UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 22 października 2017

4 X 2017

Środa, 4 X

11.02

Moje dziecko
Wiele rzeczy brakuje z drobnych.
Tak, masz rację. Jeśli ktoś wynajmuje i mieszkanie jest wyposażone, to na początek powinien kupić środki czystości. Powinien być też przynajmniej śrubokręt i kilka podstawowych narzędzi.
Dziecko, jak mu to napiszesz to wasze stosunki się pogorszą.
- Dziękuję, Panie Jezu.
Ale powinien wiedzieć.
- Jest u siebie moje dziecko. Nie okaże skruchy.
Może uznać, że go zaczepiasz lub chcesz rezygnować.
- Dziękuję Panie Jezu.

12.30
Moje dziecko
I po co to?
Po co to wszystko ze względu na tego, który Ci nie zapewnił wielu rzeczy.
Ty byś zrobił inaczej gdybyś wynajmował mieszkanie z wyposażeniem, bo by nie brakowało taniego miksera, deseczki do krojenia, podstawowych narzędzi, suszarki na bieliznę, wałka do ciasta i innych rzeczy.
Lecz no może Cię przewyższać w innych rzeczach.
Porzuć złości i przepraszaj mnie za nie.
Ja ci dam co potrzebne.
Nie myśl o nim.
Traktuj go grzecznie.. i tyle.
Z Bogiem moje dziecko.

14.55
Zapisz dziecko
O tych co wypełnili Moja Wolę, byli podatni na natchnienia, tych co zrobili to hojnie miara utrzęsioną, pamiętam dziecko. Lecz im bardziej Ty o nich pamiętasz, ja się nad nimi pochylam.
Tak to jest moje dziecko.
Tak więc za każdym razem gdy otoczysz ich ciepłem w swoim sercu tak ja otaczam ich swoja Łaską.

Ta myśl nie była ode mnie byś poszedł szybciej ze słoikami z przetworami by nie natknąć się na „sąsiada”. Nie była ode mnie. Uderzyłeś się. Ofiarowałeś mi to, choć teraz dolegliwość narasta, ale to jest na poły neurologiczne. Nie, dziecko nic Ci się nie stanie. Potrzebne są Twoje drobne cierpienia. Tak, ono powiększa się przez to, ze dzisiaj główne przygotowania do wyjazdu.
Pomyśl jak ja cierpiałem. Pamiętaj, że cierpię. Wynagradzaj mi za niewdzięczność dusz. Proś za grzesznikami, ojczyzną, duszami czyśćcowymi.
Nie martw się o środki finansowe.
Nie zwracaj uwagi na swoja mamę, która mówi, że może potem nie będzie. Łaskę daje tobie nie jej. Ty wiesz, że one będą do końca roku, a gdy zechcę to dłużej.
Cóż dziecko. W waszym życiu recepty powtarzają się. Rób co powinieneś, kiedy możesz módl się, trwaj we Mnie. To dotyczy dzisiejszego dnia, ale i każdego.
Amen moje dziecko

15.11
Zapisz dziecko
Jeszcze teraz tak ci nie uczynię.
- Chwała Tobie Chryste.

15.29
Zapisz dziecko
<”Wiesz”, albo „widzisz”> tak przychodzi Łaska.

15.35
Zapisz dziecko
- Tak, powiedz jeśli będziesz miał okazję.

15. 47
Pozwoliłem Ci powiedzieć. Czy dobrze powiedziałeś. Nie jesteś jeszcze Mną, ale możesz być Janem, a Jan rzucił się na tego, który obraził Moją Matkę i Jego Matkę.
On za swą zatwardziałość poniesie dodatkową karę.
Ofiaruj mi to cierpienie za grzeszników i mamy [ cierpienie].
Współczuję ci dziecko.
Idź w pokoju.
- Chwała Tobie Chryste.


16.11

Zapisz dziecko
- Ofiaruj mi to wszystko.
Trzeba wystąpić w obronie niewiasty, którą masz pod opieką i jej honoru nawet gdyby miało dojść do użycia siły. Lepiej by tego nie było. Ale tak musi być. Ty możesz nadstawić drugi policzek lecz w obronie znieważonej niewiasty mężczyzna musi, jeśli trzeba użyć siły. Pokarać w ten sposób sprawcę. Tak i uczynisz następnym razem jeśli Twoja mama zostanie znieważona. Spoliczkujesz go.
- Tak, Panie.

16.50
Zapisz dziecko
- Jesteśmy, Panie załatwieni gdy idzie o dzisiejszy wieczór, gdzie jest apogeum pakowania.
- Tak dziecko, można tak po ludzku powiedzieć. Zrobicie co trzeba. Nie martw się tym. Ja mogę wszystko.
Ten krzyż, który był i teraz iż znów przyszedł policjant ofiaruj mi na przeproszenie i wynagrodzenie za grzechy Twoje i mamy, które popełnialiście dawniej.
- Tak, Panie.

17.18
Zapisz dziecko
Otrzymujesz moje szczególne błogosławieństwo na resztę dnia.
- Dziękuję Panie Jezu:)
-:) (podobnie jak mój uśmiech poprzez łzy).

18.50
Zapisz dziecko
- Sprawiedliwość Boża jest większa niż ludzka.
Sprawiedliwość zaś ludzka, zwłaszcza w sprawie dotkniętego niesprawiedliwością jest prawie zawsze zabarwiona miłością własną.
- Chwała Tobie Chryste.

Nie szkodzi dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

19:19
Zapisz dziecko
- Dotknąłeś go do żywego, jak to mówicie, dlatego się ciska.

20.40
Zapisz dziecko
Nie mów tego nawet żartem co jest o Tobie czy kimś bliskim. Co nie jest prawdą a naruszać może rzeczy Boże.
- Tak, Panie Jezu.
- Pamiętaj.
- Tak Panie Jezu.

22.52
Zapisz dziecko
(nic)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.