UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 24 lutego 2018

21 II 2018 W miłości do Mnie nie powinno być okresów postoju

21 luty, środa

10.58

Dziecko, mówiłem, że w miłości do Mnie nie powinno być okresów postoju. Cały czas trzeba być w drodze. Jesteś oschły. Zacząłeś pościć lecz nie chcesz ani pościć ani jeść normalnie. Nie chcesz rozrywki nie chcesz też modlitwy. Ogólnie na nic nie masz (dziś ) ochoty. Jesteś apatyczny. Rozumiem to lecz nie pochwalam. Gdyby była w Tobie miłość wyrażająca się w chęci wynagrodzenia ukochanej osobie, którą zraniłeś - czyli Mnie, byłoby inaczej. To znaczy jest w Tobie miłość, ale jest za słaba by przemóc Twój dzisiejszy stan.
Ponieważ wczoraj pojawiły się u Ciebie elementy przeziębienia, dzisiaj przy tym stanie ducha, który rzutuje też na organizm jeśli wyjdziesz z domu, a zwłaszcza będziesz w kościele ( a teraz masz dalej) możesz się bardziej zaziębić.
Najlepiej jednak dziecko nie przeczekać tego stanu a starać się go zwalczyć.
W podróż żadną dziś by szukać samotności nie powinieneś się wybierać bo możesz się przeziębić.
Okażę Ci swą nadzwyczajną Łaskę. Zwolnię cię z postu od godziny dwunastej a potraktuję go tak jakby był cały dzień. Staraj się jednak nie wychodzić z domu bo się zaziębisz.
- O Panie.
Chwała Tobie Chryste.

14.48
Tak dziecko.
Staraj się nie wychodzić z domu to dobrze było potraktować dosłownie. Diabeł wykorzystał sytuację by Cię na chwilę zatrzymała na dworze matka właścicieli, która tu mieszka, a ponieważ byłeś ubrany niekompletnie jak na taką pogodę te pół minuty wystarczyło (dodatkowe) aby znowu odezwały się ramiona.
Dobrze, że mi to ofiarujesz.. Masz mi co dodatkowego ofiarować.
Ciesz się tym dziecko.
Teraz musisz się położyć.
Amen.

Po 16- tej
Jak widzisz dziecko najlepsze było pierwsze miejsce ( miałeś też najbliżej do kościoła). Dlatego też mówiłem na początku abyś się przez rok nie przenosił.
Słuchałeś mnie i miałeś zamiar usłuchać, lecz pozwoliłem Ci pisać do właściciela tak jak chciałeś i wypowiedział wam. Potem pozwoliłem Ci w tej sytuacji zaproponować skrócenie umowy. On na to przystał i nie miałeś innego wyjścia by nie „stracić twarzy”, wyprowadzić się.
Tam gdzie trafiłeś było z powodu tego iż nie miałeś wtedy na zapłacenie większej kaucji a właściciel żądał mniejszej zaliczki. Potem, ze względu przede wszystkim na szum sam kazałem Ci się wyprowadzić. Znalazłeś mieszkanie gdzie prawdopodobnie mieszkalibyście dłużej lecz właścicielka chciała specjalnego rodzaju umowy. Miałbyś jechać do domu po akt notarialny. Chciałem abyś skorzystał z tej oferty lecz ponieważ byłeś tym zirytowany nie nalegałem bo jak mówiliśmy nie powstrzymałbyś się od robienia w związku z tym uwag właścicielce i zawoalowanych choćby pretensji i skończyłoby się to niepodpisaniem umowy lub jej wypowiedzeniem i Twoja jazda do domu byłaby daremna.
Teraz zaś wybudziłeś się bo było duszno, choć rano gruntownie wietrzyłeś pokój. I jest ci niedobrze od tego, jesteś niedotleniony. Musisz też przemeblować pokój i łóżko dać tam gdzie jest najwięcej powietrza czyli nie przy spadzie dachu, choć tam jest najfunkcjonalniej.
Trudno też będzie wam już tutaj wytrzymać w maju, zwłaszcza podczas upalnych dni.
Lecz na razie atrakcyjność mieszkania łagodzi te mankamenty.
Musicie więc jako pewnik planować wyprowadzenie się z początkiem czerwca. Oczywiście musisz się też dostosować z czasem do daty oferty. Sam wiesz, że w czerwcu jest więcej wolnych mieszkań bo zwalniają je studenci.
  • Powiedz swojej mamie niech się opamięta.
  • Dobrze Panie.
  • Idź zjedz.

(pauza)

Kontynuujmy dziecko.
Zatem tak uczynisz. Jednak gdy będzie dobra oferta weź pod uwagę wyprowadzenie się z końcem kwietnia.

