UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 15 marca 2018

14 III 2018 cz 1

Środa, 14 marca

13.20

Cieszę się dziecko, że ten obraz sprawił ci dużą radość. Obraz, którego dla Ciebie chciałem jeszcze w lecie. Nie jest to wprawdzie ten sam, lecz ten jest nawet lepszy pod względem artystycznego wykonania i pomysłu. Dlatego tego dla Ciebie chciałem. Bowiem wiem czego potrzeba Twojej duszy. Kochasz malarstwo, dziecko, i to się nie zmieni:) a przecież nie chciałbym tego ci odbierać. Własne zdolności malarskie, dziecko, też zresztą miałeś. Przestałeś je rozwijać na skutek splotu okoliczności, ale też na skutek własnej decyzji, wewnętrznego poczucia: Uznałeś bowiem, że będziesz malarzem poprawnym „co najwyżej” dobrym, lecz nigdy nie będziesz malarzem bardzo dobrym, czy wybitnym wreszcie. Oj, dziecko. Sam widzisz:).
Powiedziałbyś: młoda, świeża, niewinna pycha. Nawet bardzo młoda bo byłeś wtedy w ósmej klasie.
A jednak zawsze są to niedobre zarzewia z których może zrodzić się bunt przeciw Bogu. Ale iluż wtedy i dziś w (Polsce) miało odpowiednie wychowanie. Nikt Ci nie powiedział: Skoro masz takie zdolności to winieneś pytać w duchu Boga czy chce abyś je rozwijał. Ponadto, dziecko, jest tu też dbanie o swój chleb powszedni. Bogu trzeba pomagać aby otrzymać swój chleb powszedni.
Mający mniejszy talent niż Ty, znacznie mniejszy malował potem (jak wiesz dobrze) wasz kościół i wziął za to godziwe pieniądze wespół z malującym też nauczycielem plastyki.
I Ty dziecko często w kościele byłeś zdegustowany tymi malowidłami, które były jawnie gorsze od tego co było wcześniej. Ty zaś gdybyś malował to by było lepsze, zaś gdybyś nie był zadowolony z efektu malowania fresków to byś się nie podjął.
Chciałeś potem wrócić do malowania, ale brakowało Ci czasu. I miałeś też mniej cierpliwości. Było to też kosztowne wprawianie się w malowaniu farbami olejnymi, do tego doszłoby płatne doszkalanie się.
Teraz zaś mógłbyś malować gdyby ozdrowiała Twoja dusza.
Może, dziecko, po Trzech Dniach Ciemności namalujesz coś dla Mnie:)?
- Ty wiesz, Panie, że chętnie, ale na pewno przeżyją tacy, którzy będą malować lepiej.
- O, dziecko, wracam do punktu wyjścia? :) (nieco smutny uśmiech Pana Jezusa).
- Wydaje mi się, Panie, że moje malowanie nie będzie potrzebne bo będzie dość zdolnych artystów, którzy zaspokoją potrzeby gdy idzie o obrazy, a też mam wrażenie, że obrazów prawie nie będzie.
- Będą dziecko. To, że będzie znakomitej jakości obraz filmowy i holograficzny nie znaczy, że nie będzie obrazów i że ja nie będę ich chciał, zwłaszcza gdy przedstawiać będą rzeczy święte.
- To pięknie Panie.
    • Dobrze, dziecko, wrócimy jeszcze.
      Jesteś znowu chory (gardło)
      lecz będziemy pisać.
- Czy pojadę, Panie, na rekolekcje?
-
Jeśli będziesz się, dziecko, źle czuł to nie pojedziesz.
- Panie Jezu, czytelniczka opłaciła mi nocleg z wyżywieniem. Jest mi bardzo przykro. Bo jeśli nie pojadę to przepadną te noclegi.
- Musisz jej powiedzieć, że jest taka sytuacja. Niech jednak jeszcze się wstrzyma aby wziąć kogoś na Twoje miejsce. Dasz znać w tej sprawie jutro.
Dziecko, jeśli chodzi o to co planowałeś dzisiaj zrobić i jutro to zwalniam Cię od tego.
- A Panie, mój słodki Jezu, najłaskawszy, kochany mój Panie. Przyjacielu jedyny prawdziwy, mój Chrystusie, mojej wielkiej nędzy, brudu i serca skażonego i niedobrego, potem?
- Potem, dziecko, zobaczymy.
Nie martw się jednak tym aż do powrotu z sanatorium.
- Zwalniasz mnie od tego, Panie, do tego czasu?
- Tak dziecko, zwalniam Cię.
- Ach Panie.
Całuję twoje święte stopy, mój słodki Jezusie. Twoja miłość jest nieskończona. Czuję się kochany i rozpieszczany na ile tylko prawdziwa miłość może rozpieszczać. Czym zasłużyłem Panie na to. Niczego nie robiłem w sposób znakomity, nawet rzeczy świeckich. Tak mało Cię kochałem. W porywach serca tylko, tak jak porywy uczucia do niewiast. Gdy zaczynały się wymagania – uciekałem. Gdy Duch Święty przedstawił mi pewne wymagania – uciekłem.
- Uciekłeś, dziecko, czyż jednak nie wybaczam znacznie więcej?
- Jesteś, Panie, nieskończoną miłością.
- Bóg sam sobie wystarcza. Miłość Jego do stworzeń, w tym ludzi, wypływa z Jego Miłosierdzia. W stwarzaniu jest też oprócz miłości i Miłosierdzie.
- Tak Panie, ale to zawsze jakaś skaza. Gdy ktoś Cię kocha od początku to jest inaczej.
- Moje dziecko, wśród świętych byli tacy co kochali Mnie od początku i byli tacy co kochali mało lub wręcz byli na złej drodze (Dyzma). Wśród tych drugich są przecież tacy, którzy dostępują w Niebie większej chwały niż ci pierwsi. Jest też zwykle odwrotnie.
Choć wierna miłość „ od zawsze” musi być nagrodzona i nikt, nawet ci o „mniejszej świętości” co byli wierni od początku mają blask, którego nie mają ci, którzy się nawrócili.
To trochę jak ludzkie odznaczenia i ordery. Ktoś kto ma ich wiele może nie być odznaczony orderem, który ma ktoś kto ma ich mniej.
- Dziękuję, Panie Jezu.

