UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 24 lutego 2018

22 II, 23 II 2018

Czwartek, 22 luty

Zapisz dziecko
- Nie jedź jednakże dzisiaj.
- Chwała Tobie Chryste.

12.49

Zapisz dziecko

To, że masz niedobre myśli nie znaczy, że masz przeznaczyć otrzymane środki na cele społeczne czy religijne aby niejako się ukarać:). Zrobisz to w części, ale rozsądnie. Są one przeznaczone przede wszystkim na Twą egzystencję i potrzebne związane rzeczy jak zdrowie, odpoczynek i inne.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Chwała Tobie Chryste.

13.02
Atak szatana na Twoją duszę teraz jest silny. Zgniewało go szczególnie to obfitsze wsparcie niż przedtem i że możesz przeznaczyć na dodatkowe rzeczy. Dlatego zaatakował mocniej.
Zatem niech nikogo nie dziwi Twój upadek po tym zamiast wzmożona miłość i wzmożona chęć pracy dla Mnie i dla dusz.
Amen.


20.09
Zapisz dziecko
Odpoczywaj dobrze. Dzisiaj miałeś pracowity dzień. Od 9-tej do teraz. Prawie bez przerw.
Szkoda dziecko, że modlitwa Cię jeszcze nie pokrzepia i nie dodaje sił i lepiej Ci się pracuje nie przerywając modlitwą. Lecz ten materiał to rzecz dodatkowa. Główne Twoje zadanie to przekazy, modlitwa i adoracja. Służenie mi polega też na tym, że nie robi się tego co się woli choćby w służbie mi. Było i o tym w drugiej części przekazu z dwunastego lutego.
Pamiętaj mój Krzysiu.
- Tak, Panie Jezu.

23, luty piątek

11.40

Nie martw się swoją chorobą i tym, że przez nią pewnych rzeczy nie możesz wypełnić.
Ofiaruj to mi.

////////////////////////////////////////////////////


Ze względu na to iż nie wszyscy czytają wszystkie przekazy damy jeszcze i tutaj (a może i oprócz tego kilka kolejnych razy). C. P.

Oto zestaw kuriozalnych zdjęć dotyczących niektórych z 96 i osób związanych, które wedle Pana Jezusa są:
W rzeczywistości jednak, jak powiedziałem chodzi o psucie ducha, o podświadome wywoływanie niepokoju, zamętu."
(więcej o tym tutaj)
http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/01/30-i-2018-miosc-do-mnie-nie-moze-byc.html
Ciąg dalszy ze względu na to, jak jest wspomniane, iż nie udało się umieścić pod Orędziem; tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.