UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 23 lipca 2018

13 VII 2018 Wyjaśnienie sensu daty trzynastego jako "pechowego" dnia

Czwartek, 12 lipca

Nie było przekazu


..............................................................

Piątek, 13 lipca

Pisz dziecko

- Jak widzisz czuwam nad Tobą stale i że nie poniesiesz dużej dolegliwości i dużej straty finansowej. Oto byłeś na jeziorze, dość daleko od przystani, w wynajętym pokoju,< tzn należącej do domu w którym wynająłem pokój. C. P.> nie znasz też okolicy. I zepsuł się pedał w rowerze wodnym. I stoisz. Nikogo wokoło. Nie brałeś też telefonu. I nie trzeba, dziecko, brać telefon. Ja się Tobą opiekuję. Lecz drugi pedał okazał się sprawny, choć rower nieco się przechylał. Jak widzisz nie pozwoliłem byś czekał godzinami na jeziorze. Lub mozolnie płynął trzymając się roweru i wiosłując nogami. Bardzo byś się zmęczył i zmachał.
Teraz być może straciłeś klapek, ale to mała strata. Kosztowały 40 złotych więc były z tych droższych, jednak to mała strata a chronię Cię przed dużymi.
Dzisiaj jest trzynasty. Wszystko stworzyłem, lecz diabeł lubi wykorzystywać tę datę aby wmówić w ludzi zabobon. I rzeczywiście pechy dlatego zdarzają się częściej trzynastego. Ale dlatego, że on się o to stara.
- Dziękuję Panie Jezu za Twą ochronę i taką opiekę. Bardzo się tym cieszę. Nie chodzi o ochronę przed samą stratą czy dolegliwością <nieczytelnie zapisany fragment>, ale o radość duchową z tej opieki. Nie zasłużyłem, Panie, na nią. Tylu Cię kocha, zwłaszcza kobiety.
- Tak, kochają Mnie. Każdemu daję inne Łaski. Takie daję tobie. Jest Ci to potrzebne.
(długa pauza).

- Nawet, Panie, uchroniłeś mnie przed upałem, który teraz się zrobił. Gdybym na tym jeziorze został bez możliwości płynięcia. A nawet gdyby nie to jest gorąco i musiałbym przybijać do brzegu, a teraz siedzę w końcu przy „własnej” przystani i jestem swobodny.

18.56

Zapisz dziecko
- Zastanawiasz się czy Twoja, mocna w tej chwilki niedyspozycja żołądka jest z tego, że mało dokładnie w ostatnie dni modliłeś się przed jedzeniem.
Tak dziecko. Ze zbyt małą miłością ofiarowałeś Ojcu ten pokarm, który otrzymywałeś i otrzymujesz z moją szczególną Łaską.
Dziś zaś chciałeś pływać łódką. I na to potrzeba sił, na wiosłowanie po dużym jeziorze. Jednakże mało myślałeś o mojej woli tutaj. Chciałem byś dzisiaj pościł o chlebie i wodzie.
- Chwała Tobie Chryste.
- Ofiaruj mi tę dokuczliwość <nieczytelnie zapisane dwa słowa. C. P.> i proś o to by przeszła.


Później.

Zapisz
- Trudny jest żywot na tym świecie. Nawet gdy ma się wszystko co potrzebne. Gdy jest się młodym i zdrowym to się to odczuwa w znacznie mniejszym stopniu. Ty zaś, dziecko, nie jesteś zdrowy, choć możesz chodzić, biegać, uprawiać sporty, pracować (nie wszystko możesz robić).
W swoim stanie nie szukaj pocieszenia w rzeczach tego świata a tylko w Bogu.
Wróć do przepisywania.

7 komentarzy:

  1. https://www.salon24.pl/u/drugizywot/626463,ostatnie-zdjecie-prezydenta

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to jest przypadek ,iż w pogańskiej części Europy panuje susza? A w środkowej jej części tydzień temu padały duże ciagle deszcze , które zabezpieczyly nas przed nadciagajacymi upalami. Opady te takze w dziwny niespotykany sposob powstaly nad kontynentem wschodniej Europy - bardzo dziwne. To jest niespotykane. Nadchodząca fala upałów do Europu podali jeszcze wiecej jej wysuszonych terenów . Przypadek czy Boże miłosierdzie? Jak sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Problem w tym, że takie rzeczy widzi tylko mniejszość Polaków i to "duża" mniejszość.
      Ale jak może być inaczej gdy 60 procent w ogóle nie uczęszcza na coniedzielną mszę.
      Jak niewielu może być aby ocalić wielu. Mówi o tym Pan.

      A ja przy tym wszystkim miałem cały czas ładną pogodę kiedy było mi potrzeba, ładną ale bez wielkich upałów bo te źle znoszę.

      Usuń
  3. Augustyn Pelanowski o Papieżu F
    https://www.youtube.com/watch?v=BO4wHsbRVsE

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma już czasu! o. Augustyn Pelanowski OSPPE - fragment rekolekcji
    https://www.youtube.com/watch?v=1wKgnXWArBA

    OdpowiedzUsuń
  5. O Augustyn Pelanowski Życie bez Ducha Świętego
    https://www.youtube.com/watch?v=TMEkFH6lbr8

    OdpowiedzUsuń

  6. Ks. Małkowski u Gadowskiego: Czy Kościół i PiS utrudniają śledztwo ws. śmierci ks. Popiełuszki?
    https://www.youtube.com/watch?v=7jNCcqH71S0

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.