UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 15 marca 2018

14 III 2018 cz. 2 Oddawajcie mi się całkowicie do mojej dyspozycji/ Wystawiam na próbę. Aby była zasługa/ Za wszystko dziękujcie/ Nie dajcie Mnie sobie wydrzeć z serc zwiedzeni fałszywą nauką/ Proście i zanurzajcie w Mojej Krwi szczególnie tych, którzy mają umrzeć, zwłaszcza gdy ich dusze zagrożone są piekłem.

Środa, 14 marca
Ciąg dalszy Orędzia z 14 marca

- Mówię do Ciebie i do was.
Przybliżam wam pewne rzeczy.
Moja łaskawość dla mego syna nie jest większa niż dla każdego z was.
Nie znacie jego całego życia, ale ja znam i przecież lepiej niż on sam. Dla każdego jestem łaskawy, dla każdego dobry. Dla każdego, który Mnie nie odtrąca jestem słodkim Jezusem.
Oddawajcie mi się całkowicie do mojej dyspozycji. Cokolwiek robicie i kim jesteście. Mogę zmienić wasze życie i duchowo i materialnie jeśli tego potrzebujecie. Nie znaczy to, że macie tego ostatniego oczekiwać, ale jeśli będzie to potrzebne uczynię to. Jednak starajcie się dawać, dawać dawać Mnie i Maryi a ja wam odpłacę w wieczności.
Jestem przyczyną i skutkiem wszystkich spraw i rzeczy. Nic nie jest poza Mną i moją Świętą Wolą.
Ni kamyk się nie przerzuci bez mojej woli, ni jeden kamyk od początku gdy jest Ziemia.
Wystawiam na próbę. Aby była zasługa. Wystawiłem Aniołów, podobnie uczyniłem pierwszym ludziom, wreszcie wszystkim wam z grzechem pierworodnym. Wystawiany na próbę był wreszcie syn Człowieczy – najcięższą próbę w dziejach ludzkości.
Tak synu, tak moje dzieci.
Dziękujcie mi za wszystko co było w waszym życiu a jeszcze bardziej za to co będzie (o tym już mówiłem zwracając się do mego syna).
Pamiętajcie dzieci: Za wszystko dziękujcie, od tego wzrasta chwała Boga a wy skarbicie sobie Łaski.
Zanurzajcie się we Mnie. Uznawajcie za jedno z Moich stworzeń, które chcą należeć do Boga zawsze i wszędzie.
Zbliża się trudny czas.
Nie dajcie Mnie sobie wydrzeć z serc zwiedzeni fałszywą nauką.
Pamiętajcie: Ci co będą w kościele rzekomo katolickim, który będzie prześladował mój prawdziwy Kościół Chrystusowy będą po złej stronie. Im powiem: Nie znam was. Idźcie w ogień: przeklęci.
Dbajcie zatem o to aby w waszych małżeństwach nie było rozdziału. Już jest w wielu spośród tych, którzy wiedzą, że są w Czasach Ostatnich. To znaczy wie tylko małżonek lub małżonka. Musicie o to dbać – Nie odkładajcie na potem.

Jeśli małżonek lub małżonka jest sceptyczny „ bo nie słyszał o tym z ambony” to dawajcie materiały i Orędzia. Materiały w których głos zabierają księża a gdy małżonek/ małżonka jest sceptyczny dawajcie tylko Orędzia, które mają imprimatur kościoła.
Jeśli sam (sama) sięgnie po te orędzia to bardzo dobrze. Lecz jeśli nie ma poczucia iż żyjemy w Czasach Ostatnich to dawajcie tylko te mające imprimatur.
Orędzia moje (te) są w znacznej mierze dla tych, którzy stoją z boku Kościoła a szukają prawdy i dla tych, którzy są poranieni, ale też nie są letni. I są one dla tych w których sercach już mieszkam, dla ich doskonałości. Zatem tak czyńcie.
Małżonek wasz, małżonka najpierw niech się przekona do słów księży: Murziński, Skwarczyński, Glas, Śniadoch, Pelanowski i inni. Oraz Orędzi z imprimatur jak na przykład Adama Człowieka, dopiero potem dacie te Orędzia. Chyba, że sam/ sama nieprzymuszony/nieprzymuszona sięgnie.
Nie czekajcie bo przyjdzie na was czas „gdy bliscy wasi o śmierć was przyprawią” w imię wiary..
Miejcie to na uwadze.
Tak będzie.
Zatem bądźcie jedno.
Bądźcie prawdziwie jedno
Amen moje dzieci
Amen moje dziecko

Około 25 minut później

Pytasz synu czy swoją radość masz też oddać na ratunek grzeszników. Wszystko co oddaje się Bogu, co Bóg przyjmie ma swoją wartość. Jednakże za grzeszników, za dusze czyśćcowe i za innych najlepiej oddawać cierpienia. Zatem u Ciebie dzisiaj nawrót przeziębienia.
      • Dziękuję Panie Jezu.
        Chwała Tobie Chryste.

