UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 20 lutego 2018

18 II 2018 Duch Święty zaprowadził Jezusa na pustynię aby był kuszony przez diabła/ Mówiłem, że moc złego wzrasta/ Mając do wyboru „subtelne” uwodzenie każdej duszy a mordując ludzi (..) woli mordować/

Niedziela, 18 luty

Około 15.40

  • Chcesz dziecko pisać?
  • A mogę Panie?
  • Możesz dziecko
  • To chcę Panie.
  • :) Bolesny uśmiech Pana Jezusa.
  • To była ostatnia szansa.
    Moja Łaska zostanie utrzymana, lecz następnej już nie masz gdy idzie o to na co Ci pozwalam, lecz czego nie chcę.
  • Chwała Tobie Chryste.
  • Zacytuj
    Potem Duch Święty zaprowadził Jezusa na pustynię gdzie miał być kuszony przez diabła”.

Duch Święty prowadzi Mnie na pustynię abym był
podległy kuszeniu.
Więc jeśli Mnie, tak samo musi być z moimi uczniami i
naśladowcami.

Mówiłem, że moc złego wzrasta. Tak samo jak
wzrastała przed Golgotą, Moją Męką, tak wzrasta przed
Golgotą Kościoła. Nie ma innej możliwości by modlić
się, by zwalczyć i to na co pozwalam ( w Twoim
przypadku), a czego nie chcę. Wiesz, że to pomaga i
daje skutek. Wiesz to i odczuwasz. Ale cóż, pozwoliłem
Ci dziecko. Gdyby nie, straciłbyś Łaskę przekazów.
Lecz to już przeszłość, którą musisz jednakże opłakać.
Więcej próby w tej sprawie nie masz. Ja Ci nadal będę
pozwalać, lecz jeśli skorzystasz z mego pozwolenia
stracisz tę Łaskę. Nadal będę miał Cię w swoim dużym
staraniu, ale tę Łaskę stracisz bezpowrotnie. Dałem Ci
wolność abyś okazał mi miłość, abyś wybierał Mnie.
Kochaj mnie i uwielbiaj – często powtarzam do Ciebie.
Czyż są wyjątki?
Napisałeś wprawdzie wykorzystując przypadkowe
zlanie się dwóch odrębnych sensów, że cosinus rośnie
wyłącznie w poniedziałki gdy byłeś w pierwszej klasie
średniej szkoły, lecz o wiele bardziej niż w matematyce
w miłości do mnie nie może być wyjątków. Nawet
gdybym Ja na taki wyjątek zezwalał i jak się modlicie
I nie wódź nas na pokuszenie”. Jak mówiłem: Bóg
nikogo nie wodzi na pokuszenie. Pozwala jednak to
czynić. A nawet jak czytacie: 'Duch Święty zaprowadził
Jezusa na pustynię gdzie miał być kuszony przez
diabła”.
Sens grzechu, w tym zwłaszcza grzechu pierworodnego
i jego skutków zrozumiecie dopiero będąc ze Mną w
Raju, ale przecież nie w takim stopniu i sensie jak Boski
Umysł.

