UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 29 października 2017

16 X 2017, 17 X 2017 - rozmowy o Sądzie na próbę.

Poniedziałek 16 X

08.51
Zapisz dziecko
Jak widzisz,dziecko, trzeba mnie słuchać. Więcej ćwiczysz (gimnastykujesz się) i lepiej się czujesz. Chciałbym abyś to robił jednak w posłuszeństwie ufając mi,a nie dopiero widząc skutki. To czego chcę od duszy zawsze jest dla niej dobre niezależnie od tego czy dotyczy ciała czy ducha.
- Przepraszam Panie Jezu
-:) (Uśmiech pełen słodyczy).

9.40
Zapisz dziecko
Nie gniewam się na Ciebie..
Pamiętasz jednak co mówiłem.
Zatem gdy wiesz, że mogą przyjść niedobre myśli to zachowaj dla siebie.

22.22
Zapisz dziecko
Tak, są utrudnienia, są krzyże.
Przez świństwo, które wam robią trudno Ci się porządnie spakować bo oto mamy zapisaną godzinę, a Ty chciałbyś się położyć spać już ,<nieczytelnie zapisane słowo>. A nie udać się to może i o 24- tej.
Mówiłem też dziś byś się nie przesilał. Wstać możesz o piątej lub pojechać później. Trudno dziecko. Sprawdź rozkład.
- Dziękuję Panie Jezu.

22.30
Jak powiedziałem dziecko: Pokusy będą zawsze. Trzeba je ucinać.
- Tak, Panie.
-:) („mały uśmiech”).



Wtorek, 17 X
6.25
Zapisz dziecko
- Cóż, będziesz interweniował w sprawach, które są niezbędne. Sprawa światła za które płacicie, tym bardziej gdy was nie ma, a które oni zostawiają zaświecone na wiele godzin na werandzie, taką jest.

10.10
Zapisz dziecko
Oszczędzaj się i szanuj.
Jeśli jesteś spragniony, czy zziajany, zmęczony to nie mów jeśli nie musisz zwłaszcza ze względu na Twoje gardło.
- Ach Panie zaczynasz ode mnie i od mojej ubogiej fizyczności i też samopoczucia a to ja mam Cię pocieszać i myśleć o Tobie.
- Myślisz dziecko :)
Postępujesz powoli na mojej drodze.
Ostatnio okazałem ci Łaskę, która choć wspomniana w przekazach jest wiadoma Tobie i Mnie tylko.
Za tę Łaskę chwal Mnie i uwielbiaj.
Twoje pragnienie czynienia rzeczy, które są i grzechem,  ale nie dają nic nawet w sensie rozumienia ze świata osłabło.

12.10
Staraj się dziecko
- Dziękuję Panie Jezu nic mi nie brakuje, tylko diabeł się sprzeciwia przez ludzi, którzy zawsze postępowali niewłaściwie (napiszę delikatnie ze względu na Ciebie Panie) wobec mojej mamy i mnie.
Tym bardziej się staraj.
- Tak, Panie.
Mam Ciebie, to jest najważniejsze a jutro spotkanie.
- Tak synu, jesteś zdecydowanie „nie w formie” jak to mówicie, nie ze swojej winy.
Jutro będzie lepiej, ale nie będzie tak jakby nie było tych wszystkich przykrości, które wam sprawili.
Odeśpij się nieco wieczorem jeśli będziesz mógł, bo rano budzisz się wcześnie.
Masz co trzeba na spotkanie.
Jeśli chodzi o spodnie dobrze byłoby je kupić. Zobaczysz.
- Nie ma, Panie Jezu, pieniędzy.
- Przyjdą dziecko, nie martw się o to. Tak jak dziś zobaczyłeś, że przyszła niezbędna w tej chwili kwota.
- Dziękuję, Panie Jezu, za te środki.
- Cały czas pamiętam o Tobie. Nie pozwalam aby Ci brakowało.
- Chwalę Cię o Panie.
- Wiem, że nie chwalisz mnie przede wszystkim za to. Cieszy Cię, że oddana mi jest w ten sposób chwała. Cieszysz się moją miłością i troskliwością.
Wrócimy dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

13.05
Moje dziecko. Musisz się jednak hamować w rozmowie z urzędnikiem choćby jego zachowanie było bardzo nie w porządku. Nie możesz go sztorcować (jak w tym przypadku) jak uczniaka.
To, że jesteś moim prorokiem sprawia, że masz pewne zobowiązania, także w swoim zachowaniu, choćby i słusznym. Musisz zachowywać umiar, choćbyś uważał, że nie powiedziałeś wszystkiego i jak chciałeś.
- Tak, Panie Jezu.
Jak mam wiedzieć jak powiedzieć.
- Zachowując umiar i nie będąc bardzo ostry w słowie. Rozumiem, że uważasz, że inaczej do niej nie dotrze, lecz musisz zachować umiar.
- Tak, Panie.

