UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 8 października 2017

28 IX 2017 Koronka za Ojczyznę przez 9 dni, począwszy od 9 października


Czwartek, 28 IX
00:05

Pisz dziecko

( a chcesz pisać?)
- Chcę Panie.
- To dobrze:)

- To powiedz dziecko, co Cię trapi.
- Chciałbym być Panie Jezu z Tobą znowu nad morzem.
- Moje dziecko, to czas, który minął i nie wróci.
Jak jest w znanym wierszu i piosence: „Nic dwa razy się nie zdarza”.
To dziecko minęło dla Twojej jaźni, duszy. Są wspomnienia. Lecz Pan nie chce aby jego dzieci zbytnio żyły wspomnieniami.
Trzeba zdobywać nowe morza i oceany i szczyty gór.
<nieczytelnie zapisane słowo, początek zdania> morza, oceany i szczyty gór krocząc za Jezusem Chrystusem.
Podążaj za mną a będziesz mógł iść przez morze i ocean suchą stopą.
- Chwała Tobie Chryste.

(pauza)
- Chcesz spać dziecko?
- Teraz tak Panie.
- Powinieneś iść spać, to prawda.
Jednakże pragnę czasem małego wyrzeczenia.

Widzisz, dziecko, wydłużyłem Ci czas.
Dobranoc moje dziecko.
- Dobranoc Panie Jezu.

12.30
Zapisz dziecko
Nic się, dziecko, nie dzieje niedobrego. Sam wyznaczasz sobie czas i robisz co możesz. Nie denerwuj się nieskończoną łazienką. Nawet jak dziś tego nie zrobisz skończysz jutro. Módl się w duchu, ciesz się ładnym dniem. Nie martw się cenami zakupów. Nie kupujesz rzeczy niepotrzebnych i drogich. Nie masz też czasu i warunków ( z zakupami w ręku) aby w kilku sklepach obuwniczych sprawdzać ceny pasty do butów, bo wydała ci się stosunkowo droga.
- Błogosławię Ci na ten dzień
- Dziękuję Panie Jezu
Kocham cię Panie Jezu.
- :)

16.05
Zapisz dziecko
Żołądek nie może od razu się przestawić.
Wypij zatem herbatę z cytryną, ale tylko wtedy gdy czujesz jego niedyspozycję.
- Dziękuję Panie Jezu.

Około dwudziestej
Zapisz dziecko
Nie chcę Cię zostawiać bez mego słowa teraz. To dobra pora do pisania i do dłuższej rozmowy. Lecz wykonuj tę pracę, którą zacząłeś. Porozmawiamy, dziecko, jutro lub w nocy.
Zastanawiasz się dziecko nad ta koronką za ojczyznę co chciałem by siostry i dzieci odmawiały przez 9 dni (Dzienniczek s. Faustyny s.237).

Tak dziecko, to natchnienie jest dobre. Zawsze może być złagodzona kara, która dotknie Polskę i Polaków. Niech zatem Ty i czytelnicy tych przekazów odmawiają przez 9 dni od 9 października począwszy.
- Chwała Tobie Chryste.
- Teraz idź, dziecko, do pracy.
- :)
- Chcesz zostać ze mną, cieszę się lecz ja jestem we wszystkim (dobrym) gdzie mnie zaprosisz.
- Jezu kocham Cię.
- :) (delikatny uśmiech)
- Teraz już idź do pracy.

23.48
Zastanawiasz się dziecko.
A cóż ci miłość podpowiada?

 Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi tutaj o koronkę do miłosierdzia Bożego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uzupełnienie tej informacji jest w cytowanej stronie Dzienniczka s. Faustyny

      Usuń
  3. Na stronie 237 jest napisane: "Godzina święta. W tej godzinie adoracji poznałam całą przepaść swej nędzy; wszystko, cokolwiek mam w sobie dobrego, Twoim jest. Panie, ale dlatego, żem tak nędzna i mała, mam prawo liczyć na nieskończone miłosierdzie Twoje." Przepraszam, ale nie rozumiem związku pomiędzy tą treścią, a nakazem odmawiania koronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może mamy inne wydania. Gdy był cytowany w przekazach Dzienniczek, podawałem wydawnictwo i rok wydania, oraz stronę. Ale nie robię tego zawsze.
      nie pamiętam co jest jeszcze na stronie 237 w wydaniu które mam, ale jest życzenie Pana Jezusa skierowane do s. Faustyny aby siostry i wychowankowie (dzieci) odmawiały przez 9 dni Koronkę do Miłosierdzia Bożego w intencji Ojczyzny.
      Sprawdziłem. Na pewno w tym wydaniu jest na stronie 237.
      Wydawnictwo księży Marianów, Warszawa 2008

      Usuń
  4. Dokładny cytat dla osób, które chciałyby wiedzieć czego dokładnie życzył sobie Pan mówiąc do św, siostry Faustyny;
    Cyt:" + Dziś powiedział mi Pan: Idź do przełożonej i powiedz, że życzę sobie, żeby wszystkie siostry i dzieci odmówiły te koronkę, której cię nauczyłem. Odmawiać mają przez 9 dni i w kaplicy, w celu przebłagania Ojca mojego i uproszenie miłosierdzia Bożego dla Polski".

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci bardzo za twoją odpowiedź i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.