UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 28 marca 2018

Wielki Poniedziałek, Wielki Wtorek, III 2018. O "Poemacie Boga- Człowieka"

Wielki Poniedziałek, 26 marzec

Zapisz dziecko
Jesteś nadal chory.
- Tak, Panie jestem?
- Cóż, wrócisz zatem do domu.
- Tak, Panie. Tak to wygląda, że nie ma innego dobrego rozwiązania i o tym myślałem, ale Ty wiesz, Panie, że nie rozumiem.
- Tak, mówiłem, że chcę Twego sanatorium (teraz to tylko typowy pobyt wypoczynkowy w uzdrowisku) do czwartku. Jednak wtedy gdy byłbyś zdrowy. Mówiłem też abyś się przeniósł z Rymanowa Zdroju do Polańczyka bo tam nie jest dobry mikroklimat dla Ciebie. I tak jest. Tutaj jest lepszy, lecz wychodzisz i na obiady i wychodziłeś po zakupy na śniadanie, kolację i na spacer i przeziębienie, po początkowym okresie, znów wróciło. Pora jest dla Ciebie niesprzyjająca.
Choć jak widzisz nie pojechałeś w czas gdzie jest plucha.
Jednak jak sam zauważyłeś zmiana miejsca i pobyt tutaj ma sens.
- Tak Panie zauważyłem to.
- Był sens tego w dwóch rzeczach znanych nam. Jedna związana z twoim pobytem tu przed laty.
Zatem tak to wygląda, dziecko. Przykro mi, że nie możesz zostać i że nie jesteś zdrowy. Twoja choroba jest potrzebna. Gdybyś nie umiał mi jej oddawać lub czynił to z widocznym żalem i zniecierpliwieniem z jej powodu nie byłoby tej wartości.
Tak dziecko, mógłbym Cię uzdrowić lecz nie czynię tego bo Twoja choroba jest potrzebna. Zaś widzisz pobyt Twój miał sens i nie było tak, że musisz zaraz wracać.
Jesteś o 3 dni krócej niż zamierzałeś a byłeś 6 dni.
- 6 na 9 Panie. <chodzi oczywiście o nawiązanie do 96 smoleńskiej, jako jej przeciwieństwa gdy idzie o znaczenie>.
- :)
- Niezależnie od tego, że pojechałeś przeziębiony ten pobyt służy Twojemu organizmowi. A i lepiej w tym czasie niż gdybyś był w domu. Twój organizm jednakże wzmocnił się nieco a są dwie rzeczy o których wspomnieliśmy. No i twoje oko nasyciło się wrażeniami z dwóch miejsc a to dobrze uczyniło Twej duszy.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.


....................................................................................

Wielki Wtorek, 27 marzec

10.15
Zapisz dziecko
- Czujesz bardziej Moją Miłość a i Twoja do Mnie wzrasta. Cieszę się. Widzisz dziecko – zawsze daję lekarstwo jakie jest potrzebne.
Niech Cię nie <nieczytelnie zapisane słowo. C. P> niepokój z tego powodu, z czego Cię zwolniłem do czasu przyjazdu z sanatorium. Jeśli będziesz się dobrze czuł – pójdziesz. Jeśli nie nie pójdziesz.
A uczynisz to po Wielkanocy.
Narty dziecko? Tak, lecz to uczyń.
- Tak, Panie lecz jeśli zrobię to we wtorek po Wielkanocy nie uda się pojechać.
- Nie powiedziałem, że masz to uczynić w tygodniu po Wielkanocy lecz po Wielkanocy. Zatem pojedź na te narty we wtorek rano aby móc wrócić w piątek na noc.
- Och Panie Jezu dziękuję. Chwała Tobie Chryste.
- Czytaj dziecko:)
- Chętnie Panie Jezu:).
- Napisz co czytasz.
- „Poemat Boga – Człowieka. Ostatnie dni Jezusa przed męką”. Poem będę jeszcze czytał wielki Wtorek z przedostatniego tomu: Męka Jezusa Chrystusa.
-:).
- Chwała Tobie najsłodszy Jezu.

19.45
Pisz dziecko

Jest pewien porządek dnia, który dobrze wykonać oznacza mieć spokój ducha. Pozwoliłem Ci czytać wspomnianą wyżej część „Poematu” bo dajesz radę czytać niewiele. Lecz gdy robisz tylko to nie masz spokoju ducha bo czasu jest niewiele. Kiedyś miałeś czytając cały dzień. Te księgi nie są jednak takie, że można je czytać jednym tchem. Należy przeczytać, kontemplować i rozważać co się przeczytało. Podobnie, a znacznie bardziej przecież, nie należy czytać Pisma Świętego przez cały dzień nie przerywając tego modlitwą, kontemplacją.
Zatem upewniasz się jak to jest. Poczytasz jeszcze trochę i wrócisz do modlitwy.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

8.20
Zapisz dziecko

Pytasz się dlaczego „Poemat Boga – Człowieka” na końcu czasów. Przede wszystkim zaś to.
W komentarzu do wtorku przed Paschą część I Dzień < księga 6 . Męka Jezusa Chrystusa. C.P.>. Mówię: ' Dla uniknięcia głębszych rozdarć między takim czy innym sposobem myślenia, oświeceni przez Ducha Świętego Ewangeliści celowo pominęli w swych pismach niektóre zdania, które by raniły nadmierną wrażliwość Żydów i gorszyły pogan. [Ci poganie] potrzebowali przekonania, że Hebrajczycy -stanowiący jądro z którego wyszedł Kościół są doskonałymi , [w przeciwnym razie] mogliby się oddalić, mówiąc: „Oni są tacy jak my”.
I mówię jeszcze.
Teraz jednak Duch Boży chce, aby poznano także te słowa i aby za to błogosławiono Pana, bo jest w nich bardzo wiele światła i dużo wskazówek dla sprawiedliwych w sercu.”

