UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 18 marca 2018

15,16 III 2018 Rozpoznać Boga to nie wszystko

Czwartek, 15 marca

16.05
Pokonałeś trudność w tej modlitwie.
Proście a będzie wam dane.
Nie możesz jeszcze całkiem pozbyć się dawnego niepokoju, ale jest coraz bliższy czas, że się go pozbędziesz.
Trwaj dziecko
Amen.
- Dziękuję słodki i Możny Zbawicielu.
Panie nasz i Królu.
- :)

Zapisz dziecko
22.29

Zobaczysz rano, dziecko:)

........................................................................
Piątek, 16 marca

00:16
Zapisz
Trudno Ci sprostać obowiązkom, zwłaszcza gdy chorujesz? Zanurzaj wszystko we Mnie i kochaj Mnie coraz bardziej, a będzie nam się inaczej rozmawiać.
  • Tak, Panie.
8.10
Zapisz dziecko
Nie czujesz się dobrze.
Zobaczysz jeszcze za dwie, trzy godziny, ale nie przejmuj się tym i nie stresuj.
Te pieniądze zostaną w dobrych rękach.
Amen.

14.15
Cóż dziecko, jesteś chory i stan nawet pogorszył się. Akurat by wydobrzeć na tyle by we wtorek pojechać do sanatorium. Nie żałuj tych rekolekcji, ja wiem co Ci jest potrzebne i w danym czasie.
- Mi potrzebna była cisza i osamotnienie.
- Niedługo ją będziesz miał.
Podobnie jak na wczasach nie szukaj żadnych znajomości. Jeśli gdzieś wychodzisz to nie umawiaj się z kimś tylko zawsze samotnie. Chyba żeby była wycieczka, jak to jest w sanatoriach, to możesz pojechać.
- Chwała Tobie Chryste.
- Niech też nie będzie przykro czytelniczce. Ma to co najlepsze poprzez Ciebie czyli Orędzia a Ty nadal w bezpośrednim kontakcie nie umiesz Mnie dawać.
Pieniądze zaś jak powiedziałem zostaną (przecież) w dobrych rękach.
- Chwała Tobie Chryste.

- Panie Jezu Ty się odnosisz do wszystkich moich bolączek.
- Bóg się zawsze „odnosi' do wszystkich bolączek człowieka. Jednak przeważnie tego nie odczuwa człowiek. My też nie o wszystkich Twoich bolączkach mówimy.
A Ty synu cenisz mój takt:) i też nie lubisz tego zbytnio.
- Martwię się o przyszłość.
- Martwisz się pod kątem egzystencjalnym. Jednak czy tak bardzo?
- Nie, nie tak bardzo.
- Nie bój się. Nie pozwolę byś wyjechał z Rzeszowa niezależnie od Twojej umowy o pracę czy jej braku.
- Och Panie Jezu, jak Ci dziękować za taką opiekę.
- Wiem, że jest tu też troska o Mnie, o moje słowo.
Gdybyś też mi nie ufał to byś skąpił każdą złotówkę zostawiając ją na czarną godzinę. A ja mówię ci być kupił to, tamto, pojechał tu lub tam.
A teraz ze wszystkiego najbardziej interesuje Cię aby powstał jak najprędzej zamówiony obraz:).
Amen
moje dziecko.
          • Chwała Tobie Chryste.

18.45

Zapisz dziecko
Tak, to istotny problem, bardzo istotny.
Na razie jest na wyrównanie twoich win. Lecz możliwe bym zamienił go na inną dolegliwość. Dolegliwość ciała. Musisz zatem o to poprosić, moje dziecko, nie patrząc na to jaka to będzie dolegliwość.
Amen
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

19.00
Zapisz dziecko

Tak mnie kochaj i czcij.
Apostołowie (jak pamiętasz:) byli ze Mną poufali, ale po niewidzeniu padali przede Mną na twarz.
Tak i Ty czyń.
:)
    • Z radością Panie.
      Chwała Tobie Chryste.

Gdybyś był sam w Rzeszowie doszedłbyś do większej doskonałości. Lecz cóż, zechciałem by Twoja matka była z Tobą do końca życia.

Twoja choroba nieoczekiwanie pogorszyła się, ale do sanatorium pojedziesz.
Trwaj w słodkiej miłości do Mnie.
Mało jej mam i od dusz wybranych.
Co do finansów, dziecko. Gdy będzie trzeba dam ci je w cudowny sposób (środki na wszystkie potrzebne sprawy), ale wtedy ludzie nie będą mieli zasługi.
Z końcem kwietnia, niezależnie od tego czy rozpoczniesz pracę od maja, czy nie, nie będę upominał się o środki dla Ciebie.
    • Dziękuję Panie Jezu.
      Chwała tobie Chryste.
- :)
Za wszystko dziękujesz dziecko. Cieszę się tym, ja Bóg.
- Ach Panie.

