UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 7 lutego 2018

6 II 2018 - całość. Oczyszczenie w Krwi Pana


Wtorek, 6 luty

18:09

Kwota, którą otrzymałeś nie jest jeszcze wystarczająca.

Opublikujesz dzisiaj, późnym wieczorem.



Około dwudziestej

Opublikuj (już) teraz dziecko.



23:03

Pisz dziecko

Widzisz, staram się dla Ciebie, staram by Ci niczego nie brakowało.
W przyszłości chcę dla Ciebie domu z ogrodem (nowego jak powiedziałem), który podaruje Ci ktoś kogo serce natchnę.
Teraz już bardziej potrafiłbyś przyjąć ten dar niż gdy pierwszy raz o tym wspomniałem.
Potrzeba Ci oczyszczenia, oczyszczenia ducha.
Na te rekolekcje nie mogłeś niestety pójść z powodu choroby. Ale gdy już się przeprowadzisz – szukaj następnych. Także wyjazdowych.
Ręka dolega Ci coraz bardziej. Gdy tylko wyzdrowiejesz weź te zabiegi polem magnetycznym. Wspominałem o tym jeszcze w tamtym roku i jak widzisz stan jej pogorszył się.
Masz dużo wydatków moje dziecko. Utargowałeś czynsz lecz to co musisz wydać w związku z nowym mieszkaniem a co będzie Twoją własnością przekracza tysiąc złotych a może sięgnąć i trzech.
Dobrze byłoby aby Twoja mama obywała się bez telewizora, ale cóż, skoro nie potrafi to niech będzie ten telewizor. Myślisz o używanym. Najlepiej jednak synu kupić nowy.
Chciałbym abyś go kupił tuż przed zamieszkaniem.
Jeśli nie będziesz miał środków jak w tamtym miesiącu będzie to trudne. Musisz zakupić garnki, patelnie, sztućce, talerze, szklanki.
Dobrze byłoby abyś to kupił od razu. Bo też nie masz czasu, dziecko, kupować tego na raty. Jednak, jak na razie, nie stać Cię na to.

  • Z Bogiem moje
    kochane dziecko.
  • Dziękuję, Panie Jezu,
    W Twoich ranach
uzdrowienie moje.
Wielbię Cię Panie Jezu
Dziękuję Ci Panie Jezu
Kocham Cię Panie Jezu
choć bardzo słaba, marna
i skażona moja miłość.
- Oczyść więc ją mój synu,

oczyszczaj w Mojej Krwi.

Innej Drogi nie ma.
- Chwała Tobie Jezu najsłodszy.
- Amen.


3 komentarze:

  1. jeżeli to nie jest jakaś bajka, zapytaj się Pana Jezusa odnośnie mnie - możesz nawet opisać prywatne szczegóły - o co chodzi, jaka będzie odpowiedź odnośnie mojej chorej osoby. Dla mnie b.ważne czy te orędzia są prawdziwe, czy wtłaczane nam są tu jakieś fałszywe proroctwa

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.