Pytasz, dziecko, dlaczego nie wcześniej.
Ojciec nie daje wszystkich swoich darów dzieciom na raz, tylko daje je stosownie do czasu.
Mówisz, że przecież mogłoby to być 500 lat wcześniej, był już dobrze rozwinięty język literacki. Nie była tak jednak rozwinięta wrażliwość pisarska, plastyczna jak dziś, do tego zmysł odpowiadający filmowemu widzeniu na którym wyrośliście.
To był <nieczytelnie zapisane słowo, najprawdopodobniej „zatem”> najlepszy czas aby ukształtowała się taka osoba jak Maria Valtorta pisząca stylem reporterskim, równocześnie literackim nie stroniąca od opisów przyrody. Zapisane przez nią księgi to osobny gatunek literacki. W Piśmie Świętym też macie gatunki literackie więc nie obawiajcie się, że mogłoby to umniejszyć moje słowa, moje życie opisane w „Poemacie”.
Maria widziała. A nie tylko widziała także czuła zapachy i słyszała dźwięki. Pisarz nawet gdy opisuje to co zobaczył może tylko wspominać, przetwarzać. Valtorta wszystko czuła. Jednakże wizje mego życia mieli i inni. W przypadku Emmerich potrzebny był pisarz a i to nie jest tak plastyczne ( nie umniejszając tego co dałem) jak u Valtorty. To było na tamte czasy.
Teraz zaś jest „Poemat” dla was Polaków od niedawna i powinien być podstawową księgą po „Piśmie Świętym” na temat mego życia. Można by powiedzieć – obok. Lecz szanuję Tradycję i to co naucza Kościół. Jak możecie przeczytać- słowa papieża: „Drukujcie bez zatwierdzenia(..)” należy uznać za oficjalne imprimatur Kościoła. Inne od wszystkich bo też to księgi inne od wszystkich. I jest też wola Ducha aby przez [brak] imprimatur takie jak wiele innych wyróżnić to najważniejsze dzieło po Piśmie Świętym, a w Odnowionej Ziemi dzieło główne.
Bowiem jest w nim to wszystko co jest w Ewangeliach. Nic nie jest pominięte i jest więcej, zwłaszcza dla was ludzi dzisiejszych czasów, którzy potrzebują więcej aby uwierzyć.
    Amen
    moje dzieci i moje dziecko.
   - Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

1 komentarz:

  1. Akt Unii Świętej i oddania się Trójcy Świętej w niewolę miłości.

    O Trójjedyny Boże, oto oddaję się Tobie w niewolę miłości poprzez Niepokalaną. Zgadzam się na wszelkie cierpienie, jakie na mnie ześlesz, oraz wszelkie przeżycia. Niech nic nie znaczę od tej chwili, a Ty Sam posługuj się mną od tej pory. Oto będąc w pełni świadomości, ze skutkiem wiekuistym, wyrażam moją zgodę na zawarcie Świętej Unii z Bogiem Ojcem, Bogiem Synem i Bogiem Duchem Świętym, oraz oddanie się całkowite i nieodwracalne w wieczną Niewolę Trójcy Przenajświętszej poprzez Niepokalaną. Ty Sam wydawaj dla mnie odpowiednie dyspozycje. Powierzam się cały Twoim Świętym Osobom Bożym na całą wieczność. Prowadź mnie, kieruj mną, według Twojej Woli tak, jaka będzie potrzeba i wymogi. Chcę być doskonałym narzędziem w Twoim Świętym Ręku. Oddaję Ci Trójco Święta poprzez Niepokalaną wszystkie moje modlitwy całego mojego życia, wszystkie cierpienia, wynagrodzenia, ekspiacje, całą moją duszę i cale moje ciało na wieczność. Zechciej przyjąć o wieczny Boże moją osobę w darze do wiecznej dyspozycji. Oto niewolnik twój o Panie, czeka na polecenia i rozkazy, niech się stanie we wszystkim Boża Wola nade wszystko. Amen.

    Źródła:https://viviflaminis-deogracias.pl.tl/Akt-oddania-si%26%23281%3B-w-Niewol%26%23281%3B-Tr%F3jcy-%26%23346%3Bwi%26%23281%3Btej-.-.htm

    i
    https://zywy-plomien.pl.tl/Akt-oddania-si%26%23281%3B-w-Niewol%26%23281%3B-Tr%F3jcy-Swi%26%23281%3Btej-.-.htm

    Nie chciałbym nic Panu sugerować ale czy mógłby Pan rozprzestrzenić ten akt Matka Boża bardzo prosiła aby przez ten akt jak najwięcej osób się Jej oddało i Trójcy Św. ale nie mogę znaleźć fragmentu z orędzi Żywego Płomienia dotyczącego tego aktu.Sam ma Pan orędzia od Pana Jezusa Najlepiej będzie jak sam Pan spyta O ten akt. Wiem że nie powinienem nic Panu sugerować jeśli Pana uraziłem to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.