UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 10 października 2017

10 X 2017

 +
Przekaz ten publikowany jest szybciej, na bieżąco, wedle życzenia Pana Jezusa. 
             C.P.
               
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

10 październik, wtorek

Około 7.15

Zapisz dziecko
- Dzisiaj masz dodatkową pracę związaną z przygotowaniem się do spotkania u radcy w sprawie, która tu już była opisywana. Poza tym jest chłodno a Ty musisz wychodzić. Zatem nie pość dziś o chlebie i wodzie. Wiem, że jest rocznica, 10 października gdy mi się ofiarowałeś i od tej chwili jesteś na mojej drodze i otrzymujesz moje pouczenia i Orędzia dla Polski, Kościoła i świata.
Ofiaruj, mi dziecko, swoje cierpienie.
- Panie Jezu, a wtedy, w mróz jechałem do Opola w ramach pokuty (autobusem) o chlebie i wodzie bez gorącego napoju i potem 3 godziny w kościele i miejscu w nim, które okazało się najzimniejsze i nawet się nie zaziębiłem.
- Tak, lecz ten dzień był tylko dla Mnie i to była Moja Łaska.
Dziś do 15-tej zajmujesz się sprawami, którymi musisz się zająć.
Modlitwa wzmacnia, to Cię nie wzmacnia. Gdybyś mógł cały dzień poświęcić Mnie to byś pościł. A ja sprawiłbym, że uniknąłbyś zaziębienia.
Potem będziesz dużo w kościele i na mszy. To przygotowanie do spotkania u radcy ofiaruj mi, to cierpienie bo wiem, że byś chciał ten dzień potraktować jako osobny. Chce Ci się płakać z tego powodu.
- Chwała Tobie Chryste.

Około 9-tej

- Patrzysz w te dokumenty, czytasz ustawy, notujesz pytania do radcy i widzisz, ze to wygląda gorzej niż myślałeś.
Zaufaj mi.
Ponadto, dziecko, waszej własności nie naruszą. Jedyne co was martwić powinno to niezabezpieczony dach. I mimo wszystko musicie opłacać składkę. Najlepiej od razu wpłacić po spotkaniu gdy będzie po waszej myśli (na pewno do końca nie będziecie zadowoleni). Martwisz się, ze nie wystarczy. Tak, masz teraz dużo wydatków. Z tych środków, które otrzymałeś, choć godziwe nie ma na to pieniędzy. Składka do gminy, którą wpłacaliście najpierw słusznie sądząc, że umowa z zarządcą nie jest podpisana bo nie może być bez Ciebie, a potem kierując się tym co poleciła wam radca, jest mniejsza.
Nie jest to bardzo duża kwota, ale jednak sięgająca 1/3 pensji.
Chciałbym abyś dziecko miał ten komfort, zwłaszcza wobec krzywdy jaka wam robią. Niechaj czytelnicy wpłacą tę kwotę abyście mogli ją uregulować, a co będzie niezbędne dodatkowo przy naprawie dachu. Gdyby nie było tej składki, czy zarządcy, który powinien to zrobić musielibyście zapłacić za naprawę z własnych środków, co mówiłem, że gdyby nie naprawiono teraz to zapłacicie ekipie dekarskiej, którą zamówicie. Wedle tego co wam powiedział rzeczoznawca jest kwotą w wysokości również 1/3 pensji.
Opublikuj, dziecko, dzisiaj ten przekaz
- Chwała Tobie Chryste.
<Dopisane 11.04>
- Dziękuję Panie Jezu.
Dziękuję.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.