UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 26 lutego 2018

24 II, 25 II 2018

Sobota, 24 luty

Około 9.00

Mówiłem Ci, dziecko, o „zatrutym pięknie”. Nic się tu nie zmienia bo zmienić nie może.
Zatem musisz uważać.
Cóż dziecko, znów jesteś chory. Nie możesz na mszę, nie możesz mnie przyjąć. Nie możesz oczyścić się w Sakramencie Spowiedzi.
Jednakże niedługo będziesz znów zdrowy...:) (smutny uśmiech Pana Jezusa). Zatem ofiaruj wszystko mi. Ja to obrócę na dobro duchowe. To co możesz robić we wszystkich potrzebnych sprawach ( w tym i pracy) nie wychodząc z domu – rób.
Z tym Cię dziecko na razie zostawiam.
Amen.

- - - -

Tak, to było ode mnie dziecko i jest prawdziwe.
Tyle dla Ciebie czynię.

Około 21.00

Zapisz dziecko
Zawsze ufaj Panu swemu.
- Ale może wkraść się błąd w rozpoznaniu.
- Po owocach, dziecko, poznasz.
I gdy będziesz kierował się miłością.
Amen.
Moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.
Bo wielkie rzeczy czynisz.


..........................................................

Niedziela, 25 luty

00:08

Zapisz dziecko
nic.


Około 9.00

Zapisz dziecko

nic.


11.32
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie.
- Nie lękaj się.
Będziemy rozmawiać.
Wróć do czytania Pisma
- 0, tak Panie.
Chwała Tobie Chryste.

- Panie nie jestem godzien
abyś przyszedł do Mnie
ale powiedz tylko Słowo
a będzie uzdrowiona dusza moja.

13.58
Zapisz dziecko
nic

//////////////////////////////// 


Oto zestaw kuriozalnych zdjęć dotyczących niektórych z 96 i osób związanych, które wedle Pana Jezusa są:
W rzeczywistości jednak, jak powiedziałem chodzi o psucie ducha, o podświadome wywoływanie niepokoju, zamętu."
(więcej o tym tutaj)
http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/01/30-i-2018-miosc-do-mnie-nie-moze-byc.html
Ciąg dalszy ze względu na to, jak jest wspomniane, iż nie udało się umieścić pod Orędziem; tutaj:
/////////////////////////////////////////////////////// 


Przy okazji umieszczenia przekazów pragnę z serca podziękować za wypełnienie życzenia Pana Jezusa dotyczącego Jego nędznego sługi w tym miesiącu. 
Bóg zapłać wszystkim!
Wszystkim a Pan Jezus tylko wie co kto może.
Ponieważ staram się każdemu dać potwierdzenie i podziękować drogą mailową, jak i poprzednio te podziękowanie zamieszczam w znacznej mierze ze względu na osoby których nie mam adresu mailowego, bądź nie mogę doń dopasować osoby. (zwykle nie mam).
Zatem szczególnie serdecznie dziękuję Panu Tomaszowi  za trzykrotne hojne wypełnienie życzenia naszego Pana, Pani Ewie, Pani Barbarze. Dziękuję także czwartej osobie ( tu nie mam imienia a tylko nazwę firmy.)
Bóg zapłać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.