  • Chwała Tobie Chryste.
    Tak, Panie.

Dziękuję Panie Jezu.
- Wrócimy jeszcze dziecko.
    • Chwała Tobie Chryste.
18.02
Masz rację dziecko. Twoja mama nie powinna akceptować tego iż nie ma swobodnego dostępu do swojej emerytury. Przez dwa tygodnie nie odebrała wniosku, a teraz oto widząc, że masz mniejsze środki akceptuje fakt iż w marcu może nie odebrać emerytury i będzie leżeć na koncie a może i w kwietniu. Tak nie może być, zwłaszcza, że jest jeszcze jej rehabilitacja i inne koszty związane ze sprawami lekarskimi. Dotychczasowe sfinansował jej brat lecz teraz nie i idzie to z Twoich pieniędzy. Niech zatem emerytura Twojej mamy przychodzi w porę aby mogła ją odebrać w marcu..
Niech dopilnuje ponownego wysłania wniosku o kartę lub niech wyślą go przez Internet.
Amen
moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.
 
21:13

Spędź resztę wieczoru jak chcesz.
Zwalniam Cię również od dzisiejszej Adoracji.

Około 22-giej

Ujawnia się dziecko choroba Twego ducha. Trzeba ja było obnażyć.
Zawsze uwielbiaj Boga swego.
Teraz zaś bądź w pokoju.

Otrzymał Krrzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

////////////////////////////////////////////// 

Ponawiam informację o materiale spod poprzedniego przekazu, materiale który opracowałem z wolą i akceptacją Pana Jezusa by go umieścić pod Orędziem. C. P.

Oto zestaw kuriozalnych zdjęć, które wedle Pana Jezusa są:
W rzeczywistości jednak, jak powiedziałem chodzi o psucie ducha, o podświadome wywoływanie niepokoju, zamętu."
(więcej o tym tutaj)
http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/01/30-i-2018-miosc-do-mnie-nie-moze-byc.html
Ciąg dalszy ze względu na to, jak jest wspomniane, iż nie udało się umieścić pod Orędziem; tutaj:

Dodam może jeszcze iż materiał został wprawdzie opracowany dwa, trzy dni temu, w zdjęciach do niego pogrzebałem ponad tydzień temu, ale to wszystko są obserwacje i spostrzeżenia, "zobaczenia" głównie z 2013 roku z nasileniem na kompletnie na to prawie przeznaczony czerwiec  głównie pod kątem Janeczka i stewardes co zaowocowało gniewnym charkotem demona słyszanym przeze mnie podczas tych obserwacji i już ich finału w domu, w moim pokoju.

7 komentarzy:

  1. I jedna ręka na dwoje J.Kaczyńskiej.I jedna dziórka w nosie na dwoje.Głupota szatańska SB nie ma granic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale bez masońskich chęci tego by raczej nie było.
      Dobrze to pokazuje w przypadku amerykańskim linkowany przeze mnie film ; mistyczny september.
      Jest to wtłaczanie złej energii.

      Pytanie jest jednak o zgodę rodzin. Zdjęcie stewardessy pochodzi z książki. O ile inaczej jeszcze możemy potraktować zdjęcie z internetu to co możemy powiedzieć o zmanipulowanych zdjęciach dostarczanych przez rodziny?..

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak widzimy na zdjęciu stewardessa ma (przykryty nieco bluzką) wisior przedstawiający słońca. Co znaczy dla masonerii łatwo sprawdzić. Niedługo po 10 kwietnia owych wisiorów przedstawiających słońce był mały zalew gdy idzie o rodziny zdaje się głównie stewardes. Oto jakaś ciotka prawdziwa czy rzekoma pyszni się w czołowej gazecie plotkarskiej takowym wisiorem tylko ze 3 razy większym "na cąłą klatę..":) itp.
      to wszystko jest materiał na osobną książkę, ale takowa nie powstała i pewnie nie powstanie, a ja nie mam zresztą pozwolenia na pisanie jej. A są inne priorytetowe rzeczy Boże.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, jednak w przypadku zdjęcia z J. Kaczyńską bez ramienia pytanie jest co się dzieje z ludźmi i na czym to polega.
    Sadzę, że niesławny poseł nie zrobiłby przeróbki z wampirkami gdyby ze zdjęciem było wszystko w porządku. Więc zwrócił na nie uwagę ,ale wszyscy widzieli tylko wampirki. A nie tylko brak ramienia tutaj jest choć najistotniejszy.Ów szpon od drugiej ręki podtrzymujący niemowlaka. Podobny możemy znaleźć w niektórych zdjęciach z M. Kaczyńską - musiała to robić ta sama ręka. I trochę odmienny w w kilku innych przypadkach.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.