UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 23 lutego 2018

20 II 2018/ Kuriozalne zdjęcia niektórych z 96 oraz osób związanych - psucie ducha, podświadome wywoływanie niepokoju

Materiał, którego (raczej z powodu przeszkadzania) nie udało się zamieścić pod przekazem. Zrobiłem to bez problemu na stronie na której jest teraz zamieszczony. Aktywny link do niego jest pod przekazem.
C.P.
//////////////////////////////////////

Wtorek, 20 luty

12.01

Tak dziecko ( przerwałem ci odmawianie Anioł Pański by Ci o tym powiedzieć) zagniewałem się na Ciebie gdy przepisując o tym, że w miłości do Mnie nie może być wyjątków wyobraziłeś sobie młodych ludzi i na pytanie Jej czy On kocha on odpowiada, że tak i to bardzo i jeszcze jak w stylu z kabaretu a potem by „udowodnić” daje jej 2 złote by poszła kupić lód do supermarketu, a jak mówi, że może nie starczyć to niech kupi z wody nie mleczny. Potem ma się okazać, że zostały wykupione i nie będzie miała tego loda.
Tak to Twoje zabawy wyobraźni jednakże lepiej by tego nie było bo zbyt już wrosłeś, ale tym razem, choć nie tylko tym jest to aluzja do Twego Jezusa.
Jak zatem mój synu myślisz?
- Daj mi Panie ekspiację.
- A sam nie możesz? Dziecko...
- Mogę Panie
- Zatem wyznacz sobie ekspiację a ja Ci powiem czy ją przyjmuję i czy pocieszy Mnie.
- Codziennie przez godzinę, przez 30 dni będę Panie adorował Twoją Krew.
- Ale musi to być kosztem czegoś.
- Kosztem przeglądania codziennych wiadomości w internecie, bądź odpoczynku przy materiałach, które idą przez Internet.
- Dobrze synu gdy tak uczynisz nie tylko wynagrodzisz, ale będziesz miał dodatkowa zasługę.
Amen.

18.54
Dziecko
Jeśli odebrałbym Ci teraz te przekazy bo uważasz, że zbyt dużo jest tego co złe w Tobie spełniając Twoją prośbę teraz, to zranisz Mnie bardziej niż tymi złymi rzeczami, gdybym spełnił Twoją prośbę. Lecz tym zranisz mnie bardziej niż czym innym, bardziej niż gdybyś na ulicy rzucił się na Bogu ducha winnego człowieka i go pobił do nieprzytomności. Zważ zatem o co poprosiłbyś.
Amen
moje dziecko

///////////////////////////////////////////////////

Oto zestaw kuriozalnych zdjęć, które wedle Pana Jezusa są:
W rzeczywistości jednak, jak powiedziałem chodzi o psucie ducha, o podświadome wywoływanie niepokoju, zamętu."
(więcej o tym tutaj)
http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/01/30-i-2018-miosc-do-mnie-nie-moze-byc.html

Ciąg dalszy ze względu na to, jak jest wspomniane, iż nie udało się umieścić pod Orędziem; tutaj:

( Jak nie blog to z kolei problemy z zanikającym internetem. Bardzo, z jakiegoś powodu, który nam trudno zrozumieć, nie chcą by takie rzeczy pokazywać)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.