UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 13 lipca 2018

30 VI 2017 Aby ratować Ojczyznę trzeba grupy ludzi, którzy ofiarują wszystko na tę intencję, ratunku waszej ojczyzny.

Sobota, 30 czerwca

Po pierwszej w nocy

- Nie możesz spać dziecko, więc piszmy. Chyba, że nie chcesz.
- Chcę Panie.
- Mało chcesz dziecko. A przecież oprócz tego, że to służba Mi to twój chleb.
Wiem dziecko, że to, choć piękne jest zarazem obciążeniem dla duszy. Nawet gdyby te przekazy miały oficjalne imprimatur Kościoła miałbyś wątpliwości, zwątpienia.
Piszmy dziecko.
- Cóż pisać Panie.
- Piszmy, gdyż myśl Twoja ucieka i folguje sobie.
- Tak Panie.


- Mówiłem nie raz, że Synagoga Szatana zaciska coraz bardziej ręce na gardle Polaków. Robiła to i robi podstępnie, ale teraz jak widzicie coraz bardziej jawnie. Jakże jesteście bezbronni. Nie ma żadnej istotnej siły społecznej, ani politycznej, która by przeciw temu protestowała. Ale ja wam pomogę. Pomogę gdy tego zechcecie.
- Panie, Twoje słowa docierają do nielicznych.
Nie ma na to szans aby słowa te wstrząsnęły istotną częścią narodu polskiego. Niektóre filmy, materiały o żydach mają po pół miliona wejść. Tu jest znacznie mniej.
- Jednak niedługo, dziecko, ogólna liczba wejść na te przekazy sięgnie takiej liczby.
Lecz są i inne a Polacy nie stosują się do nich. Zresztą jak mówiłem to i powtarzam. Bez pełnej Intronizacji nie będzie ratunku dla narodu polskiego. Przychodzi na was ucisk. (Już jest, ale zwłaszcza przychodzi). Winni są też kapłani bo mało lub w ogóle nie wspominają o Synagodze Szatana. Lecz jaki naród tacy kapłani. Gdy naród jest w upadku kapłani nie mogą być święci i mądrzy.

Zatem przyjdzie na was ucisk.

Zawsze jednak możecie go zatrzymać, Trzeba jednak chcieć a wy nie chcecie.

Dużo już do was mówiłem i w tych przekazach. Czy mam mówić jeszcze? Tak będę mówił. Lecz choćby anioł z nieba stanął w światłości i do was przemówił. Nie posłuchacie. Jak tylko nieliczni. Ci nieliczni są moją radością i wynagradzają mi za innych. Lecz nieliczni nie mogą być zbyt nieliczni aby być ofiarą wynagradzającą.
Aby ratować Ojczyznę trzeba grupy ludzi, którzy ofiarują wszystko na tę intencję, ratunku waszej ojczyzny. Wszystko. Troski, choroby, starania, codzienne zmęczenie, przykrości, wszelkie trudy, wszystkie krzyże. Całe swoje życie ofiarują pod tym kątem na ofiarę wynagradzającą za to czego Polska mi nie daje. Lecz czy zechcą i ci nieliczni. Nawet Ty wydajesz się być zmęczony Moimi Słowami o Ojczyźnie i tym co potrzeba, choć masz przekazywać moje słowa, modlić się o to przede wszystkim. Nie wymagam od Ciebie trudnych działań.
Ty nie masz się martwić skutkami. Jaki skutek da Moje Słowo. Ty masz je umieścić a resztę zostaw Mnie.
- Chwała Tobie Chryste.
- Dobrze dziecko, na tym zakończymy. Jeśli nie będziesz mógł spać, wrócimy.

21.19
- Tak się dziecko stanie jak powiedziałem.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

17 komentarzy:

