UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 22 lipca 2018

9 VII 2018

Poniedziałek, 9 lipca

Zapisz dziecko, nie lękaj się.
- Cóż zapisać Panie?
-:)

16.37
Zapisz dziecko.
- Widzisz więc jakie Łaski są dzięki tym przekazom i słuchania Mego Słowa, także w kwestii wsparcia dla Ciebie a to po to aby te przekazy mogły się utrzymywać.
Już o tym nieco zapomniałeś. Ufaj. Nikt z autorytetem ich nie neguje. Nie bądź słaby. Wrócimy dziecko.

21.05
Zapisz dziecko
- Dostałeś nową Łaskę. Jak to wygląda. Dlaczego tą Łaskę wiesz Ty i ja. Nie dlatego, że „zasłużyłeś na nią”. O, nie. Lecz takie jest Moje Miłosierdzie. A Ty rozumiesz. Więcej mówić nie trzeba.
- Dziękuję Panie Jezu najlepszy. Chwała Tobie Chryste.
- Któż jak Bóg dziecko.
Lecz wiesz, że byli tacy co dostali i dostają dary.
Cały czas pamiętaj o słowach:
Prorokowaliśmy w Twoje Imię i wyrzucaliśmy złe duchy!”.
A w odpowiedzi usłyszą: „ idźcie w ogień przeklęci”. Zatem bądź czysty. I... bardzo czujny.
Czuwaj dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu najsłodszy.
( Pan powiedział abym mu podziękował jeszcze raz. Człowiek jest tak zły i głupi, że nawet mając Łaskę i widząc ją jakby nie wiedział czasami, że ma dziękować i uwielbiać Pana).
- Ty jesteś głupi moje dziecko:)
- Tak Panie. Ja.
- To dobrze, że o tym wiesz.
Judasz mimo że był najbystrzejszy z apostołów był zarazem i głupi. Zatem trzeba uważać.
Uważać musi zwłaszcza każda dusza wybrana.
Patrz w swoje serce.
Niedługo będziesz musiał zdecydować.
Ufaj jednakże i zawierzaj wszystko mi, a sam się staraj ze wszystkich sił.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- Jeśli nie będziesz bardzo zmęczony ( i nie będziesz już spał) to jeszcze dziś na krótko wrócimy.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.