Pochylmy się teraz nad pozorną słodyczą grzechu
(zwłaszcza nieczystego). Jak czytasz u Valtorty
pokazałem jej Lucyfera i tylko w części. I tylko w taki
sposób w jaki ludzki umysł może przyjąć w wizji. Jak
zauważyła był to wielki potwór i bardzo ohydny. Nie
chciała więcej nigdy tego oglądać.
Natomiast on się nie przedstawia jako potwór
wielki i ohydny. Wie o swojej ohydzie i nad ludzkie
rozumienie przerażającej szpetocie. Lecz przedstawia
się tak aby dla ludzkiego pojęcia, ludzkiego umysłu,
odbioru rzeczywistości przez człowieka wydawać się
inny.
Jak wiecie jest ojcem kłamstwa. Zależy zatem [ jemu]
aby kłamać o sobie. Zależy mu też aby kłamać o
grzechu. Jak zwiódł pierwszych ludzi tak zwodzi i was.
Wpaja wam pozorną słodycz grzechu a przynajmniej
niektórych rodzajów grzechu. Nie robi jednak tego na
siłę bo nie może robić.
Jest też mordercą. Chętnie by was wymordował
wszystkich. Mając do wyboru „subtelne” uwodzenie
każdej duszy a mordując ludzi, choćby nawet wielu z
mordowanych miało szansę na Niebo od razu po śmierci
, inni przynajmniej uniknięcie piekła, woli mordować co
pokazał szczególnie w czasie drugiej wojny. Lubi
upadlać ludzi dlatego, że są moimi dziećmi. Nie mogąc
wywrzeć zemsty na Mnie wywiera ją na potomstwie
Niewiasty. Wszyscy zaś są dziećmi Matki Boga – Nowej
Ewy jak ja jestem Nowym Adamem. Szczególnie jednak
dzieci Mojej Matki to Ci, którzy piją Moją Krew i jedzą
Moje Ciało i oddają się Mnie i Jej w szczególny sposób.
Ty się oddałeś i w szczególny sposób należysz do
pokolenia Niewiasty.

Dziwisz się dziecko dlaczego Ci pozwalałem od końca
września do teraz na co nie było pozwolenia wcześniej.
Zaś korzystanie z Mego pozwolenia może grozić
odebraniem Ci Łaski.
Nie w taki jednak sposób jak złamanie przysięgi i ślubów
Jednakże od Ciebie się więcej wymaga a dając Ci
wolność od grzechu w tej sprawie chciałem abyś był
prawdziwie wolny. Wolność to znaczy zawsze wybierać
Mnie.
Porównajmy to do pożycia męża z żoną. Oto mąż chce
czegoś co dla żony w pożyciu jest przykre. Żona nie
chce tego lecz zgadza się. Mąż powinien jednak
zrezygnować z tego w imię miłości do żony.
- Panie Jezu człowiek nie jest wolny id grzechu na tej
ziemi.
  • Słuszna uwaga mój synu, nie jest. Wolny byłem ja a
    spośród ludzi Moja Matka. Tylko ona jedna będąc
    (tylko) człowiekiem. Nie było przed nią, nie będzie po niej.
    Lecz Bóg może wszystko.
    Czy policzyłem Dawidowi za grzech gdy na łożu śmierci
    kazał po swojej śmierci zabić kogoś z ludu Izraela, któremu obiecał ochronę za swego życia? Nie policzyłem. Nie policzyłem też Salomonowi, że wypełnił prośbę ojca i zabił tego człowieka.
    Ślub, który zerwie zakonnik jest wielką winą lecz biskup może z ważnych przyczyn od niego zwolnić. Tak jak zrobił to w przypadku mojej córki (siostra Medarda Zofia Wyskiel) co chciałem żeby wystąpiła z klasztoru i została osobą świecką, a raczej przede wszystkim
    żyjącą w świecie.
    Jeśli zaś może biskup czyż nie tym bardziej mogę ja.
    Lecz nie uczynię niczego co dawałoby dyspensę co jest
    podległe ludzkiemu karaniu na mocy prawa, choćby to było prawo niesprawiedliwe.
    Dopuszczam więc wyjątki, ale czynię to bardzo rzadko, ale nie dla samego pozwolenia, lecz dla innych celów, które mają służyć dobru człowieka i chwale Bożej.
    W Twoim przypadku chciałem uleczyć Twoją ranę. Na
    pewne jednak rzeczy podobne lub związane ci nie pozwalam i gdybyś to uczynił utraciłbyś nie tylko Łaskę przekazów, ale i moją szczególną opiekę.
    Gdybyś przykładowo zgrzeszył z niewiastą współżyjąc z nią choć raz utraciłbyś Łaskę przekazów i moją szczególną opiekę. Gdybyś synu wypił ową kawę prawdziwą, filiżankę, szklankę musiałbyś z tego powodu mocno pokutować i nasza relacja byłaby naruszona. Powie ktoś: cóż filiżanka kawy. A jednak tak chce Bóg. Tak postanowiłem. Pozwoliłem ci wypić lampkę (dobrego:) wina od czasu do czasu. Więc wino tak a kawę nie?. Tak zechciałem. Dotyczy to jednak konkretnie ciebie, Twego przypadku. Przypadek każdego człowieka jest można rzec rozpatrywany cały czas na bieżąco indywidualnie, tak jak będzie indywidualnie i unikalnie każdy przypadek rozpatrywany
    na Sądzie Ostatecznym.
    Gdybyś synu wymienił nawet namiętne pocałunki z niewiastą (czego nie było od czasu przekazów) bardziej bym ci przebaczył niż wypicie „ z premedytacją” tej kawy, czego od Ciebie sobie zażyczyłem, takiej wstrzemięźliwości.
    Nie znaczy to, że w taki sam dokładnie sposób postąpię wobec każdego. Ale zawsze będzie to sprawiedliwe. W innym przypadku mogłoby być odwrotnie. Większą winą byłyby owe namiętne pocałunki niż zadeklarowana a naruszana wstrzemięźliwość od takiego czy innego napoju.
    Jak mówiłem: Bóg nie boi się grzechu i grzech nie może nad nim panować tym samym jakby „dyktować Bogu warunków”. Bóg jednak w swojej pokorze uniża się do grzechu i akceptuje „jego warunki'.
To tyle moje dziecko
i moje dzieci teraz.
- Chwała Tobie Chryste.
Wybacz Panie Jezu.
- Zawsze wybieraj miłość dziecko.
- Tak Panie.
Chwała Tobie Chryste.
- Czy Ty kochasz mnie dziecko?
-
- Kochasz mnie, ale mało, za mało.
Dlaczego tak trudno przeskoczyć Ci na wyższy poziom.
Już czas dziecko.
Amen.
- Chwała Tobie Chryste.

