czasu jest mało.
      • Twoja chwała, Panie, musi być, jak to powiedzieć, oddana, naprawiona.
      • Pisz dziecko poprawnie jeśli układasz swoje myśli.
        Chwała mnie musi być oddana, to prawda. Chodzi Ci o wyrównanie krzywdy Mnie, na tym minimalnym choć poziomie jaki może dać człowiek, w tym teraz konkretnie ty.
        Jak przyszła ci przed chwilą myśl. Duch Święty jest w Tobie, bo On wieje kędy chce. Ale tym się nie pocieszaj i niech Ci to nigdy nie wystarcza. Zatem dzięki Duchowi masz tę myśl, a jest ona słuszna. Twoje przepraszanie nie wystarcza, ale przepraszali mnie inni. Przede wszystkim dusze zbawione i Aniołowie, ale nie tylko.
        O Ciebie szczególnie walczą: z miłości, litości i aby Właśnie Moja Chwała się okazała. Bo jeśli daję Łaskę to nie po to by ją odbierać.
        Chcę abyś złożył kolejny ślub czystości. Chcę aby był on (tym razem) na 3 miesiące. Tym właśnie wyrządzisz mi cześć i oddasz chwałę.
        Będzie to też wynagrodzenie za ostatnie.
        Nie może, dziecko, być inaczej jak, że odmawiasz codziennie cały różaniec.
        Wiesz doskonale, że nie masz aż tylu obowiązków, aby nie odmówić całego. Nawet przy ośmiu godzinach pracy i niezbędnych obowiązkach w domu nie może być inaczej jak, że go odmówisz.
        Możesz to zrobić wtedy w czasie drogi do pracy i z powrotem, a jeśli nie to cały w domu.
                Chcę jeszcze do Ciebie dużo mówić moje dziecko
                wiem jednak, że masz obowiązki.
               Wiemy też, że jak nie jesteśmy sami, zwłaszcza teraz
               trudno jest aby nam nie przeszkadzano.
            -  Panie, a może nie jestem gotowy a to zły duch się
               podszył.
            -  Czujesz, dziecko, że tak nie jest. Dobrze, że   jesteś          ostrożny. Walczyłeś moje dziecko. Przyznawałeś się do winy. Walczyłeś z uporem serca. Ja jestem dobry. Szczególnie w Czasach Ostatnich to się objawia dla chwały Mojej i ratunku dusz ludzkich.
      Nie chcę abyś upadł. Jednakże daję i wymagam. Moje przebaczenie jest niejako na kredyt, jakbyście powiedzieli. Jego warunkiem jest podjęcie i dotrzymanie 3- miesięcznego ślubu. Pamiętaj mój młody jeszcze gdy idzie o wigor seksualny mężczyzno. Nawet gdyby młoda laty, atrakcyjna, inteligentna kobieta stanęła przed Tobą nie możesz jej ulec. Tylko sakrament pozostaje memu uczniowi, memu słudze.
      - Panie Jezu, tak jak wczoraj powiedziałem (wiesz do kogo) to haniebne!
      - Jak duch upada to wraca stary człowiek. Jeśli takie rzeczy były u Ciebie dawniej, to gdy duch upada powtórzą się. Wiem, że jest Ci przykro i sam bardzo to źle znosisz potem gdy tak, sprowokowany, powiesz.
      Zostawmy to synu. Trzeba przepraszać Boga za to i wynagradzać także za to, ale nie jest to grzech, który rwie naszą relację. Ty go nie chcesz i sprawia Ci dużą przykrość. Sam wiesz i wiedzą inni, że zranienia w rodzinie są najbardziej dotkliwe
      I ja tego doświadczyłem od krewnych.
      I ja, moje dziecko, potrzebowałem wsparcia duchowego od nich. A sam wiesz jak to wyglądało choćby z Pisma Świętego.
            (musiałem przerwać)

9 komentarzy:

  1. Co to za orędzia? Są potwierdzone?

    OdpowiedzUsuń
  2. O pasterzach nie z ducha Chrystusowego - Abp Jan Paweł Lenga
    https://www.youtube.com/watch?v=XjkGINNxGx8

    OdpowiedzUsuń
  3. +JMJ
    Jeśli chodzi o ocenę ludzi Kościoła to mają dwie (bardzo pozytywne) oceny niezależnych od siebie księży z tytułami doktorów teologii. Tylu było poproszonych o ocenę.Są to oceny prywatne. Jeśli chodzi o ocenę komisji kościelnej skutkującej imprimatur to takowej nie ma. Nie sądzę też by był na to czas. Orędzia zaś są dopiero od ponad roku a publikowane cyklicznie dopiero od wiosny 2017.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedziela Miłosierdzia? Czyżby chodziło o Prześwietlenie Sumień?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bóg zapłać za odpowiedź.
    Z Panem Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=rDNtUAWrB-E

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz zaś zwrócę się do moich dzieci z przypomnieniem.
    Zaczął się nowy miesiąc.
    Przypominam wam dzieci co powiedziałem iż chciałbym abyście utrzymywali mego syna do maja i jakie są tego przyczyny.
    Ufam, że i w tym miesiącu postąpicie podobnie jak w poprzednim.
    Z Bogiem moje dzieci.

    Prosze napisać jak można pomóc. W tych czasach szczególnych chciałbym pomóc na ile jest to mozliwe więc proszę sie nie wstydzić i pisać otwarcie o pomocy do maja.

    OdpowiedzUsuń
  8. +JMJ
    W każdej sprawie można do mnie napisać na adres mailowy:
    Jest on w zakładce " o mnie" na blogu

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.