19.25
No właśnie dziecko. Wróciła Twoja mama.. i robi niestosowne uwagi co do Twej pozycji przy Adorowaniu Mnie. Twarzą do ziemi. Ty byś w tej sytuacji, gdyby ona była wybraną nie zrobiłbyś uwagi tylko zachował milczenie nawet gdyby przyjmowała jakąś zupełnie Cię zaskakującą postawę. Potem zaś uznając, że Ty niemądrze jesteś w tej postawie adorując Boga uważa, że może Ci przeszkodzić pytaniami o zrobienie z rosołu zupy, co jest dzisiaj niepotrzebne bo będzie na jutro, a gdy Ty mówisz, że to teraz niepotrzebne obraża się i stroi fochy.
Cóż, źle czyni i sobie i Tobie. Powinna być tą, która zachęca Cię do większej modlitwy i Adoracji lecz nie jest.
Nie powinna ci więc przeszkadzać. A jednak przeszkadza.
W dzień możesz zbliżyć się bardziej do Mnie gdy jesteś poza domem lub ona (Twoja mama) jest poza domem.

20.30
Zapisz dziecko
Zalecam Ci jednak łóżko zaścielone:)

22.22
Już jest późno dziecko. Zostaw tę pracę (przy układaniu przekazów).
Musisz się napić, wziąć lekarstwa. Będziesz jeszcze odmawiać różaniec. Będziesz czytał „Poemat Boga- Człowieka”.
- Dziękuję, Panie, i za te środki, które dzisiaj otrzymałem.
- I ja się z nich cieszę, dziecko.
Z Bogiem mój synu.

23.10
Zapisz dziecko
Tak, rozpoznać Boga to nie wszystko. Boga rozpoznaje szatan. Rozpoznawał we Mnie, rozpoznaje Jego działanie.
Jak <nieczyt. zapisane słowo> gdy mu to potrzebne może nauczać i o Mnie, a nawet o Mojej Matce.
Chętnie podrabia Ducha Świętego.
Judasz rozpoznał we Mnie Mesjasza.. i Boga. Lecz mimo to służąc mi doprowadził się do zguby. Służył mi i diabłu. A to zawsze prowadzi do domu diabła.
Amen
- Chwała Tobie Chryste.


8 komentarzy:

  1. http://cyprianpolak.blogspot.com/2013/05/jakub-pazynski-taksowka-na-okecie.html
    ......................................................
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2018/03/15/zanurzmy-w-krwi-chrystusa-wszystkie-nasze-sprawy-troski-i-cierpienia-oraz-naszych-zywych-i-zmarlych-krewnych/

    OdpowiedzUsuń
  2. https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2018/03/13/o-posludze-charyzmatycznej-nie-moca-ducha-swietego/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęść Boże

    Jedno krótkie proste pytanie .

    Czy akt intronizacji , który się odbył 2016r, został przyjęty przez Pana Jezusa?
    Jeżeli już wcześniej były wpisy w tej sprawie to poproszę o linki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Chyba nie ma na to odpowiedzi dokładnie: został odrzucony lub przyjęty. Przyjęty w jakiś sposób został, ale nie jest to ten akt Intrnizacji o jaki chodziło Panu Jezusowi przez Rozalię Celakównę. To i widzą ludzie sami z siebie, którzy starali się o Intronizację. to mówi Pan Jezus w tych Orędziach i z tego co wiem w innych także.

      Usuń
  4. Prośba o modlitwę, o cud uzdrowienia pani Agnieszki.
    Czas odmawiania nowenny obejmuje 20-29 marzec.

    "Boże, nasz Ojcze, uwielbiamy Cię i dziękujemy, że obdarowałeś nas błogosławioną Marią Angelą, która żyła Twoją wolą w wierze i w bezgranicznym zaufaniu, i dla Twojej miłości służyła bliźnim. Przez jej wstawiennictwo udziel udziel Agnieszce łaski uzdrowienia, o którą z ufnością proszę, przez Chrystusa naszego Pana.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj o 22.00 P. Agnieszka zmarła. Bóg zapłać za modlitwę.

      Usuń
  5. Bracie Cyprianie, napisz jak można Cię wspomóc w kwestiach finansowych? O których mówi nasz Pan Jezus, któremu chwała na wieki wieków 😇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Bóg zapłać.

      e-mail kontaktowy do mnie na który można napisać w każdej sprawie związanej z tymi przekazami jest w zakładce "o mnie' na blogu.

      Króluj nam Chryste!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.