Około 23- ciej

Pamiętaj moje dziecko, że Twoje modlitwy wiele mogą ze względu na Łaski, które ci dałem.
Zatem teraz gdy poprosiłeś przez zanurzenie w Mojej Krwi na ratunek tym, którzy umrą dziś jeszcze, Twoja modlitwa, twoje ufne westchnienie i łzy spowodowane głównie tym, że ja będę cierpiał przez utratę tych dusz, moich dzieci – wysłuchałem Cię na ile to możliwe.
Proście o to. Proście i zanurzajcie w Mojej Krwi szczególnie tych, którzy mają umrzeć, zwłaszcza gdy ich dusze zagrożone są piekłem. Módlcie się też za nich Koronką do Bożego Miłosierdzia, za tych nieznanych wam konających. Zwłaszcza gdy obudzicie się późno w nocy lub nad ranem.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

...........................




Jeśli chodzi o Litanię do Najdroższej Krwi Chrystusa Pana to Kościół zaleca odmawiać ją w czwartek. Oczywiście piątek też jest stosowny jak najbardziej. Wtedy jak wiemy Litania do Serca Jezusowego. Ale jeśli ktoś odmówił by raz w tygodniu ( a w inne dni tygodnia na przykład inne Litanie) to do Krwi Pana w czwartek. C. P


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

11 komentarzy:

  1. Witam Pana ponownie . Pisze do Pana ponownie bo sobie nie radze z tym jak mam z Panem sie skontaktowac a mam ostatnio bardzo metlik w glowi i osstnio przechodze oczyszczenie . Czy jest szansa ,aby Pan napisal do mnie na emaila , ktory podalem 13 marca . Wiem ,ze to ja powiniennem pierwsze napisac do Pana ,ze wzgledu na kulture ale nie moge sobie z ta kwestia poradzic badz czy moze mi Pan podeslac emaila bo nie bardzo wiem to ktory . Pisze do Pana bo tak bardzo pragne dowiedziec sie wszystko co Jezus chce powiedziec na moj temat , na moja sytuacje , problemy , obecny stan duchowy ,moja przyszlosc bo nie ukrywam ale sie o nia boje . Blagam Pana , jesli jest taka mozliwosc to moze mi Pan wyslac list od Pana Jezusa na mojego emaila bo tak barodzo pragne dowiedziec sie co Jezus chce mi powiedziec . Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże

      Panie spragniony Boga- przecież BÓG do Pana cały czas przemawia w Piśmie Świętym . Modlitwa i czytanie Słowa Bożego. Tam jest wszystko zawarte.

      Usuń
    2. Tak, skontaktuję się mailowo.
      Proszę jednak zrozumieć jeśli nie czynię tego od razu. Wyjaśnienie tego jest w samych przekazach i niedawno przypominane. Mogę z woli Pana Jezusa spędzać pięć godzin dziennie przy komputerze. Jeśli tyle spędziłem a zostaje korespondencja nie powinienem jej wtedy prowadzić. Pozostałe moje zasadnicze codzienne obowiązki, które Pan
      Jezus przypomina to trzy godziny i dwie czytania Pisma Świętego.
      Co do "listu" Pana Jezusa. Jest to też w przekazach. Wszystkie pouczenia musiałyby być upublicznione. I nie jest to możliwe także z innych powodów o których Pan Jezus mówił, jak to, ze przekazy zmieniłyby się wtedy w zbiór pytań i odpowiedzi od różnych ludzi.
      Pouczenia dla każdego są w Piśmie Świętym i bogatej nauce Kościoła. W tej chwili wiele rzeczy jest w Internecie jak na przykład : Jezu Ty się tym zajmij- sekret O. Dolindo.
      Te przekazy są jednym z wypływów miłości Bożej, nową odsłoną niezmierzonej Boskiej, Ojcowskiej Miłości. I przede wszystkim one. moja uwaga w komentarzu czy e- mailu ma drugorzędne dalece znaczenie.

      Usuń
    3. Pismo świę oczywiście na pierwszym miejscu, i ale pouczenia są dla nas wszystkich i zarówno jeśli chodzi o egzystencje jak i wszystkie sprawy związane z naszą duchowością zdrowiem fizycznym etc etc

      Usuń
    4. +JMJ

      Myślę, że nie trzeba prostować.
      Nikt nie pisze przeciw wierze ani przeciw tym Orędziom.
      Skoro Mela czyta te przekazy to na pewno uznaje je i jako jeden z drogowskazów. Ale nie musi tego uszczegółowiać. Wiadomo, że Pismo Święte jest takim pouczeniem dla każdego. I jest na pierwszym miejscu. No i modlitwa. Zresztą Pan mówił w tych przekazach jeśli ktoś czyta te przekazy a nie czytałby Pisma niech tak nie czyni, czy też czytałby mało zaniedbywał je kosztem tych czy innych przekazów.