- Jest zmęczenie ducha, jest zmęczenie ciała, są zadry
szczególnie z ostatnich nieco ponad 20 lat, ale
przecież i wcześniejsze od dzieciństwa, lecz gnuśność
jest jeszcze czymś innym.
Musisz uważać aby się u Ciebie nie pojawiła.
Abym nie powiedział do Ciebie: sługo gnuśny.

Cieszę się dziecko, że pisałeś, że byłeś dyspozycyjny,
choć <nieczyt. zapis słowo, w sensie „rosnący w siłę”>
się w siłę szatan wydawałoby się zabierze tę
niedzielę przynajmniej od dłuższego przekazu, jeśli byś
się nawet modlił, czy czytał przede wszystkim Pismo,
oraz rozważał rzeczy święte. Jesteś posłuszny moim
natchnieniom i w tej trudnej sytuacji udało Ci się w tym
pokonać szatana. Lecz pamiętaj: wszystko
zawdzięczasz Mnie a nie sobie. Jest tylko Twoja dobra
wola i Twoja współpraca.
- Chwała Tobie Chryste.
- Musisz, dziecko, zbierać siły we wszystkich sprawach
codziennych w oparciu o Mnie. Szatan chce Cię
wpędzić w marazm. Zgadza się już nawet na te
przekazy na przepisywanie ich i umieszczanie, lecz
chce by moja wola w innych rzeczach nie była
wypełniana i utrudniana. Wiesz jakie rzeczy winieneś
robić. Wszystkiego nie zrobisz, ale trzeba starać się
jak najwięcej.
Nie włożono zbyt wiele na Twoje barki. Twoje barki,
które są teraz chore a nie pamiętasz kiedy Ci się to
zdarzyło.
Ponieważ, choć mieszkanie, jak powiedziałem może
się podobać, to jest duszne, uchyliłeś w nocy
nieznacznie okno (dachowe) i jest stan zapalny Twoich
ramion, choć dziś już mniejszy. Z tego powodu nie
mogłeś iść dzisiaj do kościoła. Wiem, że to dla Ciebie
bardzo bolesne.
Gdybyś mógł iść dzisiaj na Mszę i przyjąć Mnie
uchroniłbyś się od tego co było kolejną próbą.
Zostałeś w ten sposób pozbawiony Mojej Ochrony,
którą byłoby wzmocnienie przez Przyjecie Mego Ciała.
Dlaczego tak z Tobą czynię? Bolejesz nad tym, że
przez choroby przyjmiesz mało Komunii Świętych a tu
kolejny dopust.
Jestem niepojęty w tym co czynię. Lecz gdy mi się
podobasz zawsze masz moje Łaski, a gdy z powodu
choroby nie możesz uczestniczyć we mszy i przyjąć
Mnie i jest ci smutno z tego powodu, bolejesz nad tym,
szczególnie Ci błogosławię.

