UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 22 października 2017

6 X 2017

Piątek, 6 X

Około 00
Nie lękaj się tego dziecko, uczyń tak.

00:08
Dziecko moje drogie. Czego Ci brakuje?
- Niczego Panie.
- Tak, niczego.
Jest pragnienie lecz nie brak Ci niczego.
- Chwała Tobie Chryste.

00:30
Zapisz dziecko
Uśnij we mnie. Ja rozwiążę Twoje problemy.
- Tak, Panie Jezu.

8.30

Zapisz dziecko
- Nie przejmuj się tym.

12.13
Zapisz dziecko
Daj mamie ten obrazek do pokoju, (saloniku).

Około 16- tej
- Moje dziecko nic się nie stało, że zjadłeś dziś normalny obiad. Dopiero przyjechaliście. Towarzyszyłeś mamie. Trudnym byłoby aby jadła obiad w barze a tyś tylko towarzyszył.
Jednakże wiesz, ze masz nie dojadać jeśli zostanie (aby się nie zmarnowało) , więc jeśli Twoja mama nie mogła zjeść to musi zostać.
I tak zawsze czyń.
- Chwała Tobie Chryste.

Około 19.00

Zapisz dziecko
- Wykorzystuj każdą chwilę dla Pana.

20.45
Zapisz dziecko
Nie martw się tym co będziesz musiał robić w związku z problemami, z kłodami pod nogi jakie wam rzucają gmina i zarządca.
Zawierz mi to.
Tak,
Dziękuję Panie Jezu.

20.50
Zapisz dziecko
- Staraj się bardzo to tego nie będzie.
Takich pokus połączonych z niedobrymi porywami Twego serca.

22.00
Zapisz dziecko
Dziecko
Niczego Ci nie chcę zabrać,
lecz nie chcę ci dawać rzeczy niedobrych.
- Jezu ufam Tobie.

22.06
Zapisz dziecko
- Wszystko będzie dobrze:)

23.20
Pamiętaj, że jest koniec dnia. Czas dla Mnie i Ciebie szczególny.

5 komentarzy:

  1. Dzisiejsze kazanie ks Murzinskiego. mówi i o
    0strzeżeniu i o jego umocowaniu biblijnym.
    https://www.youtube.com/watch?v=oqu2RbeY9uU

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie Uwielbione najpiękniejsze najchwalebniejsze niepowtarzalne cudowne imię Jezus .
    To Cyprianie że tak Bóg rozmawia z tobą i że ja właśnie ja mogę je czytać
    Jest dla mnie następnym CUDEM uczynionym przez Pana w moim życiu.
    A potwierdzanie wielu Drobiazgów z naszego poprzez ciebie i tego że słucham też księdza Murzinskiego mogę do tego cudu zaliczyć . Kocham cię bo PAN Jezus cię kocha i uwielbiam te Wasze rozmowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Chwała Temu Imieniu, na które zegnie się każde kolano. Imieniu Jezus.
      Chwała Jezusowi Chrystusowi, Bogu w Trójcy Jedynemu za tak wyjątkowe świadectwo.

      (Swoją drogą imię wraz z pierwszą literą nazwiska przywołało pewne wspomnienia).

      Niech Matka Boska Ostrobramska, patronka Polaków na Czasy Ostatnie, Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce otoczy Ciebie Tereso macierzyńską opieką.

      Usuń
  3. Nie zamierzam Cię absorbować ale silne natchnienie by "powiedziec" , że Przekazy czytam od około 2 miesięcy i od razu Je pokochałam , wspieram duchowo modlitwą ciebie i twoją mamę ziemska, ale też Pan Jezus chce bym Cię wsparła finansowo byś mógł kupić " deseczkę do krojenia, śrubokręty i wałek do ciasta 😂😂😂😂
    Właśnie tymi drobiazgami Pan Jezus rozkłada mniev na łopatki i rozczula do łez.
    Jeśli mogę to proszę podaj jak mogę wspomóc.
    Jeszcze jedna mała/wielka prośba . Powiedz mojemu Bogu ,ktorego jestem niewolnicą, mojemu Królowi ktoremu jestem poddaną, mojej Miłości , że baaardzo , ale to baaardzo GO KOCHAM moją marną maleńką ludzką miłością i że całuje JEGO ŚWIĘTE, PORANIONE OPUCHNIĘTE, SKRWAWIONE, PRZEBITE STOPY które szczególnie ukochalam i będę Je całować do końca moich dni na ziemi i mam nadzieję w wieczny życiu. I że dziękuję MU za wszystkie ale szczególnie za te właśnie ŁASKĘ.
    Zostanie z Bogiem ty twoją nmama i niech Doskonała Dziewica Maryja z Guadalupe okrywa was Swoim Macierzyńskim Niebiańskim Płaszczem Miłości
    Niech zamierzałam pozostawać anonimowa z żadnego wzgledu a tylko by nie zgrzeszyć pychą
    Teresa Gierat Folanska z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie ma tu kwestii anonimowości, bo po co:)
    Po prostu nie byłem pewien czy nie jest to ktoś kogo znałem dawniej, choć jakby styl wypowiedzi zmienił się, ale mogło to się zmienić przez lata. A że była to osoba bardzo religijna i w ramach wiary otwarta raczej mogła natrafić na te Orędzia.
    Teraz już wiem:)
    Kontakt ze mną jest poprzez mail, który jest na blogu, w zakładce " o mnie".

    Z Panem Bogiem
    Niech Najświętsza Dziewica wspiera

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.