UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 14 lutego 2017

Przekaz Jezusa Chrystusa 22 X 2016 . Czy stworzyli nas kosmici?



(sobota około 21:30) 22 X

  • Moje drogie dziecko. Moja miłość jest większa niż Twoje słabości. Jeśli naprawdę pragniesz mieć Chrystusa, posiądziesz go.
Jak Ci powiedziałem wcześniej {półtora roku temu} drobne upadki Cię od tego nie odwiodą.
Teraz jednak musisz bardziej uważać niż wtedy. Czas przyśpieszył, dla Ciebie i dla świata. Ponadto przyjąłeś w siebie więcej jadu piekielnego pająka.
Po raz kolejny moja dłoń: silna, ludzka i boska zarazem ujęła Twoją. Jesteś jeszcze zatruty. Zatruty trucizną, której sam szukałeś. Tak, nie chciał jej Twój duch, ale Twoje ciało chciało za namową szatana, a Ty nie broniłeś dostępu grzechowi.
Dobrze, że dziś wytrwałeś i wzywałeś mnie nie wprawdzie gorącym sercem, ale wolą, a to też ważne. Dziękuję ci za to. Ta walka jest większa w oczach moich i Twego Anioła Stróża niż Ty sam ją oceniasz. O wiele większa.
 
Bądź pogodny. Kto się Mnie oddał i wzywa Mnie nie może być pochmurny.
Dziwisz się, że moje przekazy nie sprawiają, że jesteś radosny, bardziej radosny na co dzień i z większą łatwością i lekkością znosisz trudności, wykonujesz obowiązki, masz więcej energii i siły fizycznej.
Nie dziecko, to płynie z serca, nie zaś z daru mego słowa adresowanego specjalnie do Ciebie (i do innych).
Ja w Twoim sercu noszony z radością, troskliwie. To jest siła człowieka. Ale przecież jest w Tobie radość, także z Moich słów. A dzisiejsze wybuchy złości, choć przede wszystkim wewnętrzne: Nieprzyjaciel chce Cię skłonić teraz przede wszystkim do jednego. Nie chodzi mu o Twoje złości.
Chce przerwać to co nas połączyło, zatamować ponownie nurt strumienia Boskiej Miłości do Twojego serca. Wie, że będzie Ci potem coraz trudniej.

  • Mam wrażenie jakby to wszystko płynęło ze mnie.
  • Czystość człowieka jest darem. W każdych warunkach można pozostać dobrym lub złym. Dar wyproszony u Boga, gdy to jest czysty, dobry dar duchowy mający na celu zachowanie Bożych przykazań, bądź zbliżanie się do niego łatwiejsze i szybsze – zawsze przychodzi.
  • Nic Panie nie rozumiem.
  • Rozumiesz co Ci przekazuję. Prawdziwe rozumienie jest jednak sercem, sercem w którym jestem Ja. Można by wtedy powiedzieć, że to Ja jestem zrozumieniem w Tobie. Ja rozumiem za ciebie, ja udzielam Ci ze swego daru rozumienia. Tyle ile możesz pojąć i przyjąć Daru wielkiej Miłości. Nieogarnionej, Wiekuistej, Stwarzającej światy i ludzi, istoty duchowe, życie w formach jakich nie jesteście w stanie sobie wyobrazić.
  • Panie, sytuacje z kosmitami stwarzają wielki zamęt. Tak zwane UFO z definicji niejako osłabia wiarę, a protestanci ostrzegają przed wielkim zwiedzeniem. Supernowoczesnymi projektami, które symulować mają być może Twoje przyjście. A demony mają przybrać postać UFO, kosmitów, jako naszych stworzycieli. Dlaczego ostrzegają przed tym przede wszystkim protestanci?

  • Czyż nie mówiłem i nie mówię o czasach zamętu?
Ja jestem droga, prawdą i życiem. Jedynym Stworzycielem i Odkupicielem rodzaju ludzkiego.
Czyż przyjąłbym ludzkie ciało gdyby było produktem różnych

 kosmicznych ras i czy byłoby słuszne aby Bóg umarł za 

człowieka, który powstawałby na drodze eksperymentów

 genetycznych różnych ras, bardziej tylko do niego


 zaawansowanych technicznie, cywilizacyjnie. Czyż byłoby świątynią Ducha Świętego?
Czyż Moja Matka nie jest Królową Wszechświata, której podległe są wichry kosmiczne.
Czyż wyniósłbym tak wysoko człowieka, gdyby był „stworzony” 

metodą prób i błędów i to przez rasy (niektóre przynajmniej)

 gardzące nim.. Zastanów się.
Moje ciało i Krew ludzie mogą zobaczyć w wielu cudach, jeśli nie naocznie to za pomocą obrazów filmowych i zdjęć. Czy ktoś może w ten sposób doświadczyć przybyszy z innych planet?


  • Ja uznałem Panie, że to demony podszywają się pod przybyszy z innych planet, ale co powiedzieć ludziom, którzy widzą dziwne czaszki, wizerunki sprzed tysięcy lat, przekazy o bogach, którzy przylecieli w czymś na kształt statków kosmicznych, czy budowlach i sposobach ich budowy, które prawie dzisiaj są prawie nieosiągalne, czy nieosiągalne.

  • Jak znalazłeś i u Valtorty pewne rzeczy są po to by wypróbować wiarę.
(moja złość, to mało powiedziane nawet, nie chcę pisać co, przerwało)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.