Bądź zatem wierny i idź.
- Chwała Imieniu Jezus, Miłosierdziu naszego Pana a
także Jego sprawiedliwości, lecz uciekamy się przede
wszystkim do Jego Miłosierdzia jak i  polecamy Miłosierdziu Jego Matki, Matki Miłosierdzia.
- Amen.

19.05
Mama Twoja znów popełnia tę bolesną dla Mnie
przede wszystkim i dla Ciebie – nierzetelność.
Oto mając pretensje do Ciebie iż nie przychodzisz do
stołu do jedzenia rosołu, który przecież szybko nie
wystygnie w garnku, Ty zaś nie lubisz gorących
płynów, robi przy okazji uwagę, że teraz coś robisz a
przedtem zasłaniałeś się czymś innym. Wiedziała zaś,
że otrzymujesz przekaz i że jest długi. Przychodzi do
Ciebie, widzi to, idzie by nie przeszkadzać (choć
chciałaby abyś przerwał...) i uznaje, że to przekaz
ode mnie.
Potem zaś mówi o moich słowach do Ciebie, co ja
zlecam Ci w danym czasie i w danej chwili biorę Cię
do pisania i zostawiasz nawet inne rzeczy, że jest to
coś czym Ty się zasłaniasz..
Niewiasto zastanów się.
I nie nadużywaj mojej cierpliwości.
Pomagam jej w leczeniu, w nieszczęściu, które sama
na siebie sprowadziła, czy chce sprowadzić na siebie
kolejne? Niech się zastanowi nad tym co mówi i nad
tym co myśli.
Niech też wie, że bardziej byłbym skłonny przebaczyć
jej gdyby nie wierzyła w te przekazy niż gdy rano
wierzy, po południu w ramach humorów z
poduszczenia diabła oświadcza Ci, że „nie wie co Ty
tam piszesz” i „ona wątpi” bo Ty nie wychodzisz
naprzeciw jej oczekiwaniom i życzeniom. Gdybyś na
bok odstawił oczekiwanie Boga a jej uczynił zadość
byłoby to w porządku, bo przecież trzeba zachować
zdrowy rozsądek” i umiar..?




29 komentarzy:

  1. Powiem tak.
    Wydarzenia eskalują, siła szatana wzrasta, niemniej wszystkie istotne dla nas zdarzenia, które, bądź z naszej woli, bądź z woli Bożej, nie znajdywały rozwikłania i unaocznienia, zaczynają podlegać ostatecznej weryfikacji.
    Według moich intuicyjnych odczuć czas prześwietlenia sumień już się zaczął zdynamizowywać.
    To co ja zaniedbywałem przez długie miesiące i lata, we względnym bezruchu, do mnie wraca i to ze zdwojoną siłą.
    I nie odczuwam przy tym żadnego buntu, bo i nie mu ku niemu podstaw.
    Własna inercja i zaniechania, w końcu muszą zebrać żniwo.
    Ale powtarzam swoje odczucia.
    Ten rok będzie Bardzo Ciężki. Bardzo.
    Myślę, że najistotniejszym jest, aby nie wykazywać żadnych przejawów arogancji i patologicznego upodmiotowienia z jednej strony, a z drugiej, aby nie dać się zatopić w głębokim i niekoniecznie zasadnym poczuciu winy i przygnębienia.
    No i ta gnuśność, jako pochodna.
    Jesteśmy w czasach największego zapotrzebowania na wyważenie naszych odczuć o życiu i rzeczywistej wartości naszego życia.
    Myślę, że Bóg nas będzie wspierał.
    W sumie, przehersko mówiąc, jego rzeczywiste szeregi wciąż się kruszą.
    Nawet z komentarzy to widać.
    Albo, bezfaktowa nadzieja, albo podejrzliwość.
    Bóg, według mnie, wymaga nie tylko wiary i nadziei, ale i aktywności, w tym i bezpośredniej walki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoleńsk - TAJEMNICZE ZAWIESIA - Big hoax and the MYSTERIOUS SLINGS
    https://www.cda.pl/video/1258430a8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i od wczoraj bawimy się w majsterkowanie, na podwórku, przy skrzydle lewym. Czyli, synteza brzozy i dwóch wybuchów.
      Krakowskim targiem.

