UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 21 lutego 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 29 X 2016 Moje Słowo jest po to aby umacniać




(Około 4 nad ranem, sobota) 29 X 2016
  • Małe mam wymagania wobec Ciebie dziecko, ale pewne są niezbędne, abyś wzrastał i abyś jako stworzenie oddawał Mnie powinną chwałę.
Twoje złości i wymagania w stosunku do Mnie ranią mnie.
Pamiętasz doskonale, że szczególny ból zadają Mi dusze wybrane. Prosiłem też byś do nich nie należał.
 
Moje Słowo jest po to aby umacniać. Zatem skoro otrzymałeś taki dar, korzystaj z niego. Tak jak teraz zrobiłeś zacząłeś czytać te przekazy. Czyż potrzeba było na to bezsennej nocy? Dużo czasu poświęcasz na odpoczynek i na materiały z komputera i internetu, godziwe teraz zawsze, czasem niepotrzebne, ale nie złe. Jednak jeśli to są nawet materiały religijne to pierwsze winny być moje słowa do Ciebie. Ustąpić mogą tylko przed słowami Pisma Świętego, ale przecież nie czytasz go wiele.
 
Nawet przekazy Valtorty, choć piękne i ważne, większe przecież niż Mój przekaz do Ciebie, nie mogą zastępować Ci czytania tego co ja daję bezpośrednio Tobie. Jest to dla Ciebie i jest najważniejsze. W ten sposób Cię prowadzę. Po to są Moje nauki byś do nich sięgał, nie tylko je zapisywał.
Jak mnie przeprosić za to? Przepisuj je i czytaj. Wtedy też złości będą rzadziej przychodziły do Ciebie. Potrzeba Ci pokrzepienia, a nie krzepisz się Moimi Słowami, które specjalnie dla Ciebie daję.
  • A moje złości..

  • I pretensje. Wyrzuć je z serca, jak już i dawniej i teraz Ci mówię. Odpuszczę ten grzech gdy go wyznasz na spowiedzi.

  • I mimo tego dajesz mi przekaz?

  • Mimo tego. Każdy człowiek jest grzeszny, nawet święty i mimo tego Ci ostatni mają wielkie Łaski.
Wiem, że jest Ci trudno, jesteś atakowany wewnętrznie, dlatego Ci wybaczam. Wiem też, że przyjmujesz cierpienie i potrafisz bez żadnych złości przyjąć większą udrękę – a złościsz się i masz do Mnie nieuzasadnione żale z powodu rzeczy małych.
Wiele Ci, synu, powiedziałem. Musisz żyć moimi słowami, czytać i przyswajać.
Z tego powodu nie będzie tych przekazów przez trzy dni. Także po to byś miał czas je czytać i przepisywać.
Ja jestem Bogiem wiernym i oczekuję tego samego wobec ciebie.
W tym czasie nie rezygnuj z odmawiania całego różańca. Proś o pokój serca i żyj innymi moimi naukami.
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.