UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 13 marca 2018

10,11 marca 2018 Każdemu daję to co najlepsze i Tobie dam

Sobota 10 marca, nie było przekazu

.....................................

Niedziela, 11 marca

Zapisz dziecko

Dobrze uczyniłeś. Należy koncentrować się na Mnie już po otwarciu zeszytu nim zaczniesz pisać.

O czym chcesz teraz pisać dziecko?
Nie, dziecko. O tym, że Cię „ludzie denerwują' pisać nie będziemy. Jest wielki Post, Ty zaś masz nawrót choroby duszy. Jesteś ze mną, trwasz we Mnie na ile teraz możesz, lecz ten okres nadal trwa. Szatan to wykorzystuje co jest w Tobie, zwłaszcza od dwudziestu lat, a że jego siła wzrasta trudno Ci ten post prowadzić tak jakbyś chciał. Twoja miłość jednak wzrasta. Uczysz się jej powoli.

Każdemu daję to co najlepsze i Tobie dam.
Wrócisz dziecko.

22.08
w podróży

- Posłuchaj tej rady.
- Tak, Panie, uczynię.
Nie bardzo wiem jednak jak to zrobić.
- Chcesz powiedzieć: nie mam rozeznania. Lecz skoro Ci mówię: posłuchaj tej rady.
- Dobrze, Panie.
- O czym chcesz pisać dziecko.
- Nie wiem, Panie Jezu.
- :)
  • Jesteś zmęczony i znużony i miałeś mało snu w ciągu dwóch ostatnich nocy.
    :)
  • Chwała Tobie Chryste.

.....................................................................

Poniedziałek 12 marzec

10.20

Zapisz dziecko
Cóż, mimo mojej pomocy i Łask nie będziesz czuł się całkiem dobrze.
Pamiętaj o tym badaniu, które miałeś zrobić. Lecz jeśli nawet w Twoim organizmie wszystko dobrze funkcjonuje to nie będziesz czuł się (całkiem dobrze).
Lepiej będzie gdy zaczniesz spotykać się z Klarą.
- Zapewne, Panie.
- :)
Wróć dziecko do swoich (potrzebnych) spraw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.