      Usuń
    2. ps
      do tej pory, w głębi swej ograniczoności, trącącej durnotą nie przyszło mi do głowy, że brzozę i wybuchy można połączyć. Czyli POPiS pełną parą.
      Ale ciekawe czasy idą.

      Usuń
    3. i jeszcze ps
      ale wobec tego pojawia się wróg wewnętrzny, którym może być już każdy z nas.
      Dopiero teraz miałem chwilę na refleksję i stąd te kompulsywne wpisy.

      Usuń
    4. blogerzy i komentatorzy swego czasu przebąkiwali o brzozie samobieżnej. Może samobieżna a zarazem wybuchowa:)

      Usuń
    5. Mobilność ku Mobilizacji.
      Myślę, że Izrael ma poważne kłopoty i my możemy coś na tym ugrać.
      Ale, póki co, nie ugramy.
      Teraz rozumiem kanapki Pawłowicz, podczas platformowego głosowania o lasach.
      To było, w końcu zastrzeżone dla ich etapu.
      Taka walka o godność w ramach zobowiązań podsmutnawych.
      Nigdy nie wiem, czy taki Jaki, czy Pawłowicz to pożyteczni głupcy, czy realna falanga.

      Usuń
    6. Trudno do końca trafić nie wiedząc kto jest kim. Czy Pan X, Y, Pani X, Y jest masonem, agentem, agentką, związana z masonerią. bo narodowość można jeszcze rozpoznać czy dociec a czasami nie jest ukrywana.
      Co do Jakiego i Pawłowicz mamy tu chyba różnicę narodową. Jaki wygląda jak by przyjechał prosto z Izraela, z tym jeszcze sznytem, fryzurą przedwojennego żydowskiego fryzjerczyka. Ja na niego zwracałem uwagę chcąc nie chcąc jak jeszcze rządziła PO bo był posłem z Opola. Natrafiałem na jego facjatę na plakacie w przejściu dworcowym, kolejowym. Potem podczas wyborów zrobiłem serię zdjęć jego plakatów gdzie wyglądał na jeszcze bardziej świeżego przybysza z Izraela niż w telewizji. ale to tak w ramach ironii. Istotne to było dlaczego taki młokos stał się numerem jeden PiS w Opolu, a i potem okazał się ważny. Kim byli co robili jego rodzice i dziadkowie.
      O Morawieckim wiadomo iż tak jak Kornel ma powiązania z WSI. Zarazem człowiek NWO.
      Myślę, że istotnym kluczem może tu być wojna wewnętrzna między masonerią co można znaleźć u Krajskiego.
      Pan Jezus mówi o "konflikcie polsko izraelskim" iż agentura rosyjska chce polskim kosztem przywołać do porządku Izrael.
      Zawsze też chodzi o robienie fermentu. Wiadomo, że niemieccy żydzi napalali się na mordowanie swoich żydowskich (chazarskich) braci choć byli za a nawet przeciw. w ten sposób doszliśmy do logiki kryptochazara Wałęsy.
      I ten ferment jest ok. Róbmy ferment i co z tego wyniknie.
      Pamiętamy, ze przecież z woli ruskich Izrael był be ( w PRL), potem madrość etapu była taka, że teraz ma być ok, od Mazowieckiego. A teraz widać znowu be.
      Nie wiem, ale skoro rosyjska masoneria chce stolicę państwa światowego w Astanie Satanie a dzielić się póki co chce tylko z USA, to Izrael który chce mieć swoją stolice satanistyczną światową do tego z fałszywym Mesjaszem przeszkadza?
      Ale ona i tak musi powstać bo tak głoszą proroctwa.
      To takie luźne rozważania, raczej min burza mózgu. nigdy nie rościłem sobie prawa do ostatecznych wniosków także w sprawie 10.04.

