UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 23 lutego 2018

19 II 2018 To krew moja za Ciebie wylana. Pamiętaj o tym.

Poniedziałek, 19 luty

00:35

Zapisz dziecko

To Krew Moja za Ciebie wylana.
Pamiętaj o tym. Wznów w sobie nabożeństwo do do Mojej Przenajświętszej Krwi a tym mi wynagrodzisz.
Amen,
moje dziecko
- Chwała Tobie Chryste.
- Dziękuję Panie Jezu.

8.40

Zapisz dziecko
Nie niepokój się.
Nasza relacja jest jak wcześniej. Lecz wczoraj wykorzystałeś właśnie ostatnią szansę w tym na co Ci pozwalałem i czego nie chciałem.
Teraz musisz się pilnować.
Ufaj jednak i zachowaj pokój ducha.
Amen, moje dziecko.

15.43

Zapisz dziecko

Rozważasz swoje postępowanie względem Mnie i uważasz, że nie jesteś moim przyjacielem ( ze swojej winy).
Usłyszałeś, odczułeś w duchu: prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Ty nie uciekłbyś ode Mnie i towarzyszyłbyś mi na Golgocie. Nie byłbyś pełen miłości jak Jan, ale towarzyszyłbyś uważając że wypełniasz swój obowiązek i biorąc pod uwagę, że też byłbyś zabity, pojmany lub tylko pobity, że doznałbyś jakiegokolwiek uszczerbku biorąc pod uwagę śmierć.
Wziąłem też takich apostołów (choć potem stali się wielcy) aby ludzie przez wieki wiedzieli jak słaby jest człowiek. I że jeśli ode Mnie ucieknie powodowany tym co ludzkie, gdy wróci do Mnie i będzie trwał ze Mną to potem będzie większy niż był.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu.
Nie zasłużyłem na słowa pokrzepienia,
że tak bym postąpił.
- Miłość dziecko nie patrzy czy ktoś zasłużył...

Około 22.00

Zapisz dziecko

Nadal trudno Ci się wyrobić z czasem. Tak to jest moje dziecko. Masz udogodnienia jednak wiele rzeczy musisz robić sam i brakuje Ci czasu. Teraz diabeł skasował Ci blisko godzinę z przepisywania przekazu. Przed Tobą gimnastyka, modlitwy, Pismo Święte. Jesteś już zmęczony i chciałbyś odpocząć oglądając lub czytając „coś lekkiego” jak mówicie. Czy jednak na pewno w ten sposób odpoczniesz? Nie jest tak jak kiedyś:).

Około 23.00

Nie martw się dziecko tym, że mogłeś okazać mi więcej miłości i że ja będę dla Ciebie mniej hojny także gdy idzie o Twoją egzystencję.
Przecież zatrzymałem Ci karierę filmową więc choć w części chcę Ci to wynagrodzić w tym życiu.
Amen
moje dziecko.

Wiem, że jesteś hojny i w sprawach dla Mnie i z tych środków gdy będzie trzeba przeznaczysz na program do robienia filmów bądź opłacisz inne, potrzebne związane z tym rzeczy.
Książka dziecko (książka wydana przez wydawnictwo) kto wie...:).
Nie chcę jednak abyś z tych pieniędzy, które otrzymałeś przeznaczał na to środki.
Gdyby było to możliwe to później choć czasu jest coraz mniej. Najpierw jednak musisz ją mieć gotową.
- Chwała tobie Chryste.

/////////////////////////////

Znów nie udało się zamieścić wspomnianego wczoraj materiału  zawierającego 10 bardziej kuriozalnych zdjęć kilku osób z 96- lub związanych i komentarzy do nich ( osobno tekst, osobno wklejane zdjęcia).
Może uda się to zrobić w innym miejscu. Jednakże powiedziałem, że moje blogi są zamknięte. Trzeba by założyć nowe miejsce, może coś w rodzaju pokazywarka.pl po to aby dać link i chętni mogli obejrzeć. A może ktoś ma swoje miejsce i mógłby zamieścić?
C.P.

3 komentarze:

  1. Jeśli zechcesz mogę je umieścić na Facebooku. Mam sporą oglądalność. jm

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednakże będą mogli oglądać tylko czytelnicy którzy mają tam konto zdaje się, teraz sobie przypomniałem. Nawet ja nie, chyba że dostane print screen, ale niech tam będzie. oprócz tego musi być jeszcze jakieś ogólnodostępne miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.