UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 23 października 2017

8 X 2017

Niedziela, 8 X



00:17

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

- Czego pragniesz moje dziecko?

- Ty wiesz Panie.

- Wiem.

- A czego chcesz pragnąć.

- Ty wiesz Panie.

- Wiem.

- A czego powinieneś pragnąć.

Ty wiesz dziecko.

- Wiem Panie.



Lecz cóż, uczyń to czego pragniesz.

- Nie, Panie Jezu, jeśli można.

- Pozwalam Ci czynić czego pragniesz, a Ty nie chcesz.

- Nie chcę.

- Lecz pragnienie jest.

- Jest Panie.

- Zatem.





- Tak dziecko.



00:39

Zapisz dziecko

Dziecko moje nie lękaj się ja jestem z Tobą.



- Tak synu.



7.30

Zapisz dziecko

Widzisz co dla Ciebie robię.

Uczyń, dziecko, tak jak myślisz.



8.06
Tak dziecko, jak masz w tej chwili poddaną myśl.



8.20

Zapisz dziecko

Dziecko, skoro jesteś pod Moją opieką (Jezusa Chrystusa) i robisz tylko to na co Ci pozwalam nie musisz się niczego obawiać.

- Jezu ufam Tobie.

-

9.30

Zapisz dziecko

- Musisz bardzo pragnąć i się starać.

- Tak Panie.
Twoja pedagogia jest doskonała.



9.40

Zapisz dziecko

- Nie obawiaj się, że nie będę chciał abyś Mnie przyjął do swego serca.



11.20

Zapisz dziecko

Grzejnik olejowy wam [jest] potrzebny. Przynajmniej jeden. To nowy wydatek. Opłaty będą też większe przez jego częste, a może ciągłe używanie.



Jeśli chodzi o tę druga rzecz, którą teraz masz na myśli. Cóż, dziecko, skoro Ci pozwalam.



Około 13.30

Sam widzisz moje dziecko.

Więc dlaczego tego pragniesz.

Nie pragnij.

- Chcę bardzo Panie nie pragnąć.

- Dobrze, dziecko.



15.08

Zapisz dziecko

Nie lękaj się. Ja czuwam.

- Idę Panie do kościoła odmówić koronkę.

- Dobrze, dziecko.



16.00

Nie poszedłeś, dziecko, modlić się w kościele ze względu na przeszkodę w wyjściu teraz, lecz tak chciałem bo modląc się w domu bardziej się ukorzyłeś. I prosiłeś mnie.

Bądź, dziecko, wytrwały a wszystko dostaniesz.

- Och Panie.

- Tak.



20.40

Zapisz dziecko

Ciesz się tym, dziecko, co masz.

Przyjąłeś Mnie w Komunii Świętej. Adoruj Mnie jeszcze i wynagradzaj.

- Chwała Tobie Chryste.



20.50

Ofiaruj to mi, dziecko, i nie przejmuj się tym.

- Tak, Panie.

-:) (smutny uśmiech Pana Jezusa)



21.16

Zapisz dziecko

Szatan próbuje wprowadzić przygnębienie.

Rób co trzeb, ale rób to tylko i zawsze w Chrystusie.

- Chwała Tobie Panie Jezu.



21.50

Zapisz dziecko

- Jesteś znużony

- Tak, Panie.

- Odpocznij jak chcesz.



Około 22.30

Nic Cię nie koi?

Nie ma powodów do takiego samopoczucia.

Uśmiechnij się dziecko.

(wróć do posiłku).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.