UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 6 lutego 2018

5 II 2018



(niedziela, 4 luty, nie było przekazu)


Poniedziałek, 5 luty

Zapisz dziecko

Powinieneś się przeprowadzić teraz, w lutym. Jeśli nie dziesiątego tego to piętnastego jak pomyślałeś.
Myślisz o właścicielu. Nie masz umowy, dziecko. A ten szum jest uciążliwy dla Ciebie. Gorzej się przez to czujesz. Wyrównasz mu dziecko do dwudziestego aby nie był stratny. Czyli będzie tak jak chciał, jak mówił o tym aby było to przynajmniej 10 dni.
      • Dobrze, Panie Jezu.

<później>
Zapisz dziecko

Trzeba się jednak przenieść. Nie jest to tak bardzo uciążliwe. Miejsce Ci odpowiada. Nie ma samych plusów? Trudno. Nie zastanawiaj się nad możliwymi niedogodnościami: komary, upał w lecie. Odpowiada Ci mieszkanie blisko rzeki zwłaszcza w wiosennoletnim okresie.
Trudno też, że będziesz musiał ponieść pewne wydatki, w związku z tym mieszkaniem bo nie jest w pełni wyposażone.
Cena jest do negocjacji, więc postaraj się trochę dziecko:)
Z Bogiem moje dziecko.

Znów się martwisz o finanse.
W związku z tym są dodatkowe wydatki.
Jest jeszcze niezakupiona przez Ciebie drukarka i wydatki związane ze zdrowiem Twoim i Twojej mamy. Nie kupiłeś też dobrych butów na zimę dlatego, że po prostu takich nie mogłeś znaleźć, choć chciałem abyś się ograniczał w małym stopniu gdy idzie o cenę tych butów.
Z Bogiem moje dziecko

2 komentarze:

  1. Takie coś dał kiedyś ktoś:) pod wpisem o Walentynowicz;

    Z akt IPN. Akta śledcze nr 755/49, sygn. IPN Bu 0441/1 (sygn. arch. MSW 15587/III) t. 1; mkf sygn. IPN Bu 012766/592 (sygn. arch. 1259/3); dziennik archiwalny działu II MSW"Grudzień, 1981. Przeprowadziłem rozmowę z Balbiną. Spotkanie miało miejsce w kawiarni. Jeszcze żaden TW nie wywarł na mnie tak złego wrażenia. Nie chodzi o wygląd zewnętrzny (Balbina to krótkonogi, szpetny gnom), lecz o jego zachowanie i charakter. Cały czas mlaskał i oblizywał wargi. Zapewniał, że brzydzi się Solidarnością i trafił do niej przez pomyłkę. Błagał, aby go nie aresztować. Zaczął płakać. Chwalił się komunistycznym rodowodem; ojcem aparatczykiem i wujkami komunistami. Nie zdążyłem zapytać, a już zeznawał przeciwko bratu i radził, aby posadzić L. za kratki! Niewiarygodne. Jaką szują musi być ktoś, kto zasłania się bratem bliźniakiem? Pod koniec rozmowy poprosił, abym zapłacił za wypitą kawę, bo jego pieniądze trzyma mama. Wnioskuje się - zostawić Balbinę na wolności. Jego praca dla Solidarności przysłuży się bardzo komunistycznej władzy."

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest ciało Anny Walentynowicz.
    (Gdy to kiedyś przesłałem koledze określiłem jako wyższa matematyka).
    http://www.youtube.com/watch?v=KsqnhO1_Nfg&feature=youtube_gdata_player

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.