UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 13 października 2017

30 IX 2017 - dokończenie. 1 X 2017 cz. 1. Miłosierdzie Boże a piekło/ Człowiek jako bardziej skłonny do złego. A przeciez jest więcej dobra w życiu czlowieka/ Czy imię św. Michała Archanioła pochodzi z hebrajskiego?

Około 17.15
Zapisz dziecko
- Moje dziecko, ja dla Ciebie zrobiłbym więcej niż to. Jednak czynię to dla swoich dzieci co jest dla ich dobre. To już nie będzie dla Ciebie dobre. Mimo, że pragnienie w Tobie całkiem, (niestety ) nie zgasło.
Zatem…
- Chwała Tobie Chryste.

17.43
Zapisz dziecko.

- Tego nie dodawaj.
- Dobrze, Panie.

17.50
- Nic się nie stało, moje dziecko
Dziecko, musisz ogarnąć słodyczą Moje Serce. Tak jak pozwoliła Ci < nieczytelnie zapisane trzy słowa kończące zdanie>.
- Dziękuję Panie.
- - - - - - - - - - - - - -
Wiem, dziecko.

20.21

Drogie dziecko.
Cóż chcesz.
Przecież nic nie zabieram.
Taki, nie potrafisz nadal żyć tylko Bogiem.
Dziecko,za kilka dni to się zmieni.
W v czwartek najpóźniej jedziesz do Rzeszowa.

W takim razie uczyń co teraz masz na myśli.
- Tak, dziecko.
- Nie trzeba Panie.
- Uczyń.

Zapisz dziecko
Tak, to właśnie.
Tak, dziecko wystarczy.

Zapisz dziecko
Teraz to.
Teraz zostaw.
- Tak, Panie Jezu.
(pauza)
Panie Jezu.
-:)

21.37

I cóż dziecko.
Nie jesteś...zadowolony.

Dziecko drogie. Niespokojne jest serce człowieka dopóki nie spocznie w Bogu.
Nic Ci tego nie zastąpi.
W Odnowionej Ziemi będziesz za mną tęsknił codziennie.
- To dobrze Panie Jezu.
- Bardzo dobrze, dziecko:)

22.30
Dziecko, jeśli od tego byłeś zwolniony to i już nie jest konieczne.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1 październik, niedziela.

 
Niedziela, 1 X
Zapisz dziecko
- Nie jest to potrzebne, ale jedno z was zostanie.

9.01
Wiesz już, moje dziecko, trochę bardziej, że moje Miłosierdzie jest niezgłębione?
- Wiem, Panie, wiem.
- Moje Miłosierdzie jednak jest niezgłębione i to jest pewna prawda. Największa prawda.

Jak jednak mówię do Ciebie i przez
Ciebie: Moje Miłosierdzie musi współpracować z wolna, ludzką wolą. Człowiek sam wybiera piekło. W chwili śmierci, w jasności umysłu i jasności woli jakiej nigdy nie ma za życia i wybiera swój [los] ciągle na nowo przez wieczność i potwierdza go.
Wielka to tajemnica a przecież dana wam poznać na tyle, na ile możecie pojąć tu na Ziemi.
- Uwielbiam Cię Panie.
- Czy, dziecko będziesz się dla Mnie bardziej starać.
- Myślałem, Panie, że staranie się dla Ciebie w miarę postępu na Twojej drodze będzie przychodziło samo z siebie. To znaczy będzie wysiłek, ale będzie taki jak robi się dla ukochanej osoby i nie będzie wydawał się ciężki.
- Wiesz więc czego Ci nadal brakuje.
Jednak powinieneś starać się bez względu na to co czujesz i co myślisz.
- Myślałem, że będę się bardziej starał, Panie.
- Bo sobie ufasz? Nie ufaj sobie ani trochę. Ni w tym, że będziesz mi wdzięczny, ni, że [będziesz] unikał grzechu.
Gdybym cofnął na krótki czas swoją Łaskę to szatan zaatakowałby ze zdwojoną furią i o ile Anioł Stróż odwodziłby Cię od zrobienia czegoś co by mogło zaszkodzić Twemu ciału to nie odwiódłby Cię od zrobienia czegoś co by zaszkodziło Twemu duchowi i to zaraz po przyjeździe.
- Och Panie.
- Tak dziecko, wiesz przecież, że tylko moja Łaska i Miłosierdzie utrzymuje was na Mojej Drodze. Upaść jest łatwo.
Przecież Kościół uczy was, że jesteście bardziej skłonni do dobrego niż złego.
I nie jest przecież powiedziane, że ktoś kto postąpił na drodze do świętości już temu nie podlega. Przeciwnie, człowiek aż do śmierci, każdy jest bardziej skłonny do złego niż dobrego. Wyjątki były dwa. Ja, Jezus Chrystus i Moja Matka.
Tak więc pamiętaj moje dziecko, że jesteś bardziej skłony do złego niż do dobrego.
I każde z moich dzieci.
Możecie się temu nieraz dziwić, bo przecież waszym życiu jest więcej dobra. I w całym świecie. To jednak moja Łaska. A wy sami z siebie jesteście bardziej skłonni do złego niż dobrego. Choć „sami z siebie” jest też pewnym uproszczeniem, bo ‘sami z siebie” nie możecie nic uczynić, a nawet gdyby Bóg „zapomniał” o was na chwilę rozpadlibyście się w nicość.
Zatem pamiętajcie.
I tu się objawia Moje niezgłębione Miłosierdzie. Jesteście bardziej skłonni do złego niż dobrego, a w waszym życiu jest więcej dobrego niż złego.
Ba, było tak u największych zbrodniarzy. Krótkie były chwile ich zbrodni. Czuli byli dla swych żon, dzieci oraz psów. I poświęcali im dużo czasu.
Więcej czasu zajmowało dobro w ich życiu.
Więc się tym nie ubezpieczajcie.
Amen
moje dziecko.,

11.25
Dziecko moje
możesz się dziś wyspowiadać. Za tydzień będzie I sobota miesiąca. Możesz więc zacząć kolejne I pięć sobót, a nawet powinieneś. Wtedy się wyspowiadasz.
- Nie bardzo wiem jak.
- Nie usprawiedliwiaj się z żadnego grzechu. Nie pokazuj też swej drogi. Od tego jest stały spowiednik.
- Ty mi Panie powiesz coś przez tego kapłana co mnie upewni?
- Tak, zrobię to.
- Dziękuję Panie Jezu.

Około 12.00

Ta modlitwa także została uznana, tak jakby była odmówiona przez Ciebie (i ta intencja)
- Och Panie Jezu…


22.00
Moje dziecko, pokusy były i będą. Czekamy, ty i Ja na chwilę kiedy będą tylko z zewnątrz, z ataków szatana, ale nie będą miały zaczepienia w Twoim sercu. Bądź dobrej myśli.
Miałeś od młodości wewnętrznie nabożność do św. Michała Archanioła. Wzywaj go z radością i nadzieją.
Co do jego imienia i tego czy pochodzi z hebrajskiego?
W języku ludzkim to imię było wymawiane dawniej, a nie było jeszcze Abrahama.
- Dziękuję Panie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.