UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 14 marca 2018

13 III 2018 - Wszystko, Panie, jest Twoje. - Tak, ale trzeba mi to oddać. I siebie przede wszystkim.


Jednakże w sobotę 10 marca był zapisany przekaz. W podróżnym notesie. Nie było go w zeszycie z przekazami, stąd przeoczenie.
                                  C. P.


Sobota, 10 marca

Zapisz dziecko

Twoja dusza nadal jest chora, to znaczy jesteś w nawrocie choroby swej duszy. Jak widzisz podtrzymywała Cię Adoracja Mojej Przenajświętszej Krwi. Staraj się więc wytrwać w tym.
- Chwała Tobie Chryste.


17.30
Przed ołtarzem Matki Bożej Śnieżnej w Przeworsku.

Dokąd Ci, dziecko, zechcę dawać dobrą sytuację materialną dotąd tak będzie. Chcę jednak by ludzie mieli zasługę. Zwłaszcza ci co mogą więcej. W tym miesiącu prawie ich nie było. Im chcę dać szczególnie możność zasłużenia się wypełnieniem mojej woli gdy udzielą hojnie z tego co otrzymali od Boga.
Wiem, że nie jest to łatwe.
Chcę by oni szczególnie się zasłużyli.
Amen, moje dziecko.

..........................................................................................................................................................
Wtorek, 13 marca

20:56

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?
- Jak widzisz daję Ci wiele.
A Ty co mi dasz?
- Wszystko, Panie, jest Twoje.
- Tak, ale trzeba mi to oddać.
I siebie przede wszystkim.
- Przede wszystkim mogę Ci dać. Panie, swoją nędzę.
- Ale i swoje staranie się.
Staraj się dziecko starać dla mnie. Proś o chęć starania się dla mnie. Miłości musisz się cały czas uczyć. Miłości do Mnie. Bez starania się ona nie przyjdzie.
- Tak, Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

5 komentarzy:

  1. Przypomnienie:
    Jarosław Kaczyński jako (krypto) żydo-rosyjski inteligent.
    Przesłanie Jarosława Kaczyńskiego do Rosjan.
    https://www.youtube.com/watch?v=IkqMi-0IPjo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest bomba!
      Nadzieja w Rosji, wobec innych nacisków.
      I tu jest problem, wszyscy miałcy, mali, ale chętni by coś ugrać, a przy wiedzący, albo mający świadomość kłamstwa i jego reguł, tym lansują się jako W I A R Y G O D N I apelują, w najlepszym razie o ciszę.
      I nie ma tych, którzy wystąpią o prawdę, w imię autentycznego upodmiotowienia.

      Usuń
    2. +JMJ
      Dałem ten link a dwie godziny później wrzuca mi w poczcie (społeczności) info z twittera - Marek Migalski udostępnił/a " Czy prezes spojrzy na Moskwę?".
      a całość ma być tutaj:
      http://www.rp.pl/Rzecz-o-polityce/303139916-Czy-prezes-spojrzy-na-Moskwe.html

      Usuń
  2. Witam Pana . Czytalem Pana wiadomosci ,ktore Pan Jezus Panu dyktuje i samo czytanie sprawia ,ze moje serce sie karmi i sie napelnia . Pisze do Pana z nadzieja ,ze Pan mi odpisze ,jesli dobry Bog bedzie tego chcial . Moje imie Adrian . Nie chce zabradzo poruszac prywatnych tematow tutaj i dlatego pisze do Pana czy jest mozliwosc skontaktowac sie z Panem droga email , gdyz mam tak wiele pytan a bardzo sie boje o swoja przeszlosc i jestem bardzo zdesperowany i glodny slow Pana Jezusa ,ze smiem sie osmielic Pana tutaj blagac o kontakt ,ze mna prywatnie po przez droge emaila ,gdyz mam wiele pytan do Jezusa a nie umiem sluchac Jezusa . Moj email ( jasiek19900.1990@o2.pl ) . Bede czekac na Pana odpowiedz . Pozdrawiam i z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy się Pan Jezus na pewno i mnie to krzepi, że serce czytelnika napełnia się słowami Jezusa Chrystusa z tych przekazów i nim się napełnia.
      Mój e-mail jest dostępny dla każdego. Jest w zakładce blogu. Ale mam adres, więc mogę wysłać e-mail.
      Proponuję usunąć swój e-mail bo mogą przychodzić różne śmieci, czyli umieścić jeszcze raz swoje świadectwo to znaczy pierwsze zdanie. Oczywiście może zostać tak jak jest.
      Proszę jednak nie przeceniać narzędzia pańskiego, które nie jest udane. Wszystko jest w tych Orędziach a ja nic więcej nie umiem. Ale oczywiście z Bożą Wolą mogę się odnieść do listu każdego czytelnika.

      z Panem Bogiem

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.