UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 12 października 2017

30 IX 2017 cz. 1 Starożytny filozof mówił: Carpe diem (chwytaj dzień). A ja wam powiem: Chwytaj Łaskę/ Codziennie choćby jedno drobne wyrzeczenie

30 IX 2017

Sobota, około drugiej w nocy.
Zapisz dziecko
- Musisz mi wszystko ofiarować. Jednak tak jak teraz zbyt często zapominasz o Mnie. Jeśli pamiętasz nie ma sytuacji jak ta. Nie podoba mi się to. Uważaj i nie wychodź z mej słodkiej troskliwości
Amen
- Przepraszam, Panie Jezu i dziękuję.

8.10
Zapisz dziecko
- Nie jest to dziecko napomnienie iż „sąsiad” zaczął o siódmej wyłamywać okna (wymieniając je) a Ty położyłeś się od drugiej w nocy chcąc się zając Mną, choć do końca Ci to nie wyszło. Szatan się sprzeciwia. Lecz brak dodatkowej Łaski był.
Ofiaruj to mi.
Wie doskonale iż śpicie (prawdopodobnie), wie, że mógłby to robić później, od dziewiątej. Ja na wszystko patrzę. Za wszystko jest i będzie odpłata.
Nie martw się tym i usuwaj gniew. Ścierp to.
Nie warto dziecko cokolwiek do niego mówić. Zostaw to. Ten dodatkowy trud ofiaruj mi. Amen.

11.05
Zapisz dziecko
Tak „na szczęście wszelakie serce ma być jednakie”.
Zatem i mimo tego obudzenia was hałasem powinniście zacząć od pozdrowienia, które sobie przekazujecie: pokój Boży niech spocznie na Tobie w tym nowym dniu.

11.38
Zapisz dziecko
Skończ to, zjedz śniadanie (drugi, niewielki posiłek) i pójdziesz spokojnie się pomodlić.
- Chwała Tobie Chryste.

13.13

- Zapisz dziecko
Zepsuli Ci, moje dziecko złotą jesień:)
Pamiętasz iż powiedziałem iż chcę abyś wyjechał w ostatnim dniu września.
5 października jest ostatnim dniem.
Najlepiej byłoby jechać we wtorek.
Cóż, umówiony jesteś z dentystą na zakończenie tego co zaczął (o ile).
Zawierzaj mi wszystko i drobne sprawy.
Ufaj.
Pojedziesz piątego najpóźniej.
Wymiana zamka jest (oczywiście) niezbędna. Wymiana kłódek na patentowe też wskazana.
Masz je już kupione.
Co do zabezpieczenia dodatkowego waszego schowka na strychu możecie to zrobić wtedy gdy przyjedziecie po Wszystkich Świętych lub przyjedzie Twoja mama. I tak tego nie robisz, dziecko, bo i nie masz materiału ni sprzętu, ale twój kolega. Dlatego Twoja obecność nie jest niezbędna.

Chcesz, dziecko porozmawiać o czymś innym?
- Tak Panie.
- Pomódl się.
- Piszmy dziecko:)
- O czym będziemy pisać Panie?

Widzisz, dzień dzisiejszy nie jest taki jak wczorajszy. Nie powtórzy się. U Boga w Raju też nie ma powtórek. Ale nikt tego nie żałuje.

Starożytny filozof mówił: Carpe diem (chwytaj dzień).

A ja wam powiem: Chwytaj Łaskę. Chwytaj Łaskę, którą daje Ci Bóg, a jak nie widzisz jej to domagaj się. Jak powiedziałem: Gwałtownicy szturmem zdobywają Królestwo Niebieskie.

I wy bądźcie tacy.

Domagajcie się moich Łask.

Mam ich pełne ręce.

Macie do nich prawo jako moje dzieci, a im większą jesteście nędzą tym większe macie do nich prawo z upustów Mojego Miłosierdzia, szturmujcie zatem do Mego serca.

Dzieci moje drogie. Kocham was, nie zapominajcie o tym ani na chwilę. Cokolwiek by się działo, o ile mi się oddajecie zawsze jestem z wami.

Wielu waszych braci ginie. Wstawiajcie się za nimi. Wypraszajcie Łaski.