  1. Za mało jest działania w nas. W tych, którzy czytają te orędzia. Szczególnie chodzi o udostępnianie. Ja też tak o sobie mogę powiedzieć. Gdy zacząłem zdawać sobie sprawę z powagi sytuacji oraz z faktu iż Intronizacja jest jedynym ratunkiem to ogarnęło mnie uczucie wobec jakiej beznadziejnej sytuacji się znaleźliśmy. Pewne kroki podjąłem, tzn, robię trochę więcej niż przedtem(adoracja przenajświętszego sakramentu i powierzenie Mu Polski i Polaków), ale to i tak nie jest tyle ile Pan wymaga. Nie chcę się tutaj chwalić, ale staram się obiektywnie przedstawić moją sytuacje. Jeśli chodzi o te udostępnienia to czasami sprawdzam na ludziach jak reagują na tylko niektóre treści, które się tutaj pojawiają. Przeważnie pukają się w czoło. Tak właściwie to na wszystkich znajomych tylko jeden podszedł to sprawy poważnie, tzn. nie odrzucił tych słów. Reszta - beznadziejny grunt. Nawet ludzie chodzący do Kościoła nie chcą przyjąć do wiadomości niektórych podstawowych Prawd. Jedno jest pewne. To jest trochę tak jak Jezus mówi, tzn mówiąc Prawdę zostajemy odrzuceni. Mimo tego wszystkiego pozostaję przy Jezusie. W rozmowie z drugim człowiekiem nie mam problemu przyznać się do Jezusa, ale z tymi udostępnieniami to jest słabo. Drogi Proroku proszę usunąć ten post, jeśli choć trochę wyda się Tobie niestosowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Ja powiem tak. Dwa są rodzaje czytelników tych przekazów. Jedni, (to oczywiście mniejszość choć też nie taka nieliczna) którzy zrobili swoje bo utrzymywali te przekazy aż do dzisiaj a konkretnie do końca sierpnia póki co i drudzy których jest większość , których zadaniem oprócz czytania jest propagowanie ich zwłaszcza w Internecie.

      To jedna rzecz.

      Propagowanie w tzw realu jest oczywiście ważne, bezpośrednie kontakty są najważniejsze, ale Pan Jezus w tych przekazach mówił aby najpierw propagować przez Internet (mówię o sensie słów, to nie dosłowny cytat). To jest najłatwiejsze, najmniej czasochłonne i bez dodatkowych kosztów.
      Natomiast dalej nie jest to prawie robione. Ostatnio zgłosiła się do mnie bardzo aktywna jednostka, studenta, ale to są ledwie jednostki, które można policzyć na palcach ręki.

      Wreszcie można się dziwić dlaczego ludzie z zewnątrz nie wklejają tego. Na przykład
      6 VI 2018 cz 1 Polska nie jest miejscem dla Żydów.
      http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/06/6-vi-2018-polska-nie-jest-miejscem-dla.html

      Usuń
    2. C. D.

      Nie jest to cytowane. jedyne gdzie znalazłem to umieścił u siebie Krzysztof Cierpisz na swoje stronie Warszawska Gazeta. Przypomnę Krzysztof Cierpisz jako pierwszy pisał o inscenizacji w Smoleńsku. Mieszka w Szwecji. Jednak to jest mało poczytne na jego stronie i nie ma reakcji (komentarza).
      Oczywiście ludzie mogą nie być pewni, myśleć czy nie są zwiedzenie rzekomymi słowami Chrystusa. ale czy wszyscy są tak bardzo religijni tacy "ortodoksyjni'. Nawet niewierzący którzy widzą problem żydowski powinni to cytować i to na potęgę. Oni tym bardziej.
      Ale nawet jakby to miało imprimatur kościelne sprawa by wyglądało niedużo lepiej.
      "Nasz dziennik" nawet wydał Orędzia Adama Człowieka., Niue wiem czy tam jest to Orędzie
      WKRÓTCE ŚWIAT USŁYSZY O NADEJŚCIU FAŁSZYWEGO „MESJASZA"... -- Adam-Człowiek 11 lutego 2012 r
      https://www.youtube.com/watch?v=m5cXvL3IHOY


      ale nawet gdy jest. chciałbym sobie zadać pytanie jaki procent słuchaczy Radia Maryja je zna pamięta o nim. 10 procent bardzo wątpię. 5 procent. Ja stawiam na między jeden a dwa procenta słuchaczy.
      To powinna być podstawowa rzecz, którą każdy Polak obudzony o dwunastej w nocy powinien niemal wyrecytować na pamięć.

      Usuń
  2. +JMJ
    Lucyfer zastawił pułapki w polskim Kościele !
    https://www.youtube.com/watch?v=5b7Eto8h3rQ
    Tutaj dużo jest o bp Rysiu.
    To też na temat jego aktywności w kontekście ks prof Stańka

    OdpowiedzUsuń
  3. +JMJ
    Będę propagował to Orędzie. Pod każdym Orędziem dam je, link.
    Będę tak robił przez pięć najbliższych Orędzi. Choć Pan Jezus tego ode mnie nie wymaga.
    Wy też tak róbcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeazcze apropo umieszczania w internecie. Ostatnio np. Umieszczam na swoim prifilu linki do artykułów z Magnapolonia. Ale tak jak powiedziałem z mojej strony jest za mało udostepnień Tych przekazów. Najlepiej by bylo robić filmiki na YT i dopiero je rozsyłać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie umieściłem jeden z filmików z YT z tych orędzi na FB. Ciekawe jaka będzie reakcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak? zwykle słaba. Ludzie zwykle milczą bo nie wiedzą co mnysleć. A poza tym orędzia są wymagające. Skoro głos od Boga to trzeba się stosować. A jak co innego to jest wygodniej.
      W latach osiemdziesiątych ludzie szukali głosu Boga dotyczącego Polski. teraz nie. ale gdy przyjdzie ucisk będą szukać. a i kościoły się zapełnią...

      Usuń
    2. Nic.... A z ciekawości dodałem również filmik z halowych mistrzostw świata. Ten z kolei polubiło mi parę osób, nawet sporo biorąc pod uwagę ilość polubień jakie dostaję.

      Usuń
  6. Króluj nam Chryste.... Mam na fb 1500 znajomych zawsze staram sie udostępniać tam te orędzia a też w różnych grupach fb.Wiedze że są osóby które czytają orędzia Pana Jezusa dawane Panu Cyprianowi .SĄ też tacy którzy atakują Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. +JMJ
    Tak, wejścia za fb są na drugim miejscu po wyszukiwarce. Na trzecim miejscu są z kanału z niektórymi z tych Orędzi.
    Jednakże Pan Jezus mówił w tych Orędziach, wspominał o tym serwisie społecznościowym nie wymieniając nazwy ale wiadomo było że o ten chodzi.
    Wspominał i mówił iż chodzi też o to aby czytelnicy wchodzili w miejsca gdzie gdzie poruszane są czesto unkalne tematy o których Pan Jezus mówi: UF, niebocentryzm, inne, żydzi,m starożytni Lechici i wile innych i poikazywali, że o tych rzeczach mówi Pan Jezus i mówi tak a tak.


    Natomiast przesłanie tego przekazu, tego Orędzia Pana Jezusa jest inne. Chodzi o to aby znalazły się osoby, które nie zmieniając obowiązków swego stanu wszystko poświęcą na rzecz ojczyzny. Dusze ofiary w tym zakresie.
    Tak a nie inna dyskusja wyszła pod tym Orędziem. Ale w tym kontekście toi sprawa druga. Najpierw chodzi o te dusze ofiary. To duże wymaganie ale równocześnie nie trzeba robić poza ofiarowywaniem wszystkiego na jeden cel.

    OdpowiedzUsuń
  8. +
    Komentarze poszły w kierunku aktywności odnośnie propagowania tych Orędzi.
    Jednak Pan Jezus w tym Orędziu mówi o innej rzeczy. O duszach - ofiarach na rzecz ojczyzny. Nie będę przytaczał bo jest to w Orędziu. I nie trzeba nic jak tylko wykonywać obowiązki swego stanu. a jednak to wielka rzecz.
    I najważniejsze czy znajdą się takie osoby i ile ich będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ofiara dla Boga to coś więcej niż obowiązki stanu(tak mi się wydaje).To całkowite zrezygnowanie z siebie,czyli oddanie Bogu swojej woli.Ks.Piotr prowadzi w Grzechynii skup niewolników dla Pana Boga.O tym mówiła już Teresa z Avilli.Polecam to uczynić,nic się nie traci,bo Pan tak prowadzi,że się samej dziwię swojej przemianie,a zyskuje się Niebo!Szczerze polecam,jedżcie do Grzechynii!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście św.Teresa radziła oddać się Panu w niewolę,a nie jechać do Grzechyni.Tak wyszło-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Chyba jest pewne nieporozumienie.
      sprawa jest jednakże jasna gdy przeczytać słowa Pana Jezusa z Orędzia.
      Ja tylko dodałem, że to czego oczekuje Pan Jezus nie wymaga zmiany obowiązków stanu i dodatkowych działań.
      A jednak w tym wypadku jest to wielka rzecz, bo na przykład gdy ktoś ma cierpienie to nie może je już ofiarować na inną intencję.

      Usuń
  11. Wg mnie intronizacja Jezusa na Króla Polski została dokonana w Łagiewnikach w 2016 r. przez naród Polski ! Co może zrobić naród jak jego hierarchowie są żydami ? A jego rząd w całości jest żydowski ? Rozwiązanie problemu będzie ale nie tak różowe jak to sobie święci Panowie wyobrażają i życzą !

    OdpowiedzUsuń
  12. prawda Cyprianie,tylko lepiej wcześniej oddać Bogu wszystko,bo gdy schwycą bóle to można o tym zapomnieć i myśleć tylko o lekarstwie i będzie cierpienie zmarnowane,a tak nie,bo było wcześniej oddane-pozdrawiam serdecznie w Panu

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.