      Usuń
    7. Cenne uwagi,interesujce bardzo zwalszcza w zestawieniu z tym co mowi czy pisze krajski

      Usuń
    8. Kluczowe jest, czy "AKCJA" z Izraelem jest na poważnie, czy dla tzw. "pucu"?
      Jeśli to drugie, za czym się opowiadam, to "mamy szansę się z naszego brudu oczyścić, nie tylko poprzez roszczenia, ale i pomoc w przyjęciu desantu".
      Przecież mamy ogromne długi. To chociaż moralnie, zacznijmy je spłacać.
      To się niebawem objawi.
      Unifikacja brzozy i wybuchów potwierdza, moim zdaniem, ten smutny wariant.

      Usuń
    9. Zapomniałem dodać jeszcze w kwestii Jakiego chociaż nie ma tu wprost jego udziału.
      Otóż w swoim czasie było to jeszcze przed rządami PiS przeszedłem się po biurach poselskich w Opolu z powodu p. Górzyńskiego byłego przedsiębiorcy prześladowanego i chorującego na nogi zwłaszcza po pobiciu go i zrujnowaniu. Byłem przyjmowany wszędzie raczej grzecznie także w SLD gdzie byli asystentami przeważnie młodzi ludzie, choć wiedziałem że raczej nic z tym nie zrobią, to znaczy, ze szef nie będzie zainteresowany. W biurze jakiego sznyt typowo żydowski grube drzwi z witrażami. Przyjmuje mnie 50 letnia żydówka jak mało można spotkać. gdy się dowiedziała o co chodzi widać było jak bardzo nie chce. Wręcz skrycie buchała nienawiścią aż tym powiało i widać było iż czuje się wręcz obrażona, ze miałaby zająć się pomocą dla Polaka niezależnego przedsiębiorcy zrujnowanego przez satanistyczną czy licho wie jaką mafię do tego potomka polskie szlachty.
      było to bardziej dla niej obraźliwe niż gdybym jej kazał posprzątąć kibel. gdyby wiedziała, że to się Jakiemu nie spodoba, bo przecież mógłby się dowiedzieć to by taka nie była albo by wziął inną.
      kiedyś żydzi zachowywali pozory, teraz jak widać nie, chyba że muszą publicznie.

      Usuń
    10. Ale proszę jeszcze o tej unifikacji podać link bo ja nic o tym nie wiem a wiadomości będę przeglądał mniej lub w ogóle w najbliższym czasie co wyjdzie z następnego przekazu.

      Usuń
    11. Unifikacja, według mnie wiąże się z tym, że według raportu MAK samolot uderzył w "brzozę" lewym skrzydłem. Tymczasem według komunikatów m.in. na WP.PL jakiś osobnik "majstrował przy lewym skrzydle". To pozwala na syntezę wersji PiS i PO. Uderzył, a skrzydło odpadło, bowiem jego spójność z "resztą samolotu" została naruszona. Do ustalenia pozostaje, czy podłożono ładunki (dwa), czy tez skrzydło np. "nadpiłowano".
      O tym piszę w kontekście unifikacji. Materiały są dostępne na pewno na wp.pl, a zapewne i na innych portalach.

      Usuń
    12. No tak, nie czytałem tego co na wp.pl czy innych portalach o majstrowaniu przy lewym skrzydle.

      Usuń
    13. Co do Izraela, teraz mamy wycofanie się.
      ale o co tak naprawdę chodziło i jak to do końca działa.
      Ja te rzeczy śledzę po łebkach, bazuje na tym co wcześniej wiedziałem i na wiedzy z Orędzi szczególnie dotyczącej małego gnoma. Jak się nie siedzi w tym niemal zawodowo to trudno być do końca pewnym.