(nie rozpraszaj się dziecko)

Ofiarujcie wyrzeczenie, cierpienia, modlitwy. Niech każdy się postara. Codziennie choćby jedno drobne wyrzeczenie. Może dotyczyć rzeczy bardzo drobnej, ale niech będzie to (choć) jedno wyrzeczenie dotyczące zarówno ciała jak i ducha.
Na tym zakończ dziecko
i wracaj powoli.
Obiecałeś dokładny czas powrotu, a ze względu na to iż mieszkanie nie powinno pozostać bez któregoś z was, musisz się do tego dostosować. I pójście na ustronne miejsce na modlitwę i pisanie moich pouczeń musi być skrócone.
- Chwała Tobie Chryste.

5 komentarzy:

  1. Co z tysiącletnim królestwem z apokalipsy? Nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiądz doktor Skwarczyński uważa iż takie odczytywanie Apokalipsy w tym aspekcie jest herezją. Ks doktor Murziński powiedział iż nie wie czy to będzie tysiącletnie czy też nie.
    Pan Jezus w tym orędziach potwierdził przekonanie ks Skwarczyńskiego iż okres pokoju po Trzech Dniach Ciemności będzie to 25- 30 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. specjalistką od takich wyrzeczń jest św.Teresa Z lISIEUX,MOŻNA SIĘ OD NIEJ NAUCZYĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam , na początku byłem sceptyczny do tych przekazów i je odrzuciłem mówiąc że Jezus tak nie mówiłby,, o smoleńsku itp,, i trafiłem na przekaz o ks. Murzyńskim to sprawdzę kto to , włączyłem i sugeruje że papież nie idzie w sztandarze Jezusa i tez to samo było w przekazach , to se powiedziałem że nie będę jednak przekazów czytał i oglądał ks. Murzyńskiego bo długie konferencje i szkoda czasu jakiś nieznany ksiądz coś nawymyślał, bo dla mnie co papież powie to święte chodź go nie słuchałem. ale czytałem jakieś jego wypowiedzi. No i kilka dni później kręgosłup mnie bolał że byłem na wolnym , i znowu do mojej pamięci wróciło to wszystko i se myślę co ja będę robił tyle czasu leżeć (od wtorku do piątku), to se włączę tego księdza zobaczę i włączyłem i se myślę nie no herezje opowiada nie mogę tego oglądać, to nie możliwe, zacząłem z Bogiem rozmawiać i mowie czy ty Boże chcesz żebym to oglądał ? daj mi jakiś znak czy co . Ale se pomyślałem że rano odmówiłem jedną część różańca jak nigdy to se myślę skoro tyle się modliłem to Matka Boża dała by znać że to złe, ale jeszcze raz w południe zmówiłem drugą część i od razu włączyłem konferencje po różańcu. No i czuje pokój w sercu jak oglądam ciągle obserwując księdza jego wypowiedzi jak się rusza itp i w trakcie zacząłem mieć jakieś poruszenia duchowe , łał, pokój w sercu. To była walka przyjąć czy nie , dzięki tym poruszeniom zacząłem dalej oglądać wszystkie konferencje jego, sprawdziłem parę rzeczy o których mówił czy są prawdziwe. Finał jest taki że jestem w połowie przekazów czytam od początku , jest taki 10% niepewności już .Ale zobaczymy co dalej , teraz widzę inaczej. Oczekuje Jezusa :) w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bóg zapłać za świadectwo.
    I ja ich teraz potrzebuje, bo są pewne zawirowania. Ale nie jest powiedziane, ze będzie łatwo.
    Te przekazy maja oceny dwóch niezależnych od siebie księży z tytułami doktora teologii, bardzo pozytywne, jedna w skrócie "iż to jest z Nieba i cenne. to oceny z marca i kwietnia b.r.
    Chcę też aby była kolejna ocena obejmująca przekazy do bieżących. to tak na dniach nie będzie ale mi zależy aby było jak najszybciej.
    Czytelnicy piszą mi często iż właśnie odczuwają pokój w sercu oraz mają Łaski. To też mam być znakiem in plus.

    Polecam Pana opiece Matce Bożej Ostrobramskiej Niewieście apokaliptycznej obleczonej w słońce.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.