UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 1 marca 2018

28 II 2018 , 1 III 2018

Środa, 28 luty

9.33
Zapisz dziecko
Zacznij jak wczoraj od zrobienia listy tego co masz zrobić. Wtedy będzie mniej niepokoju.
    • Dziękuję Panie Jezu.

Około 20.30
Wypróbuj to zatem dziecko. Lecz Twój Pan nie obiecuje Ci skutku.
Amen.
      • Chwała Tobie Chryste.

21.53
Zapisz nie lękaj się.
Wypełnij co powinieneś:)

23.49
Nie lękaj się, dziecko (co do tego o czym teraz myślałeś:)
  • Dziękuję Panie Jezu.


.............................
Czwartek, 1 marzec

Około 00:10
- Panie Jezus co to było?..
- Nie lękaj się dziecko gdybyś to zapisał kazałbym Ci skreślić.
Okazałeś pokorę, szatan najbardziej jej nie lubi.
Dlatego zaatakował i to dopuściłem.
Ale już dobrze.
    • Chwała Tobie Chryste.


__________________________________
Obudziłem się około wpół do szóstej. Chwilę potem siedziałem przy stole w kuchni. Poczułem natchnienie aby pisać, a przynajmniej ułożyć zręby opowiadania, którego akcja miała się dziać nad morzem a którego głównymi bohaterami byłyby dusza i Chrystus. To natchnienie było pierwszy raz od wyjazdu nad morze w lipcu z życzenia Pana Jezusa i z Panem Jezusem jako towarzyszem. Chęcią Pana Jezusa wyrażoną w opublikowanym przekazie było abym napisał opowiadanie, najlepiej na wspomnianym wyjeździe jeszcze. Niestety jednak otrzymujący przekazy był zbyt jeszcze ze świata aby takie opowiadanie napisać, nie miał natchnienia. Dotychczas w jego opowiadaniach (przed nawróceniem) były wakacyjne miłości, niespełnienie, ulotność, smak życia także zabarwiony grzechem, nastrój chwili, niuans, flirt. I nie potrafił wtedy, nad czym, gdy to pisze teraz, chce mu się płakać.
I gdy teraz to natchnienie przyszło, a przynajmniej pierwsza jego fala Pan Jezus przerwał je swoimi słowami.

Zapisz dziecko

Oto moje dzieci zaczął się nowy miesiąc. Ufam, że w i tym (miesiącu) będziecie pamiętać o Moim synu. Czas jest szczególnie sposobny do takich dzieł.
Pamiętajcie o tym, że jest w nowym miejscu i wynajmuje mieszkanie, co ja przecież zechciałem.
Ze względu na gardło i ciągłe przeziębienia mój syn powinien pojechać na 9 – dniowe sanatorium (w góry). Sami wiecie ile to kosztuje gdy (tak) pojedzie wszystko opłacając.
Z Bogiem moje dzieci.

18.06

Opublikuj moje dziecko.
Najpierw opublikuj przekaz, potem będziesz odpowiadał na komentarze na blogu i listy.

17 komentarzy:

  1. List -apel blogerów Salonu 24 do Radia Maryja
    https://www.salon24.pl/u/cyprianpolak/414320,list-apel-blogerow-salonu-24-do-radia-maryja

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ta powtórka?
    Ukroplanie drążliwe skał?
    Dla tych, którzy czerpią ufny przekaz z Torunia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją droga kwestia linków.
      Materiał na pokazywarce mimo, że był przypominany kilka razy pod Orędziami i jeszcze było i komentarz pod ma ponad trzy razy mniej wejść niż jest dziennie na ten blog z przekazami.
      Ludzie chcą słów Pana Jezusa, ale takiej prawdy zasadniczo nie chcą. Ale cóż Pan Jezus wybrał sobie takie a nie inne narzędzie w tym wypadku i taka prawda czasami się pojawia.

      Usuń
  3. Och, zdarza się, że daje jaki link w komentarzu niedługo po pierwszym daniu go. Było tam parę komentarzy (oczywiście nie odnośnie tego) więc mógł się trochę schować. a może i Pan Jezus zaakceptował ponowne umieszczenie linku także i z tego powodu. tego nie wiem, ale możliwe, ze tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod poprzednim wpisem pisałem o Adamie Człowieku. Proszę o sugestie co do mojego zapytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwała Tobie Panie Jezu - dziękuję za odpowiedź.

    Błogosławionego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem przedwczoraj na cmentarzu, chyba była ekshumacja Prałata Gostomskiego. Ślady zaprawy na łączeniach płyt wydawały się świeże, no i był wieniec z zaschniętymi już różami ze standardową szarfą. Jako, że nie zbiegało się to datą, ani urodzi, ani śmieci mogło się wiązać z ekshumacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMj
      Właśnie w Orędziu z moje strony pojawiła się osoba prałata Gostomskiego.
      Dlaczego nie, myślę, że jest to też kwestia wiedzy własnej. Są pewnie rzeczy która można wyciągnąć z przestrzeni publicznej których ja nie znam a które mogą naprowadzać.

      Ogólnie o ekshumacjach i czy to coś może dać {an Jezsu wspominał;
      " Jaki mają cel, Panie, te ekshumacje przez obecną władzę.
      Nie szukanie prawdy dla dobra Polski i Polaków. Chodzi tu o sprawdzenie, o pozyskanie wiedzy kto dokładnie leży w trumnach, lecz nie dla dobra Polaków.
      Każda władza chce wiedzieć jak najwięcej. Wiedzę zawsze można wykorzystać. Gdy zbiera ja państwo, ludzie którzy się tym zajmują są chronieni. Jest to bezpieczny sposób zbierania informacji. Inaczej jest gdy ktoś szuka informacji na własna rękę."
      http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/01/28-29-xii-2017-nowe-pytania-i.html

      Usuń
  7. Coś długo nowych orędzi nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dakowski ogłasza, że zmarł Jacek Bezeg. Choć jego wpisy trąciły mi, swego rodzaju infantylizmem, to niewątpliwie był to patriota.
      Zmówmy choć jedną Zdrowaś Maryjo.

      Usuń
  8. Panie Krzysztofie, wydaje się, że Ks. Jarosław z tego nagrania trafia w sedno. Pozdrawiam.
    https://www.youtube.com/watch?v=R1M5FK5R9nY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Nie mogłem jeszcze obejrzeć, to dwie i pół godziny, ale zapowiada się ciekawie.

      Usuń
    2. Jak pokonać UFO imieniem Jezus? - Egzorcysta, nr 1 (41) 2016
      https://www.youtube.com/watch?v=RRcGUO0mU20

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) Wszystko w porządku. Oprócz duchowych niedyspozycji).
      Jutro będą umieszczone przekazy zgodnie z życzeniem Pana aby były umieszczone jutro o czym jest w samych (kolejnych) przekazach.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Boguslawa troche skromnosci

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.