      Co do Jakiego jeszcze. Pytanie jeszcze. Ciekaw jestem czy on nie pochodzi z tzw mniejszości choć oficjalnie nie ,ale to chciałbym wiedzieć czy jego przodkowie nie urodzili się na opolszczyźnie. Jednakże byłby tu miks jakiś bo nazwisko "Jaki" może mieć prowieniencje. ukraińskie', byłoby wtedy "Jakij". Pewnym być trudno bo choć Polacy takich durnych nazwisk nie mają to żydowskie w Polsce bywają głupie: Żółtko, Budzik 9bodaj arcybiskup lubelski) Takich spolszczeń mamy wiele także u Polaków zmieszanych z Ukraińcami którzy przybyli z Ukrainy na przykład "Zapotocznyj" ( czy może nawet Zapatocznyj" na Zapotoczny.
      Przed wojna 1/3 mniejszości niemieckiej w Polsce to byli kryptożydzi więc tak to się pięknie składa.
      ale Jakij chyba brylował na Majdanie w swoim czasie. mocno.

      Baczność przed tytułami:
      Można się już chyba zastanawiać czym jest inteligencja polska z tytułami od doktora wzwyż już w XX leciu a nawet wcześniej.
      Oto Polska przedchrześcijańska, lechicka jest dla nich tabu ( aby tu w pełni wyrazić swoje zdanie trzeba by też przejrzeć podręczniki zwłaszcza do historii XX-lecia. Chyba bardzo nieliczni je widzieli).
      Ale oto kroniki polskie pokazujące Polskę Lechicką były wydawane tak do powstania listopadowego najczęściej czyli przed tych chyba co pamiętali wolną Polskę, ale także wydawali oni pamiętniki staropolskie, których potem poza Paskiem prawie nie było. Potem to znaczy w drugiej połowie XIX wieku.
      XX lecie miedzywojnene podobnie. kroniki i Polska Lechicka prawie nie istnieją jak i pamiętniki staropolskie za wyjątkami.
      Przez ostatnie 27 lat to samo. Teraz się to zmieniło gdy idzie o Lechię natomiast z tego co wiem większość pamiętników z XVII zachowanych nadal leży rękopisach.

      Usuń
  3. To jest bardzo ciekawe. Chwała Jezusowi Chrystusowi. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio słyszałem, że papież Franciszek "dobiera" się tej części modlitwy "I nie wódź nas na pokuszenie" chcąc to zmienić:
    "Franciszek sugeruje, że wers ten powinien być zastąpiony przez „i nie pozwól, byśmy ulegli pokusie” .
    Ingerencja w modlitwę przekazaną przez Jezusa wydaje się być ogromnie ryzykowna....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie do innych czytelników i także do otrzymujacego przekazy, czy polecać innym ludziom czytanie tych przekazów, czy zostawić ich odkrycie działaniu Ducha Świętego ? Czy Pan Jezus wspominal o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecać jak najbardziej przekazy i linkować Pan Jezus o tym wspominał.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    3. Karolinko ja dostalam linka od znajomych i tak wlasnie zadzialal Duch Święty . Linkowac koniecznie komu tylko mozesz ( byle nie perly przed wieprze) bo tak jak napisala Boguslawa Pan Jezus wyraźnie o tym mowi, zyczy nawet sobie tego, zobowiazuje nas czytelnikow ...

