UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 3 października 2017

25 IX 2017



Poniedziałek, 25 IX

9.20

Zapisz dziecko
- Czyń dziecko co trzeba lecz staraj się nie spieszyć.
Pozwól sobie na „trochę luzu", jak wy to mówicie. Taką masz konstrukcję psychofizyczną jak powiedziałem ci niedawno.
Zanurzaj się we mnie ciągle, co czynisz.
Zawierzaj wszystko mi.
Chcę byś był zadowolony i cieszył się każdym dniem.
A i po ludzku masz teraz wiele powodów do zadowolenia.
Amen moje dziecko.

- Dziękuję Ci Panie Jezu.
Dziękuję,
że jesteś zawsze ze swoim świętym słowem kiedy tego potrzebuję.
Bardzo dziękuję.

11.20

Zapisz dziecko
- Staraj się nieustannie mieć w swoim sercu do Mnie tylko słodką miłość.
Ograniczaj się też w dzieleniu się ze swoją mamą jeśli nie jest to wedle Ciebie otoczone odpowiednim szacunkiem i wywołuje niepokój Twego serca i uruchamia nieodpowiednie jego porywy.
- Panie Jezu nic nie mogę sam z siebie. Daj mi uczucia, których pragniesz ode mnie.
- Dam ci je lecz musisz bardzo pragnąć.

- Chwała Tobie Chryste.

12.30
Zapisz dziecko
- Porzuć złości. Ofiaruj wszystko mi.
Ja się tym zajmę.
- Wiem, Panie Jezu.

14.10
Zapisz dziecko
- Wykonaj co możesz. Resztą ja się zajmę.
- Dziękuję Panie Jezu.

14.46
Dziecko.
Jest w tym i Twoja miłość własna, dlatego tak ciężko Ci to załatwić.

Są ludzie życzliwi Tobie dzięki Mnie, którzy Cię utrzymują obecnie, a są tacy, którzy nie tylko są i będą obojętni, ale i będą Ci się sprzeciwiać poduszczeni przez szatana.
- Tak, Panie
  Chwała Tobie Chryste.

16.08
Zapisz dziecko
Modlitwa, moje biedne dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

16.50
Zapisz dziecko
Zwrócisz się o to do mnie w modlitwie.
- Chwała Tobie Chryste.

17.15
Cóż dziecko
Jak myślisz, nie możesz się pogodzić z tym, że ktoś źle postąpił a nie tylko się nie ukorzy a dyktuje warunki i w świetle prawa jest to możliwe.
Nie zajmuj się tym. Zajmuj się mną, duszami i walką o swoją duszę aby coraz bardziej mi się podobała. Co możesz zrobić to rób, lecz nie zajmuj się czyimiś intencjami czy brakiem przyzwoitości.
Nie trać energii dziecko.

A tak dziecko uczynię to dla Ciebie. Ta zarządca gdyby podała was do sądu ucierpi. Ucierpi jej dziecko i ona sama.
- Chwała Tobie Chryste.
(pauza)
- Panie Jezu dziękuję, że się za mną ujmujesz. Wolałbym jednak aby się ukorzyła i zobaczyła, że w najlepszym wypadku wykorzystuje kruczki prawne i powinna poczekać skoro radca prawny do którego zmuszeni byliśmy pójść uznał to za naruszenie ewidentne prawa. Ten zarządca bez mojego podpisu nie powinien w ogóle funkcjonować i do tego się w ogóle nie odnosi.
- Tak dziecko, tak wygląda prawo wasze. Wam radca powiedział inaczej, im inaczej. I jak sama mówi do Ciebie spór można zakończyć w sądzie.
Ty jako mój prorok nie chcesz tego dodatkowo, to są środki, które Ci daje Twój Jezus. Nie będziecie zatem podawać do sądu nawet skrzywdzeni, a jak ona poda do sądu czy Gmina w innym wypadku, inspiratorzy tego zostaną ukarani.
- Nie powinniśmy się Panie zgodzić by dalej była zarządcą.
- Jak wam przekazała radca jest nim nielegalnie. Ta sytuacja wam nie zagraża bezpośrednio i nie jest największym problemem. Problemem teraz są dziury w dachu i zaległa składka, która opłacacie przecież w Gminie w dobrej wierze gdyż wiadomo było wam iż zarządca nie może działać dopóki Ty, mój synu nie podpiszesz umowy z nią. A tego nie uczyniłeś.
Teraz zaś postąpiliście jak wam poleciła radca, co zalecałem.
Wedle niej winniście wpłacać składkę aby była do dyspozycji zarządcy wtedy gdy na spotkaniu zostaną podjęte odpowiednie uchwały, naprawiające to co się stało. Jeśli jednak będzie przysłana ekipa dekarska do dachu i zacznie pracę możecie ją wpłacić.
- Chwała Tobie Chryste.

- Jestem Panie Jezu zmęczony.
Zamiast się zająć przygotowaniami do przeprowadzki…
- To dopust dziecko.
Ofiaruj mi wszystko.
Błogosławię ci na ten dzień i na dzień jutrzejszy.

17.45
Zapisz dziecko
- O zmianę zarządcy winniście jednak wystąpić. Pamiętasz dobrze, że mówiłem to od początku. Współpraca dalsza narusza wasza godność.
Jak sam zauważasz, ze współpracą z Gminą jako współwłaścicielką nie możemy zrezygnować. Ze współpracy z takim czy innym zarządcą – możecie. Tak, mówiłem abyście kierowali się tym co wam zaleci radca, lecz nie dotyczyło to zmiany zarządcy, bo i nie w tej sprawie udawaliście się do niego.
- Dziękuję Panie Jezu.

19.32

Moje drogie dziecko.
Moja miłość jest wielka.
Widzisz, chcę aby ci niczego nie brakowało.
Mogłeś przenieść się gdzie chciałeś w Polsce.
(Jednakże wybraliśmy Rzeszów:)
Możesz żyć spokojnie do końca roku nie mając przecież pracy, na moje słowo.
Masz na wszystko co niezbędne i co potrzebne.
Nie bądź smutny.
Ciesz się tym co masz.
Daję swoim dzieciom dary duchowe, ale i materialne.
Dzisiaj znów przyszło wsparcie o którym nie wiedziałeś. Ciesz się nim. Podziękuj mi starannie i ciepło. Przytul się do mnie. Wiem, że były dziś trudności. Mówiliśmy o nich. Kochaj mnie. Uwielbiaj.
Wszystko Ci daję. Wszystko co najlepsze daję każdemu i chcę dać jeśli mi na to pozwoli.
To co miałeś dzisiaj to Twój krzyż.
Ale krzyż jest słodki. Niesiony jednak gdy jest dużo miłości własnej może bardziej uwierać.
- Chwała Tobie Panie
Wielbię Cię

21.20

Dziecko.
Przecież rozumiesz
Porzuć te myśli.
- Dobrze Panie.
- :)

21.40
Zapisz dziecko
Jeśli potrzebujesz to obejrzyj
- Och Panie Jezu.
- Wzdychasz moje dziecko, nie czujesz się całkiem w porządku.
- Nie Panie.
- Obejrzyj dziecko.

22.30
Zapisz dziecko
Dlaczego jestem z Tobą tak blisko?
To tajemnica Serca Jezusowego.
Kochaj je i czcij.
- Tak, Panie Jezu.
- :)

Około 23.30

Zapisz dziecko

- Mało masz teraz sił na takie sytuacje jak dziś. Jednakże nic strasznego się nie dzieje. Daję krzyż, lecz nie pozwolę was skrzywdzić.


Nie przepraszaj dziecko w duchu, że tak mało możesz.
Oceniam za intencję i starania, nie za efekty. Za serce i miłość.
- Chwała Tobie Chryste.

Kocham Cię moje dziecko.
- Jezu ja też Cię kocham.


              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.