UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 22 października 2017

5 X 2017

Czwartek, 5 października


9.25
Zapisz dziecko
Błogosławię ci na ten dzień.
Pamiętaj, że jedziesz tam z moją wolą i Moim Błogosławieństwem.
Pamiętaj też na to, że moja wola nie zmienia tu Twojej woli.
Zatem dziecko ciesz się i raduj Moją łaskawością.
Krzyże drobne i większe ofiaruj nieustannie mi i zespalaj z Moja Męką.
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen.
- Chwała Tobie Chryste.
Chwała Trójcy Przenajświętszej.
Niechaj zawsze będzie uwielbiony Bóg
teraz i na wieki wieków
Amen.
Dziękuję Panie Jezu.

- :) :) (uśmiech „podwójny”, na trzeci
nie zasłużyłeś moje dziecko,
ale nie martw się tym. Staraj się
i kochaj a raczej to drugie najpierw).
- Chwała Tobie Chryste.

14.30
Zapisz dziecko
Tak dziecko, tutaj nawet moje słowo dopowiedzenia nie jest potrzebne. Szatan się sprzeciwia i jest awaria samochodu. Rano była awaria prądu (tuż przed waszym wyjściem) i mieliście opóźnienie.
Niech Twoja mama nie sieje zwątpienia skoro dzięki mnie jedzie z Tobą a Ty reaguj łagodnie.
Wiem, że to trudne bo Twoja mama niewiele sobie da powiedzieć choć jest człowiekiem prawym i sprawiedliwym.
Ta sytuacja gdy Twoja mama powiedziała iż po co tyle przetworów wieziesz gdy i tak mogliście wziąć więcej i powinniście jeśli jest możliwość bo potem nie będzie transportu, nie miała wpływu na to iż jest awaria samochodu.
- A dlaczego Panie to dopuściłeś? Dziś wspomnienie św. siostry Faustyny, tej która z ludzi najwięcej się za mną wstawiała po Matce Bożej, najwięcej ze wszystkich świętych. Myślałem, ze wszystko pójdzie nam dobrze, a nawet jak po maśle?
- Moje dziecko. Szatan się sprzeciwia na różne sposoby. W tym co najważniejsze nie pozwalam mu. Masz narzędzia do swojej misji, masz środki, masz potrzebne do tego niezbędne zdrowie. Sprzeciwia się poprzez ludzi i w wypadku tych, którzy są blisko Boga przez złośliwe działania.
- Chwała Tobie Chryste.
- Nie myśl dziecko, że gdybyś był mniej grzeszny to by się nie stało.
- Dziękuję Panie Jezu.
Wrócisz dziś jeszcze dziecko gdy będziesz mógł.
- Dziękuję Panie Jezu.
- :)

Około 22.30
Witaj, moje dziecko, w swoim mieszkaniu. Nie jest wprawdzie Twoje własne, lecz czuj się jak u siebie, gdyż ja jestem z Tobą. A jak ja jestem z Tobą to wszędzie jesteś u siebie. Wracasz tu gdzie chciałeś i ja zechciałem w swoim uniżeniu dla Ciebie.
Tutaj, dziecko, będziesz miał nowe Łaski. I tu będziesz się czuł lepiej niż w mieszkaniu wespół z „sąsiadami”. A jak chcę byś pisał w cudzysłowie taki powtarzam, że nie powinno tu ich być. Jeśli ktokolwiek pisze do Ciebie list a zna te pouczenia i Orędzia niech pisze zawsze „sąsiedzi” w cudzysłowie. Natomiast sąsiedzi, gdy mówimy o Twoim nowym mieszkaniu, bez cudzysłowu.
Chcę dziecko abyś tu mieszkał rok i w tym czasie nie zmieniał mieszkania.
Potem się zastanowimy:)
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

23.45
Zapisz dziecko
- Co do tego zaspokój, dziecko, swoje zainteresowanie, lecz tylko zaspokój.
- Chwała Tobie Chryste

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.