      Usuń
  6. Pozwolę sobie jeszcze zwrócić uwagę co prawda przysłowiowej Ameryki nie odkrywam lecz czasami rzecz najprostsza umyka uwagi, wspieramy otrzymującego przekazy finansowo, Pana Krzysztofa każdy wg możliwości ,uznania jednak nie mniej oprócz życzeń wytrwania na drodze W Panu winniśmy lecz więcej wspierać modlitwą kto mocen i popchany miłością ofiarą.
    Tym bardziej iż jestem głęboko przekonany iż nie otrzymujemy tylko przekazy ,lecz i modlitwy jak przystało na prawdziwego sługę Pana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do tego Jakiego to cenne Pańskie uwagi. Umknęło mi, że on z rejonu Oppeln. Co do Izraela, to jawi mi się, że mają oni poważny problem. Chyba postępuje regres Arabii Saudyjskiej. A to oznacza wzrost wpływów Iranu. I wtedy zbilansowany, względnie stan relacji na Bliskim Wschodzie idzie w rozsypkę. Ruscy grają Polską i się z tym zgodzę. Cały czas są głoszone komunikaty, że pod rządami PiS Polska "rozwala Unię". Zgodzę się, że tak to może przebiegać, bo "mały gnomek", jest z nadania Moskwy, co tłumaczy, że "Oskarek" poprzez to, że osadzon w Brukseli, bezpośrednie wpływy niemieckie ograniczono. Ciężar przesunął się ku Moskwie.
    Kissinger, albo Brzeziński, już nie pamiętam, który z nich powiedział, że w 2020 roku Izraela już nie będzie. I to mi się - powtarzam - składa. Oni czują, że czas dobiega końca, czują też i inni. Akcja MOST, niebawem - według mnie - będzie wznowiona z wektorem z odwróconym zwrotem. Obserwujmy relacje na osi Iran - Arabia Saudyjska, bo według mnie, ta płaszczyzna będzie kierunkować zdarzenia o charakterze globalnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps Yurko napisał całkiem niezły wpis u Dakowskiego "Ludzie nie pomniki chcą prawdy".
      Swoją drogą Yurko, to jakby sygnał, że to ktoś od tzw. "strony ukraińskiej".
      On skupiał się, jak dotychczas, tylko na aspektach zmian w rozmieszczaniu "szczątków na siewiernym".
      A tu bum - Wassermanówna.

      Usuń
    2. I jeszcze jedno. Lem - którym zafascynowany był mój Ojciec, a co do którego miałem głębokie podejrzenia o agenturalność, co potwierdził Philip Kandred Dick - głosił, że upadek struktury władzy w Arabii Saudyjskiej zapoczątkuje efekt domina na Bliskim Wschodzie.
      Dicka czytałem we wczesnej młodości i podobało mi się, że nie ma złudzeń, co do technologizacji życia i myślenia.
      A u Lema było na odwrót, Ion Tichy itp. Twórcza koegzystencja Światów.
      Samo szczęście.
      Zakładam, że Ojciec, po koszmarze wojny, wierzył że jest metoda na zaprzeczenie prawom historii.

      Usuń
    3. ps, na marginesie i wedle niuansów:
      jest pewna Pani, zowie się Izabela Brodacka.
      Mądra Kobieta, niemniej poprzez permanentne odwoływanie się do wartości "samounieważnionych",czyli kadra akademicka i warstwa intelektualna, sama się ogranicza.
      Nie ma sensu pisać do Niej na jej portalu, nic Ktoś, kto tu bywa i ma z nią kontakt, powie Jej, że powinna zmienić punkt odniesienia.
      Akademicka, teoretyczna kadra "nosicieli rozumu", nie ma nic wspólnego z tymi tragażami, a nadzieja że owa kadra wystąpi z racjonalnym przekazem do tzw. :społeczeństwa", jest tożsama z nadzieją, że ZOMO przejmie żłobki, w duchu dobra Dziecka.
      Ona musi to zrozumieć.

      Usuń
    4. ps
      swoją drogą, skąd ten bałwchwalczy lęk u ludzi przed osobnikami z formalną tytulaturą akademicką.
      Tego nigdy nie mogłem pojąć.
      Brak samodzielnej weryfikacji kompetencji materialnego autorytetu i kolana przed autorytetem formalnym.
      Taki mały niuansik.
      Jak nam to zakorzeniono.

      Usuń
    5. Jeśli idzie o Lema.
      Przypomniałem sobie takie zdarzenie. Było to jakieś 10 lat temu na oko
      Jestem w Empiku biorę do ręki książkę : Tysiąc najsłynniejszych pisarzy w historii świata, czy też tysiąc powieści: Mamy Lema. autor anglosaski - tłumaczenie. 5 zdań o Lemie w tych pięciu zdaniach: "Pochodził z zasymilowanej rodziny żydowskiej". W Polsce nigdy z tą wzmianką się nie spotkałem. Niedługo później. Syn Lema wydaje książkę o ojcu. Przeglądam ją wzmianki takiej nie widzę.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.