8 komentarzy:

  1. Szczęść Boże.

    Pytanie dotyczące trzech dni ciemności. Czy są jakieś informacje jak mamy się do nich przygotować a co ważniejsze w jaki sposób je przetrwać? Prosiłbym o linka jeżeli już wcześniej był ten temat poruszany .

    OdpowiedzUsuń
  2. +JMJ
    Nie ma przetrwania 3 Dni ciemności, tak jak nie ma przetrwania Apokalipsy.

    Wiadomo, że przeżyje ten czas mała część ludzkości.
    Wiadomo jest z powtarzających się Orędzi danych ojcu Pio, Zofii Nosko i innym, że Ci mogą się ocalić co będą w tym czasie w swoim domu, mieszkaniu. Będą zaopatrzeni w poświęcone świece, nie otworzą nikomu, będą się modlić, czuwać, zasłonią okna, nie wyjrzą przez nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie szermować datami.
      jeśli ktoś chce już to robić ( a nie powinien)to na własnym miejscu w Internecie.

      Usuń
  4. Proszę mnie źle nie zrozumieć, ale muszę to napisać.
    "winieneś pytać w duchu Boga czy chce abyś je rozwijał". Było to powiedziane w kontekście talentów jakie otrzymujący przekazy posiada. Tylko, że w przypadku przeciętnego człowieka jakiej odpowiedzi należy oczekiwać na to pytanie. Przecież nie otrzymamy odpowiedzi tak jak Ty to otrzymujesz- wprost od Jezusa. Porywy serca? Często są one mylne. Usilna praca w jednym kierunku? A po co to wszystko skoro i tak się człowiek do tego nie nadaje, albo po prostu w innej dziedzinie byłby lepszy. Bardzo dużą analogię widzę pomiędzy swoim życiem, sowimi rozterkami, a tym jak wyglądało życie twoje- Proroku. Talenty, których nigdy nie miałeś szansy wykorzystać(filmówka), lub te których nie doceniałeś-malarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. +JMJ

    Każdy jest zobowiązany do pytania w duchu Boga jak ma postępować zwłaszcza w ważkich sprawach w swoim życiu gdy zaczyna już podejmować pierwsze życiowe wybory jak człowiek w ósmej klasie szkoły podstawowej. Przecież wtedy nie było przekazów od Jezusa a jednak oczekiwanie było aby pytać Boga.
    Czyż chrześcijanin miałby pozbawić się pytania: Cóż mam Panie uczynić? Czyż zresztą nie zadają sobie tego pytania często ludzie gdy ich sytuacja przyciśnie.
    To jest kwestia zeświecczenia społeczeństwa a nie tego, że ktoś nie usłyszy w nadzwyczajny sposób głosu Boga.
    To jest też i i nauka dla czytających to Orędzie że zawsze powinni radzić się Boga w ważnych sprawach a taką odpowiedź otrzymają. wcześniej czy później.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.