13.35
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Uniżaj się nadal.

13.50
Tak czyń, moje dziecko, jakbyś za chwilę miał stanąć przed Majestatem Pańskim, (w Sądzie na próbę).

14.00
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Bardzo się dziecko boisz sądu na próbę?
Jeśli tak, jeśli bardzo czujesz się winny to pamiętaj o tym na co dzień.
Abyś się nie bał, lecz ufał w Moje Miłosierdzie.
- Panie Jezu, sąd na próbę mógłby być dzisiaj, wszak prześwietlenie sumień mieli zgromadzeni w Fatimie 17 października.
- Mogło być lecz chciałbym abyś się lepiej do tego przygotował, był przygotowany. O każdym pamiętam. O niektórych szczególnie.
- Ach Panie.
- Tak dziecko, mniej bałbyś się tego rozstrzelania dla Mnie, a nawet i nie dla Mnie, ale w słusznej sprawie.
- Taka postawa winna być postawą chrześcijanina, lecz niech Sąd nie sprawia, że będziesz niemal umierał ze strachu.

14. 58
Zapisz dziecko.
Módl się tak jak chcesz.
- Chwała Tobie Chryste.

16. 42
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie.

18.20
Zapisz dziecko.
- Cóż zapisać Panie.
- Nie lękaj się.
Lękasz się o jutrzejszy dzień. Nie lękasz się samego poznania i relacji męsko – damskiej. Jednakże tego czy poznasz Klarę i czy spełnione będą pozostałe dwa warunki: będzie wdową i będzie jeździć konno.
To zrozumiałe. Cieszę się, że mi ufasz. Spotkasz ją nie później niż o siedemnastej. Lecz dokładnego czasu Ci nie zdradzę:)
- Chwała Tobie Chryste.

4 komentarze:

  1. Wiadomo Ci coś na temat zniszczenia Warszawy do końca października 2017, jeżeli nie będzie procesji wynagradzającej za grzechy duchownych? Jutro ostatni dzień października a od dwóch miesięcy cisza w tym temacie..

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jeśliby choć jedna taka procesja odbyła się do jesieni, do października włącznie to wyrok na Warszawę będzie odłożony w czasie. Będzie więcej czasu na pokutę, nawrócenie i uratowanie się sprawiedliwych."

    Powiedziane jest jeśliby jedna taka procesja odbyła się to wyrok będzie odłożony w czasie. Czas kary nie jest tu określony. Nie jest tu powiedziane, że jeśli ekspiacja nie odbędzie się w październiku to wyrok będzie zaraz, na przykład w listopadzie.

    Pan Bóg też się uniża wobec ludzi, szczególnie Pana Jezus. nie możemy być pewni, czy jeśli były jakieś inne modlitwy o Warszawę, choćby prywatne , czy też publiczne, Pan Jezus tego nie weźmie pod uwagę.
    W każdym razie ten warunek Pana Jezusa w tym czasie teraz nie został spełniony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są komentarze , które brzmią jakby chodziło tylko o wyłącznie o spełnienie kar , które Bóg zapowiada i oczekiwania czy się sprawdzą Jego Słowa. Jest zasada o których jest mowa we wszystkich Orędziach u tych współczesnych nam i tych na przestrzeni wieków sięgając do ST , że w zależności od nas ,
    od naszego zachowania , nawrócenia , modlitwy, ekspiacji pokuty kara może być zniwelowana przesunięta a nawet w ogóle może jej nie być.Bo przecież Bogu który jest Miłością nie zależy na karaniu nas na na nawróceniu i zbawieniu jak największej liczby dusz i również nam winno o to chodzić . Natomiast czy zapowiedziane przez Pana Jezusa wydarzenie- kara się spełni czy nie to na prawdę powinna być dla nas drugorzędne. Najważniejsza miłość do naszego Stwórcy i miłosc blizniego a nie zastanawianie się oczekiwanie na kary a już najmniej strach przed nimi. Módlmy się więc o zbawienie bliskich naszych ale i też całego świata.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja Panu Bogu najbardziej dziękuję za formację

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.