      Usuń
  2. Niech będzie Pochwalony Jezus Chryatus Co jeszcze można zrobic dla konajacych? oprócz koronki do Bożego Miłosierdzia i uczczenia Najdroższej Krwi i Ran Jezusa jak formułować akty strzeliste i kogo prosic o wstawiennictwo za konajacych? Warto by było wstawac jak najwczesniej np.o godz. 00:00 aby odmowic koronke do Najdroższej krwi za konajaczych ?prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Każdy ma swój charyzmat mały czy duży, odkryty czy nieodkryty. Jeśli jest pragnienie pomocy konającym, którzy mogą pójść do piekła to dobrze w tym trać. Koronka do Bożego Miłosierdzia jest szczególnie dobra. Przy Koronce dobrze zwrócić się o pomoc o skuteczność koronki do św siostry Faustyny. Największą Orędowniczką jest oczywiście Matka Boża. Z innych modlitw jest Litania za konających. Myślę jednak że ona bardziej gdy jest się przy samym konającym fizycznie. Ale można odmówić aby nie popaść w monotonię. Modlitwy mogą być różne. Różaniec przecież, który jest też egzorcyzmem odkąd JP II podniósł go do tej rangi. Ojcze nasz, który też jest egzorcyzmem.
      warto dołączyć swoje cierpienia smutki i troski do tej intencji. Dla odważniejszych gdy jest tuż po 24- tej, albo nad ranem i zaczyna się nowy dzień ofiarować wszystkie swoje cierpienia w intencji konających, które będą do końca dnia. Dla odważnych bo często się zdarzyć może, ze ten dzień będzie przykrzejszy niż przeciętnie.

      Nie ma większej radości danej Chrystusowi niż wyrwanie duszy przepaści do piekła.

      Z Panem Bogiem

      Usuń
  3. do 30 dni po śmierci
    Jak pomóc zmarłym?
    1. Ofiarowanie w ich intencji Mszy św. i Komunii św.
    2. Przebaczenie zmarłemu wszystkiego, czym wobec nas zawinił.
    3. Post, jałmużna, ofiarowane odpusty.
    4. Modlitwa, w tym modlitwa wypominek.

    Można tez raz do roku we Wszystkich Świętych tj od 1 do 8 listopada w każdym z tych 8 dni ofiarować msze i komunię święta za innego nieboszczyka pod warunkiem ze jestes w stanie laski uswiecajacej oraz ze w danym dniu odmówisz na grobem zmarłego „Ojcze nasz” i „Wierzę w Boga”,
    oraz dowolna modlitwa w intencjach Ojca św.
    Mozesz tez za niego pościć i dawać jałmużnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko nie chodzi o zmarłych, ale o konających.

      Usuń
    2. MODLITWA ZA KONAJĄCYCH.
      Modlitwa za konających w grzechu ciężkim
      Wyrywanie duszy szatanowi w ostatniej chwili

      Ojcze Niebieski wejrzyj w Twe Boskie Serce przepełnione bólem i tesknota za tymi , ktorzy ida na wieczne potępienie
      RACZ USŁYSZEĆ JĘK TWOICH WIERNYCH DZIECI WZNOSZĄCYCH SIĘ ZA NIMI. O Panie Ty stworzyłeś te dzieci, Ty karmiłyście łaską a Twój Syn Jezus Chrystus własną odkupił je Krwią.Zmiłuj się nad nimi w tej godzinie gdy będą konali.Usłysz słodki jęk, pełen nadziei i miłości, który wydał z siebie Twój umiłowany Syn a nasz Zbawiciel, kiedy cierpiał ogromnie za te właśnie dusze. Ojcze jak wielka jest Twoja miłość do Tego umęczonego Syna , jak nieskończona Jego zasługa . Przyjmij więc tę modlitwę w połączeniu z ofiarą mojego życia, przez Mękę Twojego umiłowanego Syna Jezusa Chrystusa i miecze przebite Serce Najświętszej Marii Panny, krew Męczenników , wiarę wyznawców, łzy i cierpienia wszystkich Twoich sprawiedliwych na przebłaganie za te ogarnięte mrokiem dusze. Spuść na nie w godzinę śmierci jasny promień Twojego światła, światła Ducha Świętego, aby ujrzeli swoje dusze w prawdzie i poruszeni łaską upadli przed Tobą szczerze swoje grzechy wyznając.Wierzę, że Twoje nieskończone Milosierdzie wyjedna im te łaskę. Łączę te błagania z błaganiami Matki Najświętszej i składam je w Twoim Świętym sercu na ukojenie jego boleści. Kocham cię Ojcze teraz i na wieki wieków AMEN.

      Usuń
    3. Errata
      Zamiast Ty karmiłyscie winno być:
      Ty karmileś...i zamiast miecze